Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
11 Jun 2025, 19:37
Broen13
Blogs
Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere:
23575
0 Brugere, 722 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
datarecovee
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Kategori: Nostalgi
Silkeborg IF - Tilbage til toppen af dansk fodbold
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvordan vil i betegne min første halv sæson i klubben? (Afstemning slut: 23 Maj 2006, 15:02)
Kanon!
2 (18,2%)
God
1 (9,1%)
Over Middel
3 (27,3%)
Ok
2 (18,2%)
Under Middel
1 (9,1%)
Dårlig
0 (0%)
Bare sig op nu
2 (18,2%)
Antal Stemmer: 11
Sider:
[
1
]
2
3
4
Forfatter
Emne: Silkeborg IF - Tilbage til toppen af dansk fodbold (Læst 5141 gange)
Thore
Manager
Silkeborg IF - Tilbage til toppen af dansk fodbold
«
:
18 Maj 2006, 11:55 »
Ja så vil jeg prøve med en ny blog efter mit landsholds savegame gik tabt
, hvem ved måske bliver jeg også landstræner i dette spil.
Som i kan regne ud har jeg startet med min farvorit klub Silkeborg IF. Målet er i første omgang overlevelse, men i fremtiden skal vi selvfølgelig være med i toppen.
I virkeligheden bruger Viggo Jensen jo en diamant på midten, så det vil jeg også gå efter i FM.
Så vil jeg lige lave en kort gennemgang af truppen:
Målet:
Her har vi engelske David Preece og Lasse Jørgensen. Det er ganske vidst ikke to super målmænd, men det er fint nok til bunden af superligaen.
Forsvaret:
Bjerni òlafur Eiríksson og Henrik Schnedler er vores to back spiller, centralt er det så Ulrik Pedersen og Jens Berthel Askou. Som reserver er det egenlig kun Anders Veller og Kasper Rasmussen der er noget værd. Så en forsvars forstærkning ville ikk gøre noget.
Midtbane:
Til den centrale midtbane ser vi rigtig stærke ud, her skal Thomas Olsen, Michael Hansen, Muhammed Akinci, og Martin Ørnskov kæmpe om de to pladser.
På højrekanten skal Peter Degn nok levere en flot indsats, men som reserve har vi kun unge Lasse Ankjær.
På den anden kant er det Thomas Poulsen og Thomas Raun der skal slås om pladsen, dog kan Kasper Rasmussen også skubbes op.
Angrebet:
Her er det i første omgang Bajram Fetai, Simon Nagel, Dennis Flinta, Hörõur Sveinsson, og Morten Søndergaard der skal kæmpe om pladserne, da Iddi Alkhag og Kim Olsen er langtidskadet.
En ting jeg ikk har forstået er hvorfor Peder Knudsen kun er træner i dette spil, men jeg har i hvert falde forfremet ham til assistent træner.
Følgende indkøbt her jeg fortaget mig inden sæson start:
Peter Sørensen har jeg fået på en fri transfer, han trækker sig dog tilbage ved vinterpausen hvor han dog forsætter i klubben som træner.
Jørn Hagen har jeg hentet i Bryn for kun 60.000 kr. og han ser meget lovende ud.
Lasse Staw er hentet for lidt over 100.000, ham kender de fleste nok, en lovende målmand der allerede nu skal være min reserve keeper.
Sådan her endte mine venskabskampe:
Jestmark - Silkeborg 1-3
Dalum - Silkeborg 1-4
Næsby - Silkeborg 0-2
Avarta - Silkeborg 0-2
Kalundborg - Silkeborg 1-4
FB - Silkeborg 0-3
Det må siges og være ganske tilfredstilende, selvom det kun var mod små hold.
I næste update tager vi hold på ligaen.
I mellem tiden kan i lige få lidt billeder af Silkeborg og klubben:
«
Seneste Redigering: 21 Maj 2006, 15:02 af Thore
»
"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."
