home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 728 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  #5 Schalke 04 - Mit comeback
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: #5 Schalke 04 - Mit comeback  (Læst 10496 gange)
Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
#5 Schalke 04 - Mit comeback
« : 27 Feb 2009, 00:16 »



Velkommen tilbage kære læsere. Som i alle ved, har jeg nu holdt en 2-3 måneders pause fra blogscenen. Jeg har ikke kunne finde lysten, hverken til at blogge, eller spille med et bestemt hold i FM. Begge ting er dog ændret nu. Lysten, tror jeg aldrig har været nær det niveau jeg har nu, og holdet er fundet.
De fleste kan måske bedst huske mig fra min gamle blog hvor jeg kom til Fulham, Parma og det danske landshold. Ens med alle opholdene var dog at jeg leverede katrofale resultater. Det er lige før, at jeg tror det er den blog på hele scenen, der har bidraget med de mest elendige resultater. Ikke engang g00n kunne gøre det dårlig i Nordirland, Norge eller hvor han ellers legede manager. Og det siger en del.
Derfor har et af mine mål også været her på det seneste, at undersøge det taktiske. Det førte mig rent faktisk til en FA Cup titel med Aston Villa i tredje sæson, som mit eneste trofæ i 09 udgaven. Nu har jeg dog valgt at tage springet til et andet land, en anden kultur, et andet sprog, hvor jeg håber jeg kan skaffe flere titler.
Andre folk kender mig måske som indehaveren af to blogs udenfor FM. Jeg er stolt af begge, da jeg har stået for en CSC blog, som var omkring 150 updates, og kørte over en halvanden sæson, inden min computer gik amok. Og må, med respekt for de andre PCM blogskriver, betegnes som den bedste PCM blog her på sitet. Desuden kører jeg, ved siden af min FM blog en blog i det amerikanske. NFL har altid facineret mig, og Madden har været fast inventar hos mig siden 03. Det hold, jeg er der er New Orleans Saints, hvor jeg lige her og nu er igang med fjerde sæson i alt.

Men det er også på tide at fortælle lidt om min kommende blog. Jeg har valgt, at gå tilbage til hvor mine rødder startede herinde med blogs. Tilbage i enten 07, eller 08, ja hukommelsen er ikke hvad den har været, udgav jeg en Schalke 04 blog. Det lykkes mig i første sæson at vinde mesterskabet, inden jeg stoppede bloggen i anden sæson. Jeg har udviklet mig siden, håber jeg da, og vil nu gøre et nyt forsøg på at føre den tidligere danskerklub til tops. Det var jo her at Ebbe Sand for alvor slog igennem i udlandet, og blev til tider rygtet til Real Madrid. Ikke at man skal være god for at spille for Real, det beviste Gravesen, men det er alligevel en stor klub. Andre store danske navne der har spillet for Schalke 04 i de sidste år er Søren Larsen, Peter Løvenkrands og Chrstian Poulsen.

Klubben byder også på en masse udfordring. Tyskerne har ikke været så gode til at styre det økonomiske, og derfor har man da også en gæld på i alt 720 millioner, og man mister rundt regnet 10 millioner hver måned, for de penge man eventuelt måtte tjene på diverse ting. Grundet klubbens gæld, så har jeg også kun 35 millioner danske kroner at købe for, fra start af. Da truppen er stærk på de første 11 mænd, men virkelig ringe på de fleste reserver poster, skal der handles klogt.
Alt i alt er den en stor udfordring der venter mig, og jeg vil med glæde dele den med jer. Jeg håber i vil tage godt imod bloggen, og hvis i ikke kan lide hvad i ser er i velkommen til at komme med ris, men hvis i kan lide hvad i ser, ser jeg også gerne i kommer med ros.
Ellers er der ikke andet at sige end - Velkommen til min blog om Schalke 04.
« Seneste Redigering: 01 Mar 2009, 16:21 af Shaft » Logged


Mikkellas
Gæst
 
Sv: Schalke 04 - Mit comeback
« Svar #1: 27 Feb 2009, 00:20 »

Super start, og jeg vil helt sikkert følge dig i Schalke 04! Thumbs Up
Logged

Sykkelfan 1000
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Schalke 04 - Mit comeback
« Svar #2: 27 Feb 2009, 00:44 »

