home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 821 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NBA
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 81 Udprint
Forfatter Emne: NBA  (Læst 197504 gange)
molle
Landsholdsspiller

Sv: NBA
« Svar #210: 03 Feb 2012, 16:59 »

Tror du? Smiley Hvis du satte Messi ned på et 1.divisions hold fra Danmark, så tror jeg stadig han ville kunne afgøre kampe mod f.eks Superliga hold.

Men nej nej, Lakers taber heller ikke alt, og selvfølgelig er Kobe fantastisk. Synes dog bare at det er en yderst skuffende sæson for dem indtil videre Smiley

Nej, men de ville tabe alle deres kampe mod Real Madrid eller alle andre hold i den spanske liga

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #211: 09 Feb 2012, 16:32 »

Jeg har skrevet SRO i sidste uge og det har ofte endt ud med, at jeg har set nogle timers basket hver dag. Jeg har selvfølgelig set Chicago Bulls, men også Thunders, Trail Blazers og Lob City har jeg set en del med. Jeg er dog ikke så heldig at have League Pass, hvilket jeg regner med at købe til slutspillet.

Først og fremmest er Derrick Rose fantastisk, hvor han spillede fantastisk især mod 76'ers. Han er dog desværre blevet lidt småskadet - heldigvis er Deng tilbage, som er en fantastisk vigtigt spiller. Jeg er også rigtigt imponeret over Russel Westbrook igen, som jeg simpelthen synes, er den mest fantastiske spiller at se på, hovedsageligt fordi han er så anderledes en PG end alle andre. Han går nærmest op og rebounder efter behag, holder et meget fornuftigt APG, hvor jeg synes han er blevet meget bedre, og scorer i top-10 med noget over 20 PPG. Klasse spiller og klar den spiller, som jeg synes, er sjovest at se.

Ellers er jeg også stor fan af Blazers' Aldridge, som vist endeligt ser ud til at komme til at spille Allstar. Utroligt komplet spiller og deres store go-to guy. Og så er jeg, ligesom alle andre, også rigtigt glade for Clippers med Blake Griffin og Chris Paul. Altid god garant for god underholdning og et hold, som jeg tror på kan gå rigtigt langt i år. De får dog svært ved at spille op mod OKC, hvis spillere som Ibaka og Harden opretholder det niveau, som de spiller på nu.

Reserverne bliver desuden offentliggjort i dag, så vidt jeg ved. Som en anden også har pointeret, er valget af Griffin en tyndt og helt sikkert grundet al den hype, som har været omkring ham. Han er dog også utroligt sjov at se, fordi han er så atletisk og elsker at hamre bolde i ringen. Også interessant at 4 ud af 5 af spillerne fra West spiller i Staple til dagligt.

Mht. til valgene af Kobe og Bynum: Pau Gasol er faldet i niveau, World Peace scorer ikke ret mange point mere og Odom er i Dallas - Lakers har med andre ord ikke i nær så godt hold, som de bare havde for 1-2 år siden. Bynum og Kobe beviser dog gang på gang, hvor gode spillere de er og der kan ikke stilles noget spørgsmål ved, at Kobe, som snitter 29, og Bynum er udtaget. Kobe er den bedste SG i West og Bynum den bedste C. Det siger lidt, at lille, tykke Gasol sandsynligvis bliver valgt som reserve.. her snakkes selvfølgelig om Paus bror  Opstemt

Wicked Sick: John Wall og Derrick Rose er uden tvivl nogle af de mest atletiske PGs i ligaen, men der er ingen af dem i mine øjne, som slår Russell Westbrook. John Wall er muligvis en smule hurtigere, men Westbrook er noget for sig selv atletisk i form af sin springstyrke. Manden er fantastisk  crazy
http://www.youtube.com/v/7bv5MO1WfHQ
« Seneste Redigering: 09 Feb 2012, 17:00 af Riis » Logged

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

Sv: NBAr
« Svar #212: 10 Feb 2012, 15:18 »

Wicked Sick: John Wall og Derrick Rose er uden tvivl nogle af de mest atletiske PGs i ligaen, men der er ingen af dem i mine øjne, som slår Russell Westbrook. John Wall er muligvis en smule hurtigere, men Westbrook er noget for sig selv atletisk i form af sin springstyrke. Manden er fantastisk  crazy
http://www.youtube.com/v/7bv5MO1WfHQ

Ja, Westbrook er helt sikkert på højde med dem på den front. Det var nu også bare fordi jeg skulle sætte et matchup mellem Wizards og Bulls at jeg nævnte Wall's og Rose's atletiske evner, der uden tvivl også er i top Smiley