Mikkellas
Gæst
Sv: Silkeborg IF - Tilbage til toppen af dansk fodbold
«
Svar #1:
18 Maj 2006, 12:00 »
Glæder mig meget over at du starter en ny blog, glæder mig til at høre om du kan vælte Fck og Brøndby af pinden, der går nok lidt år før det sker, ellers nogle gode handler og gode resultater i træningskampene.
Men held og lykke
Thore
Manager
«
Svar #2:
18 Maj 2006, 12:14 »
Ja det bliver ikk helt nemt, jeg har taget en del ligaer med, så det kan være udlandet kalder før. Jeg har i hvert falde en drøm om og blive træner i det store udland
"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."
Thore
Manager
«
Svar #3:
18 Maj 2006, 13:45 »
Juli
FC Midtjylland - Silkeborg IF (SAS-ligaen)
FCM fik hurtigt overtaget i kampen, det var dog os der var farligst. Thomas Raun var manden bag flere farlige kontra angreb, og både Morten Søndergaard og Michael Hansen havde store chancer. Første halvleg var generalt en eksplosiv afære, men store chancer til både os og FCM.
I anden halvleg virkede vi dog lidt trætte, og FCM sad mere og mere på spillet, og på 4 grufulde minutter fik både David Nielsen og Mikkel Thygesen scoret, så der stod 2-0 til hjemme holdet med godt 20 min igen. Vi fik dog hævet de sidste kræfter frem, og fik lagt et godt pres, men desvære uden mål til følge.
2-0.
Der blev også plads til endnu en ny spiller, Tommy Lycén er hentet på en lejeaftale, han skal give noget ekstra konkurence til venstrekanten.
Silkeborg IF - Esbjerg fB (SAS-Ligaen)
Esbjerg ligger bedst ud, igennem hele første halvleg får de presset os i bund. De kommer selvfølgelig også frem til en del chancer, men David Preece stod en fornem kamp. I den anden ende får Morten Søndergaard lidt chancer, men ikke det helt vilde.
I anden halvleg er det igen Esbjerg der kommer bedst fra start, og ganske fortjent får Jan Michaelsen dem da også bragt foran efter på et straffespark begået af Ander Veller, efter blot 51 min.
Esbjerg forsætter deres pres, og vi kommer ikke rigtig frem til noget. Med ca. 15 min igen lykkedes det os dog og få lagt pres på Esbjerg. Efter 84 min kom forløsningen, Bjarni Ólafur Eiríksson efter et hjørnespark (selvfølgelig kom vores første mål på en dødbolds situation).
1-1
Silkeborg anføre Ulrik Pedersen har vist gode takter i opstarts fasen
Thore
Manager
«
Svar #4:
18 Maj 2006, 15:51 »
August
AGF - Silkeborg IF
Det hele startede fint, vi fik hurtig lagt et pres på AGF, der ikke havde meget og stå i mod med, et par enkelte kontra muligheder fik de da, men ikke noget specielt farligt. Efter godt og vel en halv times spil får Morten Søndergaard tilkæmpet sig et straffespark, som Henrik Schnedler kan omsætte til mål. Resten af halvlegen forsætter med pres fra vores side.
I anden halvleg er vi stadig spille styrende, men denne gang er AGF lidt farliger på kontra, og efter 56 min. kan Arrieta slå til med et flot mål. Det slår os dog ikke ud, vi forsætter presset og med 20 min igen kan Thomas Olsen score på et flot langskud.
Da der kun er 10 min igen har AGF fået lagt et pres, selvom de er 2 mand i undertal, de fik nemlig 2 skader, og da de havde brugt deres udskiftninger, havde de ikke så mange muligheder. I dommerens overtid kikser Anders Veller for anden kamp i træk, og Lars Pleidrup kan udligne, til et noget ufortjent resultat.
2-2
Silkeborg IF - Viborg FF
Kampen starter meget lige, med gode chancer til både os og Viborg, vi har dog et lille overtal i spillet, men de helt store chancer udbliver. Efter 35 min opstår der lidt klumspil i Viborgs felt, ud af ingen ting dukker Michael Hansen op, og kan score til 1-0, som også er stillingen ved pausen.
