home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  2 Brugere, 722 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  De Drømmer
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: De Drømmer  (Læst 10409 gange)
Cesc
Gæst
 
De Drømmer
« : 18 Feb 2009, 18:57 »


DE DRØMMER
27. Juni 2008

Jeg kan ikke tælle, hvor mange blogs jeg er ved at være oppe på, men det giver mig kun en fordel, føler jeg selv. Jeg har lavet gode blogs, elendige blogs og tilfredsstillende blogs. Mine bedste blogs er altid blevet lavet med mine favorithold, og i denne omgang, skal vi da have en blog omkring Den Gule Fare, oftere kaldet; AC Horsens. Jeg føler nemlig at jeg endelig kan blive ordentligt fanget af Football Manager 2009 med AC Horsens, og min vej til klimaks skal I være tilskuer til.

Horsens har skuffet ekstremt i virkeligheden, hvor de ligger placeret til nedrykning. Det er ikke acceptabelt i min bog, hvorfor jeg vil give dem et boost med mine taktiske forudsætninger og interessante spillere jeg har i tankerne. De to ting er nøgleordene for at AC Horsens får succes, plus en rigmand gerne må drage til klubben. Penge er nemlig et problem i Horsens, så jeg må kigge på billigere spillere i første omgang. Med tiden regner jeg dog med, at der kan komme dyrere spillere til klubben, og hvis alt går vel, så skulle der gerne være et indkøb til minimum 10 millioner i 3. sæson.

Ja, der er ikke så meget andet at sige. Titlen på bloggen vil I nok finde ud af undervejs, mens bloggen skrider frem. Opdateringerne vil komme i forskellige perioder, den ene uge kan jeg godt vælte ind med opdateringer, mens jeg en anden uge måske står lidt standby. Det må I alle leve med, men jeg har også andet en FmFreaks og FM i mit liv. Bloggen vil blive skrevet i lidt forskellige vinkler, og det håber jeg folk kan lide.

Spiller på livet løs - så regner med to opdateringer inden AaB-kampen senere i dag.
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: De Drømmer
« Svar #1: 18 Feb 2009, 19:05 »

Glad for en blog fra din side, har være silent reader i dine andre, og kan godt lide dem.
Held og lykke med Horsens!:)
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: De Drømmer
« Svar #2: 18 Feb 2009, 19:13 »


SENSATIONEL START
23. Juli 2008

Pengene har aldrig været kendt som store i den Østjyske storby, og derfor måtte markedet kigges omhyggeligt igennem, for at finde den rette spiller. Målet var klar, for en centralmidtbanespil ler efter Henrik Hansens exit var lige præcis hvad Horsens skulle bruge.
Det meste af transfervinduet indtil videre er også blevet brugt på at forsøge at hente Morten Karlsen. Brøndby forelskede sig dog i den aggressive midtbanespiller, og han valgte hurtigt hvilken klub han ville til. ACH måtte derfor søge nye veje, og i svenske GAIS fandt man løsningen. Den islandske Fàbregas, Eyjólfur Hédinsson, skal nu optræde i nummer syv i AC Horsens, da de smed 2,4 millioner efter ham. Et svimlende beløb i Horsens, men den 23-årige midtbanespiller regnes for at kunne levere varen.

Desuden AC Horsens har været suveræne i træningskampene, hvor især to spillere har været iøjnefaldende. Gilberto Macena og Kenneth Emil Petersen har nemlig været fantastiske i hver deres ende af banen. 'Gil' har lavet mål på samlebånd i træningskampene, mens Kenneth Emil har været uhyre sikker i defensiven sammen med Morten Rasmussen. AC Horsens har nemlig kun lukket ét enkelt mål ind i de fire træningskampe, og det var naturligvis mod giganten, Werder Bremen. Selv om Champions League-holdet, Werder, har været en af Horsens modstandere i træningskampene, er alle kampe dog vundet med stor sikkerhed.

Den Gule Fare har virkelig vist sig farlige, og i sæsonpremieren skal FC Midtjylland stramme selen gevaldigt. Samlet set har AC Horsens lavet imponerende 11 mål i de fire kampe, hvoraf Gilberto Macena har stået for fire af dem. Der forventes desuden ikke at ske flere indkøb eller salg i AC Horsens, da truppen er bred og har hvad en trup skal indholde.

