home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 368 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Øl er godt...
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Øl er godt...  (Læst 8335 gange)
plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ØL ER GODT...
« Svar #15: 07 Mar 2009, 15:17 »

Og så kommer jeg lige med en nederen kommentar.

Men Pluto er der ikke noget med overskriften ikke kun må består af store bogstaver? Tunge

EDIT: desuden hører den vel hjemme i børnehaven  Cool

Du har vist ret i, at den ikke må stå med stort. Prøver lige at rette det  Wink

Angående børnehaven, så er jeg ikke enig. Synes netop den hører til i baren, da det er en glimrende måde at få talt om øl på! Dets gavlige virkninger og dets knap så gode ditto  Smiley

Derfor er overskriften også: Øl er godt...

det er åbent, og giver mulighed for at tilføje til diskussionen (øl er også godt for ....)
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ØL ER GODT...
« Svar #16: 07 Mar 2009, 15:19 »

Du har vist ret i, at den ikke må stå med stort. Prøver lige at rette det  Wink

Angående børnehaven, så er jeg ikke enig. Synes netop den hører til i baren, da det er en glimrende måde at få talt om øl på! Dets gavlige virkninger og dets knap så gode ditto  Smiley

Derfor er overskriften også: Øl er godt...

det er åbent, og giver mulighed for at tilføje til diskussionen (øl er også godt for ....)

Jeg bøjer mig da Baren og ØL jo må hænge sammen Tunge Nu vil jeg finde noget andet og bitche over Opstemt
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ØL ER GODT...
« Svar #17: 07 Mar 2009, 15:21 »

Jeg bøjer mig da Baren og ØL jo må hænge sammen Tunge Nu vil jeg finde noget andet og bitche over Opstemt

Be my guest  Thumbs Up

Angående øl, så er det faktisk godt for meget. Mange bruger det jo mig bekendt som et middel til at få bedre humør. Lige DEN virkning har jeg aldrig brugt øl til, men hva' fa'en  Cool

Øl forbedre også smagsoplevelsen af mad! hvilket jo må siges at være positivt! Der er øl til ALT (pånær desserter)
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Blankesten
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: ØL ER GODT...
« Svar #18: 07 Mar 2009, 15:21 »

Bare blive deltids dranker nede på bænken med en kasse elefanter på baggrund af en dansk undersøgelse Opstemt haha
hahahah Grin
Logged

!!  Supra Societatem Nemo  !!

JKJ
Gæst
 
Sv: ØL ER GODT...
« Svar #19: 07 Mar 2009, 15:22 »

Det passer så ikke. Jeg har en kæreste inden for tandlæge faget og kan siger at det ikke er i nærheden af at passe.
Tandlæge faget har naturligvis tjekket om dette passer, og de undersøgelser viser så at der ikke er hold i disse ting.
Jeg er måske lidt inhabil da jeg jo som sagt en kæreste inden for faget, men tror altså nu en hel del mere på dem der sidder og roder med folks tænder og tandkød fremfor dem der laver nogle statistikker ud fra så og så mange har fået eller ikke fået en sygdom...

Så ja drik bare løs, så får man også skrumpeleve samtidig med at man altså stadig godt kan miste tænderne plus det desuden også feder...

Jeg ved godt havd jeg vælger nu Wink
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Øl er godt...
« Svar #20: 07 Mar 2009, 15:25 »

Du er da også så seriøs hele tiden JKJ! hehe Opstemt Men ja det feder jo stadigvæk og alt det der, hehe
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: ØL ER GODT...
« Svar #21: 07 Mar 2009, 15:26 »

Det passer så ikke. Jeg har en kæreste inden for tandlæge faget og kan siger at det ikke er i nærheden af at passe.
Tandlæge faget har naturligvis tjekket om dette passer, og de undersøgelser viser så at der ikke er hold i disse ting.
Jeg er måske lidt inhabil da jeg jo som sagt en kæreste inden for faget, men tror altså nu en hel del mere på dem der sidder og roder med folks tænder og tandkød fremfor dem der laver nogle statistikker ud fra så og så mange har fået eller ikke fået en sygdom...

