home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 512 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  La Guerra Danésa
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: La Guerra Danésa  (Læst 9735 gange)
enged
Gæst
 
La Guerra Danésa
« : 28 Feb 2009, 16:21 »

La Guerra Danésa
Forord


Dette er en netspilsblog som vil tage sit udspring i Spanien, dette vil så medføre at der ikke kommer to-tre updates hver eneste dag, da vi skal have det til at passe sammen med skole og arbejde.
Jeg håber stadig at i vil følge med i bloggen, dog bliver det en blog der ingen grafik har, men det er jo heller ikke en billedbog vi skriver. Peace Den anden part i bloggen er naturligvis mr-legendary.

Det er for mit vedkommende den første blog nogensinde, så jeg er åben overfor al kritik og ros der skulle komme.
« Seneste Redigering: 28 Feb 2009, 19:27 af enged » Logged

enged
Gæst
 
Sv: El Danés Campaña
« Svar #1: 28 Feb 2009, 16:24 »


La Guerra Danésa

Jeg, Andreas Mark, vil fortælle om mine gerninger i Getafe C.F., S.A.D

Sæsonens mål er først og fremmest at slå min rival Benjamin Knudsens hold, Valladolid, dette vil mere eller mindre afgøre om sæsonen bliver en succes. Det sekundære mål er at slutte højere end medieprognosen som lyder på nummer 14.
Ved første øjekast ser truppen også utrolig stærk ud, men der er dog svagheder, især på den højre midtbane, hvor jeg først og fremmest vil lede efter en ny spiller. Derudover vil der blive lurvet ud i truppen, først og fremmest for at skabe lidt kapital til nye spillere, men dernæst  er det for at holde lønninger og spillere der, bliver utilfredse med manglende spilletid, på et minimum.

Trods to stærke angribere i form af Ikechukwu Uche og Roberto Soldado forventer jeg at opstillingen bliver en 4-5-1, med en offensiv midtbanespiller, mens resten er på linje.
En af de stærkeste spillere på holdet må være Daniel Alberto Diaz også kaldet Cata Diaz, han spiller i det centrale forsvar, og er uhyre stærk i luften, samt er han utrolig sikker på bolden. Han er samtidig en farlig mand på dødbolde, og når man er i en klub som Getafe kan dødbolde være forskellen på om man får 0 eller 3 point i en kamp!
Oppe foran er der som nævnt Uche og Soldado, hvem som kommer til at dominere den ene angrebsplads, er endnu ikke afgjort, men hvis den ene ikke laver umenneskeligt mange mål, regner jeg med at lade dem deles om spilletiden.

« Seneste Redigering: 28 Feb 2009, 19:26 af enged » Logged

Mr-legendary
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: El Danés Campaña
« Svar #2: 28 Feb 2009, 16:26 »


La Guerra Danésa


Valladolid kunne tirsdag d. 1. Juli præsentere deres nye træner, Benjamin Knudsen. Han var udset til at være manden, der skulle sørge for endnu en sæson i den bedste række for Valladolid-klubben. Blandt stjernerne var den unge målmand, Sergio Asenjo, den store, Eritrea-svenske angriber, Henok Goitom, som er udlejet fra Murcia, Pedro Leon, som var blevet hentet i Levante og højre backen, Pedro Lopez. Men på trods af et par sikre kort, var der også en masse brodne kar. Det var så den nye managers opgave at få skildt sig af med disse og skærpe truppen, så man kan koncentrere sig om målet – overlevelse.

Visionen var først og fremmest at få skabt en solid midtbane og favoritformationen fra FM08, 4-5-1, var udset til at skulle sikre holdet overlevelse. Desværre vadede holdet ikke i centrale midtbanespillere, og slet ikke nogle med kvalitet. Så Hr. Knudsen måtte, i samarbejde med sine scouts, ud på markedet og lede lidt. Der måtte gerne både hentes et par erfarne forstærkninger, men også gerne et talent. Sidstnævnte var Ariel Borysiuk, som blev den nye managers første indkøb. Han burde have potentialet til at spille sig op på La Liga-niveau med tiden, og sammen med Carlos Lazaro er fremtiden på midtbanen sikret. Desværre blev næsten hele transferbudgettet brugt på denne herre så det ville være rart, hvis der var bud efter vores til salg-satte spillere, så klejner kunne fylde den slunkne klubkasse ud.

Første træningskamp bliver mod 1860 München. Holdet skulle gerne have nået en mindre udskiftning inden den kamp, så vi kan få spillet holdet ordentligt sammen.

