Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
11 Jun 2025, 19:37
Broen13
Blogs
Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56
simka
Omklædning...
Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere:
23575
0 Brugere, 842 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
datarecovee
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Kategori: Nostalgi
Silkeborg IF - Tilbage til toppen af dansk fodbold
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvordan vil i betegne min første halv sæson i klubben? (Afstemning slut: 23 Maj 2006, 15:02)
Kanon!
2 (18,2%)
God
1 (9,1%)
Over Middel
3 (27,3%)
Ok
2 (18,2%)
Under Middel
1 (9,1%)
Dårlig
0 (0%)
Bare sig op nu
2 (18,2%)
Antal Stemmer: 11
Sider:
1
[
2
]
3
4
Forfatter
Emne: Silkeborg IF - Tilbage til toppen af dansk fodbold (Læst 5143 gange)
Eric Cantona
Gæst
Sv: Silkeborg IF - Tilbage til toppen af dansk fodbold
«
Svar #15:
21 Maj 2006, 20:55 »
Hej Thore
Jeg må nok sige jeg kan ikke lide din måde du skriver dine kampe på. Fjern de SS af resultaterne og skriv det i stedet meget bedre gider ikke til at trykke på billedet hver gang for at se resultet.
Eller gode køb
gehyden_bab
Førsteholdsspiller
«
Svar #16:
21 Maj 2006, 21:06 »
Citat af: Eric Cantona 21 Maj 2006, 20:55
Hej Thore
Jeg må nok sige jeg kan ikke lide din måde du skriver dine kampe på. Fjern de SS af resultaterne og skriv det i stedet meget bedre gider ikke til at trykke på billedet hver gang for at se resultet.
Eller gode køb
Jeg er af den stik modsatte opfattelse. Stilen nu giver både én overblik og detaljer på en måde, som er let at overskue for øjet. Synes du skal forsætte den nuværende opsætning :-)
mvh,
mathias
Så følg det dog!
http://www.dsn.dk/nfs/2001-2.htm#nyt%20komma%20-%20kort
Thore
Manager
«
Svar #17:
21 Maj 2006, 22:14 »
Jamen jeg da glad for kritiken, endelig mere af det
Hvad med jeg skriver resultatet under billedet? Det må vel være fint for alle parter
"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."
gehyden_bab
Førsteholdsspiller
«
Svar #18:
21 Maj 2006, 22:35 »
Citat af: Thore 21 Maj 2006, 22:14
Jamen jeg da glad for kritiken, endelig mere af det
Hvad med jeg skriver resultatet under billedet? Det må vel være fint for alle parter
Jeps, det er bare i orden! :-)
mvh,
mathias
Så følg det dog!
http://www.dsn.dk/nfs/2001-2.htm#nyt%20komma%20-%20kort
Thore
Manager
«
Svar #19:
21 Maj 2006, 23:27 »
Maj
AC Horsens - Silkeborg IF
Nu har vi jo ikke vundet over bundholdet Horsens, men nu hvor de er sikker på nedrykning burde vi da have en chance. Det går også meget godt, efter en lille halv times spil kan vores topscore Bajram Fetai banke bolden i kassen. I anden halvleg forsætter vi presset, og Henrik Schnedler tager en helt fantastisk drible tur efter 57 min. det ender med et dejlig mål, der sagtens kan blive kåret som årets mål.
Horsens har fået to spiller smidt ud, det skal dog ikk holde dem tilbage fra og udligne. Vi kan dog også stadig lidt, og i løbet af få minutter har Fetai og Kim Olsen scoret et mål hver. En vild afslutning med 4 mål på de sidste 12 min. !!
2-4
Silkeborg IF - Brøndby IF
Da der venter en pokal finale rundt om hjørnet, stillede vi op i en noget alternativ opstilling.
Som man kunne forventer fik vi lammetæsk, tja og hva fanden, det er jo bare en ligegyldig liga kamp.
0-3
Silkeborg IF - Aab (Pokal Finale)
Tja jeg er faktisk lidt skuffet, selve kampen var temlig dårlig. Vi spillede dog bedst og kom frem til en del chancer. Dalgas og Michael Hansen fik især brændt nogle store chancer. Det blev dog spændende til sidste, det virkelig en nervepirende straffesparkskonkur
ence, hvor vi heldigvis trak det længste strå.
0-0 (3-2 P)
Vores fans var temlig glade for sejeren
Bestyrelsen var heller ikk helt utilfredse
Store ord fra en gammel ræv
Silkeborg IF - FC Nordsjælland
Sæsonens sidste kamp. Jeg havde håbet på en god afslutning, men tror spillerne allerede var gået på ferie efter pokal sejeren.
