home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1254 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  [LUKKET!] #34; Glory - 'The Villa'
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: [LUKKET!] #34; Glory - 'The Villa'  (Læst 75666 gange)
ZackS
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Glory - Aston Villa!
« Svar #45: 31 Jan 2009, 20:02 »

Syntes sku du skriver flot, og gode resultater. Dog kunne der godt komme et billede på i sidste update efter min mening Smiley
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glory - Aston Villa!
« Svar #46: 31 Jan 2009, 20:07 »

Syntes sku du skriver flot, og gode resultater. Dog kunne der godt komme et billede på i sidste update efter min mening Smiley
Mange tak, glad for at du kan lide det Smiley!
Jeg overvejede også at sætte et billede ind af Bendtner, nede ved Arsenal kampen..
Hvad synes du om opstillingen af teksten, og skrivestilen? Smiley
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
#13; Glory - Aston Villa!
« Svar #47: 31 Jan 2009, 22:20 »


Europe, here we come!



LEGIA - ASTON VILLA

  • 2-0 vs. Legia (EC)
  • 1-0 vs. Sunderland (PL)
  • 4-0 vs. Middlesbrough (PL)
  • 1-0 vs. Olympiakos (EC)
Endnu engang, var det op til os selv, at komme videre i europæisk fodbold. Denne gang var det Uefa Cuppens gruppespil, vi havde mulighed for at deltage i. Et forspring på 4-1 lyder komfortabelt. Men fodbold kan ofte overraske. Vi gik på banen, som til en hver anden kamp. Med én eneste målsætning. At vinde! Det er mit mål som manager, for alle kampene. Kampen startede langsomt. John Carew var skadet til kampen, så Lavezzi fik sin første hele kamp. Og sikken satsning jeg havde lavet. I det 11. minut, tager Lavezzi turen ned gennem midten, og banker den ind i netmaskerne! Og det skulle vise sig at blive endnu bedre. Blot 7 minutter senere bankede han bolden i nettet. 2-0!

 Hold kæft hvor var jeg stolt over Lavezzi. Han vandt nærmest kampen alene, og hans 2 mål var hele kampens handling. Få dage senere fik vi vores lodtrækning til gruppespillet. Overraskelsen i gruppen, var danske FC Midtjylland. Utroligt at de kom videre. De slog både NAC Breda og Partizan ud på vejen. Derudover består gruppen af Olympiakos, Valencia og Paris Saint-Germain. En middel gruppe, med nogle svære modstandere.
 - Efter lodtrækningen blev jeg mødt af en gruppe journalister, de er endeligt ved at forstå, at jeg ikke gider at tale med dem. Det morer mig, at de bliver nervøse, ved blot at spørge mig om noget:

"Øhm, David? Hr. David Madsen? Hvad synes du om gruppen i er kommet i?" nærmest hviskede han.

"Sikke et begavet spørgsmål." svarede jeg hurtigt, hvorefter jeg fortsatte: "Jeg synes det er en fin gruppe. Det giver os en mulighed for at vise, hvad vi kan mod nogle store hold."

SUNDERLAND - ASTON VILLA
  Endnu en kedelig kamp, hvor der ikke skete meget. Men igen kunne jeg blot se på fra det tekniske område, da Lavezzi headede bolden i kassen efter 68 minutters spil. Et flot indlæg fra Davide Santon, som Lavezzi ramte med pandebrasken.

ASTON VILLA - MIDDLESBROUGH
  Da vi skulle spille mod Middlesbrough, valgte jeg at lave en 'test'. Jeg satte Agbonlahor og Lavezzi i angrebet sammen. To latterligt hurtige spillere. Og det belønnede sig i en komfortabel sejr. Efter 4 minutter blev Lavezzi målscorer, da han med et fremragende lob uden for feltet, satte føringsmålet i kassen. Igen efter 9 minutter scorede vi. Denne gang var det Agbonlahors tur, da han kom langt ind i feltet, kunne han sikkert sætte bolden ind bag en chanceløs Ross Turnbull. Efter flot fight fra Agbonlahor, kunne han spille Lavezzi fri, og derefter rundede han en modstander og satte bolden op i modsatte krog. Igen efter 41 minutter, udbyggede Agbonlahor til 4-0. Han steg højest på et hjørnespark, hvilket blev det afgørende og sidste mål.

