home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:54:27 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  0 Brugere, 873 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NBA
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 81 Udprint
Forfatter Emne: NBA  (Læst 207720 gange)
Njaourinho
Landsholdsspiller

Sv: NBA
« Svar #480: 06 Jun 2012, 16:57 »

Nogle, som kan fortælle mig, hvorfor man overhovedet gider at lave interviews med NBA-spillere før, under og efter kampene..? Jeg har sjældent set/hørt noget lignende. De får jo fodboldinterviews til at lyde fornuftige og indholdsrige i forhold til. Det er det samme hver evig eneste gang. Hold op, hvor mangler mange af disse spillere noget kant. Om det er de utallige regler, som man hvert minut indfører, ved jeg ikke, men 'mine medspillere gør mig bedre', 'jeg nyder at spille i øjeblikket', 'det er en vigtig kamp' osv.. ( I kender dem..) bliver virkelig intetsigende i længden. Det er bare noget, jeg lige har lagt mærke til på det seneste, som jeg synes virker helt håbløst.
« Seneste Redigering: 06 Jun 2012, 16:59 af Njaourinho » Logged

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #481: 06 Jun 2012, 17:05 »

Det var ihvertfald en ren fornøjelse, da Rajon Rondo sendte en stikpille afsted mod Heat i halvleg interviewet i kamp 4, hvor han mente, at de brokkede sig for meget over dommeren. Det er en ret kontroversiel udtalelse at komme med derovre, og at så mange havde meninger om det han sagde, viser jo også bare, at det 9/10 gange er nogen utrolig flade kommentarer de kommer med.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #482: 06 Jun 2012, 17:29 »

Jeg er meget enig med jer begge 2. Man kan virkelig også se på spillerene, at de virkelig ikke gider. Især efter kampen og i halveg synes jeg de viser det så tydeligt.

Manchester United

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #483: 06 Jun 2012, 18:21 »

Helt enig, Njao. Synes dog også NBA er fesne i forhold til at lade spillerne vise følelser og smider rundt om sig med technicals, så det kan godt være, at man lige er ekstra varsom, når man siger og gør noget i forhold til kampen.

Dejligt at Oklahoma City ser ud til at gå videre. Jeg håber og tror, at de tager den i kamp 6 i nat. Miami har stået med ryggen mod muren før mod Indiana og jeg tror, at de afværger stormen og tager den i Boston. 2 helt fantastiske serier, hvor jeg dog desværre ikke har set alle kampe, men de jeg har set har da været helt forrygende. Spændende, intenst og kæmpe individuelle præstationer. Rondo er blevet en af mine absolutte yndlingsspillere. Selvom han på ingen måde fik det til at køre rent scoringsmæssigt i nat, bidrager han med så meget andet. Paul Pierces 3'er op i hovedet på LeBron var dog også en fornøjelse at se. Hold kæft hvor var det flot.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #484: 06 Jun 2012, 21:15 »

Der er ret mange ligegyldige interviews, ja. Jeg synes dog en som Kobe er meget underholdene. Han er ikke så bange for at pege folk ud eller komme med en kæk kommentar crazy

vuson
Landsholdsspiller

« Svar #485: 06 Jun 2012, 21:28 »

Er der nogle som ved hvor man kan se nattens kamp henne så må I gerne skrive en PB til mig.

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #486: 06 Jun 2012, 22:18 »

NBA League Pass, Vuson.
Og ja interviewsne er forudsigelige lige som i samtlige andre sportsgrene på denne jord. Det er ikke fordi NBA er ekstra kedelig. Pop' er dog altid underholdene.

molle
Landsholdsspiller

« Svar #487: 07 Jun 2012, 19:12 »

Nogle, som kan fortælle mig, hvorfor man overhovedet gider at lave interviews med NBA-spillere før, under og efter kampene..? Jeg har sjældent set/hørt noget lignende. De får jo fodboldinterviews til at lyde fornuftige og indholdsrige i forhold til. Det er det samme hver evig eneste gang. Hold op, hvor mangler mange af disse spillere noget kant. Om det er de utallige regler, som man hvert minut indfører, ved jeg ikke, men 'mine medspillere gør mig bedre', 'jeg nyder at spille i øjeblikket', 'det er en vigtig kamp' osv.. ( I kender dem..) bliver virkelig intetsigende i længden. Det er bare noget, jeg lige har lagt mærke til på det seneste, som jeg synes virker helt håbløst.

Hvis de siger et ord forkert, så får de bøde eller også så bliver de lagt for had af hele befolkningen. Wink

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #488: 07 Jun 2012, 20:25 »

Oklahoma tog lige 4 straight mod SA. Impressive. Jeg har meget svært ved at se dem tabe til enten Celtics eller Heat. Hold da kæft hvor er de gode. Især Durant. That touch!  Smiley

Chakana
Manager

« Svar #489: 07 Jun 2012, 20:26 »

NBA League Pass, Vuson.
Og ja interviewsne er forudsigelige lige som i samtlige andre sportsgrene på denne jord. Det er ikke fordi NBA er ekstra kedelig. Pop' er dog altid underholdene.

Jeg gør brug af andre metoder Peace

Arsenal Football Club

Enged
Gæst

« Svar #490: 07 Jun 2012, 20:38 »

Oklahoma tog lige 4 straight mod SA. Impressive. Jeg har meget svært ved at se dem tabe til enten Celtics eller Heat. Hold da kæft hvor er de gode. Især Durant. That touch!  Smiley
De var endda bagud med 26, tror jeg det var, på et tidspunkt i første halvleg og SA lavede over 30 point i 1. quarter. Jeg troede ærlig talt ikke, at OKC ville vinde den, da jeg gik i seng i halvlegen. Men det er en flot præstation, uden tvivl.

@NF
Rebel!

Chakana
Manager

« Svar #491: 07 Jun 2012, 20:50 »

De var endda bagud med 26, tror jeg det var, på et tidspunkt i første halvleg og SA lavede over 30 point i 1. quarter. Jeg troede ærlig talt ikke, at OKC ville vinde den, da jeg gik i seng i halvlegen. Men det er en flot præstation, uden tvivl.

@NF
Rebel!

De var bagud med 18 Peace

Arsenal Football Club

Enged
Gæst

« Svar #492: 07 Jun 2012, 21:14 »

De var bagud med 18 Peace
Ja ved halvlegen kan det godt være, men det var større på et tidspunkt.

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #493: 08 Jun 2012, 06:51 »

<a href="http://www.youtube-nocookie.com/v/J8GdQ09baMk?version=3&amp;amp;hl=en_US&quot;" target="_blank">http://www.youtube-nocookie.com/v/J8GdQ09baMk?version=3&amp;amp;hl=en_US&quot;</a>
« Seneste Redigering: 08 Jun 2012, 06:53 af Messi1987 » Logged

blomvikings
Manager

« Svar #494: 08 Jun 2012, 08:16 »

Miami viste desværre deres klasse nå det virkelig talte ! ÆV !! Så tæt på for Boston, alligevel så langt fra...

Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 81 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010