0-1
Så må vi heller lige gøre status. En ganske fin sæson, i ligaen fik vi en okay plads, et godt antal point fra stregen. Vi mangler dog lidt før vi kommer længere op i tabellen, det kommer forhåbentlig i næste sæson.
Så fik vi jo også en lille pokal, hvilket betyder europæisk fodbold i næste sæson
Så tager vi lige lidt billeder:
Slutstillingen i ligaen
Jeg fik en 3. plads som årets manager
Årets hold
Vores topscore Bajram Fetai
Vores anden angrib har lavet flest målgivende afleveringer
Efter min mening stadig vores bedste mand!
"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."
Thore
Manager
«
Svar #20:
22 Maj 2006, 12:39 »
Juli
Ja her vil jeg vise mine nye spiller og sige farvel til nogle stykker:
Denne unge back er hentet gratis i Inter.
Et ungt talent hentet i svensk fodbold.
Han er hentet i Aab for kun 50.000 kr.
Så har hele 18 spiller forladt os. De har dog kun været spiller fra vores reserve og ungdomshold. De største navne var Lasse Ankjær der fik 8 kampe for klubben, og Lasse Jørgensen der fik 2 kampe.
Så er Tommy Lycén og Sveinsson også vendt hjem til deres klubber.
Silkeborg IF - FC København (Super cup)
En kamp mod de forsvarende mester, er selvfølgelig aldrig nem, men vores spiller lader sig ikke imponere. Det er da også Iddi der kan score kampens første mål efter en halv times spil. Det får FCK frem i skoene, trods et hårdt pres får de dog ikke bolden over stregen, og der må der gå en tak til vores 3. målmand der måtte stå i dag.
Det lykkedes faktisk Morten Søndergaard og slå til på et kontra angreb i anden halvleg. En ufortjent sejer, men hva vi fik endnu en pokal. Vi fik faktisk en lille million for og vinde den kamp.
2-0
Silkeborg IF - Randers FC
En dejlig start kamp i ligaen, hvis man skal tro bookmakerne skal vi kæmpe for overlevelse, så må vi heller vinde denne kamp. Det er nogle trætte spiller der bliver sendt til kamp, det var hårdt mod FCK, og det kan man godt mærke på dem. Men der var dog klasse forskel i dag, Randers kom aldrig rigtig med i kampen, og vi vinder helt fortjent efter to mål af Iddi og et enkelt af Dalgas, det er sammentidlig hans første Silkeborg mål. Bajram Fetai har sagt han vil til en bedre klub, hvis det virkelig sker, er det dejlig, at se Iddi har fået en så god start.
3-0
Esbjerg fB - Silkeborg IF
Vi har jo ofte haft problemer på udebane, så det bliver en spændende test.
Det er faktisk en meget lige kamp, Esbjerg har dog et overtag. Men det er os der først kommer på tavlen kort inde i anden havleg hvor Iddi kan score for 3. kamp i træk. Vi kommer dog i problemer senere, da David Preece må udgå med en skade, da jeg ikk har taget en målmand med på bænken betyder det, at Idde skal være målmand. Han gjorde det egenlig fint nok, men kunne selvfølgelig ikke holde Esbjerg fra og score.
1-1
Ja der er jo kun spillet to kampe, men jeg syntes vores start har været ganske udemærket.
United-styrer
Gæst
«
Svar #21:
22 Maj 2006, 13:40 »
Det var da en hæderlig placering, du fik sidst :-) Tillykke med den...
Potenza ser spændende ud, og generelt nogle gode køb
Flot start på sæsonen
Thore
Manager
«
Svar #22:
22 Maj 2006, 16:35 »
amen hva fanden skal der ske, havde lige skrevet den længste update, manglede lige og kigge den igennem og trykke på godkend, hva sker der så?? strømafbrydelse, det må sku være et komplot..!!!
Heldgivs havde min computer næsten lige autosavet, så de fleste kampe er stadig gemt.
Thore
Manager
«
Svar #23:
22 Maj 2006, 17:08 »
I får lige en kort update for August så....
På spillerfronten er der sket lidt:
Alessandro Potenza er skiftet til 1860 München, han havde jo gjordt det fint, men vi fik 7 mil. for og låne ham ud, de betaler hele hans løn. Hvis de vil købe ham, skal de smide 7 mil. på bordet igen. Som erstatning har vi hentet en gammel Silkeborg dreng, nemlig Christopher Poulsen, der er hentet for 2 mil. i Viborg.
Så har vi også hentet den offensive midtbane mand Derek Boateng i svensk fodbold.
