home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1184 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NBA
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 81 Udprint
Forfatter Emne: NBA  (Læst 197397 gange)
Chakana
Manager

Sv: NBA
« Svar #165: 30 Jan 2012, 23:23 »

Fed kamp igår aftes, selvom jeg gerne havde set D. Rose score på begge free throws til sidst, så vi kunne have fået overtime.

Og jeg har fundet NBA Jerseys til £29,99 på eBay, hvilket jeg uden tvivl vil benytte mig af. Ved dog stadig ikke hvilken jersey jeg skal købe, og da jeg er meget ny i NBA, ved jeg ikke engang hvilket hold jeg skal holde med. Det kommer nok automatisk og alt afhængig af hvor D. Howard kommer hen, kan jeg tage en endelig beslutning. :-)

Arsenal Football Club

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #166: 30 Jan 2012, 23:27 »

Fed kamp igår aftes, selvom jeg gerne havde set D. Rose score på begge free throws til sidst, så vi kunne have fået overtime.

Og jeg har fundet NBA Jerseys til £29,99 på eBay, hvilket jeg uden tvivl vil benytte mig af. Ved dog stadig ikke hvilken jersey jeg skal købe, og da jeg er meget ny i NBA, ved jeg ikke engang hvilket hold jeg skal holde med. Det kommer nok automatisk og alt afhængig af hvor D. Howard kommer hen, kan jeg tage en endelig beslutning. :-)

Har hørt at man som minimum skal finde dem til de £50 på eBay, hvis de ikke skal være fake. Men ellers køb en Rose trøje, og begynd at støtte Bulls Wink.

Manchester United

molle
Landsholdsspiller

« Svar #167: 30 Jan 2012, 23:32 »

Der er stor forskel på replica og swingman trøjer

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #168: 30 Jan 2012, 23:34 »

Der er stor forskel på replica og swingman trøjer

Hvad er forskellen egentligt?

Manchester United

molle
Landsholdsspiller

« Svar #169: 30 Jan 2012, 23:39 »

Replica er trykt på og falmer efter vask.  Swingman er syet på. Så vælg Swingman, da authentic koster en del mere

Chakana
Manager

« Svar #170: 30 Jan 2012, 23:44 »

http://www.ebay.co.uk/itm/320833861219?ssPageName=STRK:MESINDXX:IT&_trksid=p3984.m1436.l2648#ht_3279wt_1189

£29,99 og der står i beskrivelsen, at "team numbers and names are stitched", hvilket må betyde at det er en swingman?

Arsenal Football Club

molle
Landsholdsspiller

« Svar #171: 30 Jan 2012, 23:50 »

du kan altid spørge om du ikke kan få et billede af den rigtige trøje

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #172: 30 Jan 2012, 23:54 »

http://www.ebay.co.uk/itm/320833861219?ssPageName=STRK:MESINDXX:IT&_trksid=p3984.m1436.l2648#ht_3279wt_1189

£29,99 og der står i beskrivelsen, at "team numbers and names are stitched", hvilket må betyde at det er en swingman?

De kan iøvrigt godt være lidt store i størrelsen. Jeg ved ikke om det er fordi, at amerikanere generelt er større, men de er i hvertfald store, jerseysne. I øvrigt godt at se du vælger den rigtige trøje, har en magen til  Thumbs Up

Chakana
Manager

« Svar #173: 31 Jan 2012, 00:01 »

Nu må vi se om det bliver den endelige! Jeg kunne lige så godt have taget en KD jersey Wink Skal i hvert fald med 100% sikkerhed have en jersey til når det bliver varmt igen. De er jo superfede som hverdags-sommertøj også!

Arsenal Football Club

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #174: 31 Jan 2012, 00:07 »

Nu må vi se om det bliver den endelige! Jeg kunne lige så godt have taget en KD jersey Wink Skal i hvert fald med 100% sikkerhed have en jersey til når det bliver varmt igen. De er jo superfede som hverdags-sommertøj også!

Synes du skal vælge den især når du skriver, at der hvor Dwight Howard tager hen, holder du med. Der er ganske store muligheder for, at han kommer til Bulls, hvis han får lov at gå på FA, så kan vi waive Boozer, der har en fuldstændig vanvittig kontrakt i forhold til hans evner og nok også skille os af med Asik også er der plads til D12. Han kommer i hvert fald ikke til Thunder Wink

molle
Landsholdsspiller

« Svar #175: 31 Jan 2012, 00:13 »

Synes du skal vælge den især når du skriver, at der hvor Dwight Howard tager hen, holder du med. Der er ganske store muligheder for, at han kommer til Bulls, hvis han får lov at gå på FA, så kan vi waive Boozer, der har en fuldstændig vanvittig kontrakt i forhold til hans evner og nok også skille os af med Asik også er der plads til D12. Han kommer i hvert fald ikke til Thunder Wink

De har ikke råd til til Howard selvom de waiver Boozer og skiller sig af mig Asik. Rose's kontrakt stiger jo enormt. De kan kun få fat på ham i en sign n' trade

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #176: 31 Jan 2012, 00:24 »

De har ikke råd til til Howard selvom de waiver Boozer og skiller sig af mig Asik. Rose's kontrakt stiger jo enormt. De kan kun få fat på ham i en sign n' trade

Den stiger til omk 16 millioner. Det samme ligger LeBron, Wade og Bosh på, der bør kunne være plads til Howard, når man waiver Boozer, der vil tjene 15 millioner næste år. Howard står selv til at tjene 19 millioner næste år for Magic.
Asik var måske også en dårlig mand at skille sig af med, da han er meget billig i forhold til hans evner, måske skulle det istedet være Noah, men det virker usandsynligt, da han for et år siden underskrev en ny kontrakt på 5 år.
Vi bør i hvert fald kunne skabe cap room for Howard ved at waive Boozer og skille os af med en spiller mere.

molle
Landsholdsspiller

« Svar #177: 31 Jan 2012, 00:33 »

Den stiger til omk 16 millioner. Det samme ligger LeBron, Wade og Bosh på, der bør kunne være plads til Howard, når man waiver Boozer, der vil tjene 15 millioner næste år. Howard står selv til at tjene 19 millioner næste år for Magic.
Asik var måske også en dårlig mand at skille sig af med, da han er meget billig i forhold til hans evner, måske skulle det istedet være Noah, men det virker usandsynligt, da han for et år siden underskrev en ny kontrakt på 5 år.
Vi bør i hvert fald kunne skabe cap room for Howard ved at waive Boozer og skille os af med en spiller mere.

Nej, Deng står til 13, Noah 11, Brewer 5, Korver 5, Hamilton 5, Rose 16, Gibson (minimum) 2.5.
Der ligger de allerede på næsten 60 mill og det er uden Boozer. Selvom du waiver ham (jeg går udfra du tænker amnesty og ikke en normal waive?), så vil de MAX kunne tilbyde Howard omkring 5 mill, da de vil gå over salary capp'en
Miami havde meget lavere og færre kontrakter da de fik Bosh og James. Bulls står slet ikke i samme situation
« Seneste Redigering: 31 Jan 2012, 00:37 af molle » Logged

Chakana
Manager

« Svar #178: 31 Jan 2012, 00:42 »

Hold Jeres diskussion i gang. Det er super lærerigt Opstemt

Arsenal Football Club

molle
Landsholdsspiller

« Svar #179: 31 Jan 2012, 00:46 »

Hold Jeres diskussion i gang. Det er super lærerigt Opstemt

hvad mener du?  Smiley

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 81 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010