home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:21:10 NOVY Klubsøgnin... Bayern München
I går kl. 20:35:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23602
  0 Brugere, 492 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NOVY
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Une passion
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Une passion  (Læst 26066 gange)
AFC
Gæst

Une passion
« : 26 Jan 2009, 20:16 »

1.7.08
En klub, en passion, et mål. Klubben er AS Nancy som befinder sig i Frankrig. Klubben befinder sig til dagligt i Ligue 1 hvor det i 2006 lykkedes for klubben at vinde den mindre Liga Cup turnering og dermed skaffede de sig adgang til europæisk fodbold, Uefa Cup. Ligue 1 klubben spiller sine hjemmekampe på Stade Marcel Picot og har et godt træningsanlæg og gode ungdomsfaciliteter. Nancy’s reservehold spiller på Boulevard Jean Jaurés. Klubben ligger i evig krig med FC Metz.
Klubben har ikke vundet noget Ligue 1 mesterskab før, men en stor legende har haft den rød-hvide trøje over hovedet. Han hedder Michel Platini. Det var hans barndomsklub hvor han startede med at spille. Platini regnes i de fleste tilfælde til at være en af fodboldhistoriens bedste fodboldspillere gennem tiden.

Træneren for AS Nancy var Pablo Correa, men han er blevet fyret efter skuffende sæsoner og en ny ukendt træner er trådt til. Hvem er han? Spørgsmålet lå på alles læber, da det en sommermorgen i Frankrig blev sat som overskrift i de forskellige store sportsaviser. Mange fans og diverse medier var meget koncentreret om sagen for man ville finde ud af hvem manden var. Man fandt så ud af at mandens navn var Patrick Brems. Han er 33 år og kommer fra Danmark. Om han er rutineret ved man ikke endnu, men han har skaffet sig en 2 årig kontrakt med Nancy og forventes at komme til at styre holdet nu når holdet skal til at i gang med de nye sæsonforeberedelser . Nancy skal i opstarten spille 6 venskabskampe hvor det ikke vides endnu om Brems vil give plads til de unge spillere. Det vil tiden kun vise siger han.

Navn: Patrick Brems
Alder: 33
Managerhistorie: Haarby Boldklub, Hull City og Aston Villa
Karriere: Haarby Boldklub

« Seneste Redigering: 20 Feb 2009, 19:30 af g00n » Logged

AFC
Gæst

Sv: AS Nancy Lorraine
« Svar #1: 26 Jan 2009, 20:22 »

Ja, som I kan se kom jeg op med en ny blog. Jeg bloggede ellers i December måned hvor det blev om Hull City jeg skulle fortælle om. Desværre holdte det kun 2-4 updates. Det lover jeg jer at dette ikke gør! Jeg vil slå min rekord i flest updates og flest læsere som muligt. Den blog jeg har haft mest succes med var om Tottenham og AC Horsens samlet i ét i FM08. Nu håber jeg så bare i vil læse med og give mig en chance.

Venlig hilsen AFC

Roxer
Landsholdsspiller

« Svar #2: 26 Jan 2009, 20:24 »

GO Haarby!
Ej det ser sku spændende ud, glæder mig til at høre mere!

motZ
Gæst

« Svar #3: 26 Jan 2009, 20:26 »

Ser lovende ud. Nogle enkelte små-fejl, men det betyder ikke det store. Men det ser godt ud.

AFC
Gæst

« Svar #4: 26 Jan 2009, 20:27 »

Mange tak begge to.

motZ@. Kan du ikke lige sige hvad der er småfejl?

Newton Heath
Manager

« Svar #5: 26 Jan 2009, 20:27 »

Citat
En  klub, en passion, et mål. Klubben er AS Nancy som befinder sig i det Frankrig.

Allerede i første sætning finder jeg to fejl. Dobbelt mellemrum mellem de første ord, og hvis du læser sætningen igennem finder du vist også en anden fejl. Men spændende hold. Klø bare på. Rigtig fedt topbanner.

