home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:17:42 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 492 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  [LUKKET!] #34; Glory - 'The Villa'
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: [LUKKET!] #34; Glory - 'The Villa'  (Læst 72928 gange)
patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #17; Glory - 'The Villa'
« Svar #75: 11 Feb 2009, 19:11 »

Lyder spændende, glæder mig til næste update Smiley

Til denne update, syntes jeg igen af du skriver godt og jeg syntes det er kanon flot at mesterskabet i den grad er inde for rækkevidde Smiley
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #17; Glory - 'The Villa'
« Svar #76: 11 Feb 2009, 19:19 »

Lyder spændende, glæder mig til næste update Smiley

Til denne update, syntes jeg igen af du skriver godt og jeg syntes det er kanon flot at mesterskabet i den grad er inde for rækkevidde Smiley
Det er nok lidt svært at hente mesterskabet hjem, da Liverpool gør det godt lige pt. Er glad for at du kan lide det Smiley
Logged

RMFC
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #17; Glory - 'The Villa'
« Svar #77: 11 Feb 2009, 20:56 »

Rigtig flotte resultater og rigtig flot ligaplacering og med hensyn til sproget skuffer du ikke Wink, det er klasse Opstemt !
håber da du kan få direkte deltagelse til CL Smiley
KUTGW ! Thumbs Up
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #17; Glory - 'The Villa'
« Svar #78: 11 Feb 2009, 21:50 »

Rigtig flotte resultater og rigtig flot ligaplacering og med hensyn til sproget skuffer du ikke Wink, det er klasse Opstemt !
håber da du kan få direkte deltagelse til CL Smiley
KUTGW ! Thumbs Up
Dejlig kommentar, er glad for at du kan lide bloggen. Jeg håber også selv på CL Smiley

INFO; Lige før lukke mit spil ned og skrev crash dump. Jeg kunne heldigvis gå ind i spillet igen, men startede den 25. januar - så den sidste kamp mod West Ham vandt jeg kun 1-0, istedet for 3-0 Forlegen
Det betyder at der går lidt længere før i får transferupdaten, men spillet lever stadig. Retter lige update nummer 17, så det passer med den nye kamp mod West Ham Smiley

EDIT: Så er det rettet. Jeg skal istedet for Portsmouth møde Hull i FA Cuppen. De transfers jeg havde lavet, prøver jeg at lave igen, så det bliver det samme som før. Hvis det lykkedes, får i måske transferupdaten snart Smiley
« Seneste Redigering: 11 Feb 2009, 21:55 af DavidMadsen » Logged

RMFC
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #17; Glory - 'The Villa'
« Svar #79: 11 Feb 2009, 22:46 »

ærgeligt, men godt at du er oppe på hesten igen Smiley
Det er jo også fint nok at vinde 1-0 istedet for 3-0 og Hull er jo ikke en bedre modstander end Porstmouth så ikke fordi det er en svækkelse for dig  Thumbs Up
hvornår kan man så regne med updaten Wink ?
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
#18; Glory - 'The Villa'
« Svar #80: 12 Feb 2009, 00:15 »


Transfers + Kampe!



TRANSFERS;

 Det blev et lettere travlt januar-transfervindue. Først og fremmest var der gang i buddene på mine profiler. Newcastle bød 175mio på Ashley Young, Arsenal bød ligeledes på Young, dog kun 122mio. Ingen af dem blev dog accepteret. Først og fremmest blev Nuri Sahin hentet. Han kommer gratis til klubben til sommer. Der var massevis af klubber efter Sahin, som er et vaskeægte 'wonderkid'. Den centrale midtbane spiller var glad for at have skrevet under på en aftale med os, selvom han i første omgang ville til Schalke. Vi tilbød dog flere penge, og det gjorde udslaget i sidste ende.
 
