home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 696 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NBA
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 81 Udprint
Forfatter Emne: NBA  (Læst 197501 gange)
Januzaj
Landsholdsspiller

Sv: NBA
« Svar #195: 02 Feb 2012, 22:48 »

Er det i weekenden at der er All-Star kampe? Smiley

Manchester United

Batigol
Manager

« Svar #196: 02 Feb 2012, 22:50 »

Er det i weekenden at der er All-Star kampe? Smiley

Nej, det er først fra fredag den 24. og så frem til den søndag. De sender i øvrigt det meste på DK4! Smiley

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #197: 02 Feb 2012, 22:57 »

Nej, det er først fra fredag den 24. og så frem til den søndag. De sender i øvrigt det meste på DK4! Smiley

Tusind tak, og fuck hvor er det sprødt Opstemt

Manchester United

Batigol
Manager

« Svar #198: 03 Feb 2012, 16:16 »

De to All-Star hold blev i øvrigt offentliggjort i nat.

West:
Kevin Durant (OKC)
Blake Griffin (LAC)
Kobe Bryant (LAL)
Chris Paul (LAC)
Andrew Bynum (LAL)

East:
Carmelo Anthony (NYK)
LeBron James (MIA)
Derrick Rose (CHI)
Dwyane Wade (MIA)
Dwight Howard (ORL)

Jeg har godt nok svært ved at se hvorfor folk har valgt Blake Griffin over Kevin Love? Generelt synes jeg der er alt for meget hype omkring Griffin. Bevares, han er en vanvittigt god dunker, men Love er altså bedre i så godt som alle andre facetter af spillet. 20 double-doubles i 22 kampe taler sit eget tydelige sprog og Love er langt fra at være en stat-stuffer. Ellers er der vel ikke så meget at sige til holdene. Som forventet.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #199: 03 Feb 2012, 16:29 »

De to All-Star hold blev i øvrigt offentliggjort i nat.

West:
Kevin Durant (OKC)
Blake Griffin (LAC)
Kobe Bryant (LAL)
Chris Paul (LAC)
Andrew Bynum (LAL)

East:
Carmelo Anthony (NYK)
LeBron James (MIA)
Derrick Rose (CHI)
Dwyane Wade (MIA)
Dwight Howard (ORL)

Stærke hold.. Men jeg er først begyndt at interessere mig for NBA for 2-3 mdr siden, og jeg må derfor stille mig uforstående overfor nogle ting. Måske er spørgsmålet henvendt til dig FCB: Når Lakers har haft så elendig en sæson, hvordan kan de så have 2 med? Selvfølgelig er Kobe selvskrevet, da han har haft flere kampe med +40 point. Og det samme med Carmelo Anthony, ved godt at han er en kæmpe stjerne, men han har performet på så højt niveau i år? For det går jo elendigt  for Knicks Smiley

Manchester United

molle
Landsholdsspiller

« Svar #200: 03 Feb 2012, 16:35 »

Stærke hold.. Men jeg er først begyndt at interessere mig for NBA for 2-3 mdr siden, og jeg må derfor stille mig uforstående overfor nogle ting. Måske er spørgsmålet henvendt til dig FCB: Når Lakers har haft så elendig en sæson, hvordan kan de så have 2 med? Selvfølgelig er Kobe selvskrevet, da han har haft flere kampe med +40 point. Og det samme med Carmelo Anthony, ved godt at han er en kæmpe stjerne, men han har performet på så højt niveau i år? For det går jo elendigt  for Knicks Smiley

All-Star kampen er en blanding af de bedste spillere og en popularitets konkurrence.
Men Kobe er Kobe og bliver nok stemt ind, så længe han spiller.  Bynum er nok den bedste center i west. Kan ikke se hvem som skulle starte i stedet for ham, udover Marc Gasol måske?!

Det er ikke Carmelo's skyld de ligger hvor de gør. Det er dels NY's mangel på pg (man håber på Baron Davis kan gøre forskellen når han kommer tilbage fra skaden) og så er skylden hos deres træner, D'Antoni, som mildest talt er elendig. Han ved lidt om angrebsspil, men er håbløs og det gælder defence og passer ikke særlig god ind hos NY

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #201: 03 Feb 2012, 16:37 »

All-Star kampen er en blanding af de bedste spillere og en popularitets konkurrence.
Men Kobe er Kobe og bliver nok stemt ind, så længe han spiller.  Bynum er nok den bedste center i west. Kan ikke se hvem som skulle starte i stedet for ham, udover Marc Gasol måske?!