Reserverne til allstar er i øvrigt blevet offentliggjort:
West:
Westbrook - Forventet og fuldt fortjent, han har lavet gode numre i denne sæson.
Tony Parker - En lille overraskelse, det er dog fortjent nok, at Spurs får en med, Parker har steppet op i Ginobilis fravær.
Nowitzki - Endnu et bevis på, at allstar er en popularitetskonkurr ence, Nowitzki burde ikke være med.
Steve Nash - Helt fortjent, snitter en double doulbe og 57% fra banen.
Kevin Love - Helt fortjent, burde måske endda have været starter.
Marc Gasol - Uden tvivl den næste bedste center i West ingen overraskelse.
LaMarcus Aldrige - Fuldt fortjent, han skulle allerede have været med sidste år, men heldigvis blev han ikke snydt endnu en gang.

Lowry kunne sagtens være med istedet for enten Tony Parker eller Nowitzki, det havde han fortjent og Rockets fortjener også at have en med. Rudy Gay vil jeg også have valgt over Nowitzki.

East:
Deron Williams - Allstar er som sagt en popularitets konkurrence, en spiller der spiller for et hold, der har en record på 8-19 burde ikke være med.
Joe Johnson - Ganske fortjent, i fraværet af Horford, har han og Josh Smith været skyld i, at Hawks vinder.
Paul Pierce - Hvis du kigger over hele sæsonen så skulle han måske ikke have været med, men han har steppet up i de sidste par uger, derfor kan man sagtens argumenterer for, at han er med, men set i lyset af hvor mange small forwards der er med for east, så vil jeg ikke have valgt ham.
Andre Iguodala - Ganske fortjent, han har været den bedste spiller sammen med Lou Williams på et imponerende Sixers hold.
Luol Deng - Helt fortjent, han er den næstbedste spiller på holdet med den bedste record, derfor skal han selvfølgelig med.
Chris Bosh - Han burde have startet over 'Melo, men sådan er allstar jo, der kan ikke være nogen tvivl om, at han skal med.
Roy Hibbert - Et godt spillende Pacers hold skal selvfølgelig have en med og jeg synes det er det rigtige valg at tage Roy Hibbert.

Louis Williams burde have været med istedet for Deron Williams og Josh Smith skulle have været med istedet for Paul Pierce ellers er jeg meget enig.

molle
Landsholdsspiller

« Svar #213: 10 Feb 2012, 15:48 »

Er ikke enig med Louis Williams. Han er en fin spiller, men han kan kun score. Deron er en top3 pg og spiller fantastisk på en et rigtig dårligt hold.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #214: 11 Feb 2012, 14:53 »

Ja ok, det er fair nok.. Westbrook har dog været on fire de sidste par uger og snitter hele 23 point, 5,7 assists og næsten 2 steals pr. kamp. Oklahoma ser virkeligt farlige ud - igår slog de rimelig sikkert Utah Jazz på udebane, hvilket bestemt ikke er et let sted at spille!

Ved ikke, om jeg er enig i, at Deron er en top-3 PG. Chris Paul og Derrick Rose har lige et niveau mere end de andre og jeg ved ærlig talt ikke hvilken spiller, som jeg ville foretrække her og nu. Det kommer nok meget an på, hvilket type hold det er, mens spillere som Rondo, Williams, Westbrook og Parker kommer bagefter. Hvis jeg skulle lave en top-5, skulle den nok se sådan ud - men igen, synes det er utroligt svært:

1. Derrick Rose
2. Chris Paul
3. Russell Westbrook
4. Deron Williams
5. Rajon Rondo

Det handler nok dybest set om, hvilken slags PG man personligt foretrækker og her må jeg sige, at jeg bedre kan lide den utroligt atletiske og scorende PG. Og nu vi snakker om det - Jeremy Lin, den lille kineser fra Knicks, lavede 38 mod Lakers igår.. Opstemt

philips
Juniorspiller
**

« Svar #215: 11 Feb 2012, 14:57 »

Jeremy Lin, den lille kineser fra Knicks, lavede 38 mod Lakers igår.. Opstemt

Hvis han fortsætter den udvikling han har gang i nu så er han en af ligaens bedste PGs om 2-3 år Smiley
Kæmpe talent Wink

Evra er grim, dårlig, og så har han sågar en totalt lav moral. Evras far burde have gjort os alle en stor tjeneste og ramt forbi med sin ladning da han lå og hyggede sig med Evras mor  Thumbs Up

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #216: 12 Feb 2012, 13:46 »

Faktisk en ok aften i dag. Lakers spiler mod Raptors kl. 19 (dog ikke på dk4), hvorefter Celtics-Bulls skal spille 21.30 (og den kan ses på dk4). Ved midnat spiller Wizards (dem har jeg stadig et crush på) mod Pistons og kl. 1 spiller Heat mod Hawks.

