home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 722 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  La Guerra Danésa
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: La Guerra Danésa  (Læst 9737 gange)
CR9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: El Danés Campaña
« Svar #15: 28 Feb 2009, 19:05 »

Det hedder La Campaña Danésa, hvis I vil sige "Den danske kampagne".

Men spændende med Spanien og netspil. Jeg skal nok følge med, hvis I sørger for en masse screenshots, så man hele tiden har overblik.  Smiley
Logged


enged
Gæst
 
Sv: El Danés Campaña
« Svar #16: 28 Feb 2009, 19:31 »

Endnu en lille detalje, er at jeg personligt synes at det ville se bedre ud hvis der ikke var 3 linier mellem overskriften (El Danés Campaña) og så selve teksten Smiley
Det er gjort Wink Det var sådan set ikke bevidst, så mange tak fordi du påpeger det Thumbs Up

Storm, nu er den ændret til La Guerra Danésa, som meget gerne skulle betyde 'Den Danske Krig' Wink

Det hedder La Campaña Danésa, hvis I vil sige "Den danske kampagne".

Men spændende med Spanien og netspil. Jeg skal nok følge med, hvis I sørger for en masse screenshots, så man hele tiden har overblik.  Smiley

Vi skal forsøge så godt vi kan at holde Jer opdateret med screenshots, hvis I føler der mangler noget skal I bare sige til Thumbs Up

Igen vil vi sige tak for al kritik og ros, desuden håber vi at I alle vil følge med
Logged

enged
Gæst
 
Sv: La Guerra Danésa
« Svar #17: 02 Mar 2009, 01:24 »



La Guerra Danésa


Så blev første forstærkning hentet ind, Cristian Ansaldi, som er hentet i den russiske klub Rubin Kazan for 3.3 mio. £. På trods af sine bare 21 år, har han allerede fået debut på det argentinske landshold, og forventes at gå direkte ind på højrekanten. Sommerens sidste forstærkning er hentet i form af en 18-årig brasilianer ved navn Dalton, som er kommet til for at styrke det centrale forsvar, som stort set er ved at gå på pension, på nær Cata Diaz. Samtidig er der kommet gevaldig ændringer i staben, eller ændringer er så meget sagt, da der ikke var andet end tre trænere i klubben i forvejen. Der er blevet hentet ikke færre end 7 nye trænere til klubben.

Grundet manglende købs interesse er to spillere nu sendt af sted på lejeaftaler, det drejer sig om Adrián González og Joffre Guerrón, da ingen af disse to spillere er aktuelle til en stamplads, og i det mindste kunne lønudgifterne reduceres. For 200.000 er angriberen Kepa sendt på et lejeophold hos Valladolid, dette er gjort fordi der ikke er nogen grund til, at en bænkevarmer skal grine hele vejen ned til banken, desuden er der en aftale om at han kan skifte permanent for 2.1 mio. hvilket må betragtes som en god pris, for en spiller der ikke ville komme til meget spilletid. Højrebacken David Cortés blev skibbet af hos ligakonkurrenterne fra ferieøen Mallorca for et beløb der nærmer sig 1.3 mio.

Første venskabskamp var mod Colonia Ofigevi, som ikke burde være nogen stor mundfuld, og heller ikke blev det, allerede efter 30 minutter har nyindkøbet Ansaldi scoret fire gange og fremprovokeret et selvmål. Derefter gik kampen slag i slag og med en 10-0 føring ved pausen blev der skiftet gevaldigt ud, og Getafe-spillerne gik et gear ned. Kampen sluttede i 16-0 vores favør, og det må derved siges at det er godkendt, det var trods alt kun et  amatør hold vi spillede mod.

Den anden kamp i opstarten blev mod Real Unión, som heller ikke blev nogen stor opgave for mit mandskab. Allerede ved pausen stod den 6-0. Igen blev der skiftet en masse ud og da kampen var slut stod der 1-8 på lystavlen, det er selvfølgelig skuffende at de får scoret, men det var trods alt også 3. valget Jacobo, som der er lejet i Valladolid som stod på mål. Kampens oplevelse var Roberto Soldado som scorede tre gange inden han blev taget ud i pausen.

