home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 273 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Lyon
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Lyon  (Læst 17010 gange)
Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Lyon
« : 26 Nov 2008, 11:12 »

Er der nogen der har erfaringer med Lyon?
Transferpenge, profiler, talenter, stab osv.
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lyon
« Svar #1: 30 Nov 2008, 20:33 »

Nu skal I da ikke trampe hinanden ned for at komme til at svare.... Wink
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lyon
« Svar #2: 30 Nov 2008, 20:37 »

Tror alle blev trampet så hårdt ned at de døde, desværre. Im The Only Survivour, og har ikke FM09 xD!
Logged

bjerregaard
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Lyon
« Svar #3: 30 Nov 2008, 20:42 »

Kan anbefale dig at købe Veloso og/eller Levezzi(stav?) som er Napoli angriber og er meget hurtig.
Logged

Hagen-92
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Lyon
« Svar #4: 02 Dec 2008, 13:45 »

jeg har lidt erfaring med Lyon, har været dem nogen gange
dog kun i det gamle, men de har uden tvivl det bedste hold
i frankrig, så det skulle helst ikk blive noget problem at vinde
mesterskabet!
men for at klare sig internationalt, skal der dog investeres én
hel del, og nok mest defensivt!
- jeg vil også helt klart anbefale en spiller som Miguel Veloso,
som kan fåes for ca. 110 Mio. DKK.

De har en kæmpe talent der hedder Pjanic eller noget, han skal
helst bruges, så skulle han blive voldsomt god!
- og så har de selvfølgelig Benzema, Ederson og Lloris, som er
nogen af verdens største talenter efter min mening! Smiley
Logged

alishu
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Lyon
« Svar #5: 04 Dec 2008, 17:35 »

Er lige startet med Lyon. Skriver forløbig en stor opgave så jeg kan nok ikke spille så meget.

Jeg har tænkt mig at sælge et par stjerner som Benzema og Jérémy Toulalan(real madrid = måske op til 130 mil) for at få råd til Miguel Veloso.  spørsmålet er så om jeg skal ud og hente en afløser for benzema eller er fred opgaven værdig, og hvem skulle jeg købe istedet???

PS. har ikke rigtig spillet med dem endnu. hvor god er de 2 egentlig???
Logged

Barça, Man U og FCK

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lyon
« Svar #6: 04 Dec 2008, 17:46 »

Ikke sælg Benzema!!! Han er for vild. Kan ikke forstå hvorfor du vil have Veloso istedet for Toulalan. Toulalan er både fransk og næsten ligeså god som Veloso.
Logged

alishu
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Lyon
« Svar #7: 05 Dec 2008, 02:24 »

Ikke sælg Benzema!!! Han er for vild. Kan ikke forstå hvorfor du vil have Veloso istedet for Toulalan. Toulalan er både fransk og næsten ligeså god som Veloso.

Veloso skulle være sindsyg god. han har også vild stats. desuden har jeg haft lyst til at spille med ham i lang tid nu. Benzema vil jeg kun sælge hvis jeg får et rigtig godt bud. 250 +
Logged

Barça, Man U og FCK

bennybenny
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Lyon
« Svar #8: 05 Dec 2008, 08:26 »

du skal da heller aldrig sælge for 250+. Han er jo meget bedre, og nok en af de bedste angribere i denne manager.. Jeg vil sige, at man kun skal sælge ham, hvis bestyrelsen uheldigvis skulle acceptere..
Logged

Fc Bayern - Stern des Südens

MortenKrog1990
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Lyon
« Svar #9: 17 Dec 2008, 10:51 »

Hold på benzema og toulalan!! ingen tvivl .. så er der pjanic, kæmpe talent. Så kan jeg foreslå at købe vagner love Smiley ..
Logged

Længe leve Les Gones!

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Lyon
« Svar #10: 17 Dec 2008, 11:01 »

Jeg spiller også med disse franske herrer. Jeg har selv gjort det ret godt.

Først og fremmest bød United 190 for Toulalan, hvilket min bestyrelsesformand accepterede. For disse penge købte jeg Mexes for ca. 150 mio. En rigtig, rigtig god handel. Derefter solgte jeg Ederson fra reserveholdet for ca. 100 mio, Keita til City for ca. 110 mio, Juninho til Sporting for ca. 75 mio, og Cesar Delgado eller sådan noget, for små 40 millioner.

Herefter købte jeg Veloso, som erstatning for Toulalan, og de sidste penge brugte jeg på at skrabe sammen til ingen ringere end Tevez. Dette betyder så, at jeg nu render rundt med 100 mio på bundlinjen og ingen penge at købe for, men skidt pyt - pengene fosser ind måned efter måned. Til sidst har jeg lånt Kuszczak, som backup.

Selv har jeg endnu ikke fået succes med Benzema, men han er ung og skal nok udvikle sig.

Jeg spiller med Lloris i mål, Mexes og Cris i midterforsvaret, med Mensah som backup. Mine wingbacks er Grosso og Reveillere. Min defensive midtbane er Veloso, den centrale er Bodmer. Fløjene er Källström og Govou, mens jeg i front bruger Tevez - Benzema.

Det er klart mine backs+fløje, der skal erstattes til næste sæson. Der fungerer det ikke særlig godt, og al min kreativitet kommer fra Bodmer - jeg skal have flere strenge at spille på! Smiley
Logged

Frankovich
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Lyon
« Svar #11: 19 Dec 2008, 11:25 »

På wingback pladserne kan jeg foreslå Santon fra Inter, kæmpe talent til højresiden og så har jeg haft stor succes med Marcelo på den anden side, han kan ofte erhverves billigt da Madrid ofte smider ham på salgslisten, eller er der De Silvestri til højresiden.

og Matias Fernandez til venstre kanten, fremragende herre!
Logged

TOD UND HASS DIE S04 - BvB09 vi kommer snart tilbage til toppen!

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: Lyon
« Svar #12: 19 Dec 2008, 11:35 »

Til venstrekanten har jeg fundet et alternativ. Van der Vaart er smidt på transferlisten i Real, så jeg har lejet ham da pengepungen er tom - men jeg omskoler ham til AM L, som han godt kan spille, og han gør det ganske godt. 7 kampe, 5 assist, 1 mål, mens jeg til WB R pt. har Lassana Diarra, og han gør det rigtigt godt. Han skal dog op som MC, når jeg får en bedre back - jeg vil kigge på Santon.
Logged

Frankovich
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Lyon
« Svar #13: 19 Dec 2008, 12:20 »

Lasanna Diarra er genial på den centrale ihvertfald, toppede assist listen for mig i City.. Og Santon bliver genial på den wingback, til 2. season som du skal til kan han sagtens gå ind i start 11'eren i den franske liga ihvertfald, og senere hen bliver han med ordentlig træning og kampe, den bedste offensive back i spillet!
Logged

TOD UND HASS DIE S04 - BvB09 vi kommer snart tilbage til toppen!

AgoXa
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Lyon
« Svar #14: 19 Dec 2008, 19:08 »

Har fået købt Veloso. carlos Vela og santon indtil videre, nu er jeg lige ved at finansiere et køb af sakho Smiley

Så har jeg satme et talentfuldt hold.

Men der er satme mange spillere der bliver solgt, men der er også alt for mange offensive fløjspillere på holdet..
Logged

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010