home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1189 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  NBA
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 81 Udprint
Forfatter Emne: NBA  (Læst 197995 gange)
SC30
Landsholdsspiller

Sv: NBA
« Svar #435: 29 Apr 2012, 17:50 »

Hvis Orlando vinder over Indiana, er verden lavet af lava. Det kan jeg simpelthen ikke se ske. De er for lille og Pacers for atletiske i forhold til dem. Så ikke kampen og ved ikke, hvordan den var spillet, men det kan sgu ikke være så svært for Pacers at poste Hibbert op overfor tykke Glen Davis. At Orlando vinder serien kan sammenlignes med at Torres scorer hattrick i en Chelsea-trøje. Eller noget.....

Rose er desuden ude resten af sæsonen og sikkert også en god del af næste. Det var holdet jeg havde planlagt at følge i playoffs, hvilket jeg ikke rigtigt gider mere, så nu må jeg sætte min lid til Rasjon Rwanda og Denver Nuggets, som naturligvis overrasker i dag og slår Lakers. Faried my-man laver en 20-20.

blomvikings
Manager

« Svar #436: 30 Apr 2012, 09:55 »

Hvor er det sygt at den kamp jeg ryger på er Boston !!
Jeg spillede Spurs med mere end 10p, Lakers sejr, Clippers sejr og Boston sejr...

Men jeg er da tilfreds på den måde at alle mine forudsigelser, bortset fra Celtics-Hawks, var rigtige Smiley

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #437: 30 Apr 2012, 11:09 »

Det var tæt i Clippers. Et helt vanvittigt comeback de lavede, de hentede 27 point, blandt andet via et 22-1 run i 4th. Helt vildt. 

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #438: 02 Maj 2012, 17:51 »

Bulls fik tæsk af Philly i Chicago, Paul Pierce vandt over Hawks og Lakers hev desværre en smal sejr hjem over Nuggets. En kamp, som sagtens kunne have været tippet den anden vej. Kobe Bryant og Andrew Bunym spillede virkeligt godt og var utroligt effektive. Faried spillede en fornuftig kamp og lavede en masse trashpoints. Lad Denver vinde de næste 2 kampe oppe i bjergene og stjæl en i englenes by. Den serie er slet ikke lukket endnu.

Hvis Bulls går videre, hvilket slet ikke er sikkert, taber de til Celtics. Had på skader.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #439: 02 Maj 2012, 17:59 »

Er det Lakers, der ikke er din kop te, eller kan du bare godt lide Faried og Denver? Opstemt

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #440: 02 Maj 2012, 19:16 »

Er det Lakers, der ikke er din kop te, eller kan du bare godt lide Faried og Denver? Opstemt

Lidt begge dele - Lakers er kedelige og har kastet mit fokus over på Denver efter at Bulls ingen chancer har for at vinde mere. Derudover, så er Faried jo bare for sej  Wink

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #441: 05 Maj 2012, 12:22 »

Til alle interesserede er der OKC-Mavericks gratis i aften Smiley. I kan læse mere om det på www.nba.com. Ved dog ikke hvad tidspunkt.

Manchester United

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #442: 05 Maj 2012, 13:06 »

Til alle interesserede er der OKC-Mavericks gratis i aften Smiley. I kan læse mere om det på www.nba.com. Ved dog ikke hvad tidspunkt.

Klokken halv 2 Smiley

Bulls kan slet ikke få det til at hænge sammen mod 76'ers uden Rose.. Og Denver tog Lakers. Fantastisk spil af McGee og Faried som virkeligt var gode mod Bunym og Gasol  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 05 Maj 2012, 13:07 af Riis » Logged

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #443: 05 Maj 2012, 21:31 »

Der er desuden en gratis kamp hver uge fra nu af, så interesserede må lige holde sig opdateret Smiley

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #444: 06 Maj 2012, 18:13 »

Dallas Mavericks, de forsvarende mestre, er ude efter at være blevet sweepet af Oklahoma. Kampene var tætte, men Oklahoma havde det sidste, der skulle til. Harden er fantastisk og kunne snitte 22+ på ethvert andet hold end Oklahoma og Miami. Han tog fuldstændig over for Durant og Westbrook, som i hele 4. quarter bare gav bolden til Harden og lod ham skyde, iscenesætte og tage den til ringen.. fremragende spiller. Håber virkeligt ikke, at Oklahoma kan holde på ham og Ibaka, da jeg ville elske at se ham i en anden klub. Mempis faldt desuden igen sammen i 4. quarter og smed endnu en sejr. Tror dog stadig, at de kan tage den i 7 kampe.

