home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1045 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Gyser Film
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 21 Udprint
Forfatter Emne: Gyser Film  (Læst 64433 gange)
psykoew
Ynglingespiller

Sv: Gyser Film
« Svar #90: 12 Apr 2009, 00:14 »

Den Amerikanske skulle vist være mega dårlig

Det er også bare typisk Hollywood at skulle efterligne noget der er godt..
Men det der er det fede ved den spanske er, at selvom det er en zombiefilm, reagerer folk i den realistisk.. Ikke som når man ser en lortegyser og de er snotdumme.. Man tænker lidt... Sådan ville jeg nok også selv have reageret

Caspper
Manager

« Svar #91: 12 Apr 2009, 00:15 »

Jeg er mest til chok film Smiley Det ulækre osv. siger mig egentlig ikke noget.. men chok film, for satan funny

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #92: 12 Apr 2009, 00:17 »

Jeg er mest til chok film Smiley Det ulækre osv. siger mig egentlig ikke noget.. men chok film, for satan funny

Jeg er mest til splatter... Fordi jeg som lille hele tiden så chok film, med zombier, varulve og alt det der, så det sidder godt på hjernen når man cykler hjem, om natten Grin

psykoew
Ynglingespiller

« Svar #93: 12 Apr 2009, 00:18 »

Jeg ELSKER Freddy Krueger.. Har også hele boxen... De er platte ja, men han er for sej

Caspper
Manager

« Svar #94: 12 Apr 2009, 00:19 »

Ej men jeg elsker dem af den grund, at jeg får selv meget sjældent chok, heller ikke i chokfilm. men når man ligger og holder om en pige, og så hun skriger op ad skræk, og man kan grine lidt af det, fordi man ikke selv fik et chok. Opstemt haha, det er et godt gammelt scoretrick det med gyserfilm Smiley

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #95: 12 Apr 2009, 00:20 »

Ja, der har du da en fordel  Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #96: 12 Apr 2009, 00:28 »

Nogle af jer der skal se Psyko på tv2film Smiley ..

Må sige at favorit gyserne er final destination 1 & 3 Opstemt.. Syntes de begge er geniale film, og elsker den måte folk bliver splattet ud på.. Samtidigt med det dør de på måder som sagtens ku ske irl.. I hvertfald de fleste af dem !

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #97: 12 Apr 2009, 00:31 »

Nogle af jer der skal se Psyko på tv2film Smiley ..

Må sige at favorit gyserne er final destination 1 & 3 Opstemt.. Syntes de begge er geniale film, og elsker den måte folk bliver splattet ud på.. Samtidigt med det dør de på måder som sagtens ku ske irl.. I hvertfald de fleste af dem !

Hvornår kommer Psyko? Jeg har kun set Final Destination 1, men den er også mega god Djævel

U-4-E
Manager

« Svar #98: 12 Apr 2009, 00:36 »

Psycho starter 00:35

Psycho

amr. gyser fra 1960

Kontorpigen Marion Crane er dybt forelsket i den fraskilte Sam Loomis, som hun har en kærlighedsaffære med. Sam vil dog ikke gifte sig med hende, fordi han er tynget af gæld og et dyrt hustrubidrag. Da Marion pludselig får chancen for at stjæle 400. 000 dollars fra sin boss, tager hun den og flygter nu fra byen Phoenix for at indlede et nyt liv med Sam i Californien. Marion når imidlertid aldrig frem til Sam og bliver sidst set på det afsides beliggende Bates Motel, som drives af den unge Norman Bates, der samtidig passer sin syge, og dominerende gamle mor. Marions søster Lila bliver snart bekymret for hende og hyrer derfor privatdetektiven Milton Arbogast. Arbogast opdager, at sporet efter Marion ender på Bates Motel, samt at Norman synes at vide mere, end han fortæller.Medv.: Norman Bates: Vince Vaughn. Marion Crane: Anne Heche. Sam Loomis: Viggo Mortensen. Lila Crane: Julianne Moore. Milton Arbogast: William H. Macy. Dr. Simon: Robert Forster.Instr.: Gus Van Sant.

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #99: 12 Apr 2009, 00:37 »

Psycho starter 00:35

Psycho

amr. gyser fra 1960

Kontorpigen Marion Crane er dybt forelsket i den fraskilte Sam Loomis, som hun har en kærlighedsaffære med. Sam vil dog ikke gifte sig med hende, fordi han er tynget af gæld og et dyrt hustrubidrag. Da Marion pludselig får chancen for at stjæle 400. 000 dollars fra sin boss, tager hun den og flygter nu fra byen Phoenix for at indlede et nyt liv med Sam i Californien. Marion når imidlertid aldrig frem til Sam og bliver sidst set på det afsides beliggende Bates Motel, som drives af den unge Norman Bates, der samtidig passer sin syge, og dominerende gamle mor. Marions søster Lila bliver snart bekymret for hende og hyrer derfor privatdetektiven Milton Arbogast. Arbogast opdager, at sporet efter Marion ender på Bates Motel, samt at Norman synes at vide mere, end han fortæller.Medv.: Norman Bates: Vince Vaughn. Marion Crane: Anne Heche. Sam Loomis: Viggo Mortensen. Lila Crane: Julianne Moore. Milton Arbogast: William H. Macy. Dr. Simon: Robert Forster.Instr.: Gus Van Sant.

Shit troede at det var Tv2 og ikke Tv2film Skuffet

verdenskrig
Manager

« Svar #100: 12 Apr 2009, 00:39 »

Sker der for at den er i sort hvid XD

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #101: 12 Apr 2009, 00:40 »

Sker der for at den er i sort hvid XD

Det er nok en B-film... Det var mange gysere dengang, for at gøre det mere spookie

verdenskrig
Manager

« Svar #102: 12 Apr 2009, 00:42 »

I dont care, de skal sku ik byde mig en sort-hvid film.. Er de lamme i roen Opstemt

Så må det sku blive den på tv2 i stedet Peace

Cool

Enevoldsen
Landsholdsspiller

« Svar #103: 12 Apr 2009, 00:43 »

I dont care, de skal sku ik byde mig en sort-hvid film.. Er de lamme i roen Opstemt

Så må det sku blive den på tv2 i stedet Peace

har du kanal 6?

verdenskrig
Manager

« Svar #104: 12 Apr 2009, 00:48 »

Jeps Peace

Cool

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 21 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010