home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 20:45:32 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
I går kl. 20:44:32 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
I går kl. 16:16:54 szukizek Blogkonkur... 15# Hjertet banker kun...
I går kl. 13:42:23 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  1 Bruger, 705 Gæster Online.

Indlæg: 1132850 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  De Drømmer
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: De Drømmer  (Læst 10407 gange)
motZ
Gæst
 
Sv: De Drømmer
« Svar #30: 20 Feb 2009, 22:09 »

Det kører da fornuftigt her.
Godt indkøb af ham jeg ikke lige kan udtale navnet på. Opstemt
Og flot at du klarer dig så godt i ligaen.

Kunne man få et SS af holdinstruktionerne?
« Seneste Redigering: 20 Feb 2009, 23:26 af motZ » Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: De Drømmer
« Svar #31: 20 Feb 2009, 23:08 »

Tak cjensen og motZ.
Jeg håber da på europæisk næste år, men ja, der er jo 22 kampe endnu - og rigtigt meget kan stadig ske. Jeg forsøger at holde liv i drengene, stadig arbejde hårdt og forsætte med det flotte fodbold.

Ja, motZ. Gider ikke tage billeder af alle mine spillere, så vælger bare at holde det for mig selv, indtil videre...
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De Drømmer
« Svar #32: 20 Feb 2009, 23:12 »

Det ser ud til at køre for dig i ligaen, Cesc ligesom du gjorde i din tidligere blog i 2008 versionen med AC Horsens hvor jeg husker det blev til et mesterskab til Horsens. Det håber jeg du kan gøre igen. I så fald ligger du til det. Håber du kommer i europæisk fodbold, da det kunne være så fedt hvis du kunne. Tror du ville kunne klare dig godt med den trup du har. Ellers flot opsætning osv. Klø på Cesc..
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: De Drømmer
« Svar #33: 20 Feb 2009, 23:13 »

Mente også holdinstruktioner men det er helt okay hvis du vil holde det for dig selv.
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: De Drømmer
« Svar #34: 20 Feb 2009, 23:23 »

Mente også holdinstruktioner men det er helt okay hvis du vil holde det for dig selv.

Holdinstrukserne kan jeg da godt lige snuppe et billede af, når jeg sidder ved den computer hvor gemmet er på. Dog gider jeg ikke tage billeder af hver enkelt spiller, som du jo vist ved et uheld skrev i starten. Dejligt du forstår det, men holdinstruktionerne kan jeg da godt lige snuppe et SS af.

I øvrigt, så mange tak til dig, AFC.
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De Drømmer
« Svar #35: 20 Feb 2009, 23:31 »

Holdinstrukserne kan jeg da godt lige snuppe et billede af, når jeg sidder ved den computer hvor gemmet er på. Dog gider jeg ikke tage billeder af hver enkelt spiller, som du jo vist ved et uheld skrev i starten. Dejligt du forstår det, men holdinstruktionerne kan jeg da godt lige snuppe et SS af.
Først og fremmest: Det ville stadig være rart hvis du lige tog et SS af nogle profiler en gang i mellem.

- Og så til selve kommentaren fra min side; Jeg gad egentligt ikke læse den der lange update, men tyggede mig alligevel igennem den. Den er somend fin nok, hvis man virkeligt keder sig, men den næste var mindst 10 gange bedre, og mindst 100 gange mere 'læsevenlig'. Du skriver som altid flot, og skaber flotte resultater - held og lykke med Den Gule Fare Thumbs Up
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: De Drømmer
« Svar #36: 20 Feb 2009, 23:44 »

Først og fremmest: Det ville stadig være rart hvis du lige tog et SS af nogle profiler en gang i mellem.

- Og så til selve kommentaren fra min side; Jeg gad egentligt ikke læse den der lange update, men tyggede mig alligevel igennem den. Den er somend fin nok, hvis man virkeligt keder sig, men den næste var mindst 10 gange bedre, og mindst 100 gange mere 'læsevenlig'. Du skriver som altid flot, og skaber flotte resultater - held og lykke med Den Gule Fare Thumbs Up

Har jeg også tænkt mig at gøre, for det ved jeg læserne sætter pris på, da de derved kan følge mere med i spillet. Sådan skal det naturligvis være i min blog, hvorfor i måske allerede i min kommende update vil få et par billeder af et par nøglespillere.