ASTON VILLA - OLYMPIAKOS
  Så skete det endelig. Vi skulle spille vores første Uefa Cup kamp. Sikken fantastisk følelse, 37.875 fans var mødt på på Villa Park, for at støtte os. Og atmosfæren, den var ubeskrivelig. Vi gav bolden op. Lige fra første fløjt, vidste jeg selv, og spillerne, hvad der stod på spil. Alle var tændte. Ikke pga. de lækre cheerleadere, men pga. kampen. Det var en hårdt spillet kamp, som resulterede i, at Gabriel Agbonlahor blev skadet efter en times spil. Fuck! Jeg kløede mig i håret, med et tomt og forvirret blik. Da slog det mig, at Marlon Harewood skulle ind, grundet deres "svage" forsvarsspillere. Og han var da også vores redningsmand, da han med et mål efter 87 minutter gav os en sejr.


« Seneste Redigering: 31 Jan 2009, 22:58 af DavidMadsen » Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glory - 'The Villa'
« Svar #48: 31 Jan 2009, 23:18 »

Afstemning oppe. Stem gerne, og begrund også meget gerne hvorfor i har stemt det som i nu stemmer Smiley
- Jeg håber på en ny update imorgen.
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #13; Glory - Aston Villa!
« Svar #49: 01 Feb 2009, 20:49 »


Aston Villa - Overraskelsen!



HULL - ASTON VILLA

  • 2-2 vs. Hull (PL)
  • 2-0 vs. Newcastle (PL)
  • 0-0 vs. Liverpool (PL)
Det var den 26. oktober, og The Villa skulle på besøg hos Hull City. På Hulls hjemmebane, The Circle, skulle Aston ville forsøge at komme helt til tops. Ezequiel Lavezzi bragte holdet foran i det 13. minut, og smilet på David "Djiñx" Madsens læber kunne nu ses. Det begyndte dog allerede at forsvinde ét enkelt minut senere, da Daniel Cousin udlignede. Da der var spillet 19 minutter, fjernede Daniel Cousin smilet helt, ved at bringe Hull i front. Der skulle gå yderligere 70 minutter, før der sidste mål faldt. Denne gang var det igen Lavezzi, som kunne få netmaskerne til at blafre. 2-2 i det sidste minut, Lavezzi reddede dagen for Aston Villa. Med det ene point kunne The Villains bringe sig op på en 3. plads, delt med flere hold.

ASTON VILLA - NEWCASTLE
Som 'optakt' til kampen, blev vi journalister indkaldt til pressemøde. Normalt ville vi høre hvad de to managere tror om kampen, men idag var der noget specielt. Jeg kørte hjemmefra i god tid, for at finde ud af hvad det var. Da jeg kom frem sad "Djiñx" og snakkede med en 18-årig knægt. Jeg bed mærke i at de snakkede spansk. Da mødet startede forklarede Djiñx det hele, ved at sige at "drengen" hed Iosu Ozcoidi, og var blevet hentet gratis fra Real Sociedad, og tiltræder i Aston Villa fra 1. januar. Ligeså spændende blev det ved kick-off. Efter 28 sekunder havde Gareth Barry bragt The Villains i front. Lavezzi ramte overliggeren, og der stod Barry. Igen lige før pausen scorede Barry. Denne gang på et flot langskud, efter Ashley Youngs flotte oplæg. 3 point på kontoen gjorde, at Aston Villa beholdte sin 3. plads, delt med Manchester United. Over dem ligger deres næste modstander; Liverpool på 2. pladsen, med 1 point mere. Og som nummer 1 kunne man finde Chelsea.

LIVERPOOL - ASTON VILLA
Som en ekstra motivationsfaktor, blev Djiñx inden dagens kamp hyldet som den 2. bedste manager for oktober måned. Samt at Lavezzi blev nummer 3, i kampen om den bedste spiller for oktober måned. Anfield var den perfekte kulisse for dette top-opgør. Første halveg blev meget jævnbyrdig, med en masse Liverpool chancer, men Aston Villa dominans. 2. halveg var en kopi af 1. halveg, hvilket grundlagde en 0-0 kamp. Det ene point var nok til at Aston Villa og Liverpool forblev nummer 3 og 2 i Premier League, Aston Villa deler dog 3. pladsen med Blackburn Rovers og Manchester United.

