home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:17:36 szukizek Blogkonkur... Hjertet banker kun for...
I går kl. 22:52:56 warmon Blogkonkur... [4] Journeyman - Transfer
I går kl. 22:35:06 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 22:13:07 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 22:04:42 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 22:02:27 Broen13 Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23299
  0 Brugere, 116 Gæster Online.

Indlæg: 1132718 over 31370 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Din postion på banen
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Din postion på banen  (Læst 7836 gange)
AmauriCarvalho
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Din postion på banen
« : 04 Feb 2009, 21:07 »

Hej Fellow Freaks

Denne tråd er lavet for at se hvordan du ser dig selv som fodboldspiller.
Tråden er bygget op i 3 dele:
Hvilken position spiller du på banen?
Hvilke forcer/svagheder har du der gør at du spiller netop denne position?
Hvilken proff. fodboldspiller minder du om baseret på dine forcer, og position på banen?

Lægger ud med mig selv, for at give et billede af hvordan tråden kan besvares:

Spiller Offensiv midtbane.
Spiller denne position da jeg har et godt skud udefra, har gode korte pasninger, en god spilforståelse samt et godt overblik, er kreativ og har en god teknik. Spiller også netop denne postion da jeg ikke er vanvittig hurtig, ikke slår gode lange pasninger korte som lange. Ikke har hverken svag fysisk, men dog heller ikke fysisk nok til f.eks defensive midt, samt andre defensive positioner.
Som spilletype minder jeg mest om Francesco Totti fra AS Roma.

Håber at høre input fra jer andre.

AMAURICARVALHO
Logged

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Din postion på banen
« Svar #1: 04 Feb 2009, 21:12 »

Jeg spiller for det meste angriber.
Min helt store styrke er hovedspillet, selvom jeg er utrolig lille. Min træner mener jeg har en fantastisk teknik, så god synes jeg nu ikke den er. Jeg har også en god placeringsevne, hvilket gør at jeg tit står det rigtige sted, og kan skyde bolden i mål.
Ved ikke hvilken spiller jeg minder om.
Logged

Michaellaudrup
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Din postion på banen
« Svar #2: 04 Feb 2009, 21:13 »

Jeg spiller angriber.
Jeg spiller denne position fordi jeg er stor og kropstærk, og skarp foran mål. Jeg behøver heller ikke en assist da jeg skaber det meste på egen hånd, plus jeg er et arbejdsdyr når vi ikke har bolden.Jeg har også den force at jeg kan spille midtmidt og center forsvar.
Jeg ser mig selv som David Villa fra Valencia. Smiley
Logged


alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din postion på banen
« Svar #3: 04 Feb 2009, 21:14 »

Spiller også en slags hængende angriber, offensiv midtbane. Mine styrker er nok, at jeg er rimelig kølig i 1mod1 situationer, sparker gode dødbolde, og dribler godt. Jeg har næsten ingen fysik, og det kommer mig ikke ligefrem til gode. Er heller ikke vildt hurtig, men prøver som regel bare at løbe i de rigtige huller.

Minder nok mest om Antonio Cassano.
Logged


Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din postion på banen
« Svar #4: 04 Feb 2009, 21:17 »

Jeg er lige startet igen her i 2009, efter 1½ års pause, så har ikke fået nogen decideret position endnu, da vi kun er igang med træningskampene. Men dengang før den rimelig lange pause spillede jeg bagerste mand, og var samtidig anfører. Jeg havde et godt overblik over banen og medspillerne. Jeg syntes selv jeg er god til de lange pasninger. Syntes da også jeg kan smide et godt indlæg indover, ligge et godt hjørnespark, smide den i kassen på et frispark eller et langskud. Jeg syntes selv jeg er fysisk stærk, samt hovedstærk, så er da glad hver gang jeg kan få lov til at gå med op på hjørne. Hvis en modstander kommer forbi den spiller jeg har foran mig, stopper jeg ham. Jeg er ikke specielt hurtig, men med den fysiske stærkhed på min side, er det ikke noget problem at nedlægge dem der kommer forbi.

Nu håber jeg dog at jeg bliver smidt helt op foran. Formen ska bare lige på plads, så er jeg skarp på førnævnte skud, langskud og hovedstød.

Med de gode sparkeevner med højrebenet syntes jeg selv jeg minder om David Beckham. Som angriber, en Nistelrooy. Og som bagerste, Ferdinand.

Klubben jeg spillede i var Korsør Boldklub (KB). Nu er vi blevet slået sammen med naboklubben, og hedder FC Storebælt. Spiller årgang 93/94.
« Seneste Redigering: 04 Feb 2009, 21:26 af Erzael » Logged


LA Barcelona CF
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Din postion på banen
« Svar #5: 04 Feb 2009, 21:18 »

Synes også det kunne være meget fedt hvis du skrev hvad det var for en klub og årgang .

Men spiller selv Midtbane
jeg har en god spilforståelse og det er nok derfor jeg spiller den plads og har en god fysik men min svaghed er nok at jeg ikke er den hurtigste. jeg er god til de små korte bolde.
Jeg ved ikke helt hvem jeg minder om?
Spiller selv Årgang 93/94 (mener det er i række 2) i Herstedøster IC .(HIC) en lille klub i Albertslund.

er lige blevet Amtsmestre i den bedsterække indendørs med dem.
Logged

Barcelona Verdens bedste hold !

Kvitte
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Din postion på banen
« Svar #6: 04 Feb 2009, 21:21 »

Tidligere Venstre Back i B 93 på østerbro. Var anfører mine sidste 3 år i klubben.

