home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  1 Bruger, 534 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Jeg hader din favorit.
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Jeg hader din favorit.  (Læst 24439 gange)
Birkedahl
Landsholdsspiller

Jeg hader din favorit.
« : 08 Feb 2009, 16:36 »

JEG HADER DIN FAVORIT

Måske en lidt provokerende titel, men hvad dækker den over?!?
Jo, den dækker over en ny lille leg/diskussion, som jeg vil prøve at sparke i gang.

Vi har allesammen et favorithold, som vi følger så meget som muligt. Om det er på stadion eller foran fjernsynet, et dansk eller internationalt hold er ligemeget. Vi betragter os selv som værende fan af holdet. Men har vi ikke også allesammen et hold vi hader!?! Det tror jeg de fleste har, og det er lige præcis hvad vi skal bruge til denne leg.

Reglerne er simple: Jeg starter med at skrive om mit hadehold, og den næste der kommer med et indlæg skal så helst være fan af samme hold, og derfor har lyst til at modargumentere. Når det så er gjort kan han skrive om sit hadehold, hvorefter den næste fan kommer på banen osv. osv.

Lige en simpel regel. Lad nu være med skrive at du "hader ******* fordi de allesammen er nogen bøsserøve". Det kan vi ikke bruge til noget. Skriv noget sagligt, og som kan debatteres.

Here goes:
Mit hadehold: Bayern München
Så længe jeg kan huske har jeg altid hadet Bayern. Det skyldes en mand, nemlig Oliver Kahn. Han har altid virket så arrogant og som om han synes han er bedre end alle andre. Bevares han er da god, bedre end mange andre, men hans attituder provokerer mig. Og det smitter altså af på hele holdet. Øv hvor hader dem.

Veni, vidi, vici

Kezman
Landsholdsspiller

Sv: Jeg hader din favorit.
« Svar #1: 08 Feb 2009, 16:47 »

MINE hadehold:
Bayern - fordi at de altid er så svineheldige at score til sidst! det irritere mig grænseløst at deres palermo angriber toni altid laver en heldig kasse til sidst hehe.

Arsenal - fordi mit hold er tottenham Wink og fordi jeg synes det er irriterende som deres træner tuder hele tiden. Der er altid noget i vejen og jeg hader sådanne typer! det gælder også for man u.s alex ferguson. Lad være og hyl hele tiden for man kan ikke lave tingene om

maaahhh-h-h-h

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #2: 08 Feb 2009, 16:54 »

Øøøøøh flot...  funny

Prøv rent faktisk at læse mit indlæg før du poster Kezman.  Wink

Efter mit indlæg var det meningen at der skulle komme en Bayern-fan på banen, som modargumenterede mig, og derefter skrev om sit hadehold.

Veni, vidi, vici

Kerm
Landsholdsspiller

« Svar #3: 08 Feb 2009, 16:55 »

Hmm.. Kan godt se fornuften i måden legen kører på, men vi risikere, at løbe ind i et hold, som ingen har nogle relationer til..

Derudover, så ved jeg ikke om Kezman, bare ville underbygge dit had - om man så kan sige - til Bayern, for hvis ikke, så er legen jo allerede skredet af sporet? Smiley

Kerm

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

JKJ
Gæst

« Svar #4: 08 Feb 2009, 17:00 »

Du ligger jo selv op til noget fnidder fandder med denne tråd... Der er da ingen der har lyst til at se sit hold blive svinet til af andre, incl mig selv...

Bare overskriften hvor du skriver "hader" er jo i selv selv nok til at der er udsigt til ballade på en eler anden måde...

Had er en frygtlig ting lige meget om det er mod en person, klub, land, religion osv...

Så tror ikke du kan forvente andet end noget uro i denne tråd...

