home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 387 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2009
| | | | |-+  Lyon
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Lyon  (Læst 17012 gange)
TottenhamHotspur
Gæst
 
Sv: Lyon
« Svar #30: 15 Feb 2009, 17:57 »

Jeg ville egentlig bare få gang i tråden om frankrigs bedste fodboldhold igen, og ville høre hvilke taktikker de forskellige har brugt og med hvor stor succes?
Selv spiller jeg 4-4-2 med en offensiv central midt hvilket har fungeret fremragende indtil videre. Efter 18 kampe i ligaen i sæsonen 2014/2015 ligger jeg nummer et med 47 point og en målscore på 45-2.
Logged

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Lyon
« Svar #31: 15 Feb 2009, 18:40 »

Jeg ville egentlig bare få gang i tråden om frankrigs bedste fodboldhold igen, og ville høre hvilke taktikker de forskellige har brugt og med hvor stor succes?
Selv spiller jeg 4-4-2 med en offensiv central midt hvilket har fungeret fremragende indtil videre. Efter 18 kampe i ligaen i sæsonen 2014/2015 ligger jeg nummer et med 47 point og en målscore på 45-2.

Jeg spiller selv en 4-2-3-1 eller 4-1-3-2 alt efter hjemmebane eller hvem modstanderen nu er. Jeg bruger derfor klart mest 4-2-3-1 og det i øjeblikket med Gignac i spidsen, mens Benzema og Briand er på bænken.
Jeg har vundet mesterskabet alle år undtaget et, samt to gange Champions League(sidste gang endda mod Marseille i finalen) og diverse andre pokalturneringer.
Jeg har satset på franskmænd hele vejen igennem, sådan mit hold nu kun består af franskmænd. Total fedt Smiley crazy
Dog overvejer jeg lidt at ændre på mine regler, sådan jeg måske må have to ikke-franskmænd i truppen.
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

TottenhamHotspur
Gæst
 
Sv: Lyon
« Svar #32: 15 Feb 2009, 18:53 »

Har du heller ikke været i stand til at få Benzema ordentligt op at køre? Gignac er også en del mere målfarlig i mit spil.
Det er jo vanvittigt at hele holdet udelukkende er franskmænd! Så må du snart have nået dit mål mht landsholdet? Hvis du kan få det til at fungere kun med franskmænd er det da fedt, men det ville måske også give lidt ekstra med et par udenlandske stjerner.

Klarer de franske klubber sig også generelt godt i Europa i dit spil?
Logged

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Lyon
« Svar #33: 15 Feb 2009, 19:11 »

Har du heller ikke været i stand til at få Benzema ordentligt op at køre? Gignac er også en del mere målfarlig i mit spil.
Det er jo vanvittigt at hele holdet udelukkende er franskmænd! Så må du snart have nået dit mål mht landsholdet? Hvis du kan få det til at fungere kun med franskmænd er det da fedt, men det ville måske også give lidt ekstra med et par udenlandske stjerner.

Klarer de franske klubber sig også generelt godt i Europa i dit spil?

Ved sidste landsholdsudtagelse havde jeg følgende med: Jérémy Toulalan, Jean Alain Boumsong (Har ikke spllet for mig i denne sæson), Sidney Govou (Har ikke spillet for mig i denne sæson), Patrice Evra, Mathieu Flamini, Hugo Lloris, Jérémy Ménez, André-Pierre Gignac, Karim Benzema, Garry Bocaly, Löíc Nestor, Blaise Matuidi og Antoine Castagnet. Altså ialt 13 spillere. 
Benzema har været meget skadet i denne sæson, så indtilvidere er det 3(2) kampe og 3 mål. Rimelig okay. Samlet er det 7(2) kampe og 5 mål.
Samlet har han scoret 119 mål i 209(8) kampe. Samt et gennemsnit på ca. 7.18.. Det er meget godt klaret. Men ca. 15 mål i ligaen pr. sæson har jeg fået ham til...

Jeg overvejer det især fordi at jeg kun har en målmand med klasse. Min anden målmand er Jody Vivani.. Så jeg burde få mig en ny og en eller to ikke-franskmænd skader nok ikke.

De har klaret sig meget godt. Jeg har jo vundet Champions League to gange, i sidste sæson endda hvor jeg vandt efter straffe mod Marseille.
UEFA Cuppen vant Lens i 2012 efter sejr over CSKA Moskva og i sidste sæson tabte Rennais finalen til Manchester United.
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Chriz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lyon
« Svar #34: 17 Feb 2009, 20:10 »

Nice nok med det franske projekt Opstemt

5 kampe inden i 2. sæson er jeg ubesejret og jeg bruger en 4-3-3 med offensive indstillinger..
Min start 11'er ser således ud.. Er selv godt tilfreds med den

Hugo Lloris
-------------
Grosso
Chris
Kompany
Boulahrouz
-------------
Diego
Marcus Senna
Ribery
-------------
Huntelaar
Benzema
Bojan
Logged

LFC_Fisker
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lyon
« Svar #35: 19 Feb 2009, 15:19 »

Jeg har også startet en karriere nu med fantastiske Lyon. Nogen der har nogle bud til hvem man kan købe til højre back pladsen? Smiley
Logged


KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Lyon
« Svar #36: 19 Feb 2009, 15:24 »