Horsens havde en henrivende sæson sidste år, hvor de sluttede på en flot 5. plads, og med den nuværende sommerform, ligner det en ting som kan blive muligt igen…

RESULTATER:
 v. Werder Bremen 3-1
 v. Næsby 2-0
 v. Holstebro 5-0
 v. FC Vestsjælland 1-0
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De Drømmer
« Svar #3: 18 Feb 2009, 19:16 »

Dejligt med en ny blog fra dig, Cesc. Bliver spændende at høre om Horsens og du skriver som altid godt og virkelig imponerende resultat med Werder Bremen. Smiley
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De Drømmer
« Svar #4: 18 Feb 2009, 19:18 »

Super start Cesc.. Håber virkelig du kan få succes med Horsens.. du har dog nogle sproglige fejl ind i mellem men det ser jeg lige gennem fingre med denne gang.. KIU og så er jeg fast læser.. Wink
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: De Drømmer
« Svar #5: 18 Feb 2009, 19:25 »

Er bestemt ikke fan af det overdrevne antal blogs, men jeg vil da give det en chance alligevel. Selvom du har lafvet et par blogs eller to med Horsens før.
Logged

19-18!

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De Drømmer
« Svar #6: 18 Feb 2009, 19:25 »

Godt med en ny blog fra dig af igen Cesc. Ved ikke hvor mange du har måtte sætte på standby eller stoppe for tiden, men jeg giver da denne en chance mere og håber du kan holde niveauet som du har kunne i dine andre blogs. Det er godt at se dig i et dansk hold igen. AC Horsens har jeg selv blogget med og jeg må også sige som du nævner i din intro at det er det hold du bliver mest fanget af. Nu er jeg ikke lige AC Horsens fan, men FCK fan, men stadigvæk syntes jeg det er et fint hold at få lysten tilbage med igen. Nå, men nu til indholdet af din blog. Jeg syntes det er fedt du har slået Werder Bremen. Den havde jeg ikke regnet med. Spændende indkøb også. De skal nok kunne sætte deres præg i din klub og forhåbentlig spille super og skaffe dig gode resultater. Grafisk er det jo også bare ganske enkelt. Jeg går ud fra du laver det selv? Opsætningsmæssigt er det også bare fint og syntes det er dejligt du centrerer overskriften og alt det der. Også rigtig godt med resultaterne nederst af updaten. Jeg håber ganske enkelt bare du holder dit niveau Cesc, og får skrevet en rigtig god blog igen, ligesom din Kings Of London/Spain blog gjorde. Det mener jeg er din absolutte bedste blog indtil videre. Jeg glæder mig til at hører mere fra Horsens af, men jeg giver denne blog lige en overvejelse for at se om den nu holder, før jeg kan sætte mit kryds i min kalender at denne blog skal jeg følge. Held og lykke i AC Horsens Cesc. Skaf nogle gode resultater! Smiley
Logged

adam93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: De Drømmer
« Svar #7: 18 Feb 2009, 19:27 »

Dejlig simpel sprog du bruger. Glæder mig til at følge den her blog! Smiley
Logged

Tjek min blog om LLM-holdet Catanzaro FC:

Catanzaro - en klub uden historie

Cesc
Gæst
 
Sv: De Drømmer
« Svar #8: 18 Feb 2009, 19:35 »

Mange tusinde tak alle sammen!
Jeg er klar med en kort gennemgang af min trup lige om 2 minutter.

Håber I glæder jer til den!
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: De Drømmer
« Svar #9: 18 Feb 2009, 19:38 »


ET KIG PÅ TRUPPEN
25. Juli 2008

Horsens har samlet en stærk farm af spillere, og om de har styrken til at klare endnu en sæson i SAS Ligaen, bliver besvaret til maj næste år. Der kan nå at ske mange ting imens, både skader, salg, indkøb og dårlig forum, men som landet ligger, har Horsens en stor chance for en sikker midterplacering. Lad os kigge nærmere på Horsens-truppen, der virkelig har spændende navne i blandt.