« Seneste Redigering: 28 Feb 2009, 19:38 af Mr-legendary » Logged

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: El Danés Campaña
« Svar #3: 28 Feb 2009, 16:53 »

Spændende og udemærkede hold. Kommer nok til at følge denne blog. Glæder mig til næste update.
Vh.Blackstone
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: El Danés Campaña
« Svar #4: 28 Feb 2009, 17:15 »

I skriver begge ret godt. Men burde skaffe bare lidt grafik. Etc. et topbanner hver eller et banner til bunden, eller et banner til siden.
Det ville også gøre det nemmere at se hvilket hold der opdaterer.
Logged

enged
Gæst
 
Sv: El Danés Campaña
« Svar #5: 28 Feb 2009, 17:32 »

Tak begge to Smiley

Jeg tror vi vil lede efter et topbaner til os hver, det burde ikke være umuligt at finde nogen, som er villige til at lave dem Tunge
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: El Danés Campaña
« Svar #6: 28 Feb 2009, 17:52 »

Jeg har lige hurtigt lavet et til hver, bare til en start.

Getafe:


Valladolid:
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: El Danés Campaña
« Svar #7: 28 Feb 2009, 17:58 »

Spændende.
Du fanger mig faktisk rigtig godt med din tekst enged.
Også godt skrevet af dig Mr. L Thumbs Up

KIU!
Logged

enged
Gæst
 
Sv: El Danés Campaña
« Svar #8: 28 Feb 2009, 18:05 »

Tak for det DM, det vil jeg bruge Wink

Også tak til dig Michael.
Jeg vil tror vi har en ny update klar en gang i aften Smiley
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: El Danés Campaña
« Svar #9: 28 Feb 2009, 18:08 »

Dejligt, det ser jeg frem til Thumbs Up
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: El Danés Campaña
« Svar #10: 28 Feb 2009, 18:25 »




Jeg synes det lyder som et spændende projekt, så jeg har også valgt at støtte op om det med to bannere.
Logged

Mr-legendary
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: El Danés Campaña
« Svar #11: 28 Feb 2009, 18:33 »

Vi har valgt at bruge begge jeres banners, fordi de bare er tjotalt über mega nizzle hardcore. Og så syntes jeg, at Cescs fungerede meget godt i bunden, til at indramme teksten.
Tak skal I begge have, og også tak til jer andre, som finder interesse i vores lille projekt.

ps. jeg kan ikke love der kommer en til update i aften.
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: El Danés Campaña
« Svar #12: 28 Feb 2009, 18:45 »

Endnu en lille detalje, er at jeg personligt synes at det ville se bedre ud hvis der ikke var 3 linier mellem overskriften (El Danés Campaña) og så selve teksten Smiley
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: El Danés Campaña
« Svar #13: 28 Feb 2009, 18:46 »

Interessant start. Jeg synes det er fedt at I ikke har valgt de store hold, der fra start dominerer det hele, så det ikke kun er spændende, når i møder hinanden Thumbs Up At jeg ikke er den eneste der er fan af projektet, bevidnes vel bedst af at der allerede er to der frivilligt støtter op om projektet med grafik - også toms op til dem Thumbs Up

Med hensyn til Jeres spanske, har jeg dog foreslag til ændringer. Campaña er hunkøn, så det må være 'La' og ikke 'el' - og så ville jeg rykke campaña før, det jeg så ville rykke til sidst 'danesa'... måske ændre det til 'Una Campaña Danesa'. Er ikke helt sikker i alle mine foreslag, da det er stykke tid siden, jeg har øvet mit spansk, men bare lidt input til en rainy day Peace

Synes det er et spændende projekt, og der er jo ikke noget bedre end at tvære en kammerat ud i FM Wink God fornøjelse til Jer begge Smiley
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Mr-legendary
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: El Danés Campaña
« Svar #14: 28 Feb 2009, 18:51 »

Interessant start. Jeg synes det er fedt at I ikke har valgt de store hold, der fra start dominerer det hele, så det ikke kun er spændende, når i møder hinanden Thumbs Up At jeg ikke er den eneste der er fan af projektet, bevidnes vel bedst af at der allerede er to der frivilligt støtter op om projektet med grafik - også toms op til dem Thumbs Up

Med hensyn til Jeres spanske, har jeg dog foreslag til ændringer. Campaña er hunkøn, så det må være 'La' og ikke 'el' - og så ville jeg rykke campaña før, det jeg så ville rykke til sidst 'danesa'... måske ændre det til 'Una Campaña Danesa'. Er ikke helt sikker i alle mine foreslag, da det er stykke tid siden, jeg har øvet mit spansk, men bare lidt input til en rainy day Peace

Synes det er et spændende projekt, og der er jo ikke noget bedre end at tvære en kammerat ud i FM Wink God fornøjelse til Jer begge Smiley
Det skal jeg da lige tage til efterretning med enged Wink Vi har begge kun haft spansk i 3 måneder og vi har ikke haft det siden november, så vores spanske kan vel godt kaldes rustent Wink
Men tak for den gode respons, al konstruktiv kritik vil vi selvfølgeligt tage til os!
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010