home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 745 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  De Drømmer
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: De Drømmer  (Læst 10408 gange)
The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: De Drømmer
« Svar #15: 19 Feb 2009, 17:37 »

God start på en spændende blog. Det er altid interessant når der kommer nyt fra dit tastatur, og vi alle håber vel på at du kan gøre denne blog til en succes. Din seneste update er dog ikke lige i min smag, ihvertfald ikke den måde du har skrevet den på. Den skrivestil er nok ellers den, der fanger mig mest. Men da jeg læste din update, fangede den mig slet ikke. For mit synspunkt virker det som om, at du ikke føler dig hjemme med den skrivemåde, at det ikke falder dig naturligt. For mig som læser, virker det nemlig ikke som om det er skrevet af den, der kan lide at skrive på den måde. Updaten er i mine øjne skruet underligt sammen, og virker slet ikke til at have den dynamik, man kan få ind i den skrivemåde. Jeg ved ikke om det er sandt, det er det sikkert ikke, men det var min mening.

Dine tidligere updates er som sædvanligt at en vis kvalitet. Du falder aldrig igennem med dine updates, og er altid god for spændende læsning. Dog vil jeg advare dig imod igennem hele bloggen, at holde en rød tråd. Ikke fordi netop du tidligere har tabt tråden, men fordi det er en tendens jeg syntes der er ved at vise sig i bloggene her på siden. Mange bliver i længden usammenhængende. Og ellers er der bare at sige det normale med at der er nogle småfejl, men ikke så mange at det gør noget.

Jeg vil ihvertfald kigge med, og så komme med en kommentar når jeg igen føler for det.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Pepe
Gæst
 
Sv: De Drømmer
« Svar #16: 20 Feb 2009, 13:46 »

Jeg må erklære mig enig med Gerrarden. Den seneste update falder ikke i min smag. Teksten fanger mig ikke rigtig, og jeg til sidst skimmede jeg faktisk bare updaten. Dine blogs har altid fanget mig utrolig godt, så jeg må indrømme at være en smule skuffet over den seneste update. Grafikken, som plejer at være et af dine varemærker, synes jeg heller ikke er i top. Desuden savner jeg en overskrift.

Tag det som konstruktiv kritik. Du er en fantastisk skribent, og jeg ved, at du kan fange mig igen Wink
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: De Drømmer
« Svar #17: 20 Feb 2009, 15:33 »

Ja, jeg læste halvdelen af den seneste update og opgav så. Det var bare fordi, jeg kedede mig. Hvorfor ved jeg ikke, men det var desværre slet ikke fængende.
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: De Drømmer
« Svar #18: 20 Feb 2009, 15:41 »

Tak for responssen. Og er egentlig glad for at folk kan se den stil ikke lige er mig. Dette bliver første og sidste gang jeg laver sådan noget, for jeg kan simpelthen ikke skrive på den måde uden at skulle bruge en krig og et kvarter på det. Derfor vil jeg fremover skrive i min 'normale' stil, som jeg håber I kan lide.

I øvrigt, så kan jeg LOVE minimum én update i dag!
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De Drømmer
« Svar #19: 20 Feb 2009, 15:50 »

Lad være med at tage munden for fuld - Brug den tid det tager at lave en update. Du blogger for din egen skyld, og ikke for læserens, vel?
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Cesc
Gæst
 
Sv: De Drømmer
« Svar #20: 20 Feb 2009, 15:54 »

Lad være med at tage munden for fuld - Brug den tid det tager at lave en update. Du blogger for din egen skyld, og ikke for læserens, vel?

Jeg blogger både for min egen skyld og læserens. Hvis man ikke får respons på det man laver, er det ikke sjovt at lave det Basse. Sådan er det med næsten alle ting her i livet, inklusiv blogs. Jeg skriver så læserne får noget underholdning, ellers kan jeg ingen grund se i at lave en blog. Naturligvis har jeg også lysten til at blogge, hvorfor jeg lige så godt kan underholde samtidig.
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De Drømmer
« Svar #21: 20 Feb 2009, 15:57 »

Jaja selvfølgelig, men tænkte mere på at hvis du LOVER en update om dagen, så kommer der et par stykker som ikke er gennemtænkte eller helt tjekkede for fejl - Så vil man hellere vente en dag som læser, end at læse noget halvfærdigt.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Cesc
Gæst
 
Sv: De Drømmer
« Svar #22: 20 Feb 2009, 15:59 »

Jaja selvfølgelig, men tænkte mere på at hvis du LOVER en update om dagen, så kommer der et par stykker som ikke er gennemtænkte eller helt tjekkede for fejl - Så vil man hellere vente en dag som læser, end at læse noget halvfærdigt.

Det er rigtig nok, men jeg har intet at skulle nå i dag, og har næsten spillet alle kampene jeg vil skrive om, derfor kan jeg LOVE i dag. Ellers vil jeg nok ikke nævne det, da det, som du nævner, stresser en - hvilket updaten får præg af.
Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: De Drømmer
« Svar #23: 20 Feb 2009, 16:14 »

Jaja selvfølgelig, men tænkte mere på at hvis du LOVER en update om dagen, så kommer der et par stykker som ikke er gennemtænkte eller helt tjekkede for fejl - Så vil man hellere vente en dag som læser, end at læse noget halvfærdigt.