Logged

ZackS
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Glory - 'The Villa'
« Svar #50: 04 Feb 2009, 08:57 »

Et flot layout! Teksten er klasse, KIU Peace
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glory - 'The Villa'
« Svar #51: 04 Feb 2009, 21:20 »

Et flot layout! Teksten er klasse, KIU Peace
Mange tak, er glad for at du kan lide det Smiley
- Jeg regner med en ny update engang imorgen Smiley
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glory - 'The Villa'
« Svar #52: 05 Feb 2009, 19:48 »

1. - Jeg regner med en update senere i aften.
2. - Er stolt over at kunne nævne, at bloggen her er blevet nævnt i FmF-Awards for januar måned Opstemt
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
#15; Glory - The Villa!
« Svar #53: 05 Feb 2009, 22:51 »


Aston Villa holder fast i toppen!



ASTON VILLA - WEST BROMWICH

  • 2-1 vs. West Brom. (PL)
  • 2-3 vs. Portsmouth (LC)
  • 2-1 vs. Bolton (PL)
De journalister går mig på nerverne. De er hele tiden over alt, og spørger om alle disse dumme spørgsmål. Jeg banker snottet ud af én eller anden journalist en skønne dag. Jeg, David "Djiñx" Madsen, er selvfølgelig den, af alle mennesker på jorden, som de helst vil irritere. Bare fordi jeg som ukendt manager, får job i Aston Villa. Nu må deres tvivl snart være forbi. I vores kamp mod West Bromwich, var jeg lige ved at bruge Lavezzi som enlig angriber, på grund af det hav af skader, som plager mit hold. Vi gik ind til kampen, med vores sædvanlige mentalitet - offensivt! Dette kunne dog ikke ses på banen, da flere af vores offensive kræfter døjede med skader før kampen. Det var også grunden til, at det var danske Martin Laursen der scorede til 1-0, på et smukt hovedstød. Få minutter senere var det højrebacken Luke Young, som kunne få netmaskerne til at blafre. Før pausen reducerede Ishmael Miller, på noget der minder om den mest elendige kasse, jeg nogensinde har set. 2. halveg blev en defensiv affære for os, da jeg bare ønskede at få 3 point med fra kampen. Dette lykkedes, og sikrede en 2-1 sejr over West Bromwich.

PORTSMOUTH - ASTON VILLA
  Så blev det Ligacuppen vi skulle tørne ud i. Vi skulle møde Pompey ude, på Fratton Park. Portsmouth stillede med stærkeste opstilling, i modsætning til os. Det var egentligt en utroligt dårligt spillet kamp, og slutresultatet afspejler slet ikke, hvordan spillet var fordelt. I kampen blev der scoret 5 mål. Alle af Pompey spillere. Først var det Linvoy Primus der scorede i eget net, så scorede Dave Nugent 2 gange lige inden pausen, 2-1 til Portsmouth ved halveg. Portsmouth startede 2. halveg ligeså uheldigt som den første. Endnu engang, med et selvmål. Denne gang var det rutinerede David James, som fik scoret i eget net. Kampen endte 2-2, og gjorde at vi skulle i forlænget spilletid. Da viste Jermain Defoe hans evner, og legede med os i hele den forlængede spilletid. Hans 'leg' førte også til 3-2 målet, hvilket egentligt var fuldt fortjent. En elendig kamp fra vores side, hvor vi dog havde heldet med os, så længe som legen nu var god. Pompey vandt kampen 3-2, og sendte os ud i Ligacuppens 4. runde.

