home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 233 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Lyon
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Lyon  (Læst 17009 gange)
Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lyon
« Svar #15: 14 Jan 2009, 09:31 »

Er jeg den eneste der ikke rigtigt kan få gang i Benzema??.

Eller går der et par sæsoner før han rigtigt slår til?
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

TottenhamHotspur
Gæst
 
Sv: Lyon
« Svar #16: 14 Jan 2009, 14:05 »

Er jeg den eneste der ikke rigtigt kan få gang i Benzema??.

Eller går der et par sæsoner før han rigtigt slår til?

Han har heller ikke været den kæmpe stjerne for mit hold som jeg havde regnet med, og jeg er nu nået til fjerde sæson. Men han har da været en habil angriber med omkring 15 mål pr. sæson, dog har han også haft en længerevarende skade hver sæson.
Logged

datakrigaren
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Lyon - Fremtids rettet
« Svar #17: 16 Jan 2009, 04:56 »

Har fået gang i et spil med Lyon, hvor jeg med alt held i verden blev 2'er i CL første sæson, og vandt ligaen, men strugglede en hel del. Jeg er relativt grøn inden for seriøs FM, men er ganske godt inde i fodbold, men vil altså forsøge at virkelig få det her Lyon spil til at kunne vare lang tid, ved at satse på en masse talenter, og lære lidt mere om spillet. Kunne derfor godt tænke mig noget hjælp til hvilken retning i mener jeg skal gå med holdet, både spiller indkøb, og taktiks mæssigt. Undskyld hvis den er lang og kedelig den her tråd, men jeg blev lige grebet af (hvad jeg selv synes er et dejligt hold Smiley

I første sæson solgte jeg Kader Keita for at give penge til Srna, således har jeg været meget meget aktiv til anden sæson, og mine køb og salg kommer her:

UD: Mathieu Bodmer (£35 mio - Han er god, men det var for mange penge til jeg kunne sige nej)
UD: Kim Källström (£4.5 mio - Kan ikke lide ham, og han er ikke voldsomt god)
UD: Jean II Makoun (£6.5 mio - Formåede aldrig at bide sig fast)
UD: Fred (Free til Ajax)

-------------

IND: Haris Vuckic (£1 mio) U18 holdet
IND: Vaclac Kadlec (£1.5 mio) U18 holdet
IND: Papadopoulos (£3 mio) U18 holdet
IND: Luca Tremolada (£5 mio) U18 holdet
IND: Stevan Jovetic (£17.5 mio)
IND: Kuzmanovic (£15 mio)
IND: Henri Saivet (£5)
IND: Mamadou Sakho (£4 mio)
IND: Gojko Kacar (£12 mio)

Er klar over U18 er dyre nogle af dem, men alle er uden Percentage of sale til deres forhenværende klubber Smiley

Jeg spiller 4-4-1-1 med pile op fra backs og fløje. Som jeg mener det er bedst;

                                    Lloris

Srna               Mensah                Cris         Grosso


Govou         Kuzmanovic           Toulalan     Jovetic

                           
                                   Pjanic


                                Benzema

S1: Remy Vercoutre
S2: Mamadou Sakha (Boumsoung er skadet)
S3: Fancois Clerc
S4: Henri Saivet
S5: Juninho
S6: Bartosz Salomon
S7: Gojko Kacar


Hvilken retning skal jeg gå i, hvilke spillere skal jeg hente til fremtiden. Kan det bedst betale sig at scoute en masse steder i verden og købe ungt?

Håber der en nogle Lyon nørder der vil hjælpe, på forhånd tak!

(Jeg er ny, dont hit me!)
Logged

TottenhamHotspur
Gæst
 
Sv: Lyon
« Svar #18: 16 Jan 2009, 14:32 »

Det ser ud til at være nogle fine indkøb du har gjort dig, og fremtiden burde i hvert fald være sikret på mange positioner. Det er samtidig kanon at du har formået at beholde Toulalan, da han bliver en stjerne. Han var nemlig voldsomt eftertragtet i mit spil og røg derfor til Real Madrid, hvor han nu er en kæmpe stjerne. Din taktik er svær at bedømme da det jo ikke udelukkende afhænger af spillernes positioner. Jeg vil dog anbefale dig at spille offensivt fodbold især i den hjemlige liga, hvor man er meget overlegen Smiley

Hvad havde du problemer med helt præcist?




Logged

datakrigaren
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Lyon
« Svar #19: 17 Jan 2009, 01:06 »

Benzema har været lidt sløvt startende hos mig også, men blev trods alt CL topscorer første sæson. Han har 6 assists og 6 mål på 12 kampe i den nye sæson, så helt skandaløst er det ikke.

Generelt føler jeg mit problem er stabilitet, somom mit hold ikke harmonerer helt. Som i ser er min trup ganske solid og fremtidssikret (måske det er fordi jeg mangler lidt solide rutinerede kræfter?). Taber nogle underlige kampe mod bundhold hjemme osv, og er kun nr 3 i ligaen efter 10 runder. Det er måske mere directions til hvordan jeg skal sætte holdet op, især team instructions er jeg grøn i. Også, hvordan får jeg mest ud af de talenter jeg køber? Ved at skifte dem ind meget, leje dem ud?
Logged

TottenhamHotspur
Gæst
 
Sv: Lyon
« Svar #20: 17 Jan 2009, 16:26 »

Benzema har været lidt sløvt startende hos mig også, men blev trods alt CL topscorer første sæson. Han har 6 assists og 6 mål på 12 kampe i den nye sæson, så helt skandaløst er det ikke.

