home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 876 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NBA
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 81 Udprint
Forfatter Emne: NBA  (Læst 197492 gange)
Lavezzi
Gæst

Sv: NBA
« Svar #225: 12 Feb 2012, 20:13 »

Jeg har heller ikke rigtigt råd til det, og jeg ser det kun i weekenderne, så det er nok heller ikke det værd.. Men så alligevel crazy
Ven, jeg overfører snart.

NF: du skal da holde med Portland, det skal du fordi vi har denne trøje:

Det kan godt være vi sejler for tiden, men flotte trøjer, det laver vi!
Raptors er også en mulighed med denne trøje:

Chakana
Manager

« Svar #226: 15 Feb 2012, 04:13 »

Jeg har fundet frem til mit problem nu. Jeg er total forelsket i den røde Bulls trøje og generelt er Bulls bare for fedt som brand. Og at de er meget dygtige til basket gør det ikke dårligere. Men jeg holder nok mest med OKC og Durant. Men vil gerne have en Bulls trøje. Men kan ikke gå i Bulls trøje hvis jeg holder med OKC. FFFFFUUUUUUUU

EDIT: Jeg er alligevel ikke så hardcore fan - og bliver det nok aldrig - som jeg er af fx Arsenal og fodbold generelt. Så jeg ville godt både kunne have en Bulls og OKC jersey. Vil også gerne have en jersey med Nash på ryggen!

EDIT 2.0: Sikker sejr af OKC!
« Seneste Redigering: 15 Feb 2012, 05:16 af NicolasFelipe » Logged

Arsenal Football Club

Chakana
Manager

« Svar #227: 18 Feb 2012, 15:33 »

Tjek lige denne assist fra Ricky Rubio i nat. Holy shit

Arsenal Football Club

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #228: 18 Feb 2012, 18:48 »

Ja, Ricky er for syg. Han er virkelig god og det virker om som, at alle spillerne bliver bedre på grund af ham. Nu tror man lige pludselig, at man kan spille med om playoffs. Det er vildt!

Basket starter i dag allerede klokken 21.30 med Clippers mod Spurs, som er et virkeligt godt opgør og 2 af de hold, som spiller for førsteseedet i West, som nok alligevel går til OKC. Clippers er virkelig fede at se, mens Spurs er ret kedelige, men det skal nu nok gå hen og blive en rigtig, rigtig tæt kamp. Bagefter er der Grizzles - Golden State og Hawks - Trail Blazers, hvilket også er et par fornuftige kampe, hvor jeg nok skal se den første, da jeg har et lille crush på Golden State og Monta Ellis. Ved egentligt ikke hvorfor.

- Sindssyg kamp. Chris Paul var så clutch, men formåede alligevel ikke at vinde på grund af et vanvittigt underlig spil, som sendte kampen i overtid, hvor kedelige Spurs vandt. Øv - Paul lavede 19 i sidste quarter og Blake lavede sin første 20/20. Clippers bliver farlige!
« Seneste Redigering: 19 Feb 2012, 01:38 af Riis » Logged

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #229: 19 Feb 2012, 09:27 »

- Sindssyg kamp. Chris Paul var så clutch, men formåede alligevel ikke at vinde på grund af et vanvittigt underlig spil, som sendte kampen i overtid, hvor kedelige Spurs vandt. Øv - Paul lavede 19 i sidste quarter og Blake lavede sin første 20/20. Clippers bliver farlige!

Man kan ikke ligefrem kalde Paul clutch på det underlige spil som du omtaler, det så godt nok dumt ud. Men jeg så ikke kampen, så det kan jeg ikke udtale mig om.
Clippers bliver dog først farlige, når de får styr på deres forsvar, hvor de ligger nummer 26 i ligaen eller noget i den stil også kan man altså ikke vinde et mesterskab. Det har hjulpet lidt at få Kenyon Martin ind, men han kan jo ikke gøre det alene.
Spurs ser dog rigtig farlige ud, men alle hold med Popovich som head coach vil være farlige.

Jeg så Nets @ Bulls istedet. En lorte kamp, Rose er stadig ude, sammen med Rip. Men det er ingen undskyldning, når man møder et elendigt Nets hold på hjemmebane. Nets spillede dog også en god kamp, selvom Bulls spillede fint forsvar fik de alligevel sat deres skud og i den anden ende fik Bulls sletter ikke skabt de skud de gerne vil have, rigtig mange contestet mid range osv.

