home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 605 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  La Guerra Danésa
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: La Guerra Danésa  (Læst 9736 gange)
enged
Gæst
 
Sv: La Guerra Danésa
« Svar #30: 03 Mar 2009, 20:34 »


La Guerra Danésa


Jaime Gavilán Martinéz, i øjeblikket er han vores klart bedste spiller i øjeblikket, han er vores stærkeste kort offensivt.
Den 23 årige spanier som er et produkt af Valencias ungdomsarbejde fik sin debut for Valencia en måned før han blev 18 år gammel.
Dog blev han holdt ude af holdet af en anden spanier, Vicente, som var en vigtig del af Valencias hold dengang. Han blev derfor udlejet til Tenerife i den anden bedste række i Spanien,  hvor det blev til hele 30 kampe og tre mål. I sæsonen 05/06 blev han så udlejet til Getafe hvor han nød stor succes.
Derefter vendte han tilbage til Valencia, men det var begrænset med spilletiden, og i 2007 blev han igen udlejet til Getafe, dog fik han en knæskade som holdte ham ude det meste af sæsonen, men alligevel valgte Getafe at købe ham fri af hans kontrakt i Valencia for 4.1 millioner pund.
Hvilket er rigtig meget for en så lille klub som Getafe, til sammenligning kan det siges at klubben ’kun’ generer lidt over 2 millioner i sponsorpenge, hvor Danmarks bedste klub Fc København får næsten 5 gange så meget.
Dog regner jeg med at vi kommer lidt højere op af ranglisten hos den som sidder på pengene, det kræver dog at vi får en god sæson.

« Seneste Redigering: 03 Mar 2009, 20:39 af enged » Logged

Mr-legendary
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: La Guerra Danésa
« Svar #31: 03 Mar 2009, 21:52 »


La Guerra Danésa

Resultater:
Albacete A 2-2 (pok.)
Osasuna H 3-1
Athletic A 2-4
Albacete H 3-0 (pok.)
Valencia A 1-3
Numancia H 2-0
Recreativo A 1-1

Det går rimeligt meget, som forventet, her efter lidt mere end 4 måneder i sæddet.
En 14 er hvad man kunne regne med. Der er 3 point ned til 18. pladsen, som er under nedrykningsstregen, men den regner vi med at lægge afstand fra over de næste måneder.

Gennem den første 1/3 af sæsonen er holdet blevet båret frem af de tre profiler; Goitom, Leon og Rubio.
Tre spillere jeg har haft stor tiltro til fra start.
Desværre har resten af holdet ikke præsteret på samme måde, så når de tre ikke hiver kaniner op af ærmerne, taber vi ofte point.

Jeg vil måske overveje, at skifte til en lidt mere traditionel 4-4-2 efter vinterens transfervindue, hvis jeg får råd til at hente nogle nye spillere ind.
Jeg har ikke fået mine forskellige offensive midtbanespillere til at fungere på den offensive midtbaneplads/hængende angriber, og så ser jeg gode muligheder i en 4-4-2, da det vil afgive større pres på modstandernes forsvarsspillere og bedre muligheder for nogle gode kontraangreb.
Men det må vi se på til den tid, det ser ikke ud til der er råd til at købe ind pt.
« Seneste Redigering: 03 Mar 2009, 22:04 af Mr-legendary » Logged

enged
Gæst
 
Sv: La Guerra Danésa
« Svar #32: 03 Mar 2009, 21:55 »


La Guerra Danésa


Siden sidst er det gået voldsomt ned af bakke for mine tropper, spillet har slet ikke fungeret, og derfor er der heller ikke blevet sat mere end fire point ind på kontoen, og det er ikke fordi programmet har været så hårdt igen så der er ikke nogen undskyldning.

I en udekamp mod Numancia blev mit holds defensiv udstillet og Ustari måtte pille bolden ud af nettet tre gange, mens vi kun formåede at lave en enkelt pind.

Derefter fik vi en sejr over Recreativo, som var helt fortjent da mit hold fik lukket godt af, dog blev det ikke til mere end et enkelt mål igen.

Mod Deportivo fik vi desværre ikke nogen point med, stort set hele kampen havde vi dem hvor vi ville, og de havde også kun tre sølle skud som ramte mål, og når de så scorer på dem alle, kan det blive meget svært for os at vinde.

Den næste kamp var mod mægtige Real Madrid, dog gik mit hold godt til stålet og virkede uimponeret af stjernerne, vi havde overraskende nok også det meste af spillet, men som det så tit går for topholdene, så kommer Real Madrid foran, meget ufortjent, kort inden halvlegen. De kom også på 2-0, men kort efter fik reduceret , for så at få en mand udvist, og der følte jeg filmen knækkede, begge hold fik dog scoret en gang hver.  2-3 mod Real Madrid er godkendt, så det er det spil der skal findes frem.