I anden halvleg bliver vi presset helt i bund af Viborg, jeg tror slet ikk vi får en chance. Til vores held står David Preece dog en kanon kamp, det betyder dermed at vi får vores første sejer.
1-0
FC København - Silkeborg IF
FCK ligger ud med et højt tempo som vi ikke rigtig kan følge med, kort ud sagt køre de rundt med os, der skal dog også kun gå 2 min før Paul Oyuga score til 1-0. Resten af halvlegen står der også FCK på det hele, og ganske fortjent kan Freddy Dos Santos score til 2-0 kort før pausen. Kort inde i anden halvleg er Oyuga igen på pletten 3-0. Hvilket der også står ved slutfløjtet
3-0
Silkeborg IF - Aab
Aab er topholdet i superligaen, og med 3 sejer i træk viste jeg godt det ville blive en svær kamp. Aab starter da også bedst, med flere gode muligheder, men igen er det en David Preece i topform, og man må nok sige det er hans skyld vi går til pausen med 0-0.
I anden halvleg får vi lidt mere fat, det er dog stadig Aab der dominere, og vores få chancer kommer på kontraløb. Muhammed Akinci er blevet indskiftet på en lidt uvant position i angrebet, han får dog en afgørende betydning for kampen. For efter 69 min opsnapper han en bold, og efter et par driblinger er han lige pludselig helt alene med målmanden, og kan score sikkert til 1-0. Det stopper dog ikke her, for efter 80 min slår Muhammed Akinci til på en dødbold 2-0.
2-0
Silkeborg IF - OB
For en gang skyld er vi faktisk det bedste hold, lige fra start bliver OB presset ned, og vi får flere store muligheder, vi får endog også et mål annuleret.
I anden halvleg er det, det samme mønster, efter 65 min ser det endelig ud til det skal lykkes da vi får straffe, men Michael Hansen misbruger på det groveste.
0-0
Så fik vi også lige et sidste spillerindkøb inden vinduet lukker
Det ser jo okay ud, men der skal dog kun en kamp til at vi er under stregen.
Thomas Olsen har leveret en solid indsats for Silkeborg på det seneste
«
Seneste Redigering: 18 Maj 2006, 20:11 af Thore
»
Zone 43
Manager
«
Svar #5:
18 Maj 2006, 16:00 »
En start, som man, mere eller minde, var som forventet.
Jeg er dog positivt overrasket med GF, at de er så godt placeret i ligaen
Keep up the good work
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
Thore
Manager
«
Svar #6:
18 Maj 2006, 21:40 »
September
SønderjyskE - Silkeborg IF
Kampen er meget lige, med gode muligheder til både os og SønderjyskE. Det er dog SønderjyskE der først får scoret, Karsten Johansen sender bolden i mål efter 27 min. Derefter får SønderjyskE det meste af spillet, og da vi går til pause har det været tætter på et endnu et SønderjyskE mål, end en udligning.
I anden halvleg kommer vi lidt mere med, men lige lidt hjælper det, for efter 67 min kan SønderjyskE øge deres forspring. Derefter satser vi mere offensivt. Det giver pote efter 73 min da Peter Degn kan score hans første sæson mål. Mere blev det dog desvære ikke til.
2-1
AB - Silkeborg IF (Landspokalturnering
en)
Så er det blevet tid til pokal fodbold, det er jo altid dejligt.
Vi starter bedst og kommer frem til flere nærgående forsøg, vores angriber har dog ikk været alt for skarpe i år, hvilket de igen viser. Kort før pausen lykkedes det dog for Sveinsson og score han første Silkeborg mål.
I anden halvleg har AB fået mere fat i spillet, og efter 60 min kan Thomas Krause lidt ufortjent udligne. Det giver dog mine spiller den ekstra motivation til at tage sig sammen. Resten af kampen er AB under et voldsomt pres og efter 75 min kan Morten Søndergaard score sit første sæson mål.
