home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 515 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Din postion på banen
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Din postion på banen  (Læst 8642 gange)
Cencur
Manager

Sv: Din postion på banen
« Svar #30: 04 Feb 2009, 23:54 »

Jeg har tre forcer, ligesom Jon Dahl.

Min inderside er det eneste jeg kan finde ud af, mit hår er skidegrimt og så havner jeg på bænken ligemeget hvor ringe klubben er. Opstemt

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #31: 05 Feb 2009, 00:35 »

Jeg er, tro det eller lad være Rullende Øjne kompetent til at spille alle pladser på banen.

Har spillet det hele og gør det udemærket over det hele, dog vil jeg selv mene
jeg er, efter at ha spillet i midterforsvaret et stykke tid, bedst dér, eller som Off. Midt
hængende angriber.

Hvorfor?
Som spiller er jeg rigtig god til at læse spillet, se afleveringer
både for mit hold og fra modstanderen. Det hedder vidst forudseenhed Tunge Er ikke speciel hurtig
på de første meter, men når jeg kommer op i fart er jeg ret hurtig. Forudser for det meste hvor
afleveringen kommer og rykker derfor inden angriberen, og når bolden først. Mine trænere
har tit sagt jeg ikke skal bakke så meget, men det virker, og det er det jeg er god til, såe.
Synes selv jeg minder om Nesta som midterforsvarer. Beundrer den mand! Genial forsvarsspiller.

Jeg er ikke bange for at bruge min fysik, ofre mig eller tage en tur i græsset - det sker dog
sjældent da jeg som regel er god til at time mine indgreb og komme først.
Jeg har en godt skud, både udefra og på frispark, derfor passer jeg også godt ind som Off. Midt
+ at jeg er lidt offensiv indstillet indeni mig selv (nogen der kan følge mig? Opstemt)
også fordi jeg er god til at se afleveringer og ligge dem præcist. Mit idol har lang tid været Shevchenko.
Hans evne til at løbe i dybden men samtidig trække ned i banen og så rykke fri har jeg altid været imponeret af.. Hele hans spillestil som angriber.
Desværre har dem jeg har spillet med de seneste sæsoner ikke være specielt gode, og ikke kunne fatte
at spille mig i dybden så derfor var det ikke den store succes. Men håber på at jeg viser hvor god
jeg (selv synes) er over for min nye træner, i A rækken  Peace

It's all, part of the plan.

mandal
Ynglingespiller

« Svar #32: 05 Feb 2009, 00:53 »

spiller Offensiv midt eller angriber, men helst offensiv midt

mine forcer er:dribblinger, godt blik for medspillere, præcise stikninger (fungere bedst med meget hurtig angriber), og mit langskud

ulemper er at jeg er sindsygt doven, så laver ikke en skid når jeg ikke har bolden

og også utrolig arrogant på en fodboldbane, men ved ikke om det er en fordel eller en ulempe  crazy
minder nok mest om Juan Carlos Valerón som offensiv midt, og berbatov som angriber Grin
« Seneste Redigering: 05 Feb 2009, 01:02 af mandal » Logged

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller

« Svar #33: 05 Feb 2009, 00:54 »

Målmand er nok der jeg bliver brugt mest.. Jeg forstår det ikke, for er ikke specielt god til det Tunge Men jeg er dog utrolig god til at gribe bolden og bokser den ikke bare væk ved hver given lejlighed.. Jeg havde også en pæn succes som venstrefløj sidste år, til trods for at jeg er højrebenet. Allerhelst vil jeg spille forsvarer (både back og center), men fordi min fysik er forholdsvis ringe, så overser min træner ofte at jeg faktisk er bedst der, fordi min eneste force nærmest er det overblik jeg har.. Det hjælper dog ikke meget, når jeg ikke har forcerne til at bruge det Opstemt Jeg er dog nogenlunde hurtig, men uden den rette teknik er det igen en spildt force..
At sammenligne mig med Rommedahl er måske ikke helt forkert, fordi jeg er god til at løbe i dybden, men så ellers bare kikser det fuldstændigt Opstemt

Build Me Up Buttercup!

Zone 43
Manager

« Svar #34: 05 Feb 2009, 10:33 »

Nu efter det efterhånden 12-13 år siden, at jeg måtte indstille min proffesionelle karriere. Jeg har dog overvejet at begynde igen, trods min græsallergi. :-)

Position:
Da jeg var aktiv spillede jeg i offensiven, og det er også den plads, jeg vil mene passer mig bedst.

Styrker/Svagheder:
Mine svagheder er mange. Bl.a. er konditionen helt i bund, jeg er ikke kropsstærk and so on.. Til gengæld er jeg på det rette sted på rette tidspunkt til at afgøre en kamp og mit skud er heller ikke værst.

Hvem minder du om:
Pippo Inzaghi. Han kan være væk under en hél kamp og alligevel afgøre den i det sidste sekund.

http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=5588.0 ? Rullende Øjne

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

plutonium
Manager

« Svar #35: 05 Feb 2009, 11:04 »

Jeg er klart bedst på den defensive banehalvdel. Enten som forsvarsspiller eller midtbanespiller. Er ligeglad med om jeg skal spille center eller på back-pladserne.

Styrker:
Overblik, Placeringsevne, Markering, fysisk styrke og generel stor spilforståelse

Svagheder:
kondition, hurtighed, lange afleveringer, springstyrke, alt hvad der har med afslutninger og driblinger at gøre

Taget i betragtning at jeg ikke har spillet fodbold siden jeg var 10 år, så synes jeg, at jeg er meget god (uden at være prangende). Starter i den lokale klub til sommer.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

MoneyGang
Førsteholdsspiller

« Svar #36: 05 Feb 2009, 13:03 »

Jeg er klart bedst som centralmidt, eller ude på en af kanterne. Men kan da også i ny og næ spille back-pladserne.

Svaghedder:
hovedstød, selvom jeg måler omkring 180 cm, kan jeg stadig ikke bruge mit hovedet Opstemt
min kondition kunne også være bedre, fysik og mod (engang i mellem melder jeg mig selv ud af kampen hvis jeg føler der er for meget pres på mig selv, er dog begyndt at lade vær med det, og bare spille mit eget spil)

Styrker:
Overblik, placeringsevne, hurtighed, dribling/tekning, boldføling, afleveringer samt afslutninger.

Har spillet fodbold siden jeg var 5 (nu 15) altså 10 år, i den tid har jeg været i Fremad Amager (FCA), Brøndby, Tårnby, og nu AB Tårnby, fordi vi er blevet slået sammen med AB70

Sider: 1 2 [3] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010