home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 529 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  superFicie + en trilogi
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: superFicie + en trilogi  (Læst 11325 gange)
Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: superFicie + en trilogi
« Svar #15: 02 Feb 2009, 21:18 »

Flot update, men jeg syntes du skal være lidt opmærksom på hvor du placere dine kommaer. Syntes at der er flere steder hvor der ikke bør have været placereret et komma da det stopper lidt en sætning et sted hvor den ikke bør stoppe.

Eks.

Den lille lejlighed skabte ikke meget plads, men det var heller ikke nødvendigt. Sengen og bordet var det eneste, han havde
- Væk med kommaet mellem eneste og han da der ikke er behov for en pause der.


Ikke på grund af det han skulle i dag, men på grund af den arme lille dreng, der havde vækket ham 12 gange i løbet af de 5 timers søvn han prøvede at få.
- Mener heller ikke der bør være et komma her mellem dreng og der, da det stopper sætning i det du skal fortælle om den lille dreng.

Bare lige lidt konstruktiv kritik da du har en spændende fortæller måde, men den bliver en smule forstyrret af de malplacerede kommaer. Jeg er dog ikke i tvivl om hvad det er du ønsker med dine kommaer, men prøv at læs det igennem inden du poster indlægget og se om du ikke selv kan fange nogle af de små fejl der er.

Jeg er da ked af hvis de forstyrrer læsningen, men det er skam to helt regulære kommaer, der er sat ganske korrekt. Så må det være din læserytme eller noget, den er gal med, for jeg skulle da mene, at der skal være komma der - ellers kan du måske springe over nogle af kommaerne, hvis de forstyrrer dig, men når de er sat rigtigt, skal jeg vel ikke undlede dem.
Tak for kommentaren.  Smiley
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: superFicie + en trilogi
« Svar #16: 02 Feb 2009, 21:21 »

Kan godt være at der er kommet nye "regler" for hvordan man sætter kommaer siden jeg gik i folkeskolen, men hvis du mener de er sat rigtigt nok, så skal jeg selvfølgelig ikke komme og fortælle dig hvordan du skal skrive.

Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: superFicie + en trilogi
« Svar #17: 02 Feb 2009, 21:24 »

Kan godt være at der er kommet nye "regler" for hvordan man sætter kommaer siden jeg gik i folkeskolen, men hvis du mener de er sat rigtigt nok, så skal jeg selvfølgelig ikke komme og fortælle dig hvordan du skal skrive.

 
Jeg skal ikke kunne sige, hvordan reglerne var for år tilbage, men det er da grundviden, at man skal sætte komma efter der, hvis man kan bytte ordet ud med "som", hvilket jeg har gjort i anden sætning, ligesom det umuligt kan være lavet om, at der skal være kryds og bolle på hver side, sådan man kan splitte sætningen op, hvilket gør sig gældende i begge sætninger.
Du behøves ikke svare, bloggen skal ikke handle om grammatik, eller noget Wink Igen, tak for din kommentar. Smiley
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: superFicie + en trilogi
« Svar #18: 03 Feb 2009, 20:36 »


præsentation
Man har hørt mere til Napoli på det seneste end i de sidste mange år. Siden Maradona og den tilhørende storhedstid, har der været stille omkring Napoli, der dog nu ser ud til at gå en flot fremtid i møde. Med ny og forholdsvist ung manager på plads i kaosset, kunne tiderne under det noget ældre Reja sagtens være fortid. Ferrara trådte på pressemødet ud fra en taxa med sine solbriller og sin cool attitude, stensikkert ind og fortalte om sine ambitioner med holdet, fortalte løst om hvordan han ville opbygge dette hold, med nye unge spillere, der tilhørte eliten af talenter rundt omkring i verden.