AFC
Gæst

« Svar #6: 26 Jan 2009, 20:29 »

Det skulle være rettet nu. Mange tak fordi i gjorde min opmærksom på det Smiley. Tak Newton Heath.

superpew
Landsholdsspiller

« Svar #7: 26 Jan 2009, 20:36 »

Rigtig spændende. Nancy er absolut ét af de hold som jeg gerne ville have en blog omkring. De har en spændende trup, og det er en super udfodring, og derfor fedt du begiver dig ud i det.

Jeg glædre mig til at følge din videre færd, og lad os håbe den holder ja. KIU Thumbs Up - Desuden er jeg super vild med dit topbanner som er simpelt, effektivt og flot.

Med Venlig Hilsen /superpew

EDIT: Ét lille minus er dog, at du skriver at klubben ikke ved om han er erfaren/rutineret. Det virker en smule underligt at man i en Ligue 1 klub ikke ved det.
« Seneste Redigering: 26 Jan 2009, 20:39 af superpew » Logged

AFC
Gæst

« Svar #8: 26 Jan 2009, 20:50 »

Mange tak superpew. Cesc er kreatøren, men der er mange andre der har lavet grafik til mig som jeg selvfølgelig vil bruge i fremtiden Thumbs Up. Nancy er nemlig en spændende klub og da jeg ikke har blogget om et fransk hold før, ville jeg da prøve det. Ja, jeg ved godt det måske er et minus. Det er lige en smutter fra mig af :-). Ellers mange tak for den store opbakning allerede. Ny update kommer nu Smiley

AFC
Gæst

« Svar #9: 26 Jan 2009, 20:53 »

6.7.08

Allerede op til opstarten har Patrick Brems været ude med pengepungen. Efter en del træninger med holdet, har han kigget lidt på højre kanten på holdet. Den kant er ikke stabil nok mener han og derfor har han i dag hentet et italiensk talent til klubben fra Inter. Davide Santon er talentet som med øjeblikkelig virkning har skiftet til franskmændene i dag. Santon havde udtrykt i Inter at han ville væk, og en talentspejder kom tilbage med den melding til Patrick Brems. Dermed slog han til og Santon kan nu se sig selv som en spiller i Nancy truppen. Han forventes til at starte inde på højre kanten og har skaffet sig en kontrakt der stræber sig til Juni 2013. Trøjenummeret er 28.

Talentet som for nyligt skiftede til Nancy, har allerede tilpasset sig rigtig godt i Frankrig. Han har købt en lejlighed og siger han nyder livet i Frankrig.

’’Det er skønt at være her i Frankrig. Livet i Italien var alt for ensformet syntes jeg. For det første fik jeg ikke meget spilletid i Inter. Førsteholds fodbold er det jeg søger og det føler jeg at jeg har fået her i Nancy. Spillerne og bestyrelsen osv. er meget flinke og jeg har også fået en varm velkomst hvis jeg skal sige det sådan. Folk som jeg møder på gaden kender mig måske ikke så meget, som de gjorde i Italien, men jeg er overbevist om at kendskabet til mig vil blive større, nu når jeg får førsteholds fodbold som jeg er blevet lovet af min træner, Patrick Brems. Det er fed at føle at man er en del af holdet. Dengang i Inter følte jeg mig ikke rigtig en del af holdet og jeg er virkelig glad for tilværelsen her i Nancy. Nu glæder jeg mig bare til en omgang Ligue 1 og så må vi se hvad fremtiden bringer’’

Svendsen89
Ynglingespiller

« Svar #10: 26 Jan 2009, 20:58 »

Super lækkert med en blog fra det franske, og AS Nancy er en spændende klub. Noget som virkelig fanger mig er når en blog holdes så realistisk som mulig, altså ikke 10 indkøb på en vinterpause etc. Jeg vil helt sikkert følge med..

EDIT: Må give ret i at Davide Santon indkøbet ikke er så spændende, da man har set det så mange gange efterhånden.
« Seneste Redigering: 26 Jan 2009, 23:27 af Svendsen89 » Logged

superpew
Landsholdsspiller

« Svar #11: 26 Jan 2009, 22:58 »

Fin update. Jeg må indrømme, at jeg ikke synes om købet af Davide Santon, men det er nok bare fordi jeg ikke har haft held med ham (og fordi alle køber ham). (:

Jeg synes det er ærgeligt, at du vælger at smide et sort/hvid billede ind - når der lige ovenover er et flot rødt banner to be honest. Rammerne passer ikke sammen, og det virker lidt forstyrrende når man læser.