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #5: 08 Feb 2009, 17:07 »

alle hader bayern?!

maaahhh-h-h-h

SoAP
Gæst

« Svar #6: 08 Feb 2009, 17:14 »

ved jeg ikke .. om de gør .. Men jeg hader Italiensk fodbold! SÅ DET SAGT! lidt off topic,men tror legen er død

Nieki
Gæst

« Svar #7: 08 Feb 2009, 17:16 »

PSV Er mit favorithold

Cencur
Manager

« Svar #8: 08 Feb 2009, 17:16 »

word Kezman!

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #9: 08 Feb 2009, 17:18 »

Mit hadehold: Brøndby IF
Det har i mange år været FCK, men ved ikke helt hvad der gør at Brøndby har overtaget min personlige pris. Måske fordi jeg synes at de fleste fans og spillere er arrogante, og tror de kan klare hele verden. Og hadet er ikke blevet mindre siden at KASI Group har overtaget dem. Måske ville 'mini' Manchester City passe dem bedre. :-)

Hold mig helst fri for vitale angreb af BIF fans, og jeg skriver især til dig, og du ved hvem du er!

willads
Reserveholdsspiller

« Svar #10: 08 Feb 2009, 17:23 »

ved jeg ikke .. om de gør .. Men jeg hader Italiensk fodbold! SÅ DET SAGT! lidt off topic,men tror legen er død

Jeg elsker Italiensk fodbold. Det er teknisk, der er mange fantastiske spillere. I andre ligaer, såsom Engelsk, skal en forsvarspiller sparke bolden væk hele tiden og han behøver oftest ikke engang kunne drible en meter. Se Laursen f.eks. kårett til Bedste mand i Aston villa. Han er en fantastisk header, men så kan han heller ikke meget mere. Hans tacklinger er fint timet, men han kan ikke føre bolden frem. I Italien, spiller de store hold altid bolden væk fra faren, fremfor bare at skyde den væk. De rygter der går om at Italiensk fodbold bare går ud på at forsvare sig og grave sig ned, er kun udsagn fra folk som ikke har set italiensk fodbold i 15 år.

Mit yndlingshold er Milan! De har nogle tekniske dygtige spillere, der alle kan føre bolden frem. Når de er presset, spiller de sig ud af problemerne og med et angreb anført af Kaka og Pato er der garanti for lækre driblinger, farlige skud og fart! Midtbanen er besat af de bedste midtbanespillere i verden. Pirlo mister aldrig en bold og har et eminet skud og overblik, Gatusso bliver aldrig træt og kan drive enhver modstander til vanvid! Naturligvis er der også nedture, da de seneste par år ikke har gået som det skal, men det er et storhold og vil altid være med i toppen af serie A og en trussel i Europa.....

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #11: 08 Feb 2009, 19:55 »

Ok, det var åbenbart en lidt for svær tråd at starte op... Opstemt

Men som JKJ (jeg elsker alle-hippie) skriver, så er jeg jo også bare ude på ballade.  Djævel

Ku' der komme et crew forbi og låse tråden, så der ikke er så meget had rundt omkring...  Græder

Veni, vidi, vici

N17
Manager

« Svar #12: 08 Feb 2009, 19:57 »

jeg synes det er en sjov idé, men du valgte bare det forkerte hold. Alle hader jo Bayern og kan derfor ikke argumentere imod det!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Dagge
Reserveholdsspiller

« Svar #13: 08 Feb 2009, 23:15 »

Jeg hader Real Madrid over alt på jorden, fordi de har en latterlig indkøbspolitik Smiley de køber spillere kun fordi den spiller er en af verdens bedste ikke fordi de mangler en spiller til den plads på banen og så ødelægger de den spillers karriere. f.eks Beckham.
Smiley

-->FCK<--

-->Man Utd<--

FCK88
Manager

« Svar #14: 08 Feb 2009, 23:24 »

alle hader bayern?!
Der tager du fejl, druze... jeg hader ikke bayern da det er et af mine favorithold og har været det gennem de sidste mange år.. Smiley

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010