 Så blev transferbomben droppet, og Real Madrid og AC Milan bød begge 150mio på Carlos Cuéllar, som var udset en plads som udskifter hos Villa i første omgang. Ud med Carlos Cuéllar, som også foretrak pengene - og tog til Real Madrid. Så skulle der hentes en erstatning, med 5 dage tilbage af transfervinduet. Det blevet af de større indkøb, da vi spenderede hele 72,5mio på brasilianske David Luiz, som tiltræder på en 5-årig aftale, med noget nær klubbens dyreste honorar. Over en halv million kunne unge David Luiz hæve, og det var hver eneste uge. Han var udset en startplads med Curtis Davies. Få dage efter transfervinduet smækkede i, fik vi også hentet Gerorginio Wijnaldum for 25 millioner, plus nogle klausuler som gør at Feyenoord skal have nogle procenter hvis vi sælger Wijnaldum videre.

ASTON VILLA - FULHAM
  Vi tog hjemme imod Fulham, og i start 11'eren kunne man finde nyindkøbet David Luiz. En spiller som hurtigt skulle bemærke sig. Vi startede som lyn og torden, og Ashley Young bragte os foran efter blot 11 minutters spil. Så blev det David Luiz' tur. Han scorede efter et hjørnespark blot 9 minutter efter Young. 2-0, og mere på vej. Efter pausen lod jeg Gabriel Agbolahor få comeback efter sin lange skade. Det tog ham da også kun 4 minutter af 2. halveg at eksekvere. Jeg var jublende lykkelig, over at Agbonlahor og David Luiz begge scorede. Sikke en morale der var på holdet, og en udsøgt stemning på stadion. Det blev desværre til et trøstemål, 5 minutter inde i overtiden. John Pantsil fik sat foden på et dårligt indlæg, og kampen endte 3-1. Siden vi spillede før Liverpool, og Chelsea stadig havde to kampe i baghånden, lå vi nummer 1! Både Liverpool og Chelsea kunne dog overhale os. Efter kampen blev jeg månedens manager, med 11 point for 5 kampe. Sikken hæder at få, når man kun har været proffesionel manager i et halvt år. Af nævnværdige resultater, vandt Manchester United utrolige 9-0 mod West Brom. på Old Trafford.

ARSENAL - ASTON VILLA
  Denne gang måtte blive lykkens gang, da vi snart fortjente at slå Arsenal. Med vores fantastiske form og Arsenal som nummer 5, burde det heller ikke være umuligt. Arsenal startede kampen på 46 sekunder. Allerede dér havde Fabregas sendt bolden ind bag Asenjo. Dog scorede han i eget net, 5 minutter senere. Theo Walcott viste prøver på sin hurtighed, og efter 11 minutter kunne han spurte fra forsvaret og sende bolden sikkert op i nettaget. Så udlignede Nigel Reo-Coker, efter en gang klumpspil i Arsenal-defensiven. Det var hans første og eneste sæsonscoring, og Reo-Coker brød ud i enorm jubel. Kort før pausen bragte Agbonlahor os i front, på et flot spark. Arsenal havde komplet mistet pusten i 2. halveg, og lignede et tamt Stoke hold. Dog havde Arsenal ligeså mange store chancer som vi havde, og begge hold vadede i direktør chancer. Indskiftede Wayne Routledge kunne ligeledes score hans første sæsonmål, 10 minutter før tid. Da brød Arsenal helt sammen. Efter kampen fortalte Arsene Wengér mig, at han havde stor tro på mine evner, og indrømmede at hvis vi holdt formen, var vi favoritter til titlen. Store ord, fra en stor manager. Jeg takkede pænt, og forlod stadion. Da jeg kom ud, blev jeg overfaldet af blitz, journalister og fotografer. Jeg bad dem alle om at skride og fjerne kameraerne fra mit ansigt, men de hørte ikke efter, og spurgte hele tiden om jeg var glad for at have vundet over Arsenal hjemme på Emirates. Selvfølgelig var jeg glad, stupide folk. Enhver idiot kan åbenbart blive journalist.