Sådan her endte mine kampe:
Silkeborg IF - Brøndby IF 0-1
Zeta - Silkeborg IF (UEFA cup) 1-2
FC Nordsjælland - Silkeborg IF 1-1
Nr. Aaby - Silkeborg (Pokal) 0-2
Silkeborg IF - Aab 1-0
Silkeborg IF - Zeta (UEFA cup) 3-0
OB - Silkeborg IF 2-0
Slagelse - Silkeborg IF (Pokal) 0-2
Forhåbentlig foløber den næste månede uden problemer
Thore
Manager
«
Svar #24:
23 Maj 2006, 13:29 »
Nu har jeg sundet mig ildt oven på strømafbrydelsen, og med et par spændende UEFA cup kampe i vente, fejler motivationen ikke noget.
September
Silkeborg IF - AB
En skidt kamp fra vores side, AB styre egenlig kampen selvom oprykkerne ligger under stregen.
1-2
Silkeborg IF - Steaua (UEFA Cup 1. runde)
Ja det er selvfølgelig en svær modstander, og med vores noget skadesplaget trup bliver det utrolig svært.
Det starter dog godt vi får tilkæmpet os et straffespark efter bare 7 min, desvære brænder Schnedler dog. Generalt må man dog sige vi ligger bedst ud, vi kommer frem til en del chancer, og efter små 20 min kan Derek Boateng score hans første Silkeborg mål. Kort efter kikser Lasse Staw dog et udspark 1-1. Efter 35 min smiler heldet dog til os igen, en Steaua forsvar begår et profesionelt frispark, rødt kort og straffe til os. Dengang er det Christopher Poulsen der tager det, og han er sikker 2-1.
Kort inde i anden halv får vi sørme endnu et straffespark, Poulsen er sikker igen 3-1. Vi er dog langt fra færdig, i løbet af anden halvleg kommer vi frem til en del chancer, og ganske fortjent kan Morten Søndergaard heade bolden i mål 10 min før tid 4-1.
Det må jo siges og være et helt fantastisk resultat og tage til Rumænien med
4-1
FC København - Silkeborg IF
Ja efter vores UEFA cup sejer fik vi ikke vinger, det hjalp selvfølgelig heller ikk at Bah blev smidt ud efter kun 6 min.
3-1
Esbjerg fB - Silkeborg IF (Pokal 4. Runde)
Det ser ud til vi er et rigtigt pokal hold, Morten Søndergaard skal blot bruge 20 sekunder til og bringe os foran. Vi styre egenlig kampen meget godt, og holder Esbjerg fra de store chancer, og efter 23 min kan Derek Boateng fuldt fortjent øge vores føring. Derefter kommer Esbjerg længere frem på banen, og de får da også reduceret inden pausen. Kort inde i anden halvleg får de såment også udlignet, hvilket må siges og være fortjent 2-2. Flere mål bliver det dog ikke til i anden halvleg, og vi skal ud i forlænget spilletid.
I den første del sker der ikke rigtig noget, ud over et massivt Esbjerg pres. Det forsætter i anden periode, men kort før tid får Derek Boateng lige pludselig en friløber som han sikkert kan score på.
I næste runde venter Aab
2-3
Silkeborg IF - Viborg FF
Det starter super godt da Bajram Fetai kan score hans første sæson mål efter bare 7 min. Derefter får Viborg sat et pres ind, men vi går til pause med en føring. Anden halvleg minder på mange måde om første, kort inde i halvlegen er det nemlig vores unge svenske kant Klingberg der kan score til 2-0. Dog lykkedes det Viborg og score, for kort efter står der nemlig 2-1. For det ikke skal være løgn kommer Viborg sørme også på 2-2
2-2
Steaua - Silkeborg IF (UEFA Cup 1. Runde)
Det var selvfølgelig et noget offensivt Steaua hold der stillede til start, og de skulle da heller ikk bruge lang tid på og score til 1-0. Men men vi fik selvfølgelig et straffespark, som Schnedler kunne score på 1-1. Efter 23 min er Steaua dog på pletten igen 2-1. Godt 10 min senere kan de så score til 3-1. Hvilket det også står ved pausen.
I anden halvleg presser de på, og får såment også scoret til 4-1. Så står det lige pludselig helt lige. Vi har før vist vi er et godt pokal hold, og sørme om vi ikk slår til igen, men kun 3 min. tilbage udnytter Bajram Fetai en fejl i Steauas forsvar 4-2. I overtiden kommer Steaua dog op på 5-2, men vi er stadig videre på reglen om udebanemål!!!
