home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 563 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Jeg hader din favorit.
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Jeg hader din favorit.  (Læst 24510 gange)
Kezman
Landsholdsspiller

Sv: Jeg hader din favorit.
« Svar #45: 09 Feb 2009, 12:25 »

MINE hadehold:
Bayern - fordi at de altid er så svineheldige at score til sidst! det irritere mig grænseløst at deres palermo angriber toni altid laver en heldig kasse til sidst hehe.

Arsenal - fordi mit hold er tottenham Wink og fordi jeg synes det er irriterende som deres træner tuder hele tiden. Der er altid noget i vejen og jeg hader sådanne typer! det gælder også for man u.s alex ferguson. Lad være og hyl hele tiden for man kan ikke lave tingene om
lige for at bevise min arsenal irritation - http://www.bold.dk/nyt/Wenger-raser-mod-dommer

hold nu kæft din lille pige

maaahhh-h-h-h

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #46: 09 Feb 2009, 12:28 »

jeg synes også at det er klamt at folk lige pludselig holder med Chelsea for 3 år siden fordi de blev rige også hoffenheim og man. city. dete r klamt at bare fordi de bliver rige så har man været fan af dem "for altid"

maaahhh-h-h-h

Mika Karppinen
Gæst

« Svar #47: 09 Feb 2009, 12:31 »

Hader alle klubber for uden FC Bayern så er det sgu sagt.

Klubber som Schalke, 1860, Chelsea og Hoffenheim hader jeg dog noget mere.

Dagge
Reserveholdsspiller

« Svar #48: 09 Feb 2009, 14:21 »

Hvorfor hader du Schalke? Smiley Klart mit tyske favorit hold, glemmer aldrig den sæson med Ebbe Sand og Mpenza, fuck de var vilde Smiley
Og glemmer aldrig den sæson de blev nr 2 i bundesligaen, fordi Bayern scorede i overtiden i den sidste kamp i sæsonen, der havde  jeg virkelig ondt af Schalke, de havde sgu fortjent at vinde Skuffet

-->FCK<--

-->Man Utd<--

DavidMadsen
Manager

« Svar #49: 09 Feb 2009, 14:29 »

jeg synes også at det er klamt at folk lige pludselig holder med Chelsea for 3 år siden fordi de blev rige også hoffenheim og man. city. dete r klamt at bare fordi de bliver rige så har man været fan af dem "for altid"
Er det så også klamt, at jeg holder med Hoffenheim, når jeg har gjort det i næsten 3 år?

real ralle
Førsteholdsspiller

« Svar #50: 09 Feb 2009, 14:29 »

Jeg hader Manchester United. Det begyndte allerede i de mindre klasser(for 5 år), da stort set samtlige elever, ikke kun i klassen men også i paralle klasserne, holdt med United. Grunden til at de kunne lide United var ikke på grund af United men på grund af Beckham. Jeg kunne ikke fordrage at man bare valgte en klub grundet en spille der er kendt, men ikke er vildt god til fodbold. Det er heller ikke blevet just bedre efter Ronaldo er kommet til. Kan ikke fordrage hans skuespille og hans arrogante være måde.

Derfor hader jeg Manchester United.

Dagge
Reserveholdsspiller

« Svar #51: 09 Feb 2009, 14:32 »

Er det så også klamt, at jeg holder med Hoffenheim, når jeg har gjort det i næsten 3 år?

Tror det er lige nøjagtigt det han siger der ikke er klamt Wink

-->FCK<--

-->Man Utd<--

Dagge
Reserveholdsspiller

« Svar #52: 09 Feb 2009, 14:34 »

Jeg hader Manchester United. Det begyndte allerede i de mindre klasser(for 5 år), da stort set samtlige elever, ikke kun i klassen men også i paralle klasserne, holdt med United. Grunden til at de kunne lide United var ikke på grund af United men på grund af Beckham. Jeg kunne ikke fordrage at man bare valgte en klub grundet en spille der er kendt, men ikke er vildt god til fodbold. Det er heller ikke blevet just bedre efter Ronaldo er kommet til. Kan ikke fordrage hans skuespille og hans arrogante være måde.