Ferrara fortalte desuden pressen, at han synes økonomien var god og han regnede med at lokke en eller to spillere til klubben – samt at han havde absolut ingen planer om at sælge. Der har ellers været god gang i rygtemarkedet på det seneste med hensyn til klubbens bedste spiller Lavezzi, der i spiltype er en klassisk argentinsk dribler. Lavezzi er blot 23 år gammel og ikke mere end 173 centimeter høj, men hurtigheden og driblingerne er det skarpe, hos den lille argentiner. I front, har Napoli endnu en argentiner – en lidt anden type. 27-årige Denis er en del højere end sin landsmand, mens hans styrker ligger i hovedspillet og afslutningerne; en spændende duo.
Udover de to spillere, er Napolis mest eftertragtede spiller nok den 21-årige midtbanegeneral Hamsik. Slovakken er jagtet af ingen andre end pengestærke Manchester City, og med den nye mand i ryggen på englænderne kan det se ud til at blive svært for Ferrara at holde på sin unge pasningsspiller. Der er gået rygter om, at City har budt i omegnen af 150 millioner danske kroner for den unge slovak med den lovende fritid, men Napoli afslog eftersigende.

Han tog direkte op på kontoret. Lidt forvirret, lidt svimmel sted han ind i elevatoren, kiggede på kontoret og sine nye omgivelser. Der var allerede lavet navneskilt på døren, og han havde fået et skab med forsyninger til de lange aftener.
Han kiggede i to-do listen, der lå der fra assisterende manager,  Fabio Viviani. ”Nuove Offerte, Da Manchester a Hamsik.” Nyt tilbud på Hamsik. Han slog øjnene op. Det første bud havde bestyrelsen afslået, men dette bud var han alene om at bestemme hvilken vej skulle gå. Han kiggede i sine papirer. 280.000.000.

Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: superFicie + en trilogi
« Svar #19: 03 Feb 2009, 21:29 »

Det var fandeme noget af et bud på Hamsik Opstemt !
Du skriver flot, og billederne passer ind. KIU Smiley
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: superFicie + en trilogi
« Svar #20: 03 Feb 2009, 21:34 »

Det var fandeme noget af et bud på Hamsik Opstemt !
Du skriver flot, og billederne passer ind. KIU Smiley
Nu skal vi huske på, at jeg spiller med danske kroner, og derfor ikke gider omregne til euro eller lire eller hvad de nu regner med i Italien, hver gang jeg skal skrive en pris. Wink Tak.
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: superFicie + en trilogi
« Svar #21: 03 Feb 2009, 21:36 »

Flot update, men jeg syntes du skal være lidt opmærksom på hvor du placere dine kommaer. Syntes at der er flere steder hvor der ikke bør have været placereret et komma da det stopper lidt en sætning et sted hvor den ikke bør stoppe.

Eks.

Den lille lejlighed skabte ikke meget plads, men det var heller ikke nødvendigt. Sengen og bordet var det eneste, han havde
- Væk med kommaet mellem eneste og han da der ikke er behov for en pause der.


Ikke på grund af det han skulle i dag, men på grund af den arme lille dreng, der havde vækket ham 12 gange i løbet af de 5 timers søvn han prøvede at få.
- Mener heller ikke der bør være et komma her mellem dreng og der, da det stopper sætning i det du skal fortælle om den lille dreng.

Bare lige lidt konstruktiv kritik da du har en spændende fortæller måde, men den bliver en smule forstyrret af de malplacerede kommaer. Jeg er dog ikke i tvivl om hvad det er du ønsker med dine kommaer, men prøv at læs det igennem inden du poster indlægget og se om du ikke selv kan fange nogle af de små fejl der er.


De kommaer er sat helt korrekt - imellem et par grundled og udsangsled.

Men kan godt følge dig i, at de måske forstyrrer læsningen, men de er sat rigtigt nok Smiley

TO: 280.000.000  Shockeret

Men en fantastisk gang læsning. KIU
Logged


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: superFicie + en trilogi
« Svar #22: 04 Feb 2009, 17:31 »

"..den unge slovak med den lovende fritid, men.."

Der skulle vel stå fremtid og ikke fritid? ;-) .. Men lækker start på en ny lækker blog fra din side af. Jeg ser frem til, hvad du kan udrette i det italienske.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: superFicie + en trilogi
« Svar #23: 05 Feb 2009, 21:48 »

     superindkøb
Forvirret satte han sig i bordet. Arbejdet var begyndt. Med et sæt. Nu var vi i gang.
Han overvejde tallet nok engang. Tohundredefirsmilli oner kroner. De kunne ryge ned i lommen og direkte på bedre spillere. Marek Hamsik var en god spiller. En fin fyr. Han kendte ham egentlig ikke, udover hvordan man nu kender en spiller.  Han kunne få så mange andre spillere, tre, fire eller fem kæmpetalenter, måske styrke holdet med flere niveauer. Få Napoli på verdenskortet for alvor.

Ferrara meddelte i dag, at Hamsik ikke var til salg. Han udtalte mandag morgen, at der havde været flere større klubber efter den 21-årige midtbanespiller, men at han ikke ville sælge for småpenge. Klubben annoncerede senere mandag, at der i morgen (i dag) ville blive holdt officielt pressemøde med transfernyheder.
Der så fra starten ud til at være uoverensstemmelser mellem Ferrara og bestyrelsen, om hvorvidt Hamsik skulle blive i klubben. Men da klubben i dag åbnede for pressemødet med træner Ferrara, bestyrelsen og Benficas supertalent, Angel Di Maria ved bordet, var situationen pludselig anderledes. Ferrara præsenterede Di Maria som klubbens nye spiller og hans eneste store ønske om at hente her i vinduet. Di Maria passer perfekt ind i klubben med hensyn til nationalitet og alder, samt er Di Marias sprudlende spillestil, også som skabt ind i den farverige offensiv med nu tre argentinere blandt de forreste.

”Vi forventer Di Maria som vores nye superstjerne. Jeg tror på det, og han tror på det. Vi skal have Di Maria til at spille op til sit bedste hvis vi skal nå det mål jeg har sat for sæsonen, for med ham i topform er det bestemt muligt. Der er efterhånden flere argentinere i klubben, og jeg mener kun det kan gavne holdets interne spilforståelse.
Derudover har jeg intet at sige til nogle rygter.”

Logged

adam93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: superFicie + en trilogi
« Svar #24: 05 Feb 2009, 21:57 »

F a n t a s t i s k læsning!
Kan ikke komme med noget konstruktivt lige pt, da jeg har svært ved at sætte en finger på noget!

Jeg vil HELT SIKKERT følge, og lægge en kommentar i ny og næ.

Keep it up!
Logged

Tjek min blog om LLM-holdet Catanzaro FC:

Catanzaro - en klub uden historie

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: superFicie + en trilogi
« Svar #25: 05 Feb 2009, 21:59 »

OMG - Angel Dí Maria Opstemt
Vildt køb! Du skriver super flot.
KIU! Smiley
Logged

Svendsen89
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: superFicie + en trilogi
« Svar #26: 05 Feb 2009, 22:03 »

Jeg er virkelig imponeret....

Super køb af Angel Di Maria.

Muligvis den bedste blog jeg har set herinde, udfra indholdet indtil videre at bedømme..
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: superFicie + en trilogi
« Svar #27: 05 Feb 2009, 22:06 »

Jeg kan ikke helt finde ud af det.. Er Hamsik solgt eller hvad? Smiley

Men fantastisk læsning. Tror det er den anden blog, der rent faktisk fanger mig herinde. KIU! Smiley
Logged


Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: superFicie + en trilogi
« Svar #28: 05 Feb 2009, 22:17 »

Rigtig godt skrevet. Har lige læst updatesene og det er fænomonal skrevet. Og jeg tror ikke han er solgt, alek.
Følger helt sikkert med Smiley
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: superFicie + en trilogi
« Svar #29: 05 Feb 2009, 22:39 »

Tusinde tak for alle kommentarerne. Det luner voldsomt meget.
Til spørgsmålet om jeg har solgt Hamsik, er det naturligvis nej. Troede det fremgik ordentligt. Smiley Min fejl.

Glad for at I følger med.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010