5-2
I gruppespillet bliver det dog ikke nemt, vi skal op i mod: Roma, AEK, Galatasaray og Ferencváros
Det kan godt være det ikk går skide godt i ligaen, men hva vi er med i UEFA cup gruppe spillet og efter en del runder stadig med i landspokalen.
Dusty78DK
Manager
«
Svar #25:
23 Maj 2006, 13:55 »
Hmmm ... det viser bare at det koster at have succes i Europa. Men jeg krydser fingre for at du får vendt tendensen i ligaen.
Thore
Manager
«
Svar #26:
23 Maj 2006, 14:30 »
Citat af: Dusty78DK 23 Maj 2006, 13:55
Hmmm ... det viser bare at det koster at have succes i Europa. Men jeg krydser fingre for at du får vendt tendensen i ligaen.
Ja det har bestemt kostet en del i ligaen, men det har haft en positiv indflydelse på økonomien
Nees
Førsteholdsspiller
«
Svar #27:
23 Maj 2006, 22:55 »
Citat af: Thore 23 Maj 2006, 14:30
Ja det har bestemt kostet en del i ligaen, men det har haft en positiv indflydelse på økonomien
Det tror jeg ikke på
Men ellers en god blog du har dig synd med strømafbrydelsen, men jeg kender det godt
Nu går du vel ikke hen og vinder UEFA cuppen
Thore
Manager
«
Svar #28:
23 Maj 2006, 23:17 »
Oktober
FC Midtjylland - Silkeborg IF
FCM starter bedst med et hurtig mål efter bare 9 min, vi kommer dog hurtig igen med et mål af Bajram Fetai. Kun 4 min senere er Farlig Frank dog på pletten og 2-1 til FCM. I resten af første halvleg presser vi på, dog uden held. På 4 dejlig min i anden halvleg får vi vendt det hele med et mål af Stephan Keller og Morten Søndergaard. Det vil FCM dog ikke finde sig i, og Farlig Frank kan udligne. 5 min før tid er Søndergaard dog på pletten, og vi får en sejer som vi havde hårdt brug for.
3-4
Randers FC - Silkeborg IF
Så skulle vi op i mod et bundhold, og der var ingen slinger i valsen, vi vandt en sikker sejer på mål af Søndergaard og Dalgas.
0-2
Silkeborg IF - Esjberg fB
Esbjerg har ikk haft den bedste sæson, og da vi er et hold i form kan i lægge to og to sammen. Ved pausen er vi allerede foran 3-0. Til sidst i kampen kommer de dog op på 3-2, det kunne mine nerver ikke lide, men heldigvis kunne Kim Olsen lukke kampen til aller sidst.
4-2
Silkeborg IF - Galatasaray (UEFA cup gruppespil)
Galatasaray skuffede mig faktisk fælt, vi fik lov til styre hele kampen, og kom da også foran på mål af Derek Boateng efter 36 min. Hvilket var fuld fortjent. I anden halvleg får de dog en heldig udligning, vi går dog ikke ned med flaget, Fetai og Søndergaard kan nemlig score et mål hver.
3-1
Brøndby IF - Silkeborg IF
Oven på vores sejer i UEFA cuppen, skulle der mere end et hold sølvvindere til og skræmme os. Søndergaard skal kun bruge et kvarter så er vi foran med to mål.
Brøndby bliver aldrig rigtig farlige, de får dog et trøste mål til aller sidst.
1-2
AGF - Silkeborg IF
Endnu en topkamp (Den sker vidst ikk i virkeligheden?). Det var også en yderst spændende kamp, med hele 7 mål. Der var et par tidspunkter hvor jeg var ved og rive noget hår af, men vi holdt hjem.
3-4
Silkeborg IF - FC Nordsjælland
Ja der er ikk så meget og sige, en hjemmekamp mod et bundhold er selvfølgelig en sikker sejer.
2-0
Ja Dusty78DK tak fordi du krysede dine finger. Det var jo en helt fantastisk månede, vandt alle kampene
Så fik vi også vores første spiller for det danske a landshold under min ledelse. Morten Søndergaard fik nemlig hans debut, han har virkelig også været i kanon form.
Thore
Manager
«
Svar #29:
23 Maj 2006, 23:19 »
Citat af: Nees 23 Maj 2006, 22:55
Det tror jeg ikke på
Men ellers en god blog du har dig synd med strømafbrydelsen, men jeg kender det godt
Nu går du vel ikke hen og vinder UEFA cuppen
Tak skal du have
Jeg har da 30 mil. i penge pungen, det er da udemærket.
Måske vinder jeg, hvem ved, jeg er da godt på vej
Sider:
1
[
2
]
3
4
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »