home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 924 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  LUKKET - Real Zaragoza
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: LUKKET - Real Zaragoza  (Læst 112517 gange)
vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 25# Copa del Rey Finalen - Real Zaragoza
« Svar #210: 28 Feb 2009, 15:54 »

To bad Jimbo.... To bad..........

Med hensyn til længden af updaten - som du spurgte til - der må jeg for en gangs skyld indrømme at selve kamphandlingen bliver for lang! Halvdelen mener jeg godt du kunne have skåret fra, men du skal gøre som du selv føler og så må du tage den derfra. Thumbs Up

Jeg glæder mig til næste sæson! Thumbs Up
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 25# Copa del Rey Finalen - Real Zaragoza
« Svar #211: 28 Feb 2009, 16:45 »

To bad Jimbo.... To bad..........

Med hensyn til længden af updaten - som du spurgte til - der må jeg for en gangs skyld indrømme at selve kamphandlingen bliver for lang! Halvdelen mener jeg godt du kunne have skåret fra, men du skal gøre som du selv føler og så må du tage den derfra. Thumbs Up

Jeg glæder mig til næste sæson! Thumbs Up

Ja det er fandeme ærgerligt..  Thumbs Up

Ja det var jeg også bange for - men jeg ville have hele kampen med..  Rullende Øjne Men det vil jeg da lige ændre til UEFA Cup Finalen så.. (Valencia - Zaragoza) Thumbs Up

Det gør jeg også - men der er to updates tilbage i denne sæson.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 25# Copa del Rey Finalen - Real Zaragoza
« Svar #212: 28 Feb 2009, 16:57 »

Ja det er fandeme ærgerligt..  Thumbs Up

Ja det var jeg også bange for - men jeg ville have hele kampen med..  Rullende Øjne Men det vil jeg da lige ændre til UEFA Cup Finalen så.. (Valencia - Zaragoza) Thumbs Up

Det gør jeg også - men der er to updates tilbage i denne sæson.. Thumbs Up

JJJJJJJAAAAAAAA ENDELIG skal du møde Valencia i en betydende kamp og hvilket hold (Du ved hvad jeg mener jimbo Wink) du nu skal møde!

Jeg kan med ærlighed i hjertet sige følgende: Jeg vil unde dig sejren, men jeg tvivler på den! Djævel Thumbs Up

Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 25# Copa del Rey Finalen - Real Zaragoza
« Svar #213: 28 Feb 2009, 18:02 »

JJJJJJJAAAAAAAA ENDELIG skal du møde Valencia i en betydende kamp og hvilket hold (Du ved hvad jeg mener jimbo Wink) du nu skal møde!

Jeg kan med ærlighed i hjertet sige følgende: Jeg vil unde dig sejren, men jeg tvivler på den! Djævel Thumbs Up



Alle kampe er da betydningsfulde mod Valencia - det er sgu da dem jeg prøver på at overhale.. Peace Det bliver en fed kamp.. Thumbs Up

Jeg kan med ærlighed sige at jeg ved hvad kampen ender.. muhahah Forseglede Læber Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 25# Copa del Rey Finalen - Real Zaragoza
« Svar #214: 28 Feb 2009, 18:20 »

Det skal du jo sige, da du af gode grunde har spillet kampen, ved jeg! Smiley

Men det ændrer ikke ved det faktum at du ikke får en pokal........... Djævel
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
26# Det forjættende land - Real Zaragoza
« Svar #215: 01 Mar 2009, 15:17 »



26# Det forjættende land - Real Zaragoza



Barcelona har gjort det igen og for tredje år i træk har de sikret sig det spanske mesterskab foran ærkerivalerne fra Real Madrid med et to points forspring. Valencia er også tilbage i det fine selskab selvom de sluttede elleve point efter Barcelona ender bronzen for ottende gang hos Appelsinbyens stolthed. I den ende af tabellen må de tre oprykkere fra Las Palmas, Levante og Gimnástic sige farvel efter tre håbløse forsøg på at overleve. De tre må tage den lange tur tilbage til Liga Adelante og gøre deres hjemmearbejde ordentligt, hvis de skal forsøge at rykke op igen i den kommende sæson.