Så ja drik bare løs, så får man også skrumpeleve samtidig med at man altså stadig godt kan miste tænderne plus det desuden også feder...

Jeg ved godt havd jeg vælger nu Wink


Du rammer hovedet på sømmet!

Som sagt, så synes jeg at den undersøgelse var totalt latterlig! Ikke desto mindre blev de taget seriøst i radioen forleden! Men tror ikke en meter på det! Det er bare en sjov spøg at føre videre!  Opstemt
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Øl er godt...
« Svar #22: 07 Mar 2009, 15:28 »

Du skal da også altid være så negativ, JKJ. Lad nu børnene hygge sig med deres bajere, så de en dag kan ende nede på bænken. Wink
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Øl er godt...
« Svar #23: 07 Mar 2009, 15:30 »

Ja! Det vil jeg også sige! Jeg vil helst ende med at ligge på en bænk i en alder af 50 og være død af Øl!! hehe Wink
Logged


JKJ
Gæst
 
Sv: Øl er godt...
« Svar #24: 07 Mar 2009, 15:31 »

Du er da også så seriøs hele tiden JKJ! hehe Opstemt Men ja det feder jo stadigvæk og alt det der, hehe

Jamen så sagt er jeg måske lidt inhabil. Men du skulle vide hvor meget bøvl og ballade sådan noget frembringer når der kommer en sådan eller ligende undersøgelser. Patienterne tror jo de skal drikke ½-1 kasse øl om dagen når de hører om sådanne ting og 2 ud af 3 skal have forklaret, ja nærmest skåret det ud i papa at det er en omgang fis... Og det er så os derhjemme det går ud over når de kommer hjem...

Så ja måske jeg tager det lidt seriøst, men jeg er træt af sådanne udokumenterede undersøgelser...
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Øl er godt...
« Svar #25: 07 Mar 2009, 15:33 »

JKJ: det er vigtigt at folk forstår, at dette her er fis!

Radioudsendelsen er faktisk rigtig nok (tror det var i onsdags), men man skal ikke tage det for seriøst Wink
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Øl er godt...
« Svar #26: 07 Mar 2009, 15:36 »

Hehe, ja det var nu også bare ment i sjov! Men ja det er nogle underlige undersøgelser, men de er nu egentlig også meget sjove at læse, for dem der har lavet dem tror jo virkelig på det der står i deres undersøgelser, selvom de inderst inde godt ved at det ikke passer overhovedet!
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Øl er godt...
« Svar #27: 07 Mar 2009, 15:37 »

Lige præcis kasper!

Det er også derfor det er så vigtigt at gøre grin med dem, for der er jo nogen der faktisk tror på det! Derfor skal man have lavet sjov med det så hurtigt som muligt, så det bliver pinligt at sige: forskning siger at øl er godt for gummerne. Så undgår man at folk tager det seriøst Wink
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Øl er godt...
« Svar #28: 07 Mar 2009, 15:39 »

Ja, men jeg skal de prøve at overbevis min mor om at det er rigtig, selvom hun nok ikke tror på det, overhovedet! Men man kan jo altid prøve det! Opstemt
Logged


JKJ
Gæst
 
Sv: Øl er godt...
« Svar #29: 07 Mar 2009, 15:39 »

JKJ: det er vigtigt at folk forstår, at dette her er fis!

Radioudsendelsen er faktisk rigtig nok (tror det var i onsdags), men man skal ikke tage det for seriøst Wink

Jeg ved det godt. Men det ved patienterne ikke, eller også er de bare dumme. Du skulle vide hvor mange dumme og underlige spørgsmål de har fået på min kærestes klinik siden i onsdags, det er ikke få. Og det tager jo tid at forklare disse ting så det ryger ind på lystavlen ved over halvdelen og dermed går det så ud over den behandling de skulle have... Der er jo kun sat et x-antal min af til hver og så hvis man skal bruge 5 min af den tid så kan det jo ikke blive en så grundig behandling som man plejer og så er det også galt...

Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010