Dejligt at se en ny blog fra dig Lars!
Jeg er glad for, at høre at du har fundet tilbage lysten til at skrive blog og spille FM. Du har haft gode blogger tidligere og jeg ser frem til, at se hvordan denne her blog bliver. Det bliver spændende, at se hvad du kan få til med  Schalke! Smiley

En rigtig fin intro og jeg syntes sproget dit er godt, og det er lett at komme sig igennem teksten! Smiley
Logged


Blackstone
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Schalke 04 - Mit comeback
« Svar #3: 27 Feb 2009, 00:50 »

Udemærket Shaft, Glæder mig til næste update.
Vh. Blackstone
Logged

3460-NicO
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Schalke 04 - Mit comeback
« Svar #4: 27 Feb 2009, 08:51 »

Lyder spændende , et godt valg Wink , håber du kan føre Schalke tilbage til toppen igen Wink

Som Blackstone også skriver , glæder jeg mig også til næste update Wink
Logged

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Schalke 04 - Mit comeback
« Svar #5: 27 Feb 2009, 10:40 »

Det var i 08, bare lige så du ved det Smiley Og vi havde vores Milan/Inter duel igang samtidig og Søren Larsen scorede kasser på samlebånd Smiley

Men glæder mig til at følge med her som din trofaste sparringspartner når du kommer med dine taktiske idéer Smiley Og for guds skyld håber jeg resultaterne er med dig den her gang Smiley
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Schalke 04 - Mit comeback
« Svar #6: 27 Feb 2009, 11:05 »

Super start, og jeg vil helt sikkert følge dig i Schalke 04! Thumbs Up

Mange tak Smiley Håber du følger med i lang tid Wink

Dejligt at se en ny blog fra dig Lars!
Jeg er glad for, at høre at du har fundet tilbage lysten til at skrive blog og spille FM. Du har haft gode blogger tidligere og jeg ser frem til, at se hvordan denne her blog bliver. Det bliver spændende, at se hvad du kan få til med  Schalke! Smiley

En rigtig fin intro og jeg syntes sproget dit er godt, og det er lett at komme sig igennem teksten! Smiley

Mange tak for kommentaren Knut Smiley Håber også lysten bliver der, til FM og Blogs Smiley

Udemærket Shaft, Glæder mig til næste update.
Vh. Blackstone

Tak Wink Den kommer her i løbet af et par timer Smiley

Lyder spændende , et godt valg Wink , håber du kan føre Schalke tilbage til toppen igen Wink

Som Blackstone også skriver , glæder jeg mig også til næste update Wink

Jeg håber også jeg kan få det første mesterskab hjem til Schalke 04 siden 1958 Peace
Tak for kommentaren Wink

Det var i 08, bare lige så du ved det Smiley Og vi havde vores Milan/Inter duel igang samtidig og Søren Larsen scorede kasser på samlebånd Smiley

Men glæder mig til at følge med her som din trofaste sparringspartner når du kommer med dine taktiske idéer Smiley Og for guds skyld håber jeg resultaterne er med dig den her gang Smiley

Ahh var det 08 Smiley Åhh Milan/Inter.. Ærgeligt vi aldrig fik spillet anden sæson færdig, for så vidt jeg kan huske, var jeg rent faktisk foran dig, imod slutningen af sæsonen Wink

Ja, lad os håbe resultaterne kommer med mig Opstemt
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Schalke 04 - Mit comeback
« Svar #7: 27 Feb 2009, 12:18 »



1#


Schalke 04 har været lige ved og næsten de sidste mange år. Sidste år blev det til en tredje plads, efter Bayern München og Werder Bremen, og året inden måtte man se sig slået af Stuttgart. Derfor har bestyrelsen, i den tyske klub, valgt at ansætte en ny manager. Klubben har de sidste ti år haft stor succes med
danskere. Først Ebbe Sand som scorede mål på samlebånd da han kom til fra Brøndby IF. Derefter kom Fcks Christian Poulsen til klubben. Begge spillere er eller var stjerne dengang de spillede på det danske landshold. Løvenkrands har aldrig slået rigtigt igennem, og spiller nu i Newcastle, og Søren Larsen fik en kortvarig succes, men derefter blev det tilbragt mere tid på bænken, end på banen. Det åbnede for et skifte til fransk fodbold, hvor han nu spiller for Toulouse. Det spekuleres i, om det er af den grund, klubben igen har valgt at satse på dansk matriale. I hvertfald er den nye manager den kun 33-årig dansker Lars Aanæs, som næsten lige har indstille sin karriere. Aanæs nåede at spille for fem klubber gennem hans proffesionale karriere, hvor han var på besøg hos Fc Nordsjælland, Parma, Fulham, Valencia og sidst sluttede han karrieren i engelske Liverpool. Det blev til 69 landskampe, og fem mål for den store centerforsvarer.