Og mange tak, David. Det luner altid at se kommentarer fra en af sine faste læsere, så mange mange tak!
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: De Drømmer
« Svar #37: 21 Feb 2009, 00:17 »

Meget flot blog du har fået sat igang her. Syntes specielt godt om layoutet i din sidste update - Måske mest fordi jeg havde tænkt mig at bruge stort set samme layout i min evt. kommende blog. Onde dig  Sur  Men som man siger - Først til mølle..  Thumbs Up

Men syntes helt sikkert at du skal holde fast i det layout, da det er utrolig læsevenlig og samtidigt kan skabe et godt overblik over enkelte spillere i din trup der gør sig bemærket.
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De Drømmer
« Svar #38: 21 Feb 2009, 00:49 »

Har jeg også tænkt mig at gøre, for det ved jeg læserne sætter pris på, da de derved kan følge mere med i spillet. Sådan skal det naturligvis være i min blog, hvorfor i måske allerede i min kommende update vil få et par billeder af et par nøglespillere.

Og mange tak, David. Det luner altid at se kommentarer fra en af sine faste læsere, så mange mange tak!
Jeg følger ihvertfald fast med, hvis du holder sidste updates niveau. Og uploader nogle få screenshots Wink
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: De Drømmer
« Svar #39: 23 Feb 2009, 06:45 »

Meget flot blog du har fået sat igang her. Syntes specielt godt om layoutet i din sidste update - Måske mest fordi jeg havde tænkt mig at bruge stort set samme layout i min evt. kommende blog. Onde dig  Sur  Men som man siger - Først til mølle..  Thumbs Up

Men syntes helt sikkert at du skal holde fast i det layout, da det er utrolig læsevenlig og samtidigt kan skabe et godt overblik over enkelte spillere i din trup der gør sig bemærket.

Har sgu' lige glemt at sige mange tak for din kommentar, Guldbrand.

Jeg kan forhåbentlig presse en update ind i kalenderen i dag. Lad os da håbe det...
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: De Drømmer
« Svar #40: 23 Feb 2009, 19:20 »

Rigtig lækkert, Nikolaj! Dejligt med en blog fra dig, ser ikke det store problem i at du har lavet en del blogs, så tænk ikke så meget på det.
Men en rigtigt godt start du har fået, godt og se Berisha tilbage i topformen - en spiller som jeg også glæder mig til at se når Sas Ligaen igen starter op.
De køb af Islands Fabregas er spændende, og meget lovende, helt klart en spiller som kommer til at gøre det godt for dig.
Resultaterne taler vel for sig selv, så det vil jeg ikke sige så meget om.

Men jeg glæder mig utrolig meget til at følge din færden i det jyske - følger ikke med i mange blogs mere, men jeg er fast læser når du har en blog kørende!
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: De Drømmer
« Svar #41: 24 Feb 2009, 18:50 »


HORSENS GØR SOM SIDST
10. December 2008

Horsens er for andet år i træk kommet på alles læber, og nu må de betegnes som en fast del af Danmarks elite. Sidste sæson sluttede Den Gule Fare på en imponerende 5. plads, hvor de ved vinterpausen lå nummer 3. Det samme gælder for denne sæson, hvor AC Horsens igen har lagt sig i toppen af ligaen på en sublim 3. plads.

Fodboldspillet var flot i sidste sæson, men i den igangværende er der bygget videre på det. Murstenene bliver bygget på med lynets hast, hvorfor AC Horsens virkelig skal holdes fokus på. Fansene kan være stolte af deres hold, og angående fansene, kommer der flere og flere af dem. Der er gennem de sidste mange kampe kommet rigtig mange til hjemmekampene for, at se De Gule slå sig løs. Glubske tigere med én ting i hovedet. Dræb, dræb, dræb. Horsens er gået fra lille til stor – og har virkelig sat deres navn på Danmarks kortet.

I Pokalturneringen har Horsens dog måtte bide i det sure æble, da de forlod Esbjerg-kampen med et nederlag på 0-1. Det er ærgerligt for AC Horsens, da de virkelig havde overtaget i den kamp, men fodbold er fodbold, og alt kan ske. Med disse resultater flyver Horsens ind i den velkendte vinterpause:

  • Vejle 1-2 AC Horsens
    Det andet opgør mellem lokalrivalerne i Østjylland blev skudt i gang med masser af drama. Hjemmebaneholdet fra Vejle løb i modvind gennem hele kampen, for efter 5 minutter, blev deres stærke Sladan Peric smidt ud med et direkte rødt. Det gav Horsens friere rum til at kombinere, hvorfor det blev en ren opvisning af AC Horsens. En våd klud blev dog smidt i hovedet på Horsens efter 32 minutters eminent fodbold. Lejesvenden, Baba Collins, hamrede nemlig bolden i mål bag en chanceløs Søren Jochumsen. Det var dog trykket på knappen, der fik formstærke Gilberto i hopla. To mål blev 'Gil' citeret for, da han i anden halvleg var uovervindelig. Horsens vandt fuldt fortjent lokalderbyet i Østjylland.

    v. AaB 4-1 (Pokal)
    v. FCM 3-2
    v. SønderjyskE 1-0
    v. Esbjerg 0-1 (Pokal)
    v. AaB 2-0
    v. FC København 1-2
    v. Odense Boldklub 1-3
Logged

larsenkrelle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: De Drømmer
« Svar #42: 24 Feb 2009, 19:08 »

Syntes det er en dejlig enkel opsætning, som samtidig er vanvittig flot. Fremragende resultater i ligaen.
Jeg håber du kan holde niveauet oppe efter pausen Smiley
Logged

If they gain another yard, i'm taking everyone out!
You blitz all night! Make sure they remember the night they met the Titans.