Generelt føler jeg mit problem er stabilitet, somom mit hold ikke harmonerer helt. Som i ser er min trup ganske solid og fremtidssikret (måske det er fordi jeg mangler lidt solide rutinerede kræfter?). Taber nogle underlige kampe mod bundhold hjemme osv, og er kun nr 3 i ligaen efter 10 runder. Det er måske mere directions til hvordan jeg skal sætte holdet op, især team instructions er jeg grøn i. Også, hvordan får jeg mest ud af de talenter jeg køber? Ved at skifte dem ind meget, leje dem ud?

Altså dit hold består jo ikke udelukkende af unge spillere. Folk som Cris, Grosso, Govou, Mensah og Juninho på bænken burde have rutinen til at spille meget stabilt.
Mht. holdinstruktioner så kan jeg jo kun sige, hvad der har fungeret for mig. Jeg spiller offensivt men den kreative frihed står på normal for at spillere, som ikke er i stand til det, ikke forsøger at drible for meget. Den bliver så sat op individuelt ved dem der kan og omvendt ved dem der ikke kan. Korte afleveringer og langsomt tempo fungerer også rigtigt godt, men det indebærer jo at man har et hold der er i stand til at spille den rundt. Hvilket du jo selvfølgelig har. Den defensive linje står lidt under normal for at forsvarene ikke lige pludselig bliver overrendt af en hurtig angriber.

Det var et par enkelte erfaringer jeg har haft med holdet. Du må sige til hvis du vil se ss af taktikken, holdet eller andet.

De helt store talenter kan du selvfølgelig bruge som indskiftere på førsteholdet, da det gavner dem utroligt meget. Ellers er min erfaring at udlejning af unge spillere er det mest effektive, for at give dem noget førsteholdsfodbold.
« Seneste Redigering: 17 Jan 2009, 16:31 af TottenhamHotspur » Logged

TottenhamHotspur
Gæst
 
Sv: Lyon
« Svar #21: 25 Jan 2009, 16:27 »

Er der virkelig ingen andre der spiller med denne fremragende klub? Hævet Øjenbryn
Logged

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lyon
« Svar #22: 25 Jan 2009, 21:24 »

 Sur Sur Nu har min bestyrelsesformand lige accepteret et bud på Benzema fra Real Madrid på 270 mio + klausuler ialt 300 mio ticked off  Sur


Jeg har dog været så heldig at købe Florent Malouda fra Chelsea til 92,5 mio inden da Rullende Øjne
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lyon
« Svar #23: 25 Jan 2009, 21:36 »

Sur Sur Nu har min bestyrelsesformand lige accepteret et bud på Benzema fra Real Madrid på 270 mio + klausuler ialt 300 mio ticked off  Sur

Jeg kunne jo selvfølgelig prøve om jeg kunne få ham skadet. Så kan det være at de trækker tilbuddet på ham tilbage Rullende Øjne
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Viro
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Lyon
« Svar #24: 25 Jan 2009, 21:53 »

Du kunne også bare forlænge med ham?
Logged

Forza FCK !

Chriz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lyon
« Svar #25: 25 Jan 2009, 23:15 »

Tror det ville være meget svært og få kontrakten forlænget med benzema når en klub som Real Madrid står og banker på din dør..
De kan tilbyde væsentlig flere penge, så det skal være klub følelsen der slår igennem hvis han skulle blive
Logged

TottenhamHotspur
Gæst
 
Sv: Lyon
« Svar #26: 25 Jan 2009, 23:34 »

Altså jeg blev også tvunget til at acceptere bud fra både Real Madrid og Barcelona i anden sæson. Men en ny kontrakt blev lagt på bordet og Benzema underskrev med glæde, og derfor er han stadig i klubben Wink
Logged

Chriz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lyon
« Svar #27: 27 Jan 2009, 10:50 »

Nice nok Smiley
er selv lige startet op med et spil og jeg har fået gang i Benzema.. Har valgt at holde igen med indkøbene og satse på den nuværende trup.. Jeg ligger nummer 1 i ligaen med 2 points forspring til nr. 2, men jeg har også det problem med at være ustabil. jeg vinder 4-5 kampe i træk men så begynder det og gå galt, lige nu tabte jeg f.eks. til toulouse på hjemmebane :S
Logged

Chriz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lyon
« Svar #28: 29 Jan 2009, 14:14 »

Er lige blevet færdig med første sæson og hvilken sæson.. Fik ikke købt nogle nye spiller i transfervinduet, valgte at satse på spillermaterialet og hive 2-3 spillere op for 2. holdet.. Regner ikke med det helt store da jeg ikke fik købt noget ind, men jeg vandt først Ligacuppen, derefter vandt jeg Ligue 1 og sluttede af med at vinde UEFA cuppen.. er mere end en tilfreds med hvad jeg har opnået, kan dog sige at der er blevet købt væsentlig ind til den nye sæson. Spillere som Owen, Diego støder til klubben
Logged

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lyon
« Svar #29: 08 Feb 2009, 13:26 »

Så vandt jeg sq lige mesterskabet med Lyon med 5 runder tilbage. Har ikke tabt en eneste kamp Peace

Og det endda til trods for at Benzema blev solgt af klubformanden Rullende Øjne

EDIT: Og er tilmed i semifinalen i CL.....mod Real Madrid Cool
« Seneste Redigering: 08 Feb 2009, 13:46 af Dalle75 » Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010