Lars Aanæs blev presenteret på dagens pressemøde, hvor han fik en to årig kontrakt, og svarede på de sædvanlige spørgsmål. Aanæs var dog ikke så interesseret i at udtale sig om så meget, men blev ved med at gentage sig selv. Budskabet var nemlig at Schalke 04 skulle vinde deres første mesterskab, siden 1958.

Aanæs har også medbragt sin helt egen stab, og de eneste to der har fået lov til at blive i Schalke 04 er målmandstræner Oliver Reck og den mentale træner, Lothar Matuschak. Ellers er der kommet hele fem nye trænere til, og en ny assistent er også ankommet. Lars Aanæs har hentet 55-årig Roland Koch fra Köln af. Koch vil med sin erfaring være et godt match for Aanæs, mener de fleste eksperter.
Lars Aanæs kunne desuden fortælle at seks venskabskampe er blevet arrangeret, alle på fremmede græs. FSV Frankfurt, Panserraikos, Atromitos, Paok, Westerlo og Unterhaching får besøg af Schalke 04 i deres opvarmnings sæson.
Logged


Zachar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #1 Schalke 04 - Mit comeback
« Svar #8: 27 Feb 2009, 12:25 »

Ser yderst interessant ud må jeg sige, glæder mig til du kommer igang med kampene.. Smiley KIU
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #1 Schalke 04 - Mit comeback
« Svar #9: 27 Feb 2009, 12:26 »

Det lyder sku rigtig godt Shaft.. det kan du, og det ved alle..

Denne gang forventer jeg at se nogle positive resultater, men skal nok følge med indtil min tålmodighed render ud Wink Grin
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Mikkellas
Gæst
 
Sv: #1 Schalke 04 - Mit comeback
« Svar #10: 27 Feb 2009, 12:38 »

Det bliver rigtig spændende at følge dig med din nye stab Smiley
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #1 Schalke 04 - Mit comeback
« Svar #11: 27 Feb 2009, 12:49 »

Det bliver sgu spænende at følge, det ser rigtig godt ud Smiley
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #1 Schalke 04 - Mit comeback
« Svar #12: 27 Feb 2009, 12:56 »

Det er jo yderst lækkert Shaft og jeg håber på mere succes end i Fulham-bloggen.. men nu har du jo også fået lidt hjælp.. Peace hehe Thumbs Up KIU Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #1 Schalke 04 - Mit comeback
« Svar #13: 27 Feb 2009, 13:04 »

Ser yderst interessant ud må jeg sige, glæder mig til du kommer igang med kampene.. Smiley KIU

Jo mange tak - Det gør jeg også selv Peace

Det lyder sku rigtig godt Shaft.. det kan du, og det ved alle..

Denne gang forventer jeg at se nogle positive resultater, men skal nok følge med indtil min tålmodighed render ud Wink Grin

Jamen din tålmodighed er garanteret allerede rendt ud Tunge
Håber dog du finder lidt ekstra frem Wink

Det bliver rigtig spændende at følge dig med din nye stab Smiley

Det gør det nemlig Smiley Tak for kommentaren Peace

Det bliver sgu spænende at følge, det ser rigtig godt ud Smiley

Hehe mange tak Smiley

Det er jo yderst lækkert Shaft og jeg håber på mere succes end i Fulham-bloggen.. men nu har du jo også fået lidt hjælp.. Peace hehe Thumbs Up KIU Thumbs Up

Mange tak far Wink

Og ja, har godt nok modtaget lidt hjælp, men har rent faktisk ikke valgt at tage imod den, endnu Wink

Takker, jeg skal forsøge Peace
Logged


Sykkelfan 1000
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #1 Schalke 04 - Mit comeback
« Svar #14: 27 Feb 2009, 13:24 »

En rigtig god update Lars! Du skriver fantastisk og du skriver sådan, at det bliver spændende, at læse. Så får vi se om lidt "Danish dynamite" kan føre Schalke til deres første mester siden 1958.

Keep It Up! Smiley
Logged


Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010