home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 527 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  superFicie + en trilogi
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: superFicie + en trilogi  (Læst 11324 gange)
Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
superFicie + en trilogi
« : 01 Feb 2009, 22:41 »

Taxiene strøg forbi den beskidte vej, et stenkast fra pladsen, med torvet og de gamle menneske. Skraldet ligger i bunker, bunker ovenpå bunker. Et uendeligt bjerg, en uendelig lugt. Ikke engang på overfladen ser det godt ud.
Hvert gadehjørne skriger COSA NOSTRA med store prægede og kontrollerede bogstaver. Det ligner ikke noget gadehjørne i en by, der er kommet langt forbi kanten af det maksimale. Det er for kontrolleret det hele. Ikke en kat rør sig, uden de ved det.

Han prøvede at komme under overfladen, han prøvede at ændre magtspillet med enkle midler, han prøvede med alt han havde lært. Han ofrede sit liv og sin tid på det.
. . . . . . .

bet all you see is tats, money, grills and chains
but if you scratch the surface you can feel the pain

« Seneste Redigering: 01 Feb 2009, 22:52 af Zulue » Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: superFicie ● en trilogi
« Svar #1: 01 Feb 2009, 22:51 »

En meget anderledes intro.
Jeg ved ikke om det kun er mig, som ikke har regnet det ud, men hvem handler bloggen om? Smiley
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: superFicie ● en trilogi
« Svar #2: 01 Feb 2009, 22:52 »

Jeg ved det godt, og jeg glæder mig til at læse videre. (:
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: superFicie + en trilogi
« Svar #3: 01 Feb 2009, 23:00 »

Jeg er også rimelig sikker på hvem det er. Cosa Nostra og skrald. Tjah..
Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: superFicie + en trilogi
« Svar #4: 01 Feb 2009, 23:01 »

Napolii, Napolii, trålålålå! Opstemt

Vil med glæde læse med Wink
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: superFicie + en trilogi
« Svar #5: 01 Feb 2009, 23:04 »

Fin start. Selv gætter jeg på Palermo (måske Catania?). Wink Er din Real M-blog så stoppet?
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: superFicie + en trilogi
« Svar #6: 01 Feb 2009, 23:06 »

Fin start. Selv gætter jeg på Palermo (måske Catania?). Wink Er din Real M-blog så stoppet?
Min Real Madrid-blog er stoppet, men forvent én sidste update. Om lang tid. Wink
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: superFicie + en trilogi
« Svar #7: 01 Feb 2009, 23:08 »

Jeg er 120% på, at det er Napoli. Gudevalg, hvis jeg har ret. Opstemt Glæder mig til mere.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: superFicie + en trilogi
« Svar #8: 02 Feb 2009, 04:34 »

Er temmelig sikker på at det må være Palermo, da Cosa Nostra er den sicilianske Mafia!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: superFicie + en trilogi
« Svar #9: 02 Feb 2009, 10:01 »

Glæder mig til at høre om Napoli og deres egen Messi-kopi Ezequiel Lavezzi
Logged

Barcá - Més que un club

Josep Guardiola, Xavi Hernandez & Rafa Marquez

AGF - De hviiiiiie' fra Fredensvang

Diddlidoo, Fæjlhaber og Lumbinho!

cjensen94
Gæst
 
Sv: superFicie + en trilogi
« Svar #10: 02 Feb 2009, 15:22 »

Napoli formentlig:)
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: superFicie + en trilogi
« Svar #11: 02 Feb 2009, 18:03 »

Takker for de mange kommentarer,
første update kommer senere i dag, men det tyder på, at jeg ikke ligefrem kan præstere en sublim overraskelse Wink
Logged

ZackS
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: superFicie + en trilogi
« Svar #12: 02 Feb 2009, 18:16 »

Anderledes intro, men skal nok følge med Smiley
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: superFicie + en trilogi
« Svar #13: 02 Feb 2009, 20:59 »


 Den lille lejlighed skabte ikke meget plads, men det var heller ikke nødvendigt. Sengen og bordet var det eneste, han havde. De havde ikke skaffet ham mere. Det havde været en svedig nat, uden søvn. Ikke på grund af det han skulle i dag, men på grund af den arme lille dreng, der havde vækket ham 12 gange i løbet af de 5 timers søvn han prøvede at få. Hver gang med samme besked. Drengen savnede ham. Han savnede drengen, han ikke vidste hvem var – men vidste eksisterede. Han dukkede frem som et lille hvidt spøgelse i drømmen, drømmen hvor han stod på togbanerne i tågen og ventede på ingenting. Det kom aldrig. Men det var efterhånden ikke første gang han havde haft denne drøm.

Taxaen ventede udenfor. De vidste hvem han var. Han tog solbrillerne forsigtigt på, inden han gik ind i den forfaldne elevator og kørte ned. Taxaen drejede ud på den hektiske vej, inden den fortsatte væk fra byen – ud til Napolis eneste attraktion, Stadio San Paulo, hvor pressemødet fandt sted tidligt om efter han ville ankomme.



VELKOMMEN TIL
DEL2 I EN TRILOGI



Ciro Ferrara blev i dag helt som forventet præsenteret som manager for Napoli. Der har længe været rygtet, at den tidligere Napoli-spiller skulle overtage posten i den italienske kaos-by, fra den tidligere træner Reja, der har været i klubben siden 2005. Reja regner med at stoppe sin trænerkarriere, der startede helt tilbage i 1979.
Ferrara derimod, stoppede sin aktive karriere i 2005, efter at have spillet en lang årrække i Juventus. Ferrara startede dog sin karriere i Napoli, hvor han blandt andet nåede at spille sammen med legenden Maradona. Efter karrierestoppet i 05 er Ferrara blevet linket til mafiaen, men endnu har ingen kunne bevise noget. Han træner for første gang på mandag.
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: superFicie + en trilogi
« Svar #14: 02 Feb 2009, 21:12 »

Flot update, men jeg syntes du skal være lidt opmærksom på hvor du placere dine kommaer. Syntes at der er flere steder hvor der ikke bør have været placereret et komma da det stopper lidt en sætning et sted hvor den ikke bør stoppe.

Eks.

Den lille lejlighed skabte ikke meget plads, men det var heller ikke nødvendigt. Sengen og bordet var det eneste, han havde
- Væk med kommaet mellem eneste og han da der ikke er behov for en pause der.


Ikke på grund af det han skulle i dag, men på grund af den arme lille dreng, der havde vækket ham 12 gange i løbet af de 5 timers søvn han prøvede at få.
- Mener heller ikke der bør være et komma her mellem dreng og der, da det stopper sætning i det du skal fortælle om den lille dreng.

Bare lige lidt konstruktiv kritik da du har en spændende fortæller måde, men den bliver en smule forstyrret af de malplacerede kommaer. Jeg er dog ikke i tvivl om hvad det er du ønsker med dine kommaer, men prøv at læs det igennem inden du poster indlægget og se om du ikke selv kan fange nogle af de små fejl der er.

Logged

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010