Bulls skal vende deres mareridtserie i dag. Det bliver dog også uden Noah, som har slået sig. Hvis Philly vinder i dag, kommer Bulls ikke tilbage. Hvis de Bulls vinder serien, skal de op mod Celtics og den omvandrende triple-double, som efter al sandsynligvis tager serien. Tror dog Philly tager serien og får tæsk af Miami, mens Celtics så skal, igen med alt sandsynlighed, op i mod Pacers. Desuden skal Miami lige have slået det sidste søm i kisten på New York i aften på DK4. Håber at New York taber med lidt værdighed den her gang og Anthony får lidt gang i det igen. Det ville være synd at tabe med 20.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #445: 06 Maj 2012, 18:23 »

Dallas Mavericks, de forsvarende mestre, er ude efter at være blevet sweepet af Oklahoma. Kampene var tætte, men Oklahoma havde det sidste, der skulle til. Harden er fantastisk og kunne snitte 22+ på ethvert andet hold end Oklahoma og Miami. Han tog fuldstændig over for Durant og Westbrook, som i hele 4. quarter bare gav bolden til Harden og lod ham skyde, iscenesætte og tage den til ringen.. fremragende spiller. Håber virkeligt ikke, at Oklahoma kan holde på ham og Ibaka, da jeg ville elske at se ham i en anden klub. Mempis faldt desuden igen sammen i 4. quarter og smed endnu en sejr. Tror dog stadig, at de kan tage den i 7 kampe.

Bulls skal vende deres mareridtserie i dag. Det bliver dog også uden Noah, som har slået sig. Hvis Philly vinder i dag, kommer Bulls ikke tilbage. Hvis de Bulls vinder serien, skal de op mod Celtics og den omvandrende triple-double, som efter al sandsynligvis tager serien. Tror dog Philly tager serien og får tæsk af Miami, mens Celtics så skal, igen med alt sandsynlighed, op i mod Pacers. Desuden skal Miami lige have slået det sidste søm i kisten på New York i aften på DK4. Håber at New York taber med lidt værdighed den her gang og Anthony får lidt gang i det igen. Det ville være synd at tabe med 20.

Ja, Dirk Nowitzki blev for første gang sweepet i playoffs, det tog modstanderne 24 forsøg (læste det på twitter  Hævet Øjenbryn). Men OKC er virkelig et fantastisk hold. Westbrook, KD, Harden og Ibaka er virkelig fremragende, og jeg tror på at det bliver OKC-Heat i finalen. Jeg læste også på twitter at en NBA ekspert mente at Grizzlies havde domineret Clippers i 10 quarters ud af 12, men alligevel er Clippers 2-1.

Men det er lidt ærgeligt at skader har ødelagt Bulls chancer i år, uden Rose tror jeg ikke på dem overhovedet. Men udover det, håber jeg at det er en lækkerbisken vi har i vente på DK4 i aften. Håber at LeBron og Melo spiller en fantastisk kamp, helt klart 2 af mine favorit spillere i ligaen.

Manchester United

Wicked Sick!
Førsteholdsspiller

« Svar #446: 06 Maj 2012, 22:28 »

<a href="http://www.youtube.com/v/xsbKGddj8eA?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/xsbKGddj8eA?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>

Det er genialt!

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #447: 06 Maj 2012, 23:00 »

<a href="http://www.youtube.com/v/xsbKGddj8eA?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/xsbKGddj8eA?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>

Det er genialt!

Nej nej nej hvor er det sjovt Opstemt. Hold da op Opstemt haha

Manchester United

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #448: 11 Maj 2012, 13:28 »

Efter at have været bagud 3-1, vinder Denver i L.A. og bagefter massakrerer dem hjemme i Mile High.. tror de var foran med 30 på et tidspunkt. Gasol og Bunym kunne slet ikke komme i gang og blev holdt til et minimum af Faried, Mozgov og McGee. Fantastisk all-around indsats af Denver som nu har udlignet serien og skal til en altafgørende kamp i L.A. på lørdag. Vinderen skal op i mod Oklahoma City, som bestemt ikke er sjove at spille i mod.

Ellers har Sixers, Celtics, Pacers, Heat, Spurs og Thunder avanceret. Den sidste kamp der mangler er Grizzles - Clippers, som Grizzlies allerede burde have vundet. Ikke desto mindre er de bagud 3-2 - deres 2 af deres 3 nederlag er tabt med 1 point og den sidste i OT. Hvis de vinder kampen i L.A., som de sagtens kan, bliver det utroligt svært for Clippers at komme tilbage. Håber lidt på Grizzlies, da Griffin flopper og CP3 er bare in generel er træls at se på, selvom han virkeligt er en fantastisk spiller.

Januzaj
Landsholdsspiller

« Svar #449: 14 Maj 2012, 00:33 »

Fantastisk kamp af Wade og LeBron i aften. Her er et billede til alle haters af KingJames (Hvis der da er nogle herinde på FmFreaks)

Manchester United

Sider: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 81 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010