BOLTON - ASTON VILLA
  Denne gang var det Boltons tur, til at møde os. Vi har vist skræmmende form på det seneste, og med en sejr, kunne vi bringe os op på første pladsen, hvis Chelsea og Liverpool tabte deres kampe. Begge hold spillede før os, men de vandt begge to. Nu var en sejr bare krævet, for at følge med de to tophold. En sejr, var da også hvad jeg forventede af mine tropper, bl.a. fordi Bolton efter deres flotte start, var dumpet helt ned som nummer 10 i Premier League. Det startede ikke alt for godt, da Kevin Nolan i det 17. minut bragte Bolton foran. Det holdt dog ikke engang 5 minutter. Steve Sidwell kunne blot 4 minutter senere banke bolden ind bag Jussi Jääskeläinen. Stillingen 1-1 holdt indtil der var spillet 74 minutter. Der kunne Curtis Davies heade bolden i mål, efter et flot hjørnespark. Så førte vi 2-1, og det holdt hele vejen. 3 point yderligere på kontoen, og nu var vi kun 1 point fra Liverpool og Chelsea. I næste kamp møder vi Chelsea, på deres hjemmebane Stamford Brigde.

« Seneste Redigering: 05 Feb 2009, 22:56 af DavidMadsen » Logged

hasselnuzz
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #15; Glory - 'The Villa'
« Svar #54: 06 Feb 2009, 21:25 »

omskol lavezzi til fløj Opstemt
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
#16; Glory - The Villa!
« Svar #55: 07 Feb 2009, 23:44 »


Igen og igen!?



CHELSEA - ASTON VILLA

  • 1-1 vs. Chelsea (PL)
  • 4-1 vs. FC Midtjylland (EC)
  • 1-0 vs. Tottenham (PL)
  • 1-1 vs. Paris Saint-Germain (EC)
  • 1-1 vs. Portsmouth (PL)
  • 1-1 vs. Wigan(PL)
  • 1-1 vs. Valencia (EC)
  • 2-0 vs. Stoke (PL)
  • 1-0 vs. Everton (PL)
  Det var et ægte topbrag, da Chelsea hjemme tog imod os. Vi som nummer 3, havde mulighed for at overhale både Liverpool (nr 2) og Chelsea på førstepladsen. Det var dog ikke noget vi udnyttede til fulde. Det var en jævnbyrdig kamp, hvor jeg i stor sorg måtte se på, da Lavezzi blev skadet efter en halv times spil. Det hjalp ikke ligefrem offensivt. Det udnyttede Drogba et kvarter før tid, med et udemærket mål. Det så meget mørkt ud, da uret viste 90 minutter, og 1-0 til Chelsea. Det hele lysnede dog efter 92 minutter, da Gabriel Agbonlahor bankede bolden ind bag en sagesløs Petr Cech! Sikke en kasse, og 1-1 på 'Broen'. Et godt resultat. Endnu en remis mod et hold fra de 4 store. Vi holdte vores 3. plads, da Liverpool tabte 3-2 til Arsenal. Arsenal er nu nummer 5, og Manchester United overhalde både os og Liverpool, og ligger nu nummer 2.

Endnu en ny spiller!
  Der blev indkaldt til pressemøde mellem Chelsea kampen og FC Midtjylland kampen. Der sad en ung hollænder ved siden af mig. Og mon ikke nogle af, især de spanske og hollandske, journalister vidste hvem det var. Det var unge Rodney Sneijder, og ligesom Iosu Ozcoidi tiltræder han ved årsskiftet. Denne transfer var dog ikke gratis, vi i Aston Villa måtte punge ud med næsten 8 millioner danske kroner. Alligevel er vi meget stolte af købet, og vi håber at han bliver (mindst) ligeså god som storebror, Wesley Sneider.

FC Midtjylland - Aston Villa
  Præcis på sådanne tidspunkter som dette, er det godt at være dansker. Vi fløj til Herning, med ambitioner om en sejr. Vi landede i Billund, og kørte derefter til Herning, hvor vi skulle spille på SAS-Arena. Jeg hilste pænt på Thomas Thomasberg, som stod og snakkede med deres indkøb Tidiane Sane. Og der skulle ikke gå længe, før vi var klar til kampen, mod SAS Ligaens delte 3. plads. Men det skulle blive en walkover som forventet. Ved halveg stod der 3-0 til os, på mål af Gareth Barry og to gange Agbonlahor. Efter pausen scorede Tidiane Sane et trøstemål, som vi besvarede med målet til 4-1, scoret af Gareth Barry på straffe. 2x Agbonlahor + 2x Barry - 1x Tidiane Sane = En sikker førsteplads i gruppespillet.


