home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 844 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Thorup, Jess Thorup!
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint
Forfatter Emne: Thorup, Jess Thorup!  (Læst 18038 gange)
GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Thorup, Jess Thorup!
« Svar #60: 13 Jan 2009, 16:00 »

Kan slet ikke tage denne blog seriøst. Hvis jeg var Ove Christensen ville jeg blive stødt over at læse denne blog, og wtf? Tror ikke at Jess Thorup sniffer til en menstrautionspose? Mest useriøste blog til dags dato.

Må jeg spørge hvad Ove Christensen skulle have imod at læse om Ove Pedersen og Jess Thorup?

 Wink
Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Thorup, Jess Thorup!
« Svar #61: 13 Jan 2009, 16:01 »

Arh, selvfølgelig en fejl af mig Wink!
Logged

Don W
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Thorup, Jess Thorup!
« Svar #62: 13 Jan 2009, 16:23 »

Jeg griner stadigvæk! Startede allerede med at grine da jeg så navnet Jess Thorup-FAN... Tænk at man skulle opleve det... Peace
Selvfølgelig skal der også være plads til nogle sjove blogs, så jeg følger med!  Thumbs Up
Logged

"Crazy people don't know they're going crazy, they think they're getting saner."
--John Locke - LOST

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Thorup, Jess Thorup!
« Svar #63: 13 Jan 2009, 17:01 »

Jeg synes det er en meget useriøs blog..
Det er nok pointen, og meget nemmere.
Men jeg synes bare, at der burde komme en form for fodbold med, og så få det sat op, så det ikke bare ligner et normalt indlæg..
Logged

JessThorup-FAN
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Thorup, Jess Thorup!
« Svar #64: 13 Jan 2009, 18:28 »




"Vad gör du Jess, du är förmodligen inte och tisser?" spuurgte det dybe stemme bag mig. Jeg vendte mit hoved om og så at det var den rødehårede Frederik Björk der havde opdaget mine ulykker. Langsomt rejste jeg mig op og sagde lige ud: "Jeg er træt af Ove. Han er pisse træls og provokerende. Han bliver ved med at sige at jeg ligner og minder om en pige. Ikke nok med det, så har har han gentagende gange prøvet at ligge an på min kone til de forskellige firmafester. Men dette er ikke den største grund til at jeg er sur. Jeg har siden tidernes morgen ønsket jobbet som cheftræner, og det har Ove nu for anden gang sat en stopper for!" Frederik Björk hævede sine øjnbryn og kiggede mistænktligt på mine Ecco-sandaler. "Hmmm... hvad fanden," hviskede jeg stille og bøjede mig ned over mine fødder og begyndte hurtigt at løsne velcrobåndene på mine sandaler, derefter smed jeg dem væk i en nærliggende busk. "Det var inte så bra. Jag tyckte Ove. Han är för gammal och flintskallig. Jag kommer att hjälpa dig till en post som coach!" hjuplede Frederik højt, "Dessutom har jag en listig plan". Pludselig lyste jeg op. "Tal da dansk? Jeg forstår dig ikke," sagde jeg og prøvede med noget tegnsprog. "Jag har något coke som vi kan platser i Oves påse och sedan få chefer öga på det och han kommer att bli avskedad." vrøvlede Frederik Björk hvorefter jeg svarede: "Prøv og hør her jeg fatter INTET af hvad der kommer ud af din mund, men jeg er egentlig også ligeglad, gør det du vil, jeg følger efter," sagde jeg. Björk tog min hånd og trak mig med ind ad døren til klubhuset.

To be continued
« Seneste Redigering: 13 Jan 2009, 22:16 af Brandborg » Logged


Möllnitz
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Thorup, Jess Thorup!
« Svar #65: 13 Jan 2009, 18:35 »

det er klasse ! denne blog er så sjov og spændende
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Thorup, Jess Thorup!
« Svar #66: 13 Jan 2009, 18:38 »



Er det ikke sådan billed skal være..  Smiley


Synes du skal arbejde lidt med opsætningen hvis det skal være en blog. Indlæggene må godt være lidt længere. Lige nu synes jeg din blog, minder lidt som om du har ventet i 10år i skolen på at lave din egen historie, men aldrig har fået lov. Du er også nød til at skrive lidt om træningen.

