home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1196 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NBA
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 81 Udprint
Forfatter Emne: NBA  (Læst 197990 gange)
Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

Sv: NBA
« Svar #465: 30 Maj 2012, 12:49 »

Jeg tror nu godt, at Thunder kan tage den dybt. Jeg så lige kampen fra igår og det er tydeligt, at de har chancer mod Spurs, der dog i store perioder af kampen spiller noget virkelig virkelig flot bold. Thunder havde aldrig rigtig tur i den i nat, de levede på de individuelle præstationer fra Westbrook, Harden og Durant uden nogen form for support og selv på den måde formåede de at gøre kampen nogenlunde spændende til sidst. Hvis Thunder får gang i deres spil så er de lige så gode som Spurs, det skal nok blive rigtig spændende.
Jeg er derudover ikke i tvivl om, at vinderen af WCF tager Heat i 6 kampe eller lignende.

Og ja, Parker og Diaw er fra Frankrig, Manu fra Argentina og Tiago Splitter fra Brasilien. Men Riis skrev jo "gamle drenge fra udlandet" og det er vel forkert, når kun Manu er "gammel" af de nævnte Smiley

blomvikings
Manager

« Svar #466: 30 Maj 2012, 12:53 »

Jeg spillede på under 203 point i den første kamp i Spurs. Nu så jeg så et lavt antal point i den første kamp i Miami, tror i også at det i aften bliver en lav score?

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #467: 30 Maj 2012, 13:13 »

Jeg spillede på under 203 point i den første kamp i Spurs. Nu så jeg så et lavt antal point i den første kamp i Miami, tror i også at det i aften bliver en lav score?

Ja, det gør det. To af ligaens bedste forsvar. Hvad er det da for et point antal du kan oddse på? og til hvilket odds?

blomvikings
Manager

« Svar #468: 30 Maj 2012, 13:57 »

Ja, det gør det. To af ligaens bedste forsvar. Hvad er det da for et point antal du kan oddse på? og til hvilket odds?

Nu har jeg lige kigget, og de har ikke lagt denne slags odds ind på denne kamp endnu.. Lidt irriterende, så nu har jeg spillet på at Boston vinder 1 quarter Smiley

Men jeg mener jeg fik odds 2 på at der kom under 203 point i første kamp i spurs Smiley

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #469: 30 Maj 2012, 16:29 »

Ah, come on.. ordkløveri af værste skuffe  Thumbs Up

blomvikings
Manager

« Svar #470: 31 Maj 2012, 08:40 »

Ærgeligt at Boston ikke formåede at vinde kampen, på trods af en vanvittig kamp af Rondo !!!
Jeg havde selv oddset på mere end 177 point i kampen til odds 2.02 samt Boston til at føre efter 1. Quarter til odds 3.00 Smiley

Nu skal Boston bare have lidt mere held i sprøjten, og så tager vi de næste to hjemmekampe uden problemer, og vinder forhåbentlig også næste kamp i Miami, og så kan vi selv afgøre det hjemme ! Det er selvfølgelig bare ønsketænkning, men jeg tror på det Smiley

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #471: 01 Jun 2012, 13:11 »

Seriøst. Shaq er måske den mand i verden, som jeg elsker aller mest: Tjek det her klip, det er for grineren: http://www.youtube.com/v/u-Pk-WAhHVU

Manchester United

molle
Landsholdsspiller

« Svar #472: 02 Jun 2012, 00:08 »

Tror også han mener Tony Parker Smiley. Og Diaw er vel også..

Men Parker og Diaw kan vel næppe betegnes som gamle Wink

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #473: 02 Jun 2012, 12:56 »

Men Parker og Diaw kan vel næppe betegnes som gamle Wink

30+ er gammelt Wink

Manchester United

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #474: 03 Jun 2012, 13:15 »

http://www.youtube.com/v/mIUVMhD_h2k

Bare lige et lille sjovt klip med LeBron James Smiley

Manchester United

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #475: 03 Jun 2012, 15:40 »

http://www.youtube.com/v/mIUVMhD_h2k

Bare lige et lille sjovt klip med LeBron James Smiley

Hahaha, klasse! Hvilken kamp er det? Spottede Amar'e, Durant og flere...

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #476: 03 Jun 2012, 15:46 »

Hahaha, klasse! Hvilken kamp er det? Spottede Amar'e, Durant og flere...

Ved det faktisk ikke. Men det er en form for show kamp? Grin

Manchester United

Caviezel
Førsteholdsspiller

« Svar #477: 03 Jun 2012, 16:03 »

Det er South Florida All-Star Classic, en velgørenhedskamp mellem Team Wade og Team LeBron.

Den endte 141-140 til Team Wade.

http://www.slamonline.com/online/news-rumors/other-news/2011/10/team-wade-defeats-team-lebron-141-140-at-south-florida-all-star-classic/

Her er hele kampen.

http://www.youtube.com/v/YTgfFJO-nIo
« Seneste Redigering: 03 Jun 2012, 16:06 af Caviezel » Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Chakana
Manager

« Svar #478: 05 Jun 2012, 05:51 »

Utrolig dejlig og vigtig sejr til Thunder over Spurs i San Antonio!!! Var egentlig bange for at det hele ville ende med hjemmesejre i de sidste tre kampe, og dermed Spurs avancement 4-3. Men nu er Thunder foran 3-2 og skal spille på hjemmebane om to dage.

Tror det ender med en finaleserie mellem Thunder og Heat. Ikke dårligt!

Arsenal Football Club

blomvikings
Manager

« Svar #479: 06 Jun 2012, 09:05 »

Jeg må indrømme, at jeg er lettere chokeret over udviklingen i de to serier !!
Jeg var sikker på at Spurs, efter de to første kampe, ville køre denne serie hjem med deres benhårde defensiv, men nej Smiley Heldigvis ligner det avancement for OKC !!

I den anden serie var det vel mere eller mindre sikkert at Heat skulle slå mit favorithold ud og i sidste ende stå som vindere af NBA. Også her ser overraskelsen ud til at ske !
Boston holdet må siges at køre på sidste vers, men hvilket et Smiley Det er så fedt at se KG i storform igen, og en Rondo der bare imponerer gang på gang!

Lige nu ligner det en overraskende finale imellem OKC Thunder og Boston Celtics, men det kan selvfølgelig nå at ændre sig.

Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 81 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010