home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 553 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Herre håndbold VM 09
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad mener i om Danmarks fjerdeplads?
Fremragende
- 1 (8,3%)
Særdeles god
- 2 (16,7%)
Fin
- 6 (50%)
Skuffende
- 3 (25%)
Råddent
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 12

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 33 Udprint
Forfatter Emne: Herre håndbold VM 09  (Læst 68695 gange)
Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #135: 20 Jan 2009, 17:25 »

Er jeg den eneste som er uenig med Bent Nyegaard?
Landin har gjort det godt indtil nu og har en redningprocent på over 33%. Hvis nogen skal hjem af de to er det da Kasper Hvidt.
Wilbek har vel også tænkt over at Niklas kan afløse Hvidt hvis det går galt, ellers havde han vel ikke taget ham med. Det er logik for selv mig Thumbs Up

Logik og Logik.. Landin er taget med, fordi han har kvaliterne, men ikke til at stå fast endnu ved en stor slutrunde. Det er han for urutineret til. Derfor, hvis Kasper ikke rammer topformen, så vil det være smart at have en rutineret målmand i Peter Henriksen som så ville kunne tage over.
Logged


Cristiano-Ronaldo
Gæst
 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #136: 20 Jan 2009, 17:48 »

jeg tror danmark taber til norge Smiley

Jeg tror også Danmark taber til Norge  Skuffet

men vi må jo håbe det ik´ sker....  funny
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #137: 20 Jan 2009, 17:52 »

Kasper Hvidt stod ganske vidst en gennemført elendig kamp mod serberne, men alle har jo dårlige dage. Hans redningprocent var på 69% i går og den var da også ok mod Brasilien. Jeg er sikker på, at han finder niveauet snart.
Logged

Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #138: 20 Jan 2009, 18:11 »

Logik og Logik.. Landin er taget med, fordi han har kvaliterne, men ikke til at stå fast endnu ved en stor slutrunde. Det er han for urutineret til. Derfor, hvis Kasper ikke rammer topformen, så vil det være smart at have en rutineret målmand i Peter Henriksen som så ville kunne tage over.

Jaja siger jo heller ikke han skal stå fast men du siger jo selv han har kvaliteterne.
Man kan jo ikke regne med at Hvidt skal stå så godt året efter, aå Niklas er med for at afløse Hvidt når det går skidt og det har Wilbek så ment at han er bedre til end Peter Henriksen.

Men mener vi skal se det efter de to næste kampe, både med Landin/Henriksen og Laen/Nøddesbo
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #139: 20 Jan 2009, 18:13 »

Kasper Hvidt stod ganske vidst en gennemført elendig kamp mod serberne, men alle har jo dårlige dage. Hans redningprocent var på 69% i går og den var da også ok mod Brasilien. Jeg er sikker på, at han finder niveauet snart.
Nu var det jo også Saudi-Arabien, og Brasillien er heller ikke nogen god modstander.

Men jeg håber da, at han er på vej tilbage Smiley
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #140: 20 Jan 2009, 18:18 »

Jaja siger jo heller ikke han skal stå fast men du siger jo selv han har kvaliteterne.
Man kan jo ikke regne med at Hvidt skal stå så godt året efter, aå Niklas er med for at afløse Hvidt når det går skidt og det har Wilbek så ment at han er bedre til end Peter Henriksen.

Men mener vi skal se det efter de to næste kampe, både med Landin/Henriksen og Laen/Nøddesbo

Det er da det du hentyder til, nå du skriver at hvis nogle skal hjem, så er det da Kasper Hvidt?

Man kan godt regne med at Kasper Hvidt står godt under en slutrunde, som han jo har gjort til alle andre slutrunder jeg kan huske. Ellers skulle han ikke været udtaget. Dét er logik.

Grunden til jeg mener Henriksen skal ind i stedet for Landin, er at han har erfaringen til, HVIS Hvidt ikke rammer topniveauet, til at stå i de store kampe. Der mangler Landin simpelthen rutinen til jeg tør satse på ham.
Logged


Altid FCK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #141: 20 Jan 2009, 18:24 »

Det er da det du hentyder til, nå du skriver at hvis nogle skal hjem, så er det da Kasper Hvidt?

Man kan godt regne med at Kasper Hvidt står godt under en slutrunde, som han jo har gjort til alle andre slutrunder jeg kan huske. Ellers skulle han ikke været udtaget. Dét er logik.

Grunden til jeg mener Henriksen skal ind i stedet for Landin, er at han har erfaringen til, HVIS Hvidt ikke rammer topniveauet, til at stå i de store kampe. Der mangler Landin simpelthen rutinen til jeg tør satse på ham.