Jeg synes du har fat i en udmærket historie.. Jess Thorup prøver at blive Cheftræner. Du kan lave en rigtig god historie, men synes dine updates skulle være lidt længere. Du kunne beskrive hvad der skete til træning osv.
Men synes da det er meget underholdene - men ikke noget fantastisk ... endnu.  Thumbs Up
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Thorup, Jess Thorup!
« Svar #67: 13 Jan 2009, 20:23 »

Genialt. Ved ikke, hvofor jeg griner, men sådan er det engang! Grin
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Naturerunen
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Thorup, Jess Thorup!
« Svar #68: 13 Jan 2009, 22:06 »

Genialt. Ved ikke, hvofor jeg griner, men sådan er det engang! Grin

I second that! xD Genialt!
Logged

Harry Stamper: 'AJ, I have only five words for you: Damn glad to see you boy!'
A.J.: 'That's six words.'

Andreas93
Gæst
 
Sv: Thorup, Jess Thorup!
« Svar #69: 13 Jan 2009, 22:37 »

Kæft det er sjovt   Opstemt Grin funny
Logged

JessThorup-FAN
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Thorup, Jess Thorup!
« Svar #70: 13 Jan 2009, 23:02 »



Inde i klubhuset trak Frederik mig med neden under til førsteholdets omklædningsrum. Frederik var meget ivrig og jeg kunne mærke at han var ligeså opsat på dette som jeg. Vi nåede hurtigt omklædningsrummet, hvorinde Nikki Zimling, Kevin Conboy og Søren Rieks sad og spillede kinaskak. På refkleks spurgte jeg hurtigt: "Skulle i ikke være ude og løbe sammen med de andre, de er lige taget afsted?" De tre sagde ikke rigtig noget, men kigged bare på min tatovering med sommerfugle motiv, som sad på min højre ankel. "I måste gå nu, annars måste vi kämpa!" råbte Frederik til de tre. Zimlig og Rieks rejste sig hurtigt og gik, men Conboy, der ikke kunne forstå svensk, blev siddende. "Hur är du, Conboy?" sagde Frederik med sit truende blik. "I don't understand swedish," klagede Conboy. "Kan you please repeat it in english?" Nu kunne jeg se at Frederik blev gal. Mens han prustede højt som en hest, trampede han hen til Conboy og med ét slog han kinaspillet ned på gulvet så alle glaskugler trillede ud over det hele. Kevin fór op og sprintede nærmest ud. Tilbage stod jeg sammen med Frederik der nu var igang med at rode i sin taske. Op fra in taske tog han en lille pose med hvidt pulver i. "Nu har vi bara lägga den i Oves påse," sagde Frederik smilende og tog mig med op oven på igen.
Inderst inde viste jeg godt dette vi lavede var forkert, men jeg ville gøre alt for at få Oves plads EfB! Ovenpå fandt Frederik hurtigt Oves taske over ved hans stambord. Med en langsom bevægelse med sin hånd, førte han posen ned i tasken og slap posen. "Jess, gå upp till Niels Erik och säga att vi tror att Ove är på coke!" sagde Björk kommenderende. Jeg fattede stadigvæk ikke en pind af det han sagde. "Jeg forstår dig forhelvede ikke!" sagde jeg endnu engang. Men nu skrev Frederik det ned og så fattede jeg det lidt bedre.
Så jeg spurtede op af trapperne og ind på Niels Eriks Søndergaards(sportsdirektør) kontor. Uden at banke på åbnede jeg døren til hans kontor og fandt Niels Erik foran tv'et med sin Nintendo 64 igang med at spille Mario. "Niels Erik! Jeg tror at Ove er på coke." sgade jeg til ham for at få hans kontakt. "Ja. pas på de ikke stikker" mumlede han tilbage. "Hvad snakker du om Niller?" spurgte jeg med et forvirret blik. "Snakker du til mig, Jess?" svarede han ukoncentreret tilbage. "Ja det gør jeg faktisk Niller. Ove er på coke!" sagde jeg. Med ét rejste Niller sig op fra sin læderstol, men han svarede ikke, han stod bare og kiggede på min nederdel. "Da Ove stilte sin taske ved sit bord her til morgen lagde jeg mærke til en lille hvid pose, som jeg mistænker for at være coke," argumenterede jeg. "Hmm.. det lyder ikke godt jeg går straks ned og unersøger det,"

Efter denne episode blev Ove Pedersen fyret fra Esbjerg fB, og  jeg, Jess Thorup, trådte straks til som cheftræner for første holdet. Min første mission var fuldført, men foran mig stod endu flere- og noget vanskligere opgaver.