Jeremy Lin var nummer 10 på MVP ladder her den anden dag. Come on, manden har startet i 7 kampe. Hans 3 point procenter er ikke ligefrem gode, han kan køre pick and roll og det er han god til, men så kan han heller ikke mere. Han har lavet 45 turnovers på de 7 starts, det er jo et alt alt alt for højt antal, han er så overvurderet og han skal nok komme ned på jorden igen.

« Seneste Redigering: 19 Feb 2012, 09:28 af Wicked Sick! » Logged

Trohde
Reserveholdsspiller

« Svar #230: 19 Feb 2012, 15:41 »

Nogle der kan fortælle hvilke dage der er NBA på DK4?

Har bestilt en jersey med Rose, så håber han snart er klar igen for Bulls! De mangler ham.

Brøndby siden... den gang der...
Liverpool siden... ja det var nok også der omkring

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #231: 19 Feb 2012, 15:47 »

Man kan ikke ligefrem kalde Paul clutch på det underlige spil som du omtaler, det så godt nok dumt ud. Men jeg så ikke kampen, så det kan jeg ikke udtale mig om.
Clippers bliver dog først farlige, når de får styr på deres forsvar, hvor de ligger nummer 26 i ligaen eller noget i den stil også kan man altså ikke vinde et mesterskab. Det har hjulpet lidt at få Kenyon Martin ind, men han kan jo ikke gøre det alene.
Spurs ser dog rigtig farlige ud, men alle hold med Popovich som head coach vil være farlige.

Jeg er, ligesom kommentatorerne, overbevist om, at det er paserens skyld og ikke Paul. Det er en ekstremt underlig situation og jeg synes ikke, man skal blame Paul for at blive sat i en sådan situation. Det er klart, at han ville have bolden, når han først er kommet tilbage på egen banehalvde. Sjovt, at du udtaler dig, når du ikke så kampen, idet Paul fuldstændig alene bringer Clippers tilbage i kampen ved hjælp af konstante angreb på kurven og sikre freethrows.  Tror han scorer 15 i træk i sidste quarter Smiley

I øvrigt er jeg af den overbevisning, at et hold der har Paul  og Griffin altid ville være contenders til titlen. Der er ingen tvivl om, at West er rigtig stærk og bred, men selv de bedste hold har store mangler. Det er selvfølgelig et stort slag at miste Billups, men synes, at Foye er en fornuftig erstatning. Clippers er et hold sat sammen af mange nye spillere - de bliver selvfølgelig ikke Celtics og Bulls-kaliber forsvar, men jeg er helt sikker på, at det hele lige skal spilles sammen. Clippers bliver farlige og kan, i mine øjne, slå alle over 7 kampe i West.

Trohde: Det er søndag, det vil sige i dag.
« Seneste Redigering: 19 Feb 2012, 15:55 af Riis » Logged

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #232: 19 Feb 2012, 16:30 »

Jeg er, ligesom kommentatorerne, overbevist om, at det er paserens skyld og ikke Paul. Det er en ekstremt underlig situation og jeg synes ikke, man skal blame Paul for at blive sat i en sådan situation. Det er klart, at han ville have bolden, når han først er kommet tilbage på egen banehalvde. Sjovt, at du udtaler dig, når du ikke så kampen, idet Paul fuldstændig alene bringer Clippers tilbage i kampen ved hjælp af konstante angreb på kurven og sikre freethrows.  Tror han scorer 15 i træk i sidste quarter Smiley

I øvrigt er jeg af den overbevisning, at et hold der har Paul  og Griffin altid ville være contenders til titlen. Der er ingen tvivl om, at West er rigtig stærk og bred, men selv de bedste hold har store mangler. Det er selvfølgelig et stort slag at miste Billups, men synes, at Foye er en fornuftig erstatning. Clippers er et hold sat sammen af mange nye spillere - de bliver selvfølgelig ikke Celtics og Bulls-kaliber forsvar, men jeg er helt sikker på, at det hele lige skal spilles sammen. Clippers bliver farlige og kan, i mine øjne, slå alle over 7 kampe i West.

Trohde: Det er søndag, det vil sige i dag.

