home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 502 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  superFicie + en trilogi
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint
Forfatter Emne: superFicie + en trilogi  (Læst 11321 gange)
Cesc
Gæst
 
Sv: superFicie + en trilogi
« Svar #60: 19 Feb 2009, 18:54 »

Hey igen Oskar!
Jeg vil bare lige fortælle, at jeg synes din update: "tættere på den argentinske trekløver", var helt suveræn. Respekt herfra! Fedt du gider bruge tid på at finde 3 billeder af spillerne i argentinske landsholdstrøjer, og det sætter for mig, prikken over i'et at den detalje er med.

Peace!
Nikolaj..
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: superFicie + en trilogi
« Svar #61: 19 Feb 2009, 22:59 »

Hey igen Oskar!
Jeg vil bare lige fortælle, at jeg synes din update: "tættere på den argentinske trekløver", var helt suveræn. Respekt herfra! Fedt du gider bruge tid på at finde 3 billeder af spillerne i argentinske landsholdstrøjer, og det sætter for mig, prikken over i'et at den detalje er med.

Peace!
Nikolaj..
Godt at høre du nød det, Nikolaj. Tak for kommentaren, nok engang. (:
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: superFicie + en trilogi
« Svar #62: 23 Feb 2009, 21:15 »

Selvom det efterhånden er en fire dages tid siden jeg har skrevet, betyder det ikke at bloggen er slut. Jeg har en 5-10 opdateringer mere på hjerne, så be aware i den nærmeste fremtid, I som følger herinde.
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: superFicie + en trilogi
« Svar #63: 24 Feb 2009, 21:32 »



elendig stime
Ovenpå en flot sejr i Torino mod storholdet Juventus, ventede en hjemmekamp på San Paolo mod Sampdoria. Sampdoria har haft svært ved at finde fodfæste og holde fast i de gode takter, så Napoli havde ikke videre svært ved at slå sine blå kolleger. Maggio, Lavezzi og Zalayeta stod for målene i 3-2 sejren, hvor Napoli indtil overtiden var stensikkert foran med 3-1.

I næste kamp skulle man dog stå overfor en umulig opgave. På udebane i Milano mod førerhunden Inter. Minerne var ærgerlige ovenpå nederlaget man led i modebyen – for Napoli holdt godt stik med Inter og kampen stod 0-0 indtil det sidste kvarter, hvor Inter overtog kontrollen. På trods af total Inter-dominans og et overtal i chancer, skruede de først tempoet op for alvor. Quaresma virkede utålmodig for at få flere mænd med i feltet, så den lette portugiser tog chancen langt udefra og overrumplede Iezzo i Napoli-målet. Kampen sluttede 1-0 på Quaresmas drømme-basse, hvilket så ud til at slå humøret helt ud på Napolispillerne.

De formåede i hvert fald ikke at rejse sig kampen efter ude mod Palermo. På trods af en scoring til 1-0 af Denis, udlignede Cavani 2 minutter senere, og kampen viste generelt Napoli fra en svag side og som et hold uden chancer i modgang. Denis bragte dog Napoli foran igen, inden Cavani gjorde kunststykket om igen, nettede iskøligt i første halvlegs sidste minut og dommerens sidste fløjt. Kampen sluttede 2-2,  fortjent nok for begge hold, men skuffende for Napolis fans.

Skuffede var fansne med garanti også i næste kamp. San Paolo havde lagt op til udradering af miniholdet Lecce – og da Lecce fik et rødt kort efter 8 minutter, så opgaven næsten for let ud. Kampen sluttede enormt ufortjent 0-0 med en skudstatistik på 26-3 til Napoli samt en Lavezzi i ny position på venstrefløj – en position, der i den grad så ud til at passe den unge gut fra Argentina, der gang på gang tryllede rundt med Lecceforsvaret, men angriberne formåede ikke at putte bolden i kassen. For at smadre humøret fuldstændig i lejren, tog man et skuffende nederlag på 1-0 til Bologna med i bagagen.

Næste gang vi tager på færd i Napoli bliver det med pokalturnering og kampe mod Udinese & Lazio.
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: superFicie + en trilogi
« Svar #64: 28 Feb 2009, 18:02 »


pokalnederlag
”En streg i regningen. Det er jo ikke for godt. Og jeg synes det sker lidt for ofte for tiden. Jeg bliver nød til at påpege det, så du ved at det skal ændres. Det er jo pinligt for os, dette er mere end et nederlag på den skide fodboldbane, det her er et nederlag oppe i rækkerne.”
Han prøvede at stamme et ’men’ ud – men blikket i øjnene på mandens øjne og hans to ledsagere fik ham til at skifte mening. Listen kradsede ham i inderlommen, og efter de var gået, satte han det store røde kryds. Skuffende for ham selv, skuffende for dem.

Pokalkampen mod Palermo blev noget af en gyser. Efter 35 minutter uden mål, åbnede de to hold – de to mafiaer – op i en kamp, der endte med ikke mindre end 11 mål. Marek Hamsik tog sig af et straffespark begået på Lavezzi og åbnede scoringen stensikkert. Palermos Mark Bresciano udlignede i anden halvlegs begyndelse – en anden halvleg, der indeholdt intet mindre end 9 mål. Og det var som om, at Napoliforsvaret ikke havde skrevet bag øret, at man skulle holde øje med australieren Bresciano, for blot 3 minutter efter udligningsmålet, var Bresciano igen manden med mål i støvlerne.
Angel Di Maria udlignede ikke mindre end 2 minutter efter føringsmålet til stillingen 2-2 – en fremragende dribletur i venstre, lagde alt tilrette for Di Maria, der vanen tro ikke svigtede sine medspillere. Herefter ramte Napoli lidt af en stime – for ovenpå målet virkede spillerne i blåt flyvende. Første målscorer, Hamsik, lagde en bold i dybden til targetman Zalayeta, og den store angriber svigtede ikke. Zalayeta var nok engang på pletten igen 10 minutter senere - da han med små 25 minutter igen af kampen gjorde det til 4-2 og for de fleste lukkede al spænding væk.

Spænding kom der i en kort periode mere af, da Di Matteo fra Palermo gjorde det til 4-3 – men ligeså hurtigt som spændingen kom, forsvandt den igen, da Maggio ganske fortjent kronede et flot opspil og gjorde det til 5-3 med 10 minutter igen. De lyserøde fans udvandrede fra stadion – men dette fortryder de nok den dag i dag. For Palermo leverede et legendarisk comeback ført an af Matteo. Den indskiftede Matteo virkede i hopla – alene mod Napoliforsvaret udfordrede den unge offensivspiller mand mod mand og trak et straffespark, som Bovo satte ind med 9 minutter igen.
Og i sidste minut udlignede han til sentationen 5-5. De slukørede Napoli-drenge virkede helt slået ud af comebacket, så da kampen gik ind i sin overtid, var det uden spænding. Napoli var for ringe til at dæmme op for Palermo, der via et selvmål af Gargano vandt – historisk 5-6.

Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010