To be continued



« Seneste Redigering: 14 Jan 2009, 15:02 af Bave » Logged


KongFjong
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Thorup, Jess Thorup!
« Svar #71: 13 Jan 2009, 23:03 »

Det var dog det mest infantile pubertetshumor jeg længe har set! Blogskrivning er en ædel kunst, og alle typer blogge på hver sin måde. Din jargon er grundlæggende på et så lavt niveau, at læsning er spild, selv hvis du vandt CHL i 2. sæson. Alt foregår med måde, og hvis du vil have din blog virkelig bliver sjov, så burde du underspille din humor markant mere. Hvis ikke du oppper dig, så kan bloggen nemt ende i en farce, og der er ingen garanti for, at din blog er åben i morgen. Desuden kan man heller ikke skrive en blog som kun udmærker sig gennem den platte humor. Vi bliver nødt til at have noget indhold som vi kan kommentere på, alt andet er ufornuftigt.

Indrømmet, jeg finder heller ikke bloggen morsom, men ikke desto mindre så synes jeg den bør have lov til at bestå. Den kan være en slags øjenåbner for folk som dig, der mener at det at skrive blog er "en ædel kunst"..... Jesus Christ, der er vidst en der har problemer med at holde begge ben på jorden? At skrive blog er sku da ikke en ædel kunst...

1) Det er ikke kunst. Kunst er det værste snob-ord for alperne og i øvrigt brugt i så store mængder, og skal noget endeligt betegnes som kunst, skal det (imo) være langt brugbart for en bredere skare end blogskrivning er.

2) Og det er slet ikke en "ÆDEL" kunst. Dertil er "kunsten" at skrive en FM blog, simpelthen for ny.

Næ, som jeg skriver, så burde de af os der førhen har skrevet blogs, og dem der stadig gør det, og som oftest skriver meget, meget seriøst og tørt, med kamreferater og fortællinger som var det små noveller, måske vende det hele på hovedet en gang. Sådan som mange opfindere har gjort det i tidens løb, hvor af nogle af de mest interessante opfindelser er kommet frem.

Så i stedet for at "brillere" med flotte ord, fejlfri stavning og kommasætning, og flotte billeder, kunne man måske vende blikket mod det der rent faktisk står?
Logged

JessThorup-FAN
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Thorup, Jess Thorup!
« Svar #72: 13 Jan 2009, 23:26 »

Det var dog det mest infantile pubertetshumor jeg længe har set! Blogskrivning er en ædel kunst, og alle typer blogge på hver sin måde. Din jargon er grundlæggende på et så lavt niveau, at læsning er spild, selv hvis du vandt CHL i 2. sæson. Alt foregår med måde, og hvis du vil have din blog virkelig bliver sjov, så burde du underspille din humor markant mere. Hvis ikke du oppper dig, så kan bloggen nemt ende i en farce, og der er ingen garanti for, at din blog er åben i morgen. Desuden kan man heller ikke skrive en blog som kun udmærker sig gennem den platte humor. Vi bliver nødt til at have noget indhold som vi kan kommentere på, alt andet er ufornuftigt.

At du kalder blogskrivning en "ædel kunst" kan jeg overhovedet ikke følge dig i, og at du mener at det er infantilt pubertetshumor kan jeg heller ikke følge dig i. Heldigvis har vi da også en meget forskellig form for humor! Gudskelov for det. Hvis du nu tager og kigger på nogle af de kommentar jeg har fået angående min blog er det vist kun dig + nogle andre, der syntes at min blog er spil af tid at læse. Det kan godt være at du har skrevet tonsvis at blogge, men hvis det her er min måde at skrive en blog på, må jeg så ikke fortsætte? Hvem siger at en blog SKAL være fornuftig. Nu er det sådan at bloggen ligger i kategorien "Baren" hvor man gerne må udtrykke så på andre måder en den "gammeldags" facon. Jeg ved godt at jeg har skrevet at i gerne må kommentere min blog, men hvis du syntes den er så forfærdelig så lad vær med at spilde din tid på det.   Huh
Logged


Badefar
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Thorup, Jess Thorup!
« Svar #73: 13 Jan 2009, 23:36 »

You've got twisted minds Pal! Opstemt
Logged

JessThorup-FAN
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Thorup, Jess Thorup!
« Svar #74: 14 Jan 2009, 10:16 »

You've got twisted minds Pal! Opstemt

Ja heldigvis.  Wink
Logged


Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010