Det er ikke det, han skriver, Cencur. Han skriver én update i dag.  Thumbs Up
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De Drømmer
« Svar #24: 20 Feb 2009, 16:29 »

Fedt - Hvis jeg ikke læser ordenligt, så lukker jeg også bare røven Opstemt
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Cesc
Gæst
 
Sv: De Drømmer
« Svar #25: 20 Feb 2009, 16:42 »


LIGAENS OVERRASKELSE
28. Oktober 2008

Den Gule Fare har været på toppen i dette efterår, hvor deres spil virkelig har været flydende. Mesterlige afleveringer, hurtige kombinationer og frække detaljer har Hr og Fru Danmark været vidne til. Især Besart Berisha har skilt sig ud fra mængden, da han trods en irriterende skade har været fænomenal. Han har lavet mål på samlebånd og holdt højt niveau i alle kampene, hvilket er meget imponerende når man tænker på den drillende skade han i de fleste kampe har på sig.

Horsens har år tilbage været kendt som fodboldødelæggere, der med defensivt fodbold og langsomme kombinationer har ødelagt kampe i hobetal. Dette er dog ændret. Nu spiller Horsens ligaens smukkeste bold med direkte spil og et stort overtag, hvorfor de kan prale med at være placeret i toppen af ligaen. Der naturligvis et par grunde til Horsens store fremgang, som hurtigt vil blive gennemgået herunder:

  • Besart Berishas tilbagekomst
    'Bes' som han oftest kaldes i folkemunde har været suveræn efter hans tilbagevenden i Horsenstrøjen. Nummer 16 har stået klar til ham, og endnu engang indtager han nummeret med manér. 10 kampe har albaneren deltaget i, og seks scoringer er fremkaldt fra hans tordenstøvler. Det er meget imponerende, og de seks mål har hjulpet Horsens mange gange. Desuden udvikler han sig ekstremt og må betragtes som en af ligaens farligste angribere.

  • Nyt system
  • Det nye system har modstanderne endnu ikke fundet en løsning på at stoppe. De langsomme forsvarsspillere har fået Horsens til at rykke bagkæden langt tilbage, men det gavner holdet at de tunge drenge er langt tilbage ifølge træneren. Offensiven sprudler af kreativitet og hurtighed, hvorfor det er eminent fodbold man får at se fra Horsens-offensiven. Det er der ingen modstandere som reelt har fået at stoppe gennem bare halvdelen af kampen, for det er yderst kompetente spillere Horsens har i front.

  • Indkøbet, Eyjólfur Hédinsson
  • Eyjólfur har været fabelagtig på den centrale midtbane, hvor han virkelig har levet op til forventninger blandt trænere og fans indtil videre. Han er SAS Ligaens sikreste mand med sine pasninger, hvor 72 % af hans afleveringer ryger til en medspiller. Hédinsson har en meget stor fremtid i Østjylland, hvis Horsens kan holde på det store talent. Hans muligheder for at komme til en større klub ser nemlig store ud, da han virkelig viser sin genialitet i Horsenstrøjen.



RESULTATER
 v. Odense Boldklub 0-1
 v. AGF 3-1
 v. Skive 3-2 (Cup)
 v. Randers 1-0
 v. FC Nordsjælland 1-0
 v. Brøndby 0-0

Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: De Drømmer
« Svar #26: 20 Feb 2009, 16:51 »

Se, nu fanger du mig igen - meget bedre!
Flotte resultater. Jeg er vild med, at du nævner de faktorer, der har gjort en forskel og placeret dig på din nuværende placering - fed idé!
Ellers skriver du jo bare dejligt som altid!

KIU!
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: De Drømmer
« Svar #27: 20 Feb 2009, 17:04 »

Se, nu fanger du mig igen - meget bedre!
Flotte resultater. Jeg er vild med, at du nævner de faktorer, der har gjort en forskel og placeret dig på din nuværende placering - fed idé!
Ellers skriver du jo bare dejligt som altid!

KIU!

Mange tak, Jakob. Er glad for du kan lide det igen, og jeg har overbevist dig om, at min forrige update var en fejl i forhold til det jeg plejer at lave. Det vil med stor sandsynlighed kun blive updates af den seneste form, som jeg vil lave i fremtiden. Dog har jeg lidt idéer, jeg måske vil føre ud i livet..
Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: De Drømmer
« Svar #28: 20 Feb 2009, 17:14 »

Mange tak, Jakob. Er glad for du kan lide det igen, og jeg har overbevist dig om, at min forrige update var en fejl i forhold til det jeg plejer at lave. Det vil med stor sandsynlighed kun blive updates af den seneste form, som jeg vil lave i fremtiden. Dog har jeg lidt idéer, jeg måske vil føre ud i livet..

Før dem ud! Hvis det ikke bliver en succes, kan du jo altid gå tilbage til den gamle stil. Kast dig ud i det Wink
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: De Drømmer
« Svar #29: 20 Feb 2009, 22:02 »

Rigtig god læsning og som Pepe sige er det en god finesse med at sige de hvad der har lavet en forskel. og en dejlig længde på den sidste update:)
- Ser godt ud i ligaen, måske bliver der europæisk fodbold næste år?
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010