MÅLMAND
Søren Jochumsen
Lasse Sørensen


Målmandsposten er stærkt besat af den rutinerede og loyale, Søren Jochumsen. Han har stået hele sin karriere i Horsens, og på trods af interesse fra større danske klubber, har han altid været tro med De Gule. Han bliver beundret af alle i Horsens, og med sin erfaring bliver han en af Horsens vigtigste mænd i denne sæson. Lasse Sørensen fungerer som backup, og han kender sin status, hvorfor der ingen sure miner kommer fra hans mund.

FORSVAR
Kenneth Emil Petersen
Nabil Aslam
Anders Nøhr
Adam Eckersley
Mads Rieper
Morten Rasmussen
Georges N’Doum
Joseph Elanga


Forsvaret kan der heller ikke blive klaget over i AC Horsens. Mange unge talentfulde spillere er man vidne til i forsvaret, hvor der selvfølgelig bliver snakket om Kenneth Emil og Morten Rasmussen, samt Aslam. De har alle gode muligheder for at udvikle sig yderligere, og forsvaret bliver med sikkerhed bygget op omkring dem i fremtiden. Lige for tiden er det Mads Rieper og Elanga der tager det store slæb, og det gør de med en imponerende sikkerhed.

MIDTBANE
Thomas Kortegaard
Anders Nøhr
Martin Spelmann
Allan Søgaard
Steffen Lauser
Niels Lodberg
Yasin Avci
Eyjólfur Hédinsson
Simon Nagel
Søren Friis


Der er mange til at dække midtbanen i Horsens, og heldigvis for det fristes man til at sige. Især den centrale del af banen er godt besat, og med nyindkøbet Eyjólfur Hédinsson ser den del af holdet yderst kompetent ud. Fløjene er ikke af samme kaliber som resten af holdet, og derfor er det valgt at Horsens skal spille en 4-1-2-1-2 formation i denne sæson. Det vil desværre ikke give så meget spilletid til Simon Nagel, Kortegaard og Nøhr, men de kan også bruges som backup på andre positioner. En kvalificeret midtbane med masser af dynamik.

ANGREB
Besart Berisha
Gilberto
Rawez Lawan
Jimmy Mayasi
Casper Johansen


Angrebet anses for at være blandt ligaens farligste og mest duelige. Alle angriberne bliver betegnet som hurtige, og derfor vil AC Horsens naturligvis spille et hurtigt pasningsspil, der egner sig til de vævre folk i front. Besart Berisha og Gilberto er selvfølgelig startere, da de er en klasse over de øvrige angribere. Alle har dog forudsætninger for at spille SAS Liga, og det ser stærkt ud.



Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: De Drømmer
« Svar #10: 18 Feb 2009, 20:04 »

Super fedt at se dig tilbage i en Horsens-blog! Husker tydeligt din Horsensblog i FM08, som var genial. Håber du kan gentage de flotte resultater, som du skaffede sidst. Jeg er på! KIU!
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: De Drømmer
« Svar #11: 18 Feb 2009, 20:14 »

Følelserne ude på jakkesættet
Tankerne tænker kun på dét
Sveden drypper, skjorten plettet
Tankerne tænker kun på dét

Elleve mand med den samme taktik
Startskuddet er mer' end nær
Vinde er målet, med hård dynamik
Startskuddet er mer' end nær

Tusinde af fans, galer og råber
Fløjtens tone bliver manet frem
Intens fight, til de sidste dråber
Fløjtens tone bliver manet frem

Skældsord er med, men det meste skvadder
Bålet bliver mer’ end tændt
Alt bliver vildere, måske med skader
Bålet bliver mer’ end tændt

Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: De Drømmer
« Svar #12: 18 Feb 2009, 20:57 »

Mægtige mænd er der ikke mange af i dansk fodbold, men jeg føler mig selv mægtigere end mægtig. Jeg bestemmer over holdet, hvem der skal have lov at optræde foran tusinde af mennesker – det er vel magt? Jeg har nemlig magt. Og magt er positiv, både for mig og holdet. Det går jo henrivende, vi præsterer bedre end forventet – og det kan man kun være tilfreds med. Jeg er faktisk ovenud tilfreds, men man skal være taknemmelig og holde benene nede på jorden, når succesen er størst.
Der er ikke spillet mange kampe, kun seks, men vi ligger alligevel langt fra nedrykningsstregen. Det kan man ikke være andet end glad for, men vi skal passe på, vi ikke tager for let på det hele. Og det skal jeg nok sørge for ikke sker. Der skal kæmpes 110 procent i hver eneste kamp, for vi har ikke det samme materiale som de andre klubber. Det vi har, er dog stærkt og præsterer flot.