Det er nice, når de her kampe kommer tidligt. Det er mit største problem med NBA crazy

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #217: 12 Feb 2012, 13:52 »

JG: Tjek kampene næste uge ud lørdag, søndag og mandag. Der har jeg i øvrigt vinterferie - det bliver klasse! Opstemt

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #218: 12 Feb 2012, 13:56 »

JG: Tjek kampene næste uge ud lørdag, søndag og mandag. Der har jeg i øvrigt vinterferie - det bliver klasse! Opstemt

Så langt kan jeg slet ikke kigge frem!

Men jeg gjorde det alligevel. Mange tidlige kampe - lækkert! Jeg har dog også vinterferie + League Pass, så regner med at give den gas i den her uge crazy

Chakana
Manager

« Svar #219: 12 Feb 2012, 16:49 »

Glæder mig utrolig meget til Celtics-Bulls i aften, men så vidt jeg ved er Rose med stor sandsynlighed heller ikke med i aften? Jeg føler også snart at jeg er klar til at følge med Bulls eller Thunder, som klart er de to hold, der tiltaler mig mest. Men Bulls er nok mest pga. det brand der ligger bag, det var Michael Jordans team og fordi Derrick Rose nu er den helt store stjerne. Thunder er lidt mere pga. deres unge spillere og især Durant er jeg vild med. Men selvfølgelig også Westbrook, Harden og Ibaka.

Skal også have valgt fordi jeg er tæt på at bestille en swingman jersey. Men om der skal stå ROSE #1 eller DURANT #35 på ryggen, ved jeg ikke.

Arsenal Football Club

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #220: 12 Feb 2012, 16:56 »

Glæder mig utrolig meget til Celtics-Bulls i aften, men så vidt jeg ved er Rose med stor sandsynlighed heller ikke med i aften? Jeg føler også snart at jeg er klar til at følge med Bulls eller Thunder, som klart er de to hold, der tiltaler mig mest. Men Bulls er nok mest pga. det brand der ligger bag, det var Michael Jordans team og fordi Derrick Rose nu er den helt store stjerne. Thunder er lidt mere pga. deres unge spillere og især Durant er jeg vild med. Men selvfølgelig også Westbrook, Harden og Ibaka.

Skal også have valgt fordi jeg er tæt på at bestille en swingman jersey. Men om der skal stå ROSE #1 eller DURANT #35 på ryggen, ved jeg ikke.

DURANT! crazy (Også selvom du burde vælge Wizards og Wall!)

Chakana
Manager

« Svar #221: 12 Feb 2012, 17:01 »

Jeg prøver virkelig at overbevise mig selv om, at det skal være det ene eller det andet, men kan virkelig ikke finde ud af det! Tunge

Arsenal Football Club

philips
Juniorspiller
**

« Svar #222: 12 Feb 2012, 17:19 »

Rose er lige niveauet over KD både i talent og sejhed Smiley

Evra er grim, dårlig, og så har han sågar en totalt lav moral. Evras far burde have gjort os alle en stor tjeneste og ramt forbi med sin ladning da han lå og hyggede sig med Evras mor  Thumbs Up

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #223: 12 Feb 2012, 19:49 »

Så langt kan jeg slet ikke kigge frem!

Men jeg gjorde det alligevel. Mange tidlige kampe - lækkert! Jeg har dog også vinterferie + League Pass, så regner med at give den gas i den her uge crazy

Rige svin.. regner med at købe det den sidste måned, når der er PO. Ellers er jeg for fattig  Opstemt

Felipe - du er sgu nok ligeglad med, hvad jeg ville vælge.. men vælg Derrick Rose! Udover han er ufattelig cool, er den røde Bulls-trøje også rigtig fed. I hvert fald federe end OKC-trøjen. Ellers ville jeg anbefale nummer 9 med Rondo fra Celtics, da jeg helt klart synes, at det er den fedeste trøje i NBA.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #224: 12 Feb 2012, 19:59 »

Jeg har heller ikke rigtigt råd til det, og jeg ser det kun i weekenderne, så det er nok heller ikke det værd.. Men så alligevel crazy

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 81 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010