Den tredje kamp bød på langt mere kvalificeret modstand i form af engelske Middlesbrough, og med Ansaldi og Ustari til OL og Esteban Granero ude med en mindre skade, gjorde det ikke kampen lettere. Ved pausen stod der fortjent 1-0 på The Riverside Stadium, så der var lagt op til udskiftninger, fem af slagsen blev det til. En af de spillere som blev bragt på banen var Cata Diaz, og minsandten om det ikke var ham der kom højest på et hjørnespark og pandede bolden i nettet til 1-1. Dette blev resultatet af en uskøn kamp, som ikke blev domineret af nogen af holdene.

Den fjerde og næstsidste træningskamp var mod en klub fra den tredjebedste spanske række, nærmere betegnet Ponferradina. Kampen i sig selv var ikke nogen oplevelse, og mit Getafe mandskab lignede ikke just et hold der var ved at være klar til at spille i den bedste spanske række. Resultatet blev 1-1, som langt fra er optimalt, dog viste enkelte spillere gode takter, mens størstedelen mangler en masse.

Den sidste kamp blev mod belgiske KSK Beveren, et hold som skal slås klart.
Efter bare 7 minutter er Cata Diaz på pletten efter et hjørnespark, derefter blev kampen domineret som var forventet. Dog fik Beveren et meget dumt straffespark, som de scorede på, det eneste positive ved kampen var at vi dominerede og skabte et hav af chancer, desværre blev de alle, på nær en enkelt braget forbi eller over mål. Alt i alt var skudstatistikken 24-3 i vores favør, heldigvis er der stadig tid for angriberne til at træne deres afslutninger, som mildest talt har været elendige i de sidste 3 kampe.
På trods af manglende skarphed er jeg fortrøstningsfuld før sæsonstarten mod Almeria.

« Seneste Redigering: 02 Mar 2009, 01:47 af enged » Logged

Mr-legendary
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: La Guerra Danésa
« Svar #18: 02 Mar 2009, 01:33 »


La Guerra Danésa


Jeg vil først og fremmest snakke om mine handler. Siden sidst er der blevet hentet et par spillere samtidigt med nogle er smidt på porten. Ivan Ivanov er hentet for 700.000 pund – han er udset til en fremtidig plads i startopstillingen og han ser meget lovende ud.
Til angrebet er Kepa hentet hos ærkerivalerne fra Getafe. Han var i overskud hos de kommende nedrykkere og derfor slog jeg til og lejede ham for 200k og sikrede mig en frikøbsklausul i lejeaftalen. Han er udset til at give Goitom konkurrence om pladsen som førstevalg, som enlig angriber.

Når folk kommer ind, bliver man også nødt til at sende nogle den modsatte vej. Vivar Dorado blev afhændet til Rayo, som ikke skulle betale for den rutinerede spanier. Derudover blev Victor fyret i samme stund, hvilket skabte stor opstandelse blandt de ældre spillere. Muligvis fordi Victor er manden bag nogle killer barbecue fester. Der har været lidt problemer med at få skilt sig af med alle de spillere, jeg gerne vil af med, men også det unge talent, Sergio Garcia, har fået løbepas. Dog kun midlertidigt, da Celta får ham på en lejeaftale, der løber sæsonen ud.

Ugen inden transfervinduet klappede i, kunne Benjamin Knudsen, på et pressemøde, præsentere endnu en angrebsspiller, denne gang den kroatiske Nikola Kalinic, som er udset rollen som udviklingsspiller. Ifølge manager, Knudsen, er Kalinic en mand med et kæmpe potentiale. Han spår ham en større fremtid end Goitom, hvilket Kroatiens landstræner, Slaven Bilic, muligvis er enig i, da han har givet 20 årige Kalinic chancen i den ternede trøje to gange, allerede. Han kostede klubben 1 mio pund, og vent at se; de penge er godt givet ud!