Jeg har også startet en karriere nu med fantastiske Lyon. Nogen der har nogle bud til hvem man kan købe til højre back pladsen? Smiley

Jeg håber ikk at du både har solgt Clerc og Anthony? Jeg var selv nødt til at sælge Clerc, da jeg manglede en spiller på en anden position.
De to er altså klassebacks og i mit spil med Lyon, blev Anthony altså årets spiller i Lyon, kåret af fansene, i 2012 eller 2013... Så nej jeg har ingen forslag, ej heller fordi jeg ikke ved hvor mange penge du har? Wink
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lyon
« Svar #37: 19 Feb 2009, 15:25 »

Jeg har også startet en karriere nu med fantastiske Lyon. Nogen der har nogle bud til hvem man kan købe til højre back pladsen? Smiley

Hvis du synes du har overskud til at bruge en ung en der måske ikke er det bedste valg lige i starten, men til gengæld blive vild, og heller ikke koster det vilde, er det spillere som Mazzarani eller Davide Santon som bliver ca. lige gode hvis de får nok med spilletid. Ellers er der også en Lorenzo De Silvestri.
Logged

Vuelve la ilusión

LFC_Fisker
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lyon
« Svar #38: 19 Feb 2009, 15:37 »

Jeg håber ikk at du både har solgt Clerc og Anthony? Jeg var selv nødt til at sælge Clerc, da jeg manglede en spiller på en anden position.
De to er altså klassebacks og i mit spil med Lyon, blev Anthony altså årets spiller i Lyon, kåret af fansene, i 2012 eller 2013... Så nej jeg har ingen forslag, ej heller fordi jeg ikke ved hvor mange penge du har? Wink
Det er bare fordi, at Clerc er skadet i 7 mdr og Anthony er skadet i 9 mdr...
Hvis du synes du har overskud til at bruge en ung en der måske ikke er det bedste valg lige i starten, men til gengæld blive vild, og heller ikke koster det vilde, er det spillere som Mazzarani eller Davide Santon som bliver ca. lige gode hvis de får nok med spilletid. Ellers er der også en Lorenzo De Silvestri.
Prøver Mazzarani
Logged


LFC_Fisker
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Lyon
« Svar #39: 19 Feb 2009, 16:31 »

Købte Miguel Torres fra Real Madrid for 29 mio. Han spiller lige godt i begge sider og er en god reserve.
Logged


Chriz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lyon
« Svar #40: 22 Feb 2009, 20:01 »

nu er det godt nok forsent, men hvis du skal ud og købe på et andet tidspunkt så tag et kig på Khalid Boulahrouz.. Han spiller fantastisk ved mig og kommer sikkert på årets hold når det skal kåres om 1 måned.. Ellers tag et godt kig på deres eget talent på højrebacken Lamine Gassama, han har gjort det rigtig godt som reserve og første valg inden jeg fik KB
Logged

TottenhamHotspur
Gæst
 
Sv: Lyon
« Svar #41: 24 Maj 2009, 20:21 »

Efter at være blevet udnævnt som fransk mester for 17. gang i træk med klubben syntes jeg lige at jeg ville ligge start-elleveren op til skue, for at vise hvordan holdet ser ud i dag Smiley









Diarra er ved at blive gammel men han spiller sgu stadig stabilt og så er det jo godt at have en rutineret kaptajn Smiley
Et andet minus kunne være Mondoloni, men han er også en meget sikker spiller som kan hvad han skal kunne.
Logged

A Coruna
Gæst
 
Sv: Lyon
« Svar #42: 24 Maj 2009, 20:27 »

Efter at være blevet udnævnt som fransk mester for 17. gang i træk med klubben syntes jeg lige at jeg ville ligge start-elleveren op til skue, for at vise hvordan holdet ser ud i dag Smiley









Diarra er ved at blive gammel men han spiller sgu stadig stabilt og så er det jo godt at have en rutineret kaptajn Smiley
Et andet minus kunne være Mondoloni, men han er også en meget sikker spiller som kan hvad han skal kunne.


OMG Shockeret der er ikke ord der kan beskrive hvor godt jeg synes dit hold er Opstemt gætter på at: Mondoloni, Bertini, Torres og Shik er regens  Peace
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lyon
« Svar #43: 24 Maj 2009, 20:31 »

Kan du se på deres billeder, at de er Smiley
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Lyon
« Svar #44: 22 Jun 2009, 12:48 »

Nogen der kan komme med en idé til taktik i første sæson? Holdet ser ud som følger;

Målmænd: Hugo Lloris, Remy Vercoutre & Johan Hartock

Forsvar: Loïc Abenzoar, Jean Alain Boumsong, Cris, John Mensah, Lamine Gassama, Anthony Réveillére (langtidsskadet), Fabio Grosso & Francois Clerc (langtidsskadet)

Midtbane: Mathieu Bodmer, Jean II Makoun, Morgan Schneiderlin, Jérémy Toulalan, Sidney Govou, Yohan Mollo, Miralem Pjanic, Frank Ríbery, Kader Keita, Kim Källström & Anthony Mouiner

Angreb; Karim Benzema, David Trezeguet, Frédéric Piquionne, Henri Saivet & Yanis Tafer

Jeg ligger på en delt 2. pladsen efter 12 kampe, men jeg er ikke helt tilfreds med spillet..

HIT ME!!
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010