Det er ikke Carmelo's skyld de ligger hvor de gør. Det er dels NY's mangel på pg (man håber på Baron Davis kan gøre forskellen når han kommer tilbage fra skaden) og så er skylden hos deres træner, D'Antoni, som mildest talt er elendig. Han ved lidt om angrebsspil, men er håbløs og det gælder defence og passer ikke særlig god ind hos NY

Okay bare underligt at det  går så dårligt for Lakers når de har den bedste SG og C i west Smiley. Men okay, det er bare noget jeg stiller spørgsmåltegn ved, da det godt kan virke som om, at de bare er med fordi de er store stjerner, og ikke nødvendigvis har spillet godt.

Manchester United

molle
Landsholdsspiller

« Svar #202: 03 Feb 2012, 16:41 »

Okay bare underligt at det  går så dårligt for Lakers når de har den bedste SG og C i west Smiley. Men okay, det er bare noget jeg stiller spørgsmåltegn ved, da det godt kan virke som om, at de bare er med fordi de er store stjerner, og ikke nødvendigvis har spillet godt.

De har fået ny træner og der er mange "nye" spillere. De har 3 gode i Kobe, Bynum og Pau. Resten er lidt uden værdi. Når Fisher starter for dit hold, så har du virkelig problemer! Smiley
Men Lakers er Lakers og man skal aldrig undervurdere. Deres bestyrrelse er ret dygtig og plejer at have en plan eller to og holdet kommer til at nå Play-off'en.
Men det tager tid at spille et helt nyt system ind og de nye spillere

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #203: 03 Feb 2012, 16:43 »

De har fået ny træner og der er mange "nye" spillere. De har 3 gode i Kobe, Bynum og Pau. Resten er lidt uden værdi. Når Fisher starter for dit hold, så har du virkelig problemer! Smiley
Men Lakers er Lakers og man skal aldrig undervurdere. Deres bestyrrelse er ret dygtig og plejer at have en plan eller to og holdet kommer til at nå Play-off'en.
Men det tager tid at spille et helt nyt system ind og de nye spillere

Jo jo, men mener alligevel at de 3 burde kunne trække en masse sejre hjem alene Smiley

Manchester United

molle
Landsholdsspiller

« Svar #204: 03 Feb 2012, 16:46 »

Jo jo, men mener alligevel at de 3 burde kunne trække en masse sejre hjem alene Smiley

Nej, spillerne skal jo stadig forstå et helt nyt system og 3 mand kan ikke klare alt. Det samme kan du jo se hos NY. Amar'e og Melo kan ikke vinde kampene alene.
De kan jo ikke spille hele kampen på banen og dække alle 5 pladser

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #205: 03 Feb 2012, 16:47 »

Nej, spillerne skal jo stadig forstå et helt nyt system og 3 mand kan ikke klare alt. Det samme kan du jo se hos NY. Amar'e og Melo kan ikke vinde kampene alene.
De kan jo ikke spille hele kampen på banen og dække alle 5 pladser

Nej nej, men jeg er stadig af den opfattelse, at 3 så gode spillere burde kunne hive sejre hjem for sit hold Smiley

Manchester United

molle
Landsholdsspiller

« Svar #206: 03 Feb 2012, 16:52 »

Nej nej, men jeg er stadig af den opfattelse, at 3 så gode spillere burde kunne hive sejre hjem for sit hold Smiley

Men det hjælper jo stadig ikke hvis de ikke kan finde du af at spille sammen. Kobe er jo heller ikke ung længere, han er 33. Derudover så mistede de Lamar Odom som var en af deres vigtigste spillere.
Og så har de trods alt kun tabt 9 kampe. De kunne være langt værre.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #207: 03 Feb 2012, 16:52 »

Nu er det jo heller ikke fordi Lakers taber alt. Kobe vinder op til flere gange kampe på egen hånd.

Men et hold i fodboldens verden med Messi, Xavi, Per Jensen, Gylleknud og Niels Albert vil altså få et problem med et hold, der har fem gode balancerede spillere. Og en god bænk.

molle
Landsholdsspiller

« Svar #208: 03 Feb 2012, 16:53 »

Nu er det jo heller ikke fordi Lakers taber alt. Kobe vinder op til flere gange kampe på egen hånd.

Men et hold i fodboldens verden med Messi, Xavi, Per Jensen, Gylleknud og Niels Albert vil altså få et problem med et hold, der har fem gode balancerede spillere. Og en god bænk.

Enig, Lakers har vel en af de smalleste trupper i NBA pt.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #209: 03 Feb 2012, 16:54 »

Tror du? Smiley Hvis du satte Messi ned på et 1.divisions hold fra Danmark, så tror jeg stadig han ville kunne afgøre kampe mod f.eks Superliga hold.

Men nej nej, Lakers taber heller ikke alt, og selvfølgelig er Kobe fantastisk. Synes dog bare at det er en yderst skuffende sæson for dem indtil videre Smiley

Manchester United

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 81 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010