home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 603 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Thorup, Jess Thorup!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint
Forfatter Emne: Thorup, Jess Thorup!  (Læst 17974 gange)
Andreas93
Gæst
 
Sv: Thorup, Jess Thorup!
« Svar #90: 14 Jan 2009, 22:06 »

Du forsætter den gode stil, kæft det er sjovt at læse funny

Hvorfor ligger den i børnehaven? Det er jo en blog han skriver den bare på en anderledes måde end, den typiske blogskriver skriver sin blog.
Logged

JessThorup-FAN
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Thorup, Jess Thorup!
« Svar #91: 14 Jan 2009, 22:10 »

Du forsætter den gode stil, kæft det er sjovt at læse funny

Hvorfor ligger den i børnehaven? Det er jo en blog han skriver den bare på en anderledes måde end, den typiske blogskriver skriver sin blog.
Ja præcis. jeg har også klaget til crewet. det er mega nedern
Logged


søgaard
Gæst
 
Sv: Thorup, Jess Thorup!
« Svar #92: 14 Jan 2009, 22:14 »

Da JessThorup-Fan selv har afgivet ønske om at få den flyttet til Baren, hvor vi ikke mener, at den hører hjemme, så har vi flyttet den til Børnehaven. Hvis den viser sig, at blive en FM-blog, så skal vi hellere end gerne flytte den tilbage, hvis JessThorup-Fan skulle ønske det.
Ja præcis. jeg har også klaget til crewet. det er mega nedern
Du har netop ikke klaget til os over at den er blevet flyttet men i stedet spurgt om den kunne blive flyttet til Baren, hvor den ikke hører hjemme. Den hører enten til i Blogs eller Børnehaven, alt efter om det er en FM-blog eller bare en historie fra din side.
« Seneste Redigering: 14 Jan 2009, 22:15 af Søgaard » Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Thorup, Jess Thorup!
« Svar #93: 14 Jan 2009, 22:20 »

Efter hvad jeg kan se på de foregående sider, så er det da Zulue der ville flytte den til Baren. Ergo må nogen fra crewet mene at den hører til i Baren. Men allerede der fortæller han jo det er en blog - og om han skal komme med SS!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Thorup, Jess Thorup!
« Svar #94: 14 Jan 2009, 22:21 »

Ja præcis. jeg har også klaget til crewet. det er mega nedern

Nej, du sender en PB til mig, om jeg ikke kan flytte den tilbage til Baren, så du kan få den i senest aktive emner igen. Du er ligeglad med om den ligger i blogs, jo?

... det ville jeg ikke, for hvis du ikke ville have den i blogs (selvom den omhandler FM - tilsyneladende?) så skal den være i Børnehaven. Men hvis det er en fortælling om dit FM-spil, ryger den da tilbage til Blogs.
Logged

JessThorup-FAN
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Thorup, Jess Thorup!
« Svar #95: 14 Jan 2009, 22:22 »

jeg har sagt at jeg vil have flyttet den til baren, fordi jeg troede at i slet ikke ville flytte den til blogs overhovedet, fordi i mente at den var for useriøs!
Logged


Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Thorup, Jess Thorup!
« Svar #96: 14 Jan 2009, 22:23 »

Efter hvad jeg kan se på de foregående sider, så er det da Zulue der ville flytte den til Baren. Ergo må nogen fra crewet mene at den hører til i Baren. Men allerede der fortæller han jo det er en blog - og om han skal komme med SS!

Jeg har aldrig haft det som ønske at den skulle i Baren, for jeg har tidligere i bloggen spurgt Jess om den omhandlede hans spil, hvilket han svarede ja til. Da jeg så i dag ser at den er i Baren tænker jeg, at den intet har at gøre der, og flytter den så til Børnehaven, da det enten er et Børnehave- eller Blog-topic.
Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Thorup, Jess Thorup!
« Svar #97: 14 Jan 2009, 22:30 »

Hvis jeg må give mit besyv med, så er det jo objektivt set ikke en klassisk blog, og derfor kan den jo heller ikke ligge i blogforummet. Men samtidig er den måske en kende for useriøs til at ligge i Baren.
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Thorup, Jess Thorup!
« Svar #98: 14 Jan 2009, 22:31 »

Hvis jeg må give mit besyv med, så er det jo objektivt set ikke en klassisk blog,

Hvad er kriterierne for en klassisk blog. Og hvornår er det IKKE en godkendt blog?
Logged


El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Thorup, Jess Thorup!
« Svar #99: 14 Jan 2009, 22:34 »

Hvad er kriterierne for en klassisk blog. Og hvornår er det IKKE en godkendt blog?
Ja okay, det er selvfølgelig svært at definere, men hvis du sammenligner den med 90 % af alle andre blogs, så ligner den kun på få punkter dem. Ikke at der ikke skal være plads til Jess' blog trods alt, censur vil være en skam, men det vil være synd at kalde det en gennemsnitlig blog
Logged

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Thorup, Jess Thorup!
« Svar #100: 14 Jan 2009, 22:36 »

Ja okay, det er selvfølgelig svært at definere, men hvis du sammenligner den med 90 % af alle andre blogs, så ligner den kun på få punkter dem. Ikke at der ikke skal være plads til Jess' blog trods alt, censur vil være en skam, men det vil være synd at kalde det en gennemsnitlig blog

Tja, men den har da allerede skaffet ham flere læsninger, end alle de blog jeg har lavet - tilsammen!
Logged


JessThorup-FAN
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Thorup, Jess Thorup!
« Svar #101: 14 Jan 2009, 22:36 »

jge holder med spezialized! go go
Logged


El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Thorup, Jess Thorup!
« Svar #102: 14 Jan 2009, 22:44 »

Tja, men den har da allerede skaffet ham flere læsninger, end alle de blog jeg har lavet - tilsammen!
Lige præcis det faktum anerkender jeg også, dårlig omtale er bedre end ingen omtale. Men det har nok noget med gennemsnitsalderen herinde at gøre, og jeg tvivler på, at Jess har været i gang med den helt store markedsanalyse
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Thorup, Jess Thorup!
« Svar #103: 15 Jan 2009, 07:05 »

Lige præcis det faktum anerkender jeg også, dårlig omtale er bedre end ingen omtale. Men det har nok noget med gennemsnitsalderen herinde at gøre, og jeg tvivler på, at Jess har været i gang med den helt store markedsanalyse
Undskyld mig, El Kun, men hvor ser du dårlig omtale?
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

JessThorup-FAN
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Thorup, Jess Thorup!
« Svar #104: 15 Jan 2009, 10:43 »

Der er, som jeg forventede, kommet nogle kommenterer der hentyder til, at denne blog er for useriøs og er et forsøg på at få opmærksomhed, men havde ikke troet at der var så mange der ville tage så godt imod min blog. Har skrevet bloggen fordi jeg mener at sidenm mangler noget humor. Idéen kom da jeg læster en lignende blog, som en bruger ved navn shazaib, havde skrevet. Hans blog blev ikke taget imod med den største støtte, desværre.

Men mange tak for alle dem der stadig læser min blog og synes den er sjovt.
Logged


Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010