home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1200 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NBA
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 81 Udprint
Forfatter Emne: NBA  (Læst 197988 gange)
SC30
Landsholdsspiller

Sv: NBA
« Svar #450: 14 Maj 2012, 22:04 »

Spurs - Clippers, 4-2
Thunder - Lakers, 4-3

Celtics - 76'ers, 4-2
Heat - Pacers, 4-1

Overrasket over at Grizzlies ikke kunne tage Clippers i sidste runde og det tror jeg, at Spurs er glade for. Ingen af kampene her siger mig vildt meget udover Thunder - Lakers, som jeg håber, går i 7. Ellers tror jeg, at Spurs, Celtics og Heat vinder relativt komfortabelt.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #451: 20 Maj 2012, 23:27 »

Miami @ Indiana på DK4 nu. LeBron James går amok!

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #452: 20 Maj 2012, 23:32 »

Ja han er for vanvittig. Viser virkelig hvorfor han blev MVP..

Hans statline inden starten på 4 qtr er 33-9-8. Han er simpelthen fremragende Smiley

Manchester United

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #453: 20 Maj 2012, 23:52 »

Og Wade er også fantastisk. Hvad skete der lige her i forhold til 1. halveg?   Grin

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #454: 20 Maj 2012, 23:54 »

Og Wade er også fantastisk. Hvad skete der lige her i forhold til 1. halveg?   Grin

Efter han lavede den pressede 3'er, har han været ONFIRE Opstemt. Haha for satan hvor har Wade og LeBron spillet fantastisk..

Manchester United

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #455: 21 Maj 2012, 00:25 »

"Dwight Howard only one in last decade to do 40-and-18 in a playoff game. He had 1 assist that game. LeBron had 9 today."

"LeBron is the 1st player to put up at least 40-18-9 in a playoff game in over half a century"

LeBron slutter på 40 pts, 18 rebounds, 9 assists og 2 blocks.
« Seneste Redigering: 21 Maj 2012, 00:56 af MS » Logged

Manchester United

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #456: 27 Maj 2012, 21:18 »

Oklahoma City @ San Antonio i dag klokken 02.30 på DK4. Hvad ellers skulle man lave i eksamenstiden? Virkeligt en fremragende serie, som jeg forventer går i 6 eller 7 kampe. Serien featurer en masse af mine yndlingsspillere - rookie Kawhi Leonard, som har unbelieveable meget swag, dækker vildt forsvar og skyder gode procenter fra 3'eren - gennemført holdspiller, Fear the Beard, som jeg virkeligt håber kommer med til London og Kevin Durant, som 3 år i træk er blevet topscorer i NBA. Derudover er det selvfølgelig også altid sjovt at se vanvittige atleter som Russell Westbrook og Serge Ibaka, samt Spurs' gamle drenge fra udlandet som om nogle ved, hvordan man spiller basket. Jeg bliver helt varm om hjertet når Duncan halter, literally, op i den ene ende og laver et bankshot og derefter vralter hjem og dækker forsvar som en boss.

molle
Landsholdsspiller

« Svar #457: 27 Maj 2012, 23:39 »

Oklahoma City @ San Antonio i dag klokken 02.30 på DK4. Hvad ellers skulle man lave i eksamenstiden? Virkeligt en fremragende serie, som jeg forventer går i 6 eller 7 kampe. Serien featurer en masse af mine yndlingsspillere - rookie Kawhi Leonard, som har unbelieveable meget swag, dækker vildt forsvar og skyder gode procenter fra 3'eren - gennemført holdspiller, Fear the Beard, som jeg virkeligt håber kommer med til London og Kevin Durant, som 3 år i træk er blevet topscorer i NBA. Derudover er det selvfølgelig også altid sjovt at se vanvittige atleter som Russell Westbrook og Serge Ibaka, samt Spurs' gamle drenge fra udlandet som om nogle ved, hvordan man spiller basket. Jeg bliver helt varm om hjertet når Duncan halter, literally, op i den ene ende og laver et bankshot og derefter vralter hjem og dækker forsvar som en boss.

"Spurs gamle drenge fra udlandet"? Hvem er det - Manu?  Duncan er amerikaner og Parker er 30 år Smiley

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #458: 28 Maj 2012, 00:45 »

"Spurs gamle drenge fra udlandet"? Hvem er det - Manu?  Duncan er amerikaner og Parker er 30 år Smiley

Det er nok Parker, og Duncan er jo også fra de Caribiske øer :p

Manchester United

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #459: 28 Maj 2012, 01:57 »

Manu, Duncan og Parker er da allesammen relativt gamle og ingen af dem kommer fra the US, så vidt jeg ved. Som MS siger er Duncan fra de caribiske øer og Parker.... 30 år er meget  Hævet Øjenbryn

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #460: 28 Maj 2012, 11:30 »

Manu, Duncan og Parker er da allesammen relativt gamle og ingen af dem kommer fra the US, så vidt jeg ved. Som MS siger er Duncan fra de caribiske øer og Parker.... 30 år er meget  Hævet Øjenbryn

Dog spiller Duncan for USA, men han er fra the Virgin Islands, som er en del af USA (tror jeg nok)

Manchester United

molle
Landsholdsspiller

« Svar #461: 30 Maj 2012, 11:19 »

Ok, skulle bare være sikker Smiley  Så i teorien, så er det kun Manu? Smiley
Ja, Duncan er amerikaner, da de er under USA, derudover har han også spillet for det amerikanske landshold.

blomvikings
Manager

« Svar #462: 30 Maj 2012, 11:23 »

Tony Parker er da franskmand right? :O

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #463: 30 Maj 2012, 11:29 »

Ok, skulle bare være sikker Smiley  Så i teorien, så er det kun Manu? Smiley
Ja, Duncan er amerikaner, da de er under USA, derudover har han også spillet for det amerikanske landshold.

Tror også han mener Tony Parker Smiley. Og Diaw er vel også..

Manchester United

Enged
Gæst

« Svar #464: 30 Maj 2012, 12:41 »

Dog spiller Duncan for USA, men han er fra the Virgin Islands, som er en del af USA (tror jeg nok)
Det fungerer vist på samme måde som Færøerne er en del af Danmark. Smiley

Anyway så er det vist et helt fint navn til holdet. Der er 3(4) udlændige på et hold af 12 spillere, der som regel ikke har mere end en enkelt eller to.
Jeg tror desværre ikke, at Thunder kan køre den ud i 7 kampe. Det jeg så af kampen i går viste tydeligt, at Spurs bare er bedre. Det bliver spændende at se dem i finalerne mod Heat.

Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 81 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010