Mine forcer var overblikket samt evnen til at være diplomatisk irreterende over for modstanderen. Desuden var jeg god til at markere og var glad for at gå ned i tacklinger. Jeg var sku nok den næste Jaap Stam - men hey, mit nuværende job er sjovere! Smiley
Logged

Det er ikke forkert at fejle. Det er forkert ikke at lære af sine fejl.

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Din postion på banen
« Svar #7: 04 Feb 2009, 21:25 »

Tidligere Venstre Back i B 93 på østerbro. Var anfører mine sidste 3 år i klubben.

Mine forcer var overblikket samt evnen til at være diplomatisk irreterende over for modstanderen. Desuden var jeg god til at markere og var glad for at gå ned i tacklinger. Jeg var sku nok den næste Jaap Stam - men hey, mit nuværende job er sjovere! Smiley
På 2 divisions Øst holdet? (-:
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Kvitte
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Din postion på banen
« Svar #8: 04 Feb 2009, 21:27 »

På 2 divisions Øst holdet? (-:

Stoppede som 18-årig - så nej :-) !
Logged

Det er ikke forkert at fejle. Det er forkert ikke at lære af sine fejl.

Cesc
Gæst
 
Sv: Din postion på banen
« Svar #9: 04 Feb 2009, 21:30 »

Hvilken position spiller du på banen?
Jeg spiller offensivmidtbane, men i mine meget unge år, var jeg centerforsvare, da jeg altid har været stor og stærk. Nu spiller jeg på midtbanen, og det er jeg virkelig glad for. Det er mere spændende, og med mit overblik kan jeg slå rigtig frække afleveringer som en Ronaldinho i topform. ;-)

Hvilke forcer/svagheder har du der gør at du spiller netop denne position?
Lad mig starte med det sjoveste at snakke om, nemlig svaghederne som man jo altid skal forsøge at forbedre. Min arbejdsindsats kunne godt blive bedre, da jeg ikke altid kæmper 100 %. Min tro på mig selv, kan måske også være for stor til tider, men lidt selvglad må man jo gerne være. Til tider går det dog udover mine holdkammerater, og det skal det helst ikke. Derudover vil man altid gerne forbedre sine dødbolde, selv om mine er utrolig sikre - det har altid været min allerstørste force, altså skud. Hovedspil lærer jeg aldrig, må jeg nok indrømme. Har svært ved at pande til bolden med hovedet, desværre. Har ellers højden til det.

Mine gode sider er teknikken, overblikket, hurtigheden og mine skud. Jeg har altid været henrivende til at skyde, flugte, tage frispark og sådan. Men hurtigheden er først kommet omkring 12 års alderen, hvor jeg virkelig er blevet hurtig. Når der skal løbes længere, holder jeg dog ikke så godt... Min teknik er også yderst god, men mit flair kunne godt forbedres en smule. Overblikket er også en af mine styrke, fordi jeg har nærstuderet så meget fodbold gennem mit liv. Det giver mig en stor fordel, da man hjælper holdet rigtigt meget. Nå jo, og så er jeg stor og stærk som en hest..

Hvilken proff. fodboldspiller minder du om baseret på dine forcer, og position på banen?

Juan Roman Riquelme har jeg altid mindet om. Kan være anonym en hel kamp, men så lave én genialitet der vender kampen vil vores fordel. Det er en fed rolle, men det kræver at træneren tror på en, og ikke skifter en ud, selv om man spiller skidt...
Logged

dida
Gæst
 
Sv: Din postion på banen
« Svar #10: 04 Feb 2009, 21:31 »

målmand i gedsted if
største triumf jyskl mester 2007 Opstemt
Logged

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Din postion på banen
« Svar #11: 04 Feb 2009, 21:45 »

Spiller I en klub i Gentofte som Højre back. Dog spiller jeg engang imellem også på andre pladser i forsvaret.
Er ikke særlig stor men er rimelig fysisk trods min størrelse. Jeg er ikke specielt hurtig men træner på det med hård løbetræning;) Har en rimelig teknik og ville egentlig helst være midtmidt men min træner siger jeg er god der og desuden er der ikke mange til forsvaret. Har også et godt skud og nogle gode pasninger og afleveringer. Er tit optimistisk men har et stort temprement så bliver engang imellem uvenner med nogle på banen. Har dog aldrig fået et kort.

Da jeg var mindre har jeg både spillet Angriber og målmand.

Er blevet kåret til årets spiller 3 gange ud af 4 på 4 år;)
Jeg ville ønske min teknik var endnu bedre og også min koncentration i pressede situationer.

Som højre back minder jeg måske om Pospech. Er ikke sikker. 
« Seneste Redigering: 04 Feb 2009, 21:49 af Simze » Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Din postion på banen
« Svar #12: 04 Feb 2009, 21:59 »

Jeg kan spille alt på banen, så længe jeg får spilletid.
Men jeg er bedst som angriber.

Styrker:
Teknik, spark, afslutninger, fysisk styrke og arbejdsstyrke.

Svagheder:
Mit temperament har kostet mig mange udvisninger, højreben (forfærdeligt), hovedspillet, hurtigheden, og min attitude kan godt nogle gange virke lidt arrogant.

Ville selv sige at jeg minder en del om Wayne Rooney.
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Din postion på banen
« Svar #13: 04 Feb 2009, 22:03 »


Svagheder:
Mit temperament har kostet mig mange udvisninger, højreben (forfærdeligt), hovedspillet, hurtigheden, og min attitude kan godt nogle gange virke lidt arrogant.

Ville selv sige at jeg minder en del om Wayne Rooney.
Ja, bortset fra, at Rooney ikke får kort, selvom han burde Tunge
Logged


MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Din postion på banen
« Svar #14: 04 Feb 2009, 22:06 »

Ja, bortset fra, at Rooney ikke får kort, selvom han burde Tunge

Arh, vil nu mene han får passende med kort. Smiley
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010