home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  1 Bruger, 677 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Jeg hader din favorit.
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint
Forfatter Emne: Jeg hader din favorit.  (Læst 24443 gange)
Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller

Sv: Jeg hader din favorit.
« Svar #75: 14 Feb 2009, 12:49 »

Det værste vrøvl jeg længe har hørt. Hvis manden kan slå i gennem i PL kan han også i Spanien. Holdene i Spanien har generelt for uorganiserede forsvar. Det er heller ikke for sjov skyld, at det i moderne fodbold ikke så tit er spanske hold der vinder CL.
Ja lige pt er Messi bedre end Ronaldo, men sidste sæson var der ingen overhovedet som var i nærheden af Ronaldo. 43 mål af en midtbanespiller slår ingen, og at det er i verdens bedste liga, hvor alle forsvar for det meste er godt organiseret er fantastisk i sig selv.

I de sidste ti år: 3 x England, 2 x Italien, 1 x Tyskland, 1 x Portugal og 3 x Spanien. Lige så tit som England, da? Og oftere end alle de andre.

Barcá - Més que un club

Josep Guardiola, Xavi Hernandez & Rafa Marquez

AGF - De hviiiiiie' fra Fredensvang

Diddlidoo, Fæjlhaber og Lumbinho!

GudenEricsson
Gæst

« Svar #76: 16 Feb 2009, 13:41 »

I er da altid mod OB fans funny.
At vi hader OB, har ikke noget at gøre med at vi er arrogante, som du siger.

Arh, det er da slet ikke kun fansene i praler med. Det er da i den grad også jeres hold, som i klart mener er Danmarks bedste. Det kan jo sagtens være rigtigt, da i ligger nummer et, men folk kan godt opfatte det arrogant tror jeg Wink

Hmm.. Kan godt være at vi synes vores hold er det bedste, men de fleste af os argumentere hvorfor vi synes det. Så synes ikke man kan kalde det at prale - men nok mere at være realistisk.. Wink

louis65
Lilleputspiller
*

« Svar #77: 16 Feb 2009, 13:53 »

Ja Beckham har altid været meget kendt også på grund af hans udseende. Men har han aldrig været god til at spille fodbold???  ticked off

Dvs. at alle små drenge kunne li' Becks fordi han ser godt ud ? 
den holder vist ikke helt Wink

Dagge
Reserveholdsspiller

« Svar #78: 16 Feb 2009, 23:05 »

Dvs. at alle små drenge kunne li' Becks fordi han ser godt ud ? 
den holder vist ikke helt Wink

Hvad snakker du om??

-->FCK<--

-->Man Utd<--

1887
Reserveholdsspiller

« Svar #79: 21 Feb 2009, 00:17 »

Jeg hader mange hold:

BIF, FCK, AGF, FCM, FC Fyn, Man City, Leeds, Arsenal, Liverpool, Chelsea, FC Bayern, AC Milan

Odense's finest!

MDCCCLXXXVII

Andreas93
Gæst

« Svar #80: 21 Feb 2009, 00:20 »

Jeg hader mange hold:

BIF, FCK, AGF, FCM, FC Fyn, Man City, Leeds, Arsenal, Liverpool, Chelsea, FC Bayern, AC Milan

Sikke et ubruligt indlæg du kom med der. Læs lige første indlæg i tråden.

kfuglsang
Førsteholdsspiller

« Svar #81: 21 Feb 2009, 00:44 »

Jeg hader Real Madrid over alt på jorden, fordi de har en latterlig indkøbspolitik Smiley de køber spillere kun fordi den spiller er en af verdens bedste ikke fordi de mangler en spiller til den plads på banen og så ødelægger de den spillers karriere. f.eks Beckham.
Smiley
Lyder ikk til at du følger ret meget med i fodbold nu til dags... ved ikk om du vil sige at f.eks. Pepe, Drenthe, Marcelo, Sneijder, Gago, Lass Diarra, eller Higuain var kæmpe stjerner da de blev købt af Real Madrid... Og for den sags skyld også Garey???