Vores fight gør måske ofte at os og modstanderen kommer i hårene på hinanden, men det er lige meget for mig. Jeg har voksne mænd i min trup, kan de ikke klare mosten… I kender resten som Elkjær er citeret for. En sand Elkjær kan jeg også prale med at have på holdet, dog er han, fansenes favorit, Berisha, desværre ud til midten af september. Mens han var fit, var han dog ren Elkjær og nettede på samlebånd. Han er fabelagtig, og kan uden tvivl klare mosten som fodboldspiller.

Jeg føler alle på holdkortet kan klare mosten. Og med resultaterne holdet har præsteret, kan alle roligt nikke ja til det. 0-0 på udebane mod FC Midtjylland og FC København er stort, og vi kan takke vores fight for det. 1-1 ude mod mestrene fra Aalborg, kan vi heller ikke være skuffede over. Det hele lå lidt på vippen, og begge hold havde gode muligheder, men det endte uafgjort. Sådan er fodbold, men jeg føler vi har bedst – og det er altid en dejlig følelse at have.

Derudover har vi mødt oprykkerne, SønderjyskE og Vejle. Naturligvis blev begge hold spillet tilbage til 1. Division, og de store rivaler fra Nørreskoven blev sendt hjem med et nederlag på 3-0.
Det var en stor dag for fansene i Horsens, for et lokalopgør er aldrig rart at tabe. Heldigvis vandt vi denne gang, og det var suverænt, for sådanne kampe er intet andet end, at man rammer dagen. Rammer man ikke dagen, som Vejle ikke gjorde, mister man det hele. Det er tæt. Rigtigt tæt. SønderjyskE kampen blev dog ikke tæt, vi spillede flot offensivt fodbold med lækre detaljer og vandt sikkert 3-1. Søren Friis, Besart Berisha og et selvmål gav os tre mål, og vi takker Ottesen meget for selvmålet. SønderjyskE var nemlig tæt på at udligne i slutminutterne, så det pragtfulde selvmål var dejligt at få indenbords.

I slutningen af sommerperioden skulle vi også spille Ekstra Bladet Cup, og her trak vi Stenløse. Stenløse blev kaldt tandløse efter kampen, hvor fight var størstedelen af underholdningen fansene fik. Det var en utrolig dårlig kamp med usikkert spil fra begge mandskaber, alligevel kørte vi dog Stenløse stendøde og fejrede en sejr på 2-0.

Den sidste kamp jeg vil fortælle om, er den sjette kamp i SAS Ligaen, hvor vi skulle møde Esbjerg. Fiskerne bliver Esbjerg ofte kaldt, og i dette opgør, var det hajen efter føden. Esbjerg er i dette tilfælde føden, mens Horsens er hajen. Det var legende let for mit Horsens-hold at vinde denne kamp, hvorfor vi gik i omklædningsrummet med en sejr på 1-0, og en fjerdeplads i ligaen.

Drømmer jeg?
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: De Drømmer
« Svar #13: 19 Feb 2009, 15:09 »

Er den seneste update for lang til at folk gider læse den? Hvis ja, så gør jeg det på andre måder fremover.

Jeg ved ikke, men kommer nok med et par updates i dag! 2-3 stykker.
Logged

adam93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: De Drømmer
« Svar #14: 19 Feb 2009, 15:19 »

Nej endelig ikke! Den er fin, dejligt med lidt variation. Men de skal nok ikke alle blive så lange, men en gang i mellem skal der komme en på den længde!

Du skriver stadig godt, og jeg er spændt på hvordan det kommer til at gå jer! Smiley
Logged

Tjek min blog om LLM-holdet Catanzaro FC:

Catanzaro - en klub uden historie

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010