Ja Beckham har altid været meget kendt også på grund af hans udseende. Men har han aldrig været god til at spille fodbold???  ticked off
« Seneste Redigering: 09 Feb 2009, 14:40 af Dagge » Logged

-->FCK<--

-->Man Utd<--

DavidMadsen
Manager

« Svar #53: 09 Feb 2009, 14:38 »

..Efter mit indlæg var det meningen at der skulle komme en Bayern-fan på banen, som modargumenterede mig..
Findes der sådan nogle funny ?

Jeg er kæmpe United fan. De var det aller første hold jeg fulgte på tv, og det var i en alder af 4. Ved jul, da jeg var 4½, fik jeg et halstørklæde og en trøje. Trøjen var med Beckham. Efter det, blev jeg 'fan' af Manchester United, OG Beckham. Som det eneste udenlandske hold jeg kendte. Jeg holdte altså tidligt med dem, men blev først ægte fan, i omkring 2. klasse, da jeg bedre forstod fodbold. Fra 2. - 5. klasse, var jeg den eneste i min årgang, som holdte med United, og alle omkring mig holdte med de andre 3 storhold i England, og elskede Thierry Henry og Arsenal, kun pga. Henry - Derfor hader jeg Arsenal. Så vi har vidst prøvet det samme, bare med et andet hold og spiller.. Jeg holder stadig med United, og nu er vi da også mindst 15, i en årgang på 82 folk, som holder med gudeholdet, UNITED. Så igennem faktisk 10 år, har jeg 'holdt med' United, da jeg er 14, og bliver 15 til juni Opstemt

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #54: 09 Feb 2009, 14:41 »

Kan ikke se hvad der skulle være galt i at man køber spillere, fordi man over en længere periode har arbejdet med økonomien og fået en god økonomi! At man i gennem titler får den gode økonomi og senere hen merchandising kan jeg ikke se er noget galt med!

Dagge
Reserveholdsspiller

« Svar #55: 09 Feb 2009, 14:44 »

Kan ikke se hvad der skulle være galt i at man køber spillere, fordi man over en længere periode har arbejdet med økonomien og fået en god økonomi! At man i gennem titler får den gode økonomi og senere hen merchandising kan jeg ikke se er noget galt med!

Hvilken klub snakker du om? Smiley

-->FCK<--

-->Man Utd<--

Kezman
Landsholdsspiller

« Svar #56: 09 Feb 2009, 14:45 »

nej det er klart at der altid er folk der har holdt med dem før der blev skudt milliarder ind i ikk.
men du kan forhåbenlig se hva jeg mener

maaahhh-h-h-h

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #57: 09 Feb 2009, 14:53 »

Så kom der lige en bayern fan på banen Thumbs Up

Jeg elsker Bayern! Elsker deres fysiske spil og deres intensitet. Elsker Van Bommel, Toni og Lahm! Og så er det en vildt dejlig følelse at se de 3 point komme ind på kontoen i de sidste minutter. Jeg tror mange hader Bayern fordi de fleste er 04 fra Ebbe Sands tid, og Bayern har taget nogen trofæer fra Shcalke.

Jeg "hader" personligt selv Manchester Utd!
Hader hvorpå at de altid skal hive deres fortid frem heletiden, da Peter S og flere klasse spillere spillede der. Hader deres arrogance. Derudover bryder jeg mig ikke særlig meget om Forgusons måde at være på i pressen m.m.
Christiano Ronaldo har fuldstændig fordrejet manges hovede. Ja han kan drible, men fuck en tudefrans han er! Han vælter jo konstant! Verdens bedste spiller? Neej sig navnet Messi. Håber virkelig Ronaldo tager til Spanien så vi virkelig kan se hvad han kan

Indlæget er selvfølgelig til debat Smiley

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

real ralle
Førsteholdsspiller

« Svar #58: 09 Feb 2009, 14:58 »

Ja Beckham har altid været meget kendt også på grund af hans udseende. Men har han aldrig været god til at spille fodbold???  ticked off

Jeg mener at han aldrig har været omkring de 15-10 bedste i verden.

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #59: 09 Feb 2009, 15:00 »

Jeg mener at han aldrig har været omkring de 15-10 bedste i verden.

Hvad med den gang han spillede i Manchester Utd?
han var en kæmpe klasse der, og den absolut bedste på dødbolde

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010