home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23421
  1 Bruger, 617 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: dlg99
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Herre håndbold VM 09
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad mener i om Danmarks fjerdeplads?
Fremragende
- 1 (8,3%)
Særdeles god
- 2 (16,7%)
Fin
- 6 (50%)
Skuffende
- 3 (25%)
Råddent
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 12

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 33 Udprint
Forfatter Emne: Herre håndbold VM 09  (Læst 68772 gange)
Barca-boy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #105: 18 Jan 2009, 22:28 »

Skøøøøøn sejr i dag! Urtolig gejst de viser og de bliver ved med at tro på det. Det ville aldrig kunne lade sig gøre under. (ved godt det er svært at sammenligne, men dengang viste de ikke den samme gejst når de var bagud.) Og dejligt at bare en af vores målmænd kommer i gang. Stor respekt til Landin Thumbs Up

Lad os håbe de ikke dummer sig mod nogle af de andre hold, som vi må anse som værende hold som de burde kunne slå.

I believe it now Grin
Logged


El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #106: 18 Jan 2009, 22:29 »

JEg må lige le fordi jeg har ret Opstemt Grin Ej, de kunne sku mere end jeg regnede med. Hvis de havde vundet tror jeg de var blevet ala Polen i 07, i stedet tror jeg de går ned nu


OT: TdF kan sku også give det kick! Opstemt
Logged

@lex :b
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #107: 18 Jan 2009, 22:46 »

Fuldstændig fantastisk vild kamp  Opstemt

Men hvor må serberne være bitre nu efter at have ført stort det meste af kampen. Og nøj, hvor var vi heldige til sidst. Den kunne lige så godt have endt med en 1-målssejre til Serbien.

Med sejren i dag tror jeg, at vi kan komme langt, men jeg tror ikke på, at vi vinder. Det tror jeg ikke vi er stærke nok til. Men en semi-finaleplads er meget realistisk  Smiley
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #108: 18 Jan 2009, 22:59 »

Som jeg nævnte i tråden da der stod 10-16 til Serberne.

"Vi skal nok vinde" Opstemt
Logged

@lex :b
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #109: 18 Jan 2009, 23:33 »

Nogen der kender nogle TV-kanaler, der viser kampe fra VM? TV 2 viser jo kun Danmark.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #110: 18 Jan 2009, 23:34 »

TV2 Sport viser mange af de andre kampe. Ellers viser de tyske og norske kanaler også
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #111: 18 Jan 2009, 23:37 »

hvem gider se andet end Danmark :p
Logged

@lex :b
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #112: 18 Jan 2009, 23:38 »

TV2 Sport viser mange af de andre kampe. Ellers viser de tyske og norske kanaler også

Har ikke TV 2 Sport, men kunne godt være at jeg skulle tjekke de tyske og norske. Tak for hjælpen  Smiley

hvem gider se andet end Danmark :p

Mig  Wink
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #113: 19 Jan 2009, 03:39 »

hvem gider se andet end Danmark :p

Jeg også  Wink Elsker at studere modstanderne, så man ved hvad de forskellige hold levere..

Ang. kampen i aftes, så skal vi da være yderst tilfredse med sejren. Som jeg forudsagde, er vores forsvar langt fra EM niveauet, og Kasper Nielsen, og for den sags skyld, Joachim Boldsens fravær er en stor svækkelse. Og nå målmændene, med undtagelse af Landin i det sidste kvarter også vælger at lade boldene gå ind, så er det surt. Lad os håbe det var Kasper Hvidts offday, selvom han hellere ikke så alt for godt ud, mod Brasilien.

Lars Christiansen blev også mindre skadet, i hans næst sidste brændte chance, og derfor er vi heldige Lasse Boesen træder i karakter på hans tidligere position ude på fløjen.

Men det er dog positivt den vilje gutterne inde på banen viste, og dagens comeback minder om Sydney i 2000 hvor pigerne besejrede Ungarn, efter at være nede med 5-6 styks med 20 min igen.
Den ekstra tænding som holdet fik, for at vinde med et mål i sidste sekund, kan bære holdet langt, og muligvis også give os sejren mod Norge, og så er vi i mellemrunden med maks point, da Egypten ikke virker skræmmende i år. Men det kræver igen at forsvaret viser MEGET bedre spil.

Ang. morgen dagens kamp mod Saudi-Arabien skal der en stor sejr på tavlen. 15-20 mål skal forskellen gerne være. Og helst kun omkring 20 mål lukket ind. Desuden skal kampen også bruges til at spille Torsten Laen, Kasper Søndergaard og Lasse Svan Hansen ind i turneringen igen. Det er vigtigt de også kommer igang, i det videre forløb!
Oversidderne bliver formentlig nok enten både Lars Christiansen og Hans Lindberg. Ellers bliver det en af de to, og Mads Nielsen, så han kan pleje sin skade.
Logged


Cristiano-Ronaldo
Gæst
 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #114: 19 Jan 2009, 06:50 »

Danmark vandt over Serbien !

Smiley
Logged

ZackS
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #115: 19 Jan 2009, 07:04 »

Bare rolig... De skal nok vinde Wink

Du fik sku ret  Grin
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #116: 19 Jan 2009, 07:05 »

Danmark vandt over Serbien !

Smiley

Seriøst ..  Shockeret Shockeret Shockeret Shockeret

Enig med dig Shaft, har også store forventninger til kampen iaften. Smiley Smiley
Logged

NiielsenxD
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #117: 19 Jan 2009, 08:55 »

jeg tror danmark taber til norge Smiley
Logged

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #118: 19 Jan 2009, 12:07 »

Oversidderne i dagens kamp bliver Lars Jørgensen, som simpelthen ikke kan klare 3 kampe på 3 dage efter hans maveonde. Og gårdagens matchvinder Lasse Boesen.
Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #119: 19 Jan 2009, 12:15 »

Shaft du er forkølet... Læg dig ind i din seng, og sov... Så smitter du heller ikke os andre Tunge

Altså et hold som Saudi-Arabien skal vi simpelthen kunne slå komfortabelt... Satser imo på at det ikke bliver lige så spændende i dag som i går...

Man må jo liiiige gemme lidt nerver til slutkampene Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 33 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010