José Solers tropper sluttede af på La Romareda med at vinde med de fuldfortjente cifre 3-1 over Espanyol, mens Villarreal ikke formåede at hente de tre point på Solers gamle hjemmebane Ramón Sánchez Pizjuán i Sevilla. Hjemmeholdet sikrede sig et enkelt point og det ene point betød at Zaragoza kunne overtage fjerdepladsen i allersidste spillerunde. Zaragoza skifter derfor UEFA Cuppen ud med Champions League i næste sæson, hvor holdet træder ind i tredje kvalifikationsrunde . Det så ellers håbløst ud med otte runder igen, hvor Villarreal førte med elleve point, men dårlig form hos den gule ubåd betød at man gik fra tredje til femtepladsen på blot otte kampe. Villarreal, Atlético Madrid og Getafe slutter på de efterfølgende pladser, mens Sevilla skuffende slutter som nummer elleve, hvilket er langt fra sidste års bronzemedaljer. I Liga Adelante ser det ud til at rivalerne fra Osasuna er på vej tilbage til Primera Dívision sammen med Recreativo Huelva og Murcia, men med to kampe igen har Hércules og Sporting Gijón også muligheden for at rykke op.

Zaragoza rider virkelig på en bølge af succes og den bølge skal være med til at hente Solers første trofæ til La Romareda når hans mandskab om få dage rejser til Frankrig for at spille UEFA Cup finale. Zaragoza møder jo som bekendt Valencia og Zaragoza fans håber på en gentagelse af UEFA Cup finalen i 1964, hvor Zaragoza vandt med 2-1 på Camp Nou.


« Seneste Redigering: 02 Mar 2009, 09:05 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 26# Det forjættede land - Real Zaragoza
« Svar #216: 01 Mar 2009, 16:32 »

Så rundede bloggen sgu også 5000 læste, hvilket jeg er meget stolt over..  Thumbs Up Jeg ville bare lige informere at der er UEFA Cup update i morgen og jeg ønsker ALLE en fortsat god fodboldsøndag.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 26# Det forjættede land - Real Zaragoza
« Svar #217: 01 Mar 2009, 16:47 »

Fremragende blog du har fået strikket sammen, virkelig en fornøjelse at læse. Dog er der nogle meget irriterende fejl i den seneste update som jeg lige vil påpege:

I den ende af tabellen må de tre oprykkere fra Las Palmas, Levante og Gimnástic lade livet efter tre håbløse forsøg på at overleve. - Der mangler et ord for den sætning giver mening med resten af det første afsnit

Det ser ellers håbløst ud med otte runder igen, hvor Villarreal førte med elleve point, men dårlig form hos den gule ubåd betød at man gik fra tredje til femtepladsen på blot otte kampe. - I mine øjne kludrer du tiderne sammen her.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 26# Det forjættede land - Real Zaragoza
« Svar #218: 02 Mar 2009, 09:06 »

Fremragende blog du har fået strikket sammen, virkelig en fornøjelse at læse. Dog er der nogle meget irriterende fejl i den seneste update som jeg lige vil påpege:

I den ende af tabellen må de tre oprykkere fra Las Palmas, Levante og Gimnástic lade livet efter tre håbløse forsøg på at overleve. - Der mangler et ord for den sætning giver mening med resten af det første afsnit

Det ser ellers håbløst ud med otte runder igen, hvor Villarreal førte med elleve point, men dårlig form hos den gule ubåd betød at man gik fra tredje til femtepladsen på blot otte kampe. - I mine øjne kludrer du tiderne sammen her.

Mange tak Gerrardan og tak for rettelserne.. Thumbs Up

De er hermed rettet - kig lige efter om de er rettet til det rigtige..  Peace
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
27# UEFA Cup finalen - Real Zaragoza
« Svar #219: 02 Mar 2009, 09:26 »



27# UEFA Cup finalen - Real Zaragoza



Premier League dommeren Mike Dean fik en afgørende hovedrolle her til aften på Stade de Gerland, da han efter 77 minutters spil dømte hjørnespark i stedet for et tvivlsomt straffespark til Valencia. Valencia-spilleren Asier Del Horno skruede bolden ind mod fjerneste stolpe fra venstresiden og her mente Valencia at Angel Di María skulle have ramt bolden med hånden før han snittede den ud til hjørnespark for Valencia. Dommer Mike Dean mente ikke at det var tilfældet og han afviste de store protester, hvorefter han fastholdt at der var hjørnespark til Valencia. Det var i det hele taget ikke Valencias kamp, da de ikke formåede at udnytte deres mange skud på mål. Valencia havde hele seksten skud på mål, men kun fire af dem var indenfor rammen, hvorimod Zaragoza blot havde seks skudforsøg, men tre inden for rammen.