Remember the Titians

Cesc
Gæst
 
Sv: De Drømmer
« Svar #43: 24 Feb 2009, 19:38 »


    Gilberto Macena favorit til Årets Spiller
         12. December 2008

Horsens har for andet år i træk vist imponerende fodbold. En der virkelig har præsteret i denne sæson, hedder Gilberto Macena, og i den kolde vintertid har vi hivet fat i brasilianeren. ’Gil’ og AC Horsens oplever stor succes i disse dage, hvor Horsens ligger placeret nummer 3, imens Gilberto er nomineret til Årets Spiller i Danmark. Horsens’ 9’er er ikke bare nomineret, han er favorit til at tage titlen.

’Gil’ bliver i disse dage rost til skyerne i diverse aviser. Han er kreatør og målscorer på Horsens hold, hvilket har medført ham 12 mål i rygsækken. Det gør Gilberto til topscorer i den danske SAS-Liga for tiden, og den status er ikke tilfældig, hvis man spørger ham selv.

”Jeg følte allerede kort efter Nikolajs tilgang, at Horsens’ nye spillestil virkelig lagde op til mine kvaliteter. Efter en længere snak med Nikolaj, fandt jeg også ud af, at det var meningen. Han sagde mange rosende ord til mig, og eftersom spillet er bygget op omkring mine kvaliteter, scorer jeg automatisk mange mål. At jeg skulle lave 12 mål, havde jeg dog ikke regnet med, men jeg er meget glad for min nuværende succes, og jeg forsøger hele tiden at forbedre mig,” udtaler Gilberto.

Millioner svirrer rundt i moderne fodbold, hvor penge ofte bliver vægtet over klubbens logo. Dette giver mange besynderlige handler, og man ser Manchester City hente spillere for kæmpe summer. Den 24-årige angriber spiller lige nu med en månedens løn, der slet ikke er blandt de højeste i ligaen, men det betyder intet, lige nu. De mange millioner kroner at hente i udlandet, fanger også Gilberto interesse, men lige nu fokusere han på Horsens og at opfylde sin kontrakt.

”Horsens er mit hjerte, og hvis jeg ikke følte så meget for klubben som jeg gør, spillede jeg et andet sted nu. Jeg er virkelig glad i denne klub, hvor både Kent og Nikolaj har troet på mine evner. Det varmer mig at folk omkring en kan lide mig, for jeg vil gerne have folk synes om mig. Jeg elsker Danmark, og jeg vil ikke forlade Horsens for nogen anden klub som landet ligger nu. Jeg har fået mange fantastiske venner i Horsens, både holdkammerater og normale borgere i byen. Jeg elsker Horsens, men udlandet trækker engang i mellem,” meddeler Gilberto Macena med et stort smil.

Hvert eneste år i fodboldverden er der kåringer. De bedste spillere bliver fundet, og for første gang nogensinde, har Horsens spillere på listen over nominerede spiller. Angriberen Gilberto Macena har nemlig også trukket Berishas niveau op, hvorfor begge er at finde på listen. ’Bes’ har lidt af mange småskader, hvilket ikke gør ham til en seriøs kandidat til titlen, men når snakken falder på Gilberto er det en anden ting. Han har præsteret allerbedst af alle i ligaen, men favoritrollen passer ham ikke så godt.

”Jeg har det ikke godt med at være favorit, da man næsten kun derved kan skuffe, hvis man ikke vinder. Jeg håber naturligvis at vinde. Det vil alle gøre. Jeg føler mig god, men den bedste ved jeg ikke. Ligaen har mange gode spillere, og niveauet er virkelig braget frem de sidste år. Jeg er glad for at være nomineret, men jeg ser mere en FCK- eller Brøndby spiller som favorit,” fortæller den 24-årige brasilianer.

Gilberto Macedo da Macena, hvilket er hans fulde navn, har fået mange roser i denne halvsæson. Til slut, har vi været rundt og spørge ligaens fodboldspillere omkring den lille dribler. Et par af udtagelserne står nedenfor:
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: De Drømmer
« Svar #44: 24 Feb 2009, 19:50 »

Fin sidste update, god idé med citaterne, men pas på du ikke roser ham for meget, hvis du forstår. Han kan sagtens være svær at spille overfor, men jeg tvivler på at det bliver sagt på de måder som du siger. Ellers flot. Wink
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010