Jeg udtalte mig jo bare om, at Paul ikke var clutch lige på det spil. Resten af kampen har jeg ikke udtalt mig om. Jeg er ikke enige i at ethvert hold, der har CP3 og Blake er contenders eller jo til dels er de, men selv Bobcats er jo contenders, Blake er heller ikke en top 10 spiller i NBA endnu. Jeg tror bare, at det handler om, at vi definerer contenders forskelligt. Jeg ser måske kun en 4-5 hold som seriøse muligheder til at vinde titlen, altså contenders.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #233: 19 Feb 2012, 17:14 »

Jeg udtalte mig jo bare om, at Paul ikke var clutch lige på det spil. Resten af kampen har jeg ikke udtalt mig om. Jeg er ikke enige i at ethvert hold, der har CP3 og Blake er contenders eller jo til dels er de, men selv Bobcats er jo contenders, Blake er heller ikke en top 10 spiller i NBA endnu. Jeg tror bare, at det handler om, at vi definerer contenders forskelligt. Jeg ser måske kun en 4-5 hold som seriøse muligheder til at vinde titlen, altså contenders.

Nå ja, ok. Synes dog stadig ikke, at man kan give ham skylden, selvom det dog var en lidt sjov beslutning.

Nope, Blake er muligvis ikke top-10, men CP3 er måske den bedste PG og det kommer man langt med, hvis man har nogle fornuftige spillere rundt om ham, hvilket Clippers uden tvivl har. Jeg har bare svært ved kun at se 4-5 contenders, da Mavericks, Lakers, Spurs, Thunders og Clippers alle har gode chancer for at tage West. Der er dog nok kune 2-3 i East...
« Seneste Redigering: 19 Feb 2012, 17:16 af Riis » Logged

Chakana
Manager

« Svar #234: 19 Feb 2012, 21:02 »

Glæder mig til at se Heat-Magic her om 30 minutters tid. Især fordi jeg ikke har set vildt meget til Dwight Howard, selvom jeg er semi-fan af ham. Men så er det selvfølgelig også underholdende at se på LeBron, Wade og Bosh.

Arsenal Football Club

AFC
Manager

« Svar #235: 19 Feb 2012, 21:04 »

Glæder mig til at se Heat-Magic her om 30 minutters tid. Især fordi jeg ikke har set vildt meget til Dwight Howard, selvom jeg er semi-fan af ham. Men så er det selvfølgelig også underholdende at se på LeBron, Wade og Bosh.
Vinder Heat i aften?

Enged
Gæst

« Svar #236: 19 Feb 2012, 21:30 »

Vinder Heat i aften?
Ja jeg vil altså også gerne have det endegyldige svar på dette. Fordi så spiller jeg hele børneopsparingen og holder dig til ansvar, hvis de ikke vinder...

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #237: 19 Feb 2012, 21:31 »

Egentligt er jeg egentlig enig med Wicked om, at Lin er en smule overvurderet og at han selvfølgelig nok skal få nogle tæsk på et tidspunkt.. Men hold kæft hvor kan han tage holdet og tilskuerne, lidt ligesom Tim Tebow, på skuldrene med det talent, som han nu engang har. Han viser tydeligt sine begrænsninger og turner bolden over alt for meget, hvilket selvfølgelig nok skal falde igen, når Anthony kommer tilbage, men han kan sætte sine spillere op og score.

I øvrigt er jeg kæmpe J.R Smith-fan. Fed kamp! Smiley

Notorious B.IV
Gæst

« Svar #238: 19 Feb 2012, 21:33 »

Vinder Heat i aften?

Det er tæt, nu spiller de hele tiden så jeg har ikke fulgt med siden de spillede sidst. Men sidste gang der lagde Magic ud med at være foran med 17, så kom Heat helt tæt på med 3 point efter og to free throws, dem brændte BronBron dog og så kvitterede Howard & co med på et tidspunkt at komme foran med 19.

Så jeg ved ingenting, men Magic er en tough cookie.

Lavezzi
Gæst

« Svar #239: 19 Feb 2012, 21:36 »

"Novak" is a Slavic name. I bet Eastern Europe is experiencing Novaksanity right now."
Linsanity, Linning og AllHeDoesIsLin. Må godt nok indrømme at dommerne var ekstremt Knicks pro i aften.

Vinder Heat i aften?
Hvis LeBron ikke får bolden i 4.Q og de lader Wade eller Bosh afslutte, så gør de. Det sker dog næppe, så sæt alt på Magic.

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 81 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010