Derimod vil jeg sige at Barcelona har denne indkøbspolitik nu... de køber den ene stjernespiller efter den anden.. etc. Henry, Dani Alves

DavidMadsen
Manager

« Svar #82: 21 Feb 2009, 00:47 »

Lyder ikk til at du følger ret meget med i fodbold nu til dags... ved ikk om du vil sige at f.eks. Pepe, Drenthe, Marcelo, Sneijder, Gago, Lass Diarra, eller Higuain var kæmpe stjerner da de blev købt af Real Madrid... Og for den sags skyld også Garey???

Derimod vil jeg sige at Barcelona har denne indkøbspolitik nu... de køber den ene stjernespiller efter den anden.. etc. Henry, Dani Alves
- Det med Real Madrid er deres tidligere politik.. For ikke at nævne De La Red, lejet Julien Faubert osv.

Til det sidste, nu har de jo også manglet spillere på de pladser, da de købte dem, så vidt som jeg husker.

Andreas93
Gæst

« Svar #83: 21 Feb 2009, 00:48 »

Så er det menigen at du nu skal skrive hvilket, hold du hader og hvorfor. Så skal der komme en fan af det hold og forsvare holdet ligesom, du lige har gjordt.

kfuglsang
Førsteholdsspiller

« Svar #84: 21 Feb 2009, 00:51 »

Så er det menigen at du nu skal skrive hvilket, hold du hader og hvorfor. Så skal der komme en fan af det hold og forsvare holdet ligesom, du lige har gjordt.
Nej det er det jo så ikk... det her var noget som var skrevet omme på første side i tråden, som jeg bare synes var noget crap crazy har ikk tænkt mig at deltage i den her "leg" Thumbs Up

Andreas93
Gæst

« Svar #85: 21 Feb 2009, 00:54 »

Nej det er det jo så ikk... det her var noget som var skrevet omme på første side i tråden, som jeg bare synes var noget crap crazy har ikk tænkt mig at deltage i den her "leg" Thumbs Up

Det er da meningen, men du gider bare ikke  Peace

alek9000
Manager

« Svar #86: 21 Feb 2009, 00:55 »

Henry og Dani Alves. Nævn andre? Hleb kan vel ikke betegnes som en stjerne. Puyol, Xavi, Iniesta, Messi, Pique(startede  han ikke i Barca?) for bare at nævne nogle af de store spillere. Det er en løgn at kalde Barcelona for et hold, der køber sig til succes.

Derudover kan der nævnes Valdes, Busquets og til dels Marquez. Da de købte ham, var han ikke en stjerne.

kfuglsang
Førsteholdsspiller

« Svar #87: 21 Feb 2009, 00:56 »

Det er da meningen, men du gider bare ikke  Peace
Ja det er det der er meningen med denne tråd... men det som jeg kommenterede var noget langt tilbage i den her tråd Thumbs Up

kfuglsang
Førsteholdsspiller

« Svar #88: 21 Feb 2009, 00:57 »

Henry og Dani Alves. Nævn andre? Hleb kan vel ikke betegnes som en stjerne. Puyol, Xavi, Iniesta, Messi, Pique(startede  han ikke i Barca?) for bare at nævne nogle af de store spillere. Det er en løgn at kalde Barcelona for et hold, der køber sig til succes.

Derudover kan der nævnes Valdes, Busquets og til dels Marquez. Da de købte ham, var han ikke en stjerne.
Nej jeg kan ikk nævne andre... måske fordi det er deres nye indkøbspolitik... man starter jo ikk med at købe et helt hold Tunge
« Seneste Redigering: 21 Feb 2009, 00:59 af kfuglsang » Logged

alek9000
Manager

« Svar #89: 21 Feb 2009, 01:01 »

Nej jeg kan ikk nævne andre... måske fordi det er deres nye indkøbspolitik... men starter jo ikk med at købe et helt hold Tunge
Jeg tror bare ikke, at det bliver deres nye indkøbspolitik. De købte to gode spillere okay. Men de rykkede samtidig Pedre og Busquets op i den bedste trup. Så jeg tvivler bare Smiley

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010