1-2
AC Horsens - Silkeborg IF
Horsens er det ultimative bundhold da kun har fået et enkelt point indtil vidre. Nartuligvis presser vi dem da også i bund, men hvad hjælper det når vores forsvarspiller dummer sig, Ulrik Pedersen vælger og lege målmand, og Horsens får straffe på grund af hånd på bolden. Den chance udnytter hjemme holdet selvfølgelig 1-0.
I anden halvleg presser vi på, efter 53 kan indskiftde Bajrem Fetai også score til 1-1, han første sæson mål. Resten af kampen har vi lagt et solidt pres, men over stregen kom bolden aldrig.
1-1
Silkeborg IF - FC Nordsjælland
Vi tager bundholdene nu, FCN er det andet hold der ligger under mig i ligaen.
Det heler starter godt da Michael Hansen med et drømme hug kan score til 1-0 efter bare 8 min. Det tog modet fra Nordsjælland og tror kun de fik en chance i resten af kampen. Michael Hansen var dog ikke færdig, han scorede nemlig også til 2-0. Thomas Olsen fik også lige et mål på langskud
3-0
Ja det ser jo sådan set fint ud, der er selvfølgelig ikk langt til nedrykning, men omvendt er en Royal league plads også ganske tæt på.
Michael Hansen er med sine 3 mål Silkeborgs topscore
«
Seneste Redigering: 20 Maj 2006, 22:09 af Thore
»
Thore
Manager
«
Svar #7:
20 Maj 2006, 23:28 »
Oktober
Silkeborg IF - Brøndby IF
Til min store overraskelse spiller vi faktisk en kanon kamp, vi sidder stort set på hele første halvleg, og Brøndby er presset helt i bund (måske er det Jylland efekten?). Trods store anstrengelser får vi dog ikke bolden over stregen i første halvleg.
I anden halvleg kommer Brøndby lidt mere med i spillet, det er dog Morten Søndergaard der kan score kampens eneste mål, det er hans andet mål i sæsonen, hvilket gør ham til min mest scorende angriber
Esbjerg fB - Silkeborg IF
Ja så kom vi ned på jorden igen. Det var meget lidt positivt der kom fra vores side. Der er ikk så meget og sige, Esbjerg var det bedste hold, og vandt fuld fortjent.
B 93 - Silkeborg IF (Pokal)
Det hele starter som det skal, vi presser på og kommer frem til mange chancer. Første halvleg forbliver dog målløs.
I anden halvleg chockstarter B 93 med et hurtigt mål.. Vi kommer dog tilbage efter forlænget spilletid og takket være to indskifter. Så en lidt usikker sejer, men hva faen vi er vidre.
Silkeborg IF - AGF
Så er vi tilbage igen, en kamp der skal vindes hvis vi har ambitioner om top6. Det starter godt med noget flot angrebsfodbold fra vores side af. AGF kan ikke byde på ret meget, og ved pausen står der ganske fortjent 2-0 til os. Vores mål blev sat ind af Morten Søndergaard og Bajram Fetai.
Anden halvleg får dog den værst tænkelige start, da AGF score et hurtigt mål. Resten af halvlegen bølger lidt frem og tilbage uden det rigtig bliver farligt. Efter 75 min kan Bajram Fetai dog lukke kampen, eller det troede jeg i hvert falde, for godt 10 min sener kan AGF score igen. Så efter en hæsblæsende afslutning får vi dog de 3 point.
Silkeborg IF - FC Midtjylland
FCM kommer bedst fra start med nogle gode afslutninger. Vi har lidt forsøg men ikke just noget og råbe hurra for. Så det er ganske fortjent Jesper Mikkelsen der kan score første halvlegs eneste mål.
I anden halvleg ender vi faktisk med overtage, vi kommer dog ikke frem til det store, og 10 min før tide kan farlig Frank slå til 0-2.