Aston Villa overblik fra d. 30. november - d. 30. december:
  Først var det Tottenham vi tog imod. Kampen vandt vi 1-0. Først brændte Spurs et straffe, og så scorede vi 5 minutter senere, og efter det var Spurs aldrig tæt på at score mod os. Kampen efter tog jeg og resten af holdet selvsikkert imod Paris Saint-Germain. Det blev 1-1, på mål af Hoarau og senere udlignede John Carew. Kampen efter tog vi til Portsmouth, hvor vi igen fik 1-1 ud af opgøret. Denne gang scorede Agbonlahor vores mål. Så skulle vi hjemme møde Wigan, hvilket også endte 1-1. Gareth Barry scorede på et fremragende langskud, og Agbonlahor blev skadet, hvilket efterlod os med én eneste angriber tilbage på førsteholdet, som var kampklar. For fjerde gang i træk blev det til 1-1, da vi tog til Valencia. Vores 1-1 resultat var nok til en delt 1. plads i vores gruppe, så vi gik videre sammen med PSG og Valencia. I første knockout runde skal vi møde Dynamo Kiev. Nicky Shorey scorede for os, og Lavezzi blev udvist. Ingen angribere tilbage, egentligt. Heldigvis blev Carew klar til vores kamp mod Stoke, som vi vandt 2-0, på mål af Gareth Barry og James Milner som i øvrigt har udviklet sig meget. Kampen efter skulle vi til Liverpool, hvor Everton tog imod. Det blev til en 1-0 sejr, på mål af Ezequiel Lavezzi.
 Vores mange uafgjorte resultater, men stadig nogle sejre, var nok til at holde os på en delt 3. plads, hvor vi deler plads med Manchester United, som også har 39 point. Vi har begge spillet 19 kampe, ligeledes har 1. pladsen Chelsea, som har 42 point. Som nummer 2 ligger Liverpool, dog med en kamp mere end os andre i top 4. Nummer 5 er Arsenal, stærkt forfulgt af Blackburn og Wigan på 6. og 7. pladsen. Vi er lige kommet ind i januar-transfervinduet, og det betyder selvfølgelig rygter i stor stil. Allerede en dag inde, kom der 2 bud på Ashley Young. 135mio + klausuler fra Newcastle, og 160mio + klausuler fra Arsenal. I FA Cuppen skal vi møde Tranmere hjemme den 3. januar, i 3. runde. Efter den kamp tager vi på Villa Park imod Manchester United, hvilket bliver endnu et topmøde. Jeg ved vi kan vinde, og at vi kan spille med i toppen. Efterhånden er det ikke mine, men holdets evner nogle stiller spørgsmålstegn ved. Dog tror jeg på holdet, og holdet tror på mig. De elendige journalister, får ikke lov at ødelægge noget. Når vi holder fast i toppen, og kæmper med om medaljer, bliver det os der griner til sommer! Veni, Vidi, Vici - I came, I saw, I conquered.


Logged

RMFC
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #16; Glory - 'The Villa'
« Svar #56: 08 Feb 2009, 12:17 »

fed blog  Thumbs Up!

gode billeder, godt layout og godt indkøb af Rodney Sneijder

KIU ! Wink
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #16; Glory - 'The Villa'
« Svar #57: 08 Feb 2009, 12:36 »

fed blog  Thumbs Up!
gode billeder, godt layout og godt indkøb af Rodney Sneijder
KIU ! Wink
Jeg takker mange gange, og er glad for at du kan lide bloggen og grafikken Kys Opstemt
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #16; Glory - 'The Villa'
« Svar #58: 09 Feb 2009, 10:52 »

Hvis jeg er heldig kan jeg nå en update inden for et par timer. Ellers kommer der først en update tirsdag aften eller onsdag, for jeg skal være sammen med 2 venner her i min ferie Smiley
Logged

ZackS
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #16; Glory - 'The Villa'
« Svar #59: 09 Feb 2009, 11:10 »

fed blog  Thumbs Up!

gode billeder, godt layout og godt indkøb af Rodney Sneijder

KIU ! Wink

Er helt enig. Fantastisk tekst, layoutet er jeg vild med, og billederne er også gode. Mon Sneijder bliver god?  Shockeret
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010