Begge hold stillede op uden skader, men Zaragoza måtte alligevel se bort fra Daniel Van Buyten, som sad ud med karantæne, mens Marco Ruben og Keirrison ikke er registret til at spille i UEFA Cuppen. Det var to hold, som gik friskt til kampen og begge hold forsøgte desperat at komme i front. De to venstrekanter David Silva og Angel Di María tryllede på hver deres kant, men hverken Villa, Saviola eller Oliveira formåede at udnytte de mange gode afleveringer. Derfor gik der også 86 minutter før Xabi Prieto fik hul på bylden, da højrekanten steg højest i boksen og headede Di Marías hjørnespark i nettet til 1-0. Det var selvsamme Prieto, som brændte det afgørende straffespark i Copa del Rey finalen mod Real Madrid og det var en tydeligt rørt Prieto efter kampen. Fem minutter inde i overtiden lukkede og slukkede Javier Saviola, da Javier Parades sendte ham alene afsted mod mål. Målmand Renan blev fanget udenfor feltet og angriberen kunne let runde ham og sende bolden i det tomme mål til slutresultatet 2-0.

Jeg er så stolt af hvad mine holdkammerater har udrettet i denne turnering og jeg takker Gud for mit mål i dag. Straffesparket mod Real vil sidde i min underbevidsthed lidt endnu, men med målet og trofæet i aften har jeg fået ro i sjælen. Det er ubeskriveligt at stå her med et så stort trofæ specielt når jeg tænker på hvor store underdogs vi har været igennem hele turneringen. Jeg håber vi kommer til at gøre en god figur i næste sæsons Champions League og det bliver stort at møde de bedste af de bedste. Det her er et øjeblik, som jeg vil huske resten af min karriere og det er et minde for livet.” sagde en tydeligt rørt Xabi Prieto efter kampen.

Valencias vej til finalen: 6-2 over Olympiakos, 4-2 over Braga, 4-2 over Tottenham og 0-0 mod Panathinaikos (7-6 på straffe).
Zaragozas vej til finalen: 3-2 over Manchester United, 3-0 over Rennes, 3-0 over Shakhtar Donetsk og 7-5 over Benfica.

Valencia - Zaragoza 0-2
0-1 Prieto '86
0-2 Saviola '90

Sidst men ikke mindst er Allianz-Arena blevet udpeget til at afholde næste års UEFA Cup finale...

« Seneste Redigering: 02 Mar 2009, 10:42 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 26# Det forjættede land - Real Zaragoza
« Svar #220: 02 Mar 2009, 09:34 »

Sådan! Det er jo helt vildt, det du har formodet at gøre ved Zaragoza på så kort tid. No wonder hvis der kommer tilbud fra United, Real o.l. Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 27# UEFA Cup finalen - Real Zaragoza
« Svar #221: 02 Mar 2009, 13:40 »


Fantastisk Jimmy! Sådan skal det simpelthen være Opstemt

Er forbløffet over du altid har succes med de hold du vælger, men ord som fabelagtigt og genialt kan vel beskrive det hele Opstemt
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 26# Det forjættede land - Real Zaragoza
« Svar #222: 02 Mar 2009, 14:30 »

Sådan! Det er jo helt vildt, det du har formodet at gøre ved Zaragoza på så kort tid. No wonder hvis der kommer tilbud fra United, Real o.l. Thumbs Up

Jo det... men det er sgu også et dejligt hold at spille - de er lige til at gå til.. Wink Jeg har indtil videre kun fået tilbudt hold, som Everton, Fiorentina og Betis.. United og Real frister da meget, men jeg vil gerne fortsætte med at stå i spidsen for Zaragoza.. Peace

Fantastisk Jimmy! Sådan skal det simpelthen være Opstemt

Er forbløffet over du altid har succes med de hold du vælger, men ord som fabelagtigt og genialt kan vel beskrive det hele Opstemt

Mange tak Marchang Thumbs Up

Tak for de flotte ord Thumbs Up

Logged

- Veni, vidi, vici -

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 27# UEFA Cup finalen - Real Zaragoza
« Svar #223: 02 Mar 2009, 15:27 »

Syntes det er helt fænomenalt du kan slå Manchester United. Stor cadeau til dig for det Thumbs Up
Selvfølgelig er det endnu federe du vinder Uefa Cuppen. Super godt gået. Glæder mig til mere Jimmy Thumbs Up
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: 27# UEFA Cup finalen - Real Zaragoza
« Svar #224: 02 Mar 2009, 15:30 »

Fantastisk resultat Jimmy Opstemt
Du har virkelig haft stor succes i Uefa-cuppen med sejre over Man Utd og Benfica Smiley

Super, super duper arbejde, Jimmy Thumbs Up
Logged

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 25 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010