home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 348 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Gyser Film
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 19 20 [21] Udprint
Forfatter Emne: Gyser Film  (Læst 59675 gange)
Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Gyser Film
« Svar #300: 24 Feb 2013, 00:37 »

Nogen, der har set 'Chernobyl Diaries'?

Jeg så, at man kunne leje den på den lokale tankstation, og det kunne jeg godt finde på med et par venner, eftersom den ikke blev vist i Herning Biograf. Plottet lyder umiddelbart spændende i mine ører, men vil I anbefale den eller er den ikke specielt god? Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Gyser Film
« Svar #301: 24 Feb 2013, 00:45 »

Nogen, der har set 'Chernobyl Diaries'?

Jeg så, at man kunne leje den på den lokale tankstation, og det kunne jeg godt finde på med et par venner, eftersom den ikke blev vist i Herning Biograf. Plottet lyder umiddelbart spændende i mine ører, men vil I anbefale den eller er den ikke specielt god? Smiley

Ja jeg har.

Nej kan jeg ikke.

Det er de korte svar Tunge

Jeg troede også den var rigtig spændende da jeg så den udkom i min Blockbuster (arbejder der), men så den sammen med min kæreste, og blev skuffet. Den første del af filmen er rigtig god, men jeg synes desværre ikke at anden halvdel lever op til det.

Nu vil jeg ikke sige for meget, så jeg afslører det, men på en 10 skala vil den højst få 4 hos mig..
Logged


OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Gyser Film
« Svar #302: 24 Feb 2013, 00:57 »

Det er også klart den bedste gyserfilm, der endnu er lavet. Især fordi handlingen på sin vis ikke er fuldstændig urealistisk, er filmen uhyggelig.

Urealistisk hvis man ser den som en ghost movie, men realistisk hvis man ser den som ham værende rimelig mentalt ustabil på det pågældende tidspunkt. Smiley

Nogen, der har set 'Chernobyl Diaries'?

Jeg så, at man kunne leje den på den lokale tankstation, og det kunne jeg godt finde på med et par venner, eftersom den ikke blev vist i Herning Biograf. Plottet lyder umiddelbart spændende i mine ører, men vil I anbefale den eller er den ikke specielt god? Smiley

Kan kun være enig med Shaft. Den film var ærlig talt komplet retarderet... Havde nok folk pludselig bliver dummere end hvad de umiddelbart behøver at være. Argh! Hader den slags film!  ticked off
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Gyser Film
« Svar #303: 24 Feb 2013, 01:01 »


Nå okay, så tror jeg bare, at jeg springer over. Ærgerligt.

Men mange tak for responsen! Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Gyser Film
« Svar #304: 24 Feb 2013, 01:02 »

Urealistisk hvis man ser den som en ghost movie, men realistisk hvis man ser den som ham værende rimelig mentalt ustabil på det pågældende tidspunkt. Smiley

Jeg finder det ikke totalt urealistisk at et menneske, der er psykisk syg kan agere på den måde, Jack Nicholson gør. Jeg medgiver dog gerne at eksemplet er ekstremt.
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Gyser Film
« Svar #305: 24 Feb 2013, 01:05 »

1408

Synes det er en helt fantastisk psykologisk thriller.
Om man så kan kalde det en gyser, er en anden sag. Man får da i hvert fald nogle chok underways, og filmen er generelt spooky.
Og så leverer John Cusack en pragt-præstation.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Gyser Film
« Svar #306: 24 Feb 2013, 01:20 »

American Psycho er også en film, der betegnes som en gyserfilm uden at have noget som helst med det at gøre. Det var måske derfor, jeg havde glemt den. Men den er altså også helt vanvittig god. En af mine absolutte favoritfilm hvor Bale leverer en af hans bedste optrædener til dato, og der er sgu mange at vælge i mellem. 
Logged

OnkelMorfar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Gyser Film
« Svar #307: 24 Feb 2013, 01:21 »

Jeg finder det ikke totalt urealistisk at et menneske, der er psykisk syg kan agere på den måde, Jack Nicholson gør. Jeg medgiver dog gerne at eksemplet er ekstremt.

Føler også at jeg skrev at det var urealistisk hvis man gik ud fra at det var spøgelser.
I forhold til hele tingen med at han er psykisk syg er meget realistisk. Smiley

1408

Synes det er en helt fantastisk psykologisk thriller.
Om man så kan kalde det en gyser, er en anden sag. Man får da i hvert fald nogle chok underways, og filmen er generelt spooky.
Og så leverer John Cusack en pragt-præstation.

Man kan da sagtens kalde det en gyser. Men ja, Cusack gør det sgu godt. Og handlingen er også super spændende. Dog ikke min yndlings, så er det uden tvivl en rigtig, rigtig god gyser.  Thumbs Up

Nogen der har set sci-fi gyseren Event Horizon. Syntes den er så eminent!
Logged

vijofrech
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Gyser Film
« Svar #308: 31 Jan 2015, 20:06 »

kan i anbefale en god gyserfilm jeg kan se?
Logged

Gungner
Gæst
 
Sv: Gyser Film
« Svar #309: 31 Jan 2015, 20:26 »

Drag me to Hell... Visuelt fantastisk, dejlige gys, og så er Allison Lohman jo altid en fryd at se på.
Logged

Sider: 1 ... 19 20 [21] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010