Ja man kan selvfølgelig godt regmne med at Hvidt står godt. Men det i Norge var så vildt at det rammer han måske kun en gang. Under em fik Peter Henriksen kun 8 min samlet. Derfor har Wilbek nok også tænkt på hvem der er bedst udover Hvidt. Og der har han så valgt Niklas. Hvis han regnede med at Hvidt stod lige så godt som under em skulle han vel i princippet ikke have taget en 2. målmand med?
Logged

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #142: 20 Jan 2009, 18:27 »

Ja man kan selvfølgelig godt regmne med at Hvidt står godt. Men det i Norge var så vildt at det rammer han måske kun en gang. Under em fik Peter Henriksen kun 8 min samlet. Derfor har Wilbek nok også tænkt på hvem der er bedst udover Hvidt. Og der har han så valgt Niklas. Hvis han regnede med at Hvidt stod lige så godt som under em skulle han vel i princippet ikke have taget en 2. målmand med?

Nu siger jeg ikke manden skal stå ligeså godt, som til EM. Men bare han rammer sit normale niveau, så er det også flot! Det niveau han plejer at spille på nede i Spanien.
Logged


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #143: 20 Jan 2009, 19:38 »

Nu var det jo også Saudi-Arabien, og Brasillien er heller ikke nogen god modstander.

Men jeg håber da, at han er på vej tilbage Smiley
Men alligevel, 69% er en del. Wink Brasilien er da ok, siden de slog Serbien i går, men man skal vel også tænke på, at forsvaret ikke ramte niveauet mod Brasilien. Jeg er sikker på, at Kasper Hvidt er tilbage på de 40-50% mod Egypten og Norge! Thumbs Up Så skal vi bare håbe på, at Steinar Ege ikke er det mod os! Smiley
Logged

Clestin
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #144: 21 Jan 2009, 01:41 »

Jaja siger jo heller ikke han skal stå fast men du siger jo selv han har kvaliteterne.
Man kan jo ikke regne med at Hvidt skal stå så godt året efter, aå Niklas er med for at afløse Hvidt når det går skidt og det har Wilbek så ment at han er bedre til end Peter Henriksen.

Ja og nej.. han har udvalgt landin fordi han er et kæmpe talent og skal have noget erfaring ved en slut runde.. Og han har ikke udtaget ham fordi han var bedre end Peter henriksen men fordi han var yngre og man gerne ville lave en flydende overgang med landin og henriksen så der er nogen med tiden og erfaring kan tage over hvidt..

Men er slet ikke bange for at hvidt ikke nok skal ramme sit niveu som han plejer.. lige så snart at han kender modstanderne så bliver han jo også bedre så han har bedre styr på dem.. det er jeg næsten 100% sikker på
« Seneste Redigering: 21 Jan 2009, 01:43 af Clestin » Logged

We ride together, we die together. Man Utd 4life

Asklepios
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #145: 21 Jan 2009, 13:27 »

Aftnes oversiddere til kampen mod Egypten bliver for tredje ud af fire gange Lasse Svan Hansen, mens også Bjerringbro Silkeborgs Mads Nielsen også skal sidde over i aften.
Logged

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

korzika
Gæst
 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #146: 21 Jan 2009, 17:04 »

Hvis DK vinder i aften, vinder de så deres gruppe?

EDIT: Kom i tanke om det, og det gør de ikke... Smiley
« Seneste Redigering: 21 Jan 2009, 17:07 af korzika » Logged

tjacobt
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #147: 21 Jan 2009, 17:06 »

Hvis DK vinder i aften, vinder de så deres gruppe?
Ikke hvis de taber til Norge
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #148: 21 Jan 2009, 18:28 »

Jeg må indrømme at jeg igår, ikke helt tænkte over muligheden for at hente Kasper Nielsen ned til Kroatien. Jeg troede simpelthen han var for meget ude af form. Men nu hvor han selv siger god for det, så synes jeg klart han skal afsted på fredag, og enten erstatte Mads Nielsen eller Bo Spellerberg.

Ang. aftens kamp, så må DK ikke tabe den, hvis vi er så gode, som vi igen prøver at gøre os til.
Logged


Asklepios
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Herre håndbold VM 09
« Svar #149: 21 Jan 2009, 19:30 »

Jeg må indrømme at jeg igår, ikke helt tænkte over muligheden for at hente Kasper Nielsen ned til Kroatien. Jeg troede simpelthen han var for meget ude af form. Men nu hvor han selv siger god for det, så synes jeg klart han skal afsted på fredag, og enten erstatte Mads Nielsen eller Bo Spellerberg.

Ang. aftens kamp, så må DK ikke tabe den, hvis vi er så gode, som vi igen prøver at gøre os til.

Selv tror jeg ikke at Bo Spellerberg eller for den sags skyld at Mads Nielsen ville blive sendt hjem til fordel for Kasper Nielsen. De er simpelthen hver for sig, meget vigtige for Danmark.

I stedet ville det måske være en idé at sende Lasse Svan Hansen retur. Han er endnu engang blevet vraget i aften, og det tyder ikke på han vil få magen tid på banen fremover heller. Videre, falder en spiller som Hans Lindberg meget sjældent ud af en kamp.

Så hjem med Lasse Svan og ned med Kasper Nielsen.
Logged

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 33 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010