Iddi får dog scoret et trøste mål til aller sidst.
Viborg FF - Silkeborg IF
Ja da det er sidst på aftenen og jeg fik endnu et nederlag, gider jeg ikk skrive noget
Ja det ser vel egenlig okay ud, jeg tror i hvert falde på overlevelse.
Bajram Fetai har været utrolig skarp på det seneste
«
Seneste Redigering: 21 Maj 2006, 11:11 af Thore
»
Thore
Manager
«
Svar #8:
21 Maj 2006, 13:36 »
November
Aab - Silkeborg IF
En svær kamp, for som i kan se ligger Aab på en 4. plads.
Det bliver heller ikk nemmer af, at vi rent faktisk spiller en elendig kamp. efter bare 20 min. er Aab allerede foran 2-0. og kort efter kan Peter Sørensen indkasere et rødt kort.
Silkeborg IF - SønderjyskE
Vi starter bedst og får presset SønderjyskE godt tilbage. De er dog ikke helt ufarlige, de får faktisk nogle ganske gode kontra angreb. Vi var dog klart det bedste hold i 1. halvleg, men mål kan vi stadig ikk score.
I anden halvleg forsætter vi presset, og efter 71 min kommer forløsningen da Peter Degn kan score på et langskud. Det er dog en stakket frist, for kort efter udligner SønderjyskE. Det slår os dog ikke ud, og kort før tid kan Akinci score hans 3. sæson mål. Men igen slår SønderjyskE til lige efter, så et skuffende resultatet på 2-2. I øvrigt en yder frustrerende kamp, hvor der blev smidt med en kildevandsflaske fra min side af.
OB - Silkeborg IF
Det er en lidt rodet afære til og starte med. Ingen af holdene kommer rigtig frem til noget, dog har OB et lille overtal i spillet. Men det får en ende, da de får smidt en mand ud efter en halv times spil. Resten af halvlegen sidder vi tungt på kampen, uden det dog bliver alt for farligt for OB. Kort før pause fløjtet er det så vores tur til og få smidt en spiller ud, da Peter Degn viser sit berygtede temperament.
I anden halvleg har OB fået bedre fat i kampen, og de får lagt et godt pres på os. Men vi har før set, at vi kan være farlig på kontra angreb, og denne kamp er ingen undtagelse.. Sveinsson dukker op efter 60 min og kan score hans til 3 sæson mål, og kampens eneste.
Ja 6 point til nedrykning og en kamp i undertal. Det ser jo ganske fint ud. Det bliver dog tilgengæld svært og komme længere op i tabellen.
Thore
Manager
«
Svar #9:
21 Maj 2006, 14:27 »
December
December månede starter ikke skide godt. Peter Degn har været på vej væk fra klubben i længere tid, da han vil prøver kræfter med en bedre klub. Nu har han så fundet den, han er nemlig taget til Lyn i Norge. Det betyder vi akut mangler en højrekant. På den positive side havde han ikk haft en super sæson, og jeg fik 5.5 mil kr. for ham. Så det er vel godkendt.
Han forlader Silkeborg efter 57 kampe og 13 mål.
FC Nordsjælland - Silkeborg IF
Efter sådan en kamp ser det lige pludselig meget lyst ud for fremtiden. Vi vinder helt fantastisk 5-0. Fetai og Sveinsson score hver et enkelt, mens Morten Søndergaard helt utroligt levere et hatrick.
Så er det også blevet tid til og sige farvel til gamle Peter Sørensen, der stopper sin aktive karriere. Han forsætter dog hos os som træner.
Han opnåede 113 kampe for Silkeborg og 2 mål
Så har vi solgt endnu en spiller. Det er Tor Henning Hamre der forlader os efter et halv år. Jeg hentede ham for 90.000 kr, og nu er han blevet solgt til Strømsgodset for 400.000 (Det kan dog øges til 800.000 alt afhængi af hvor godt han gør det). Han fik 6 kampe for mig, og trods hans fine tal fik han ikk scoret et mål.