Getafe indtrådte i den spanske pokalturnering i fjerde runde, og dette var mod Real Zaragoza fra den næstbedste række.
Efter at være kommet foran fik Zaragoza både udlignet og bragt sig foran, men i dommerens meget sene overtid steg Uche til vejrs efter et hjørnespark, og fik sat læderet i nettet.
I returkampen var der ikke meget at rafle om, men igen blev det ikke til mere end et enkelt mål, men det var trods alt også nok til at sende os videre til næste runde hvor mægtige Real Madrid venter.
De næste tre kampe var ikke noget at skrive hjem om, da det kun blev til et enkelt point.
Mod Sporting blev posen rystet og en ny mere defensiv tilgang til spillet blev fundet frem, defensivt betød det at Sporting, der ellers havde spillet over niveau, ikke fik meget igennem Getafes nyfundne mur i forsvaret. Desværre var der ikke meget at komme efter offensivt, og kampen endte 0-0.

Endelig kom forløsningen, det var Santander der måtte bøde for vores første sejr i 7 ligakampe, dette var især Cata Diaz’ fortjeneste, han lavede to mål efter hjørnespark, samt stod godt i forsvaret. Egentlig spillede holdet en rigtig god kamp, på nær vores unge talent Dalton som var mere eller mindre skyld i begge mål, men han er jo stadig svært for den unge knægt at spille stabilt, og i de andre kampe han har fået, så de to svipsere vil der blive set i gennem fingre med.
Transfervinduet nærmer sig snart, men jeg har ikke ret mange penge at gøre godt med, så folk skal ud, hvis nye skal ind.

Stillingen Kampe


Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Guerra Danésa
« Svar #33: 04 Mar 2009, 09:30 »

@DavidMadsen: Ja, det så ikke skidegodt ud, det ved jeg godt selv. Men jeg er ikke så god til det dér kodning i indlæggene endnu, så det må I lige bære over med hvis jeg laver nogle svipsere, men jeg skal prøve at gøre det så godt jeg kan.
Det er i øvrigt dejligt, I er så konstruktive i jeres kritik. Thumbs Up
Ved billedet skriver du bare:
Kode:
[float=right][img ] Link her [/img][/float]
Logged

Mr-legendary
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: La Guerra Danésa
« Svar #34: 04 Mar 2009, 15:13 »

Ved billedet skriver du bare:
Kode:
[float=right][img ] Link her [/img][/float]
Jeg har fundet ud af det, ved at kigge i guides.
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Guerra Danésa
« Svar #35: 04 Mar 2009, 15:59 »

Det ser fornuftigt ud Smiley

@Mr.Legendary - Brug forskellige farver når du sætter resultater ind, og det behøves ikke være de obligatoriske "rød-gul-grøn", men bare så man ikke får det indtryk at du har tabt samtlige kampe. Desuden er det en god idé at selvom du er på hjemme- eller udebane, så skriv dit holds målscore først.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Guerra Danésa
« Svar #36: 18 Mar 2009, 23:11 »

Hva så boys.. har i slået op?
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: La Guerra Danésa
« Svar #37: 18 Mar 2009, 23:15 »

Jeg er da også ved at synes at det er tid til en update eller hvad mener i andre?
Det var/er jo en udemærket blog.

Vh.Blackstone
Logged

Mr-legendary
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: La Guerra Danésa
« Svar #38: 18 Mar 2009, 23:21 »

Nej nej, rolig nu. Vi har bare ikke lige haft så meget tid til at få spillet, men hvem ved, måske der bliver spillet lidt i morgen aften eller en af weekenddagene.
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: La Guerra Danésa
« Svar #39: 18 Mar 2009, 23:27 »

Hva så boys.. har i slået op?
Nej nej, rolig nu. Vi har bare ikke lige haft så meget tid til at få spillet, men hvem ved, måske der bliver spillet lidt i morgen aften eller en af weekenddagene.

Nu er det nok bare min perverse tankegang, men for satan da.. jeg grinede af det svar  funny
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Mr-legendary
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: La Guerra Danésa
« Svar #40: 18 Mar 2009, 23:28 »

Nu er det nok bare min perverse tankegang, men for satan da.. jeg grinede af det svar  funny
Opstemt
Logged

Hilde
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: La Guerra Danésa
« Svar #41: 19 Mar 2009, 12:50 »

Halløjsa!

Jeg er ny på banen. Har FM09, men ikke en computer der kan spille spillet endnu. Har været silent reader i godt 6 måneder.

Jeg vil bare lige bemærke, at dette er en af de mest interessante dueller, jeg har fulgt herinde. Spændende om I kan holde den kørende i laaang tid!?! Smiley

Logged

Livets mening: At lære og at have det sjovt!

CR9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: La Guerra Danésa
« Svar #42: 04 Jun 2009, 19:02 »

Er den død? Shockeret
Logged


enged
Gæst
 
Sv: La Guerra Danésa
« Svar #43: 04 Jun 2009, 19:08 »

Desværre ja, vi kørte lidt fast i den update der skulle være kommet, også blev min computer sendt til reparation, og jeg tror også at Mr-Legendary har slettet savet fra sin computer.
Logged

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010