Mens der bliver forhandlet på de sidste handler kan jeg fortælle kort om venskabskampene. Jeg er tilfreds med at gå ubesejret gennem syv venskabskampe og især den afsluttende test mod Almeria, som resulterede i en 3-1 sejr, er jeg yderst tilfreds med, og det beviser vi er på rette vej. Jeg mener jeg har fået en idé om startopstillingen  og jeg kommer nok ikke til at rotere helt så meget, som jeg plejer, når jeg spiller. Der er kommet en del spillere ind, men det burde ikke ødelægge holdets rytme, da stort set alle er udset ”udviklingsroller”.

Inden sæsonpremieren var rygter om et forestående køb af Borja Oubiña sluppet ud til pressen, men Benjamin Knudsen kom med den ret obligatoriske, diplomatiske kommentar, når pressen er for nærgående ”ingen kommentarer”, til spørgsmålet på om næste spiller i Valladolid-trøjen skulle blive denne spanske midtbanespiller med 2 landskampe på cv’et. Om disse rygter skulle påvirke resten af holdets spil på banen, det er ikke til at sige, men sæsonens første kamp, som blev spillet mod Racing Santander, endte 1-1. Garay scorede på et straffespark, Rubio udlignede i 82. minut og blev skadet kort efter. Så det er med ambivalente følelser vi kan erkende os svagt tilfredse. Men det er klart, man gerne vil vinde alle kampe, og især når chancerne er der.

Rygterne om Borja Oubiña var sande. Dagen inden vinduet lukkede, blev han hentet i Celta Vigo for 2.7 mio pund. En stærk spiller, som sammen med Alvaro Rubio skal danne en stærk central midtbane indtil Lazaro og Borysiuk er klar til at overtage ansvaret.
Bartholomew Ogbeche blev udlejet til Levante, men ellers kom man ikke af med Sanchez og Bea, som ellers var planen. Forbanede nærige klubber og grådige spillere!
Men truppen er uden tvivl god nok til overlevelse… På papiret – nu skal det bare bevises i kamp!

« Seneste Redigering: 02 Mar 2009, 01:35 af Mr-legendary » Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: La Guerra Danésa
« Svar #19: 02 Mar 2009, 02:24 »

hvis ikke jeg tager meget fejl hedder det "la guerra danés". a'et skal kun tilføjes, hvis det er et ord, der normalt slutter på en vokal (o for det meste).

Wink
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Guerra Danésa
« Svar #20: 02 Mar 2009, 22:27 »

Det er utroligt sjovt fundet på! Respekt!

Men pas på med at lave for meget tekst, da der jo er to updates at læse HVER gang. Så enten flere kortere, eller også ændre på påsætning så det bliver mere indbydende at læse!

Super Ide, der fortjener en masse fokus, så vi kan se om det er en bæredygtig ide der kan brede sig til andre brugere!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

CR9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: La Guerra Danésa
« Svar #21: 02 Mar 2009, 23:00 »

hvis ikke jeg tager meget fejl hedder det "la guerra danés". a'et skal kun tilføjes, hvis det er et ord, der normalt slutter på en vokal (o for det meste).
Wink

Det gælder ikke for nationalitetsadjekt iver.


Til angrebet er Kepa hentet hos ærkerivalerne fra Getafe. Han var i overskud hos de kommende nedrykkere og derfor slog jeg til og lejede ham for 200k og sikrede mig en frikøbsklausul i lejeaftalen.

 Grin Grin

Fine updates. Der er dog, som det bliver nævnt, en del tekst, og personligt foretrækker jeg blogs med større overskuelighed som John Spurs'.

Dvs. at man hurtigt kan se:
- Spillede kampe
- Spillere ind og ud
- Spillertrup
- Startopstilling
- Evt. økonomi og klubinformation.

Se eksempelvis denne update:
http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=18586.msg580421#msg580421
« Seneste Redigering: 02 Mar 2009, 23:02 af ll-Ronaldo-ll » Logged


Mr-legendary
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: La Guerra Danésa
« Svar #22: 02 Mar 2009, 23:17 »

Det gælder ikke for nationalitetsadjekt iver.


 Grin Grin

Fine updates. Der er dog, som det bliver nævnt, en del tekst, og personligt foretrækker jeg blogs med større overskuelighed som John Spurs'.

Dvs. at man hurtigt kan se:
- Spillede kampe
- Spillere ind og ud
- Spillertrup
- Startopstilling
- Evt. økonomi og klubinformation.

Se eksempelvis denne update:
http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=18586.msg580421#msg580421
Jamen interessant, og altid rart med noget konstruktiv kritik. Der er plads til forbedringer i vores blog, og vores updates bliver nok ikke identiske fra gang til gang, for ikke at gøre bloggen for monoton. Men det kunne da være en idé fx at lave sådan en lille oversigt efter hver halve sæson, hvor det står i punktopstilling, så folk har et bedre overblik.
Logged

Mr-legendary
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: La Guerra Danésa
« Svar #23: 02 Mar 2009, 23:31 »


La Guerra Danésa


Efter den lunkne sæsonstart fulgte et par urare resultater. Først var det Villarreal, som følte trang til at udradere os med en 5-2 sejr. Efter de 3 brugte udskiftninger, får vi selvfølgeligt en skade i forsvaret, og må spille de sidste 20 minutter med 3 mand i forsvaret, hvilket giver Rossi lejlighed til at score hattrick i en ellers forholdsvis jævn kamp. Rossi, som i øvrigt formåede at score hele 9 mål på de første 4 kampe.
1 point efter 2 kampe kan man acceptere, når Racing og Villarreal har været modstanderne, men i tredje kamp skulle de tre point hentes mod de ny ærkerivaler fra Getafe. Michael Laudrups efterfølger, Andreas Mark, og hans tropper måtte meget gerne moses.
Efter en lige kamp som kunne være gået begge veje, men hvor Getafe var heldigst med afslutningerne, sad hele mandskabet tilbage med en meget bitter smag i munden. En kamp vi gerne ville have vundet. Det ufortjente resultat skal revancheres i februar, når de to hold krydser klinger igen.
De næste tre kampe skulle byde på Malaga, Atletico og Barcelona. De blev til en 1-1’er mod nedrykningsrivalern e, Malaga, en overtidssejr mod Atletico, som chefen selvfølgeligt var tilfreds med, efter at hans egen opfindelse, Kalinic, dukkede op og scorede 1-0-målet i overtiden.

Helten fra 1-0 sejren over Atletico Madrid

Kampen mod Barcelona, blev som forventet et 2-0 nederlag, hvori Messi scorede begge catalanernes mål.

Det står nu klart, at så snart vi får muligheden, så skal der hentes forstærkninger til bagkæden. Vores foretrukne venstre back indtil videre, Alberto Marcos, har langt fra leveret en godkendt indsats og eftersom han er en gammel mand med kontraktudløb, skal han erstattes. Indtil videre ser det ud til at Ivanov tager den, men han er ikke rendyrket back. Vores midterforsvar er også aldrende og der kunne godt bruges en klassespiller, hvilket pt. er en kende urealistisk.


« Seneste Redigering: 02 Mar 2009, 23:33 af Mr-legendary » Logged

enged
Gæst
 
Sv: La Guerra Danésa
« Svar #24: 02 Mar 2009, 23:41 »


La Guerra Danésa


Ligaens første kamp mod Almeria gik over forventning, første halvleg var meget lige, men i overtiden kom Soldado højest på et indlæg, og fra tæt hold kunne han sætte bolden i nettet. I anden halvleg blev Almeria spillet ud af egen bane og vi fik scoret yderligere to gange.

Endnu en kamp blev spillet, denne mod Osasuna, som egentlig ikke behøver blive nævnt, en kedelig 0-0 kamp, hvor kun forsvaret spillede godt. Derimod fik de nære rivaler fra Valladolid store tæv og lukkede 5 mål ind i deres kamp, det lovede godt for mine tropper inden opgøret på Nuevo José Zorrilla.

Efter en intens start på kampen med overtag til Getafe, og to gode chancer til Soldado, fik midtbaneslideren Casquero banket bolden i nettet fra 25 meters afstand. Valladolid og Benjamin Knudsen viste at arbejdsstyrke tæller en hel del i morderne fodbold, fordi egentlige færdigheder mangler de i hvert fald. En af de meget få chancer Valladolid fik tilkæmpet sig, fik en tilfældig spiller scoret på efter godt 30 minutters spil. Derefter stod der Getafe på resten af kampen, Valladolid fik ikke et ben til jorden. Forståeligt nok så Hr. Knudsen meget utilpas ud ved presset, og da Ansaldi satte bolden ind bag en sprællemand af en målmand ved navn Sergio Asenjo, blev der vidst også knebet en tåre eller ti på hjemmebanebænken. Derefter faldt kampen i tempo, da jeg følte det ville være synd for Hr. Knudsen at han skulle tabe så stort to kampe i træk, desuden havde Valladolid ikke rigtig noget at byde på, hverken taktisk eller teknisk, også bliver det ikke en skøn kamp.

De næste 4 kampe bød på 4 point, dette kunne dog være bedre, men jeg er nu tilfreds med mit holds sæsonstart, desværre har et par spillere skuffet mig. Både Roberto Soldado og Esteban Granero som begge var udset til at spille en nøglerolle i denne sæson, men de har kun spillet en god kamp hver, hvorefter de begge har præsteret skidt. Derfor er Uche og Albin kommet ind i start 11’eren i stedet for  de to andre.
Med succes er der selvfølgelig også nogen som har gjort en god figur, her er det Jaime Gavilán som har imponeret mig ude på venstrekanten, han har holdt et højt niveau i starten af sæsonen, og hvis han fortsætter sådan er det ikke sikkert jeg kan beholde ham fremover.


« Seneste Redigering: 02 Mar 2009, 23:58 af enged » Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Guerra Danésa
« Svar #25: 03 Mar 2009, 00:54 »

God læsning og også god længde. Må indrømme at jeg bedre kan lide denne længde, end den på den forrige update.

Derudover er jeg vild med de små 'stikpiller' i sender til hinanden i jeres updates - alt for fedt Smiley Bliv endelig ved med det Thumbs Up
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Guerra Danésa
« Svar #26: 03 Mar 2009, 16:43 »

Nogle få fejl i begge tekster, men ikke noget vigtigt.
I skriver begge fornuftigt, og længden passer meget godt. Dog var der lige noget grafik der fejlede.
Jeg synes at du burde sætte billedet ind sådan her, i din seneste update (Mr. Legendary):


La Guerra Danésa


Helten fra 1-0 sejren over Atletico Madrid

Efter den lunkne sæsonstart fulgte et par urare resultater. Først var det Villarreal, som følte trang til at udradere os med en 5-2 sejr. Efter de 3 brugte udskiftninger, får vi selvfølgeligt en skade i forsvaret, og må spille de sidste 20 minutter med 3 mand i forsvaret, hvilket giver Rossi lejlighed til at score hattrick i en ellers forholdsvis jævn kamp. Rossi, som i øvrigt formåede at score hele 9 mål på de første 4 kampe.
1 point efter 2 kampe kan man acceptere, når Racing og Villarreal har været modstanderne, men i tredje kamp skulle de tre point hentes mod de ny ærkerivaler fra Getafe. Michael Laudrups efterfølger, Andreas Mark, og hans tropper måtte meget gerne moses.

Efter en lige kamp som kunne være gået begge veje, men hvor Getafe var heldigst med afslutningerne, sad hele mandskabet tilbage med en meget bitter smag i munden. En kamp vi gerne ville have vundet. Det ufortjente resultat skal revancheres i februar, når de to hold krydser klinger igen.
De næste tre kampe skulle byde på Malaga, Atletico og Barcelona. De blev til en 1-1’er mod nedrykningsrivalern e, Malaga, en overtidssejr mod Atletico, som chefen selvfølgeligt var tilfreds med, efter at hans egen opfindelse, Kalinic, dukkede op og scorede 1-0-målet i overtiden.