Silkeborg IF - FC København
Som forventet havde vi ikk mange chancer mod FCK. Der er klasse til forskel på de to mandskaber, og det kunne man tydlig se i denne kamp. En fortjent sejer til FCK.
Det ser jo okay ud, vi har 9 point til nedrykning. Med en god afslutning og lidt held, kan vi da også ende højer i tabellen.
Så vil jeg lige fremhæve vores vigtiste spiller i efterårs sæsonen.
Morten Søndergaard er vores topscore med 8 mål. Hvilket er ganske flot af den unge angriber.
Sveinsson har også spillet en vigtig rolle, da han har lagt op til flest mål.
Min bedste spiller har dog være Thomas Olsen, der har været helt kanon som defensiv midtbanespiller.
«
Seneste Redigering: 21 Maj 2006, 14:29 af Thore
»
Thore
Manager
«
Svar #10:
21 Maj 2006, 15:35 »
Vinterpausen
Da årets talent i dansk fodbold blev kåret fik vi en dejlig overraskelse. Morten Søndergaard fik nemlig en flot 3. plads. Hvorfor han stadig har hans debut på et ungdomslandshold til gode forstår jeg dog ikke.
Så er der også blevet plads til endnu et spillerindkøb. Kasper Dalgas er hentet i Brøndby for 300.000 kr. Han er jo angriber, men jeg regner med han skal ersatte Degn på højrekanten.
Lidt talenter skal der jo være plads til. Derfor er Mads Torry hentet i FCK for 160.000 kr.
Så har jeg gjordt min måske bedste handel indtil videre. Ulrich Vinzents er hentet i Malmö FF for 50.000 kr.
Da Peter Sørensen jo har trukket sig tilbage, har jeg været på kig efter en ny forsvars spiller. Jeg har fundet en for 200.000 kr. Som ser meget lovende ud
En spændende højrefløj der kommer fra Holland.
Endnu en ung spiller jeg glæder mig til og se i aktion. Han er hentet i norsk fodbold.
Mit sidste indkøb blev en ung midtbane spiller fra Portugal
United-styrer
Gæst
«
Svar #11:
21 Maj 2006, 15:37 »
Mange spændende spillere. Det skal nok blive godt
Thore
Manager
«
Svar #12:
21 Maj 2006, 15:39 »
Citat af: United-styrer 21 Maj 2006, 15:37
Mange spændende spillere. Det skal nok blive godt
Ja jeg syntes egenlig også det var helt fint og sælge Peter Degn, for så til gengæld og købe disse spiller. Også har vidst stadig noget i overskud
Thore
Manager
«
Svar #13:
21 Maj 2006, 16:41 »
Marts
Silkeborg IF - AC Horsens
Vi ligger ud mod bundproppen fra Horsens. En god kamp og give debut til nogle af de nye spillere.
Vi starter bedst, og kommer frem til et par store chancer. Horsens får deres første chance efter små 20 min. Den formår Abdul Sule og omsætte til et mål. Vi lader os dog ikke slå ud, og kun 2 min. sener kan Michael Hansen banken den i mål til 1-1. 5 min senere er det så Bajram Fetai der er på pletten 2-1.
I anden halvleg styre vi totalt kampen, det er derfor meget bittert at Horsens kan udligne med 20 min. igen. Vi klør dog på, og det giver pote i dommerens overtid, hvor Bajram Fetai igen kan score 3-2.
Brøndby IF - Silkeborg IF
Kampen er faktisk meget lige, Brøndby spiller ikk specielt bedre end os. I hvert falde ikk i første halvleg. I anden halvleg er det dog en anden sag, vi falder helt sammen og Brøndby kan score 3 mål.
FC Midtjylland - Silkeborg IF
FCM ligger bedst ud, og har flere gode muligheder i første halvleg. Men generalt var det nu en yderst kedelig første halvleg.
I anden halvleg kommer FCM bedst fra start da Kristian Bak Nielsen kan score til 1-0. Resten af kampen får vi lagt et pres, men det bliver til endnu et nederlag.