Men bliv endelig ved. Det er jo spændende alligevel. Thumbs Up

BenMusalho
Gæst

« Svar #12: 26 Jan 2009, 23:24 »

Jeg må sige, at jeg ikke er fanget endnu. Du skriver lidt for meget "så skete det. Så skete det", synes jeg. Jeg ville gerne have nogle længere og mere flydende sætninger, ellers går jeg helt i stå i læsningen, og så fanger det mig ikke. Imo passer det røde topbanner ikke til de sort/hvide-billeder, opsætningen er derimod fin, så hvis du kunne få det skriftlige niveau ét hak opad, kunne det se ganske fornuftigt ud. Der må også gerne være lidt kommaer, dette gør det lidt nemmere at finde rundt i, og så er det en passende størrelse, du har valgt at skrive med.

AFC
Gæst

« Svar #13: 27 Jan 2009, 14:48 »

Mange tak jer alle 3. Forstår godt jeres inputs og det er dejligt med noget kritik istedet for kun ren positive kommentarer. Det er bestemt noget jeg vil prøve at rette op på så godt jeg kan. Tak!

AFC
Gæst

« Svar #14: 27 Jan 2009, 16:41 »

16.8.08

Den første kamp i vores favør i vores nye sæson var på fremmet græs imod underdogsene, AS Monaco. Jeg skuede en sejr, men jeg var nu alligevel usikker på kampen. Vi havde Santon med fra start til sin debut og vi skulle lige snuppe 3 point i opstarten. Det var i hvf. Vores opgave. Vi startede nogenlunde, men det var tydeligt at se, at Monaco ville spille offensivt fodbold og det så ud som om vi ikke helt var klar. Den første chance tilfaldt dog os, hvor Dia fik trukket sig på ad kanten og fik sendt et indlæg ind over til en Curbelo som lå helt nøgen i feltet, men missede. Trods vores chancer blev det dog Monaco som scorede første mål til en 1-0 føring. Det rettede vi om på, oppe på scoretavlen ved en kasse af vores angriber, Fortuné.
Spildominansen overraskede mig faktisk pænt meget, så jeg gav lidt tid til reserverne i anden halvleg. Efter de første minutter i anden halvleg, blev vi reduceret til 10 mand, pga. Santon på kedeligt vis, fik tilkendt sig et direkte rødt. En sur debut for ham. Jeg måtte så rykke om på taktikken, så vi kun spillede en 3-2-2-1-1-1. Det gav dog pote til min store overraskelse da Brison essekverede fra en afstand af godt 21 meter. Dermed trak vi sejren hjem på 1-2, trods med 10 mand i den sidste halve time. En sejr der bestemt er tilfredsstillende.

17.8.08
Dagen efter kunne vi præsentere nyt blod til truppen. En ny boksspiller, eftersom vi ikke så mange boksspillere har. Spilleren er Toto Tamuz. 20 år gammel og er hentet til Frankrig fra det kolde Israel. Han er en spiller som skal hjælpe os igennem sæsonen, og nu hvor vi lige har skaffet en sejr, men vi ved samtidig det bliver svært og det er spillerne klar over. De er klar over at man bliver nødt til at kæmpe røven ud af bukserne hver kamp og nu når Tamuz er kommet til, er chancerne for at få flere sejre, bestemt ikke nedsat. Tamuz trækker i  trøjenummer 9.

’’Toto Tamuz er en spiller som ikke bare lige ryger af førsteholdet. Næ, nej. Jeg regner bestemt med at tilføje ham direkte ind i start 11’eren. Hvem der ryger ud, ved jeg ikke endnu.’’

#9 Toto Tamuz -- AS Nancy -- #23 Jonathan Brison -- #22 Marc-Antonie Fortuné
« Seneste Redigering: 27 Jan 2009, 16:54 af AFC » Logged

Sider: [1] 2 3 ... 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010