Kampen mod Barcelona, blev som forventet et 2-0 nederlag, hvori Messi scorede begge catalanernes mål.

Det står nu klart, at så snart vi får muligheden, så skal der hentes forstærkninger til bagkæden. Vores foretrukne venstre back indtil videre, Alberto Marcos, har langt fra leveret en godkendt indsats og eftersom han er en gammel mand med kontraktudløb, skal han erstattes. Indtil videre ser det ud til at Ivanov tager den, men han er ikke rendyrket back. Vores midterforsvar er også aldrende og der kunne godt bruges en klassespiller, hvilket pt. er en kende urealistisk.


Logged

enged
Gæst
 
Sv: La Guerra Danésa
« Svar #27: 03 Mar 2009, 18:38 »

Det er utroligt sjovt fundet på! Respekt!

Men pas på med at lave for meget tekst, da der jo er to updates at læse HVER gang. Så enten flere kortere, eller også ændre på påsætning så det bliver mere indbydende at læse!

Super Ide, der fortjener en masse fokus, så vi kan se om det er en bæredygtig ide der kan brede sig til andre brugere!

Tak for kommentaren pluto, som det forhåbentlig kan ses, så har vi også skåret ned i den seneste update, og folk ser også ud til bedre at synes om det nu Peace

God læsning og også god længde. Må indrømme at jeg bedre kan lide denne længde, end den på den forrige update.

Derudover er jeg vild med de små 'stikpiller' i sender til hinanden i jeres updates - alt for fedt Smiley Bliv endelig ved med det Thumbs Up


Tak Storm, og jeg kan love det nok skal fortsætte Thumbs Up
Nogle få fejl i begge tekster, men ikke noget vigtigt.
I skriver begge fornuftigt, og længden passer meget godt. Dog var der lige noget grafik der fejlede.
Jeg synes at du burde sætte billedet ind sådan her, i din seneste update (Mr. Legendary):


Du må da gerne sende mig en PB med fejl Peace Bare så jeg får rettet dem i fremtidige updates Thumbs Up
Logged

Mr-legendary
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: La Guerra Danésa
« Svar #28: 03 Mar 2009, 19:09 »

@DavidMadsen: Ja, det så ikke skidegodt ud, det ved jeg godt selv. Men jeg er ikke så god til det dér kodning i indlæggene endnu, så det må I lige bære over med hvis jeg laver nogle svipsere, men jeg skal prøve at gøre det så godt jeg kan.
Det er i øvrigt dejligt, I er så konstruktive i jeres kritik. Thumbs Up
Logged

Mr-legendary
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: La Guerra Danésa
« Svar #29: 03 Mar 2009, 19:12 »


La Guerra Danésa


Det gik ikke skidegodt og jeg havde på fornemmelsen, at det ikke klikkede og at spillerne var taktikken uvant, så jeg valgte at lave nogle lidt drastiske ændringer i den overordnede taktiske tilgang til spillet.
Vi har fundet ud af at vi ikke har kvaliteterne til at spille poleret fodbold og samtidig være med fremme, hvor det er sjovt i tabellen, så jeg tog den lille risiko at fortælle holdet, lige inden kampen mod Almeria, at vi skulle spille mere defensivt og primitivt og samtidigt kæmpe som et hold og stræbe efter at vinde samtlige nærkampe så vi måske kunne få noget ud af nedfaldsboldene, som der kommer mange af, når man har en næsten 2 meter høj mand i front. Et bundholds lod.
Det så ud til at spillerne tog taktikken til sig.
Godt nok dominerede vi ikke fuldstændigt, men taktikken skal jo lige ligge på rygraden inden det fungerer til u.g. – som regelt.
Men som sagt, så kunne man godt fornemme at det var noget i denne stil der skal til for at få succes.
Vi havde et lille overtag i boldbesiddelse, og godt nok havde Almeria et par chancer mere end os, men til gengæld scorede vi på begge vores inden for rammen. Så det er yderst tilfredsstillende, at vi er så effektive.
Kampen endte 0-2 på mål af Putsilo og Rubio.

Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010