Silkeborg IF - Esbjerg fB
Vi kom foran 2 gange, men det var stadig ikke nok. En bitter kamp endte 2-2.
Hvis jeg skal beskrive mit hold, må det være noget i den her stil: Vi er et normalt dansk midterhold der er ustabilt som bare fanden.
Thore
Manager
«
Svar #14:
21 Maj 2006, 20:23 »
April
AGF - Silkeborg IF
Op til denne kamp har jeg lavet en ny taktik. Det er stadig en 4-4-2 diamant, men jeg har ændret en del i forhold til den første taktik jeg brugte.
Man kan sige det lover godt, for vi fik en dejlig sejer på hele 5-1. AGF får et heldigt mål, men tror mest det skyldes, at vores reserve keeper Lasse Staw måtte stå på mål.
Men to mål af henholdsvis Michael Hansen og Bajram Fetai, også et dejlig mål af Kim Olsen der fik hans 2. kamp i år.
Silkeborg IF - FC Nordsjælland (pokal)
Et rigtig pokal opgør med fight og gode muligheder til begge hold. Det eneste der manglede var nogle flere mål. Det blev dog til et mål, og da det var en pokal kamp, kom det naturligvis til aller sidst, og det blev scoret af en gammel ræv, nemlig Michael Hansen.
I semifinalen venter FCK desvære.
Silkeborg IF - Viborg FF
Som det altid sker når vi har vundet et par kampe i træk, kommer vi hurtig ned på jorden igen. Vi spillede egenlig en okay kamp, og kom frem til en del chancer, men i sidste ende var det Viborg, der træk det længste strå, og scorede kampens eneste mål.
Silkeborg IF - Aab
Det blev igen en spændende kamp. Vi kommer bedst fra start med et mål efter en halv time. 10 min. før tid kan Bajram Fetai så lukke kampen, eller det tror jeg i hvert falde. Men Aab får reduceret, og til sidst er der virkelig spænding om udfaldet.
FC København - Silkeborg IF
Inden vi skal spille pokal kampe, skal vi lige have overstået en liga kamp mod FCK.
Det starter helt forrygende da Morten Søndergaard kan score efter bare 14 sekunder!! Det er dog kun en stakket glæde, ganske som forventet får FCK hurtig udlignet. Og derefter tager det ene mål det andet, og FCK vinder desvære fortjent 3-1.
Silkeborg IF - FC København (Pokal)
Oven på liga kampen, er det ikke lige med den bedste følelse i maven, at vi går indtil den her kamp.
Denne gang var det dog os der trak det længste strå. Kampen var rimlig kedelig med få chancer, men Thomas Olsen fik en, og den kunne han score på.
Silkeborg IF - OB
Vi kommer bedst fra start og får nogle gode muligheder, det er dog OB der først kan score et mål, efter bare et kvarters spil. Lidt sener kan Ulrik Pedersen så lave et selvmål. Morten Søndergaard får dog scoret et trøstemål.
FC København - Silkeborg IF (Pokal)
Så skal det afgøres, FCK har lige sikkeret sig mesterskabet, så fandme nej om de også skal rende med pokalen.
Lad mig starte med og sige, FCK vandt ganske fortjent, og de havde da også fortjent og gå videre. Da der var 5 min. tilbage førte FCK 2-0, og hvem slår så til? ingen ringer end Michael Hansen der banker et flot mål ind til 2-1, hvilket også betyder vi er i finalen mod Aab!!
SønderjyskE - Silkeborg IF
En utrolig spændende kamp der efter meget dramatik ender 3-3. Det kan vi selvfølgelig ikke være tilfredse med, men efter vi er kommet så langt i pokalen, er det lige som om, ligaen ikke tæller så højt, da vi alligevel ikke kan nå noget.
Ja vi kan jo ikke rigtig nå noget, så nu skal vi bare have den pokal
Sider:
[
1
]
2
3
4
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »