home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 780 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Thorup, Jess Thorup!
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint
Forfatter Emne: Thorup, Jess Thorup!  (Læst 18005 gange)
vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Thorup, Jess Thorup!
« Svar #75: 14 Jan 2009, 10:30 »

Haha, det er konge!
Logged

Pepe
Gæst
 
Sv: Thorup, Jess Thorup!
« Svar #76: 14 Jan 2009, 13:28 »

Haha! Elsker de små detaljer som at Zimling sidder og spiller kinaskak, og at sportsdirektøren spiller Super Mario på sin Nintendo Opstemt Genialt.
Logged

JessThorup-FAN
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Thorup, Jess Thorup!
« Svar #77: 14 Jan 2009, 15:00 »

Haha! Elsker de små detaljer som at Zimling sidder og spiller kinaskak, og at sportsdirektøren spiller Super Mario på sin Nintendo Opstemt Genialt.

Tak  Cool
Logged


vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Thorup, Jess Thorup!
« Svar #78: 14 Jan 2009, 15:09 »

Hvornår kommer næste update? Opstemt
Logged

JessThorup-FAN
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Thorup, Jess Thorup!
« Svar #79: 14 Jan 2009, 15:17 »

Hvornår kommer næste update? Opstemt

Den kommer engang iaften. Tror jeg lægger den ud ved 8 tiden  Thumbs Up
Hvem mon bliver den nye ass. træner?   Rullende Øjne
Logged


Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Thorup, Jess Thorup!
« Svar #80: 14 Jan 2009, 15:28 »

HAHA! funny funny funny

HAr lige læst bloggen igennem og hold kæft det er utroligt det der! KIU my friend! funny

Lige min stil!
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

JessThorup-FAN
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Thorup, Jess Thorup!
« Svar #81: 14 Jan 2009, 20:20 »



Da jeg stod op søndag morgen hang nerverne uden på tøjet. Jeg gik ned i køkkenet og tog mig en skål A38 med müesli, og et stykke knækbrød med brie. Jeg tog min Cheftræner dragt på og kørte af sted på arbejde. Det var i dag slaget skulle slås på ”Blue Water Arena”. Det var tid til sæsonens første kamp. Da jeg ikke havde en ass. Træner havde jeg droppet venskabs kampene da jeg ikke syntes jeg kunne overskue det.
Kampen var mod Randers FC. Jeg mente ikke selv at jeg havde noget at frygte selvom Søren Rieks, Martin Vingaard og Frederik Björck var skadet. Efter træningen dagen forinden havde jeg givet Søren Rieks et lille puf, fordi jeg havde fortalt ham en sjofel vittighed, da han var ved at spise sin franske hotdog. Det skal siges at jeg havde drengene et smut med på ”Bjørne Grillen” efter træningen lige for at fejre at jeg var blevet cheftræner. Men Søren fik åbenbart et stykke pølse galt i halsen og kunne næsten ikke trække vejret. Alexander Östlund fik heldigvis givet ham noget kunstigåndedræt. Søren ligger nu på sygehuset til observation. Jeg var nu kommet til ”Blue Water Arena” hvor jeg parkerede min bil og gik ind i klubhuset. Drengene ventede ivrigt på mig, da der kun var en halv time til kampstart men jeg mente nu at det var fint med tid. Jeg gav dem en hurtig en instruks i hvad der skulle forgå i dag, men de lod ikke rigtig til at lytte de kiggede bare på min hestehale. Ledelsen havde dagen forinden forbudt mig at bruge min 3-2-5 opstilling, så jeg var blevet nød til at lave en ny. Da kampen startede og jeg havde sat mig i min hvide plastic havestol fra SILVAN kunne jeg roligt nyde min første kamp som Cheftræner. Der gik ikke lang tid før Jesper Lange fik serveret en bold lige foran fødderne på ham og selvfølgelig bankede min lille ven den ind til 1-0.
Det var blevet tid til anden halvleg og da jeg havde fået mig en lille morfar i min hvide havestol var jeg ikke helt sikker på hvad der var forgået. Men heldigvis havde jeg min trofaste ven Frederik Björck til at hjælpe mig på sidelinjen. Martin Fribrock havde i mellemtiden fået dårlig mave så lægen Nick McTige kom med lægekassen. Lægekassen havde efter min tiltrædelse i klubben ændret sig markant. Martin Fribrock fik 5 toffifee’s og en Von Oosten (ekstrem bitter snaps) Martin var straks klar igen. Drenge var klar til kamp og løb ud på banen. Der gik ikke lang tid før Thorvaldson sendte bolden i målet til 2-0. Jeg hoppede op af stolen og løb ud på banen for at kramme ham. I det 89” minut reducerede Søren Berg til 2-1, men da slutfløjtet lød havde jeg, Jess Thorup, vundet min første kamp som EfB træner!

To be continued

« Seneste Redigering: 14 Jan 2009, 20:21 af Bave » Logged


JessThorup-FAN
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Thorup, Jess Thorup!
« Svar #82: 14 Jan 2009, 20:22 »

Ny update!
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Thorup, Jess Thorup!
« Svar #83: 14 Jan 2009, 20:36 »

Jeg synes at folk skal have lov til at hygge sig over den, hvis de har lyst. Det er åbenlyst at det er et skrig efter opmærksomhed, men fred være med det, vi har alle brug for vores moments of glory. Humoren er så desværre nede på Monrad og Rislund niveau bortset fra at du (endnu) ikke bruger så frække ord... Ikke lige min stil, men som sagt - fred være med dem der finder det morsomt. Den har så heldigvis forbedret sig siden starten Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Thorup, Jess Thorup!
« Svar #84: 14 Jan 2009, 21:52 »

er der noget FM i den overhovedet? Eller er det bare opdigtning?
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

JessThorup-FAN
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Thorup, Jess Thorup!
« Svar #85: 14 Jan 2009, 21:54 »

De små jokes er opdigtet. der kommer ss i næste update. så deet
Logged


Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Thorup, Jess Thorup!
« Svar #86: 14 Jan 2009, 21:54 »

er der noget FM i den overhovedet? Eller er det bare opdigtning?

Er du bange for at have spildt din tid, hvis der ikke kommer FM, JS?  Grin

For så må jeg nok skuffe dig Smiley
Logged


JessThorup-FAN
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Thorup, Jess Thorup!
« Svar #87: 14 Jan 2009, 21:56 »

Er du bange for at have spildt din tid, hvis der ikke kommer FM, JS?  Grin

For så må jeg nok skuffe dig Smiley

Der kommer SS og FM i den. Det var et rigtigt resultat i den sidste update Cool
Logged


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Thorup, Jess Thorup!
« Svar #88: 14 Jan 2009, 21:58 »

Er du bange for at have spildt din tid, hvis der ikke kommer FM, JS?  Grin

For så må jeg nok skuffe dig Smiley

Nej har faktisk ikke rigtig læst med - var bare fordi jeg undrede mig over, at den lå i børnehaven nu, hvis der er FM med i den, så skal den vel i blogs. Om folk vil det eller ej?!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Thorup, Jess Thorup!
« Svar #89: 14 Jan 2009, 22:00 »

Om folk vil det eller ej?!

Tja, det er der jo delte meninger om. Jeg er nok enig med dig - ellers må der jo laves et regelsæt om hvordan en blog skal laves...

En FM-blog er en FM-blog trods alt.
Logged


Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010