home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 789 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Jeg hader din favorit.
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] Udprint
Forfatter Emne: Jeg hader din favorit.  (Læst 24446 gange)
nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

Sv: Jeg hader din favorit.
« Svar #105: 19 Feb 2011, 19:44 »

Men hvem hader i af klubber???
Nu hvor du spørger.
Jeg hader de der FC Barcelona der, jeg ved ikke om du har hørt om dem, men nøj hvor er de dårlige.. og især ham der hvad er det nu han hedder, når jo Mussi eller Massi, han er fandme overvuderet.

FCK

mfsjovhat
Landsholdsspiller

« Svar #106: 19 Feb 2011, 19:49 »

Jeg hader FC Barcelona og det har jeg gjort lige siden, at FC København mødte dem i Champions League. Pintos fløjten, Valdes' flyvende knæ, Dani Alves aggressioner og Pep Guardiolas overreaktion. Jeg beundrer måden hvorpå de spiller fodbold, men jeg afskyr deres små svinestreger og hævnakter, så snart det bare bliver lidt hårdt fysisk for dem. 

Thaurat al Shabab

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #107: 19 Feb 2011, 19:55 »

Nu hvor du spørger.
Jeg hader de der FC Barcelona der, jeg ved ikke om du har hørt om dem, men nøj hvor er de dårlige.. og især ham der hvad er det nu han hedder, når jo Mussi eller Massi, han er fandme overvuderet.
Okay Forseglede Læber Så er du jo bare uenig med stor set hele fodboldverden om hvor gode Barca og Messi er. Men jeg accepter da at du ikke bryder dig om Barca/Messi, da det er helt normalt og havde en klub/spiller men bare hader!

Af spillere kan jeg ikke lig Gattuso, hans opførsel er uacceptabel og respektløs nogen gange på en fodboldbane.

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #108: 19 Feb 2011, 19:58 »

Okay Forseglede Læber Så er du jo bare uenig med stor set hele fodboldverden om hvor gode Barca og Messi er. Men jeg accepter da at du ikke bryder dig om Barca/Messi, da det er helt normalt og havde en klub/spiller men bare hader!

Af spillere kan jeg ikke lig Gattuso, hans opførsel er uacceptabel og respektløs nogen gange på en fodboldbane.

Wink

FCK

phil0883
Reserveholdsspiller

« Svar #109: 19 Feb 2011, 20:04 »

Haha i Siger at Real har fået en bedre Købs politik Wink?
- Ronaldo. Ozil. Xabi Alonso. Kaka.
På bare de 4 spillere er der jo brugt flere penge, end på Barcelonas handler de sidste 4 sæsoner..?

LucasLeiva
Landsholdsspiller

« Svar #110: 19 Feb 2011, 20:12 »

Jeg hader FC Barcelona og det har jeg gjort lige siden, at FC København mødte dem i Champions League. Pintos fløjten, Valdes' flyvende knæ, Dani Alves aggressioner og Pep Guardiolas overreaktion. Jeg beundrer måden hvorpå de spiller fodbold, men jeg afskyr deres små svinestreger og hævnakter, så snart det bare bliver lidt hårdt fysisk for dem. 
Enig. Jeg har dog aldrig brudt mig om dem. Ej hellere R. Madrid..

Kolo Abib Touré

Roman
Reserveholdsspiller

« Svar #111: 19 Feb 2011, 20:14 »

Barca og deres fleste fans.

I deres lille verden spiller deres hold den eneste form for fodbold, ligeså snart de møder en modstander som spiller taktisk bedre eller spiller på det fysiske, skal modstanderen svines osv.

Sider: 1 ... 6 7 [8] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010