PREMIER LEAGUE
DAVID LUIZ + NURI SAHIN
  • 3-1 vs. Fulham (PL)
  • 4-2 vs. Arsenal (PL)
« Seneste Redigering: 12 Feb 2009, 12:42 af DavidMadsen » Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #17; Glory - 'The Villa'
« Svar #81: 12 Feb 2009, 00:16 »

ærgeligt, men godt at du er oppe på hesten igen Smiley
Det er jo også fint nok at vinde 1-0 istedet for 3-0 og Hull er jo ikke en bedre modstander end Porstmouth så ikke fordi det er en svækkelse for dig  Thumbs Up
hvornår kan man så regne med updaten Wink ?
I det mindste vandt jeg kampen. Men fik Hull i stedet for, så det er jo meget fint. Updaten er lige kommet Opstemt
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #18; Glory - 'The Villa'
« Svar #82: 12 Feb 2009, 00:28 »

Ganske udemærket, David Smiley Der mangler dog lige nogle afsnits i dine updates og du skal vidst havde styr på kommaerne.

Det ser utroligt lovende ud i ligaen, så mesterskabet er helt sikkert på vej til Villa Park.

Keep up the good work  Thumbs Up
Logged

RMFC
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #18; Glory - 'The Villa'
« Svar #83: 12 Feb 2009, 12:20 »

Flot update Opstemt.
gode køb af Nuri Sain og David Luiz Smiley
har også selv købt David Luiz i et Real save Wink
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #18; Glory - 'The Villa'
« Svar #84: 12 Feb 2009, 12:41 »

Flot update Opstemt.
gode køb af Nuri Sain og David Luiz Smiley
har også selv købt David Luiz i et Real save Wink
Jeg lægger også lige et SS op af Wijnaldum senere, selvom der ikke er sket meget i hans udvikling. Jeg er glad for at du følger med i bloggen og kan lide den Smiley

Ganske udemærket, David Smiley Der mangler dog lige nogle afsnits i dine updates og du skal vidst havde styr på kommaerne.
Det ser utroligt lovende ud i ligaen, så mesterskabet er helt sikkert på vej til Villa Park.
Keep up the good work  Thumbs Up
Ja, måske burde jeg lave flere afsnit. Jeg kan ikke blive enig med mig selv om jeg vil bruge ny-komma eller start-komma. Så det er lidt en blanding nogle gange.. Jeg håber da også at jeg ender højt i ligaen.
Ellers er jeg glad for at du kan lide det jeg laver Smiley.
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #18; Glory - 'The Villa'
« Svar #85: 12 Feb 2009, 16:47 »

Jeg skal til at lave en ny update, og vil gerne lige vide, om jeg skal skrive om alle kampene, eller om jeg bare skal skrive om de vigtigste?
Hvis jeg skal skrive om alle kampene, bliver næste update MEGA lang.. Smiley
Logged

RMFC
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #18; Glory - 'The Villa'
« Svar #86: 12 Feb 2009, 18:54 »

skriv om de vigtigste Smiley
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
#19; Glory - 'The Villa'
« Svar #87: 12 Feb 2009, 19:01 »


Toppen er ikke en by i Rusland!



Toppen af poppen;

3-0 vs. Sunderland (PL)
1-0; James Milner (21).
2-0; Carew (48).
3-0; Agbonlahor (86).


2-1 vs. Hull (FA)
0-1; Nigel Reo-Coker (43).
Martin Laursen udvist (68).
0-2; Curtis Davies (77).
1-2; Bernard Mendy (92).

1-0 vs. Dynamo Kiev (EC)
1-0; Gabriel Agbonlahor (93).

2-1 vs. Middlesbrough (PL)
0-1; Emmanuel Pogatetz, selvmål (26).
0-2; Curtis Davies (34).
1-2; Roberto Soldado (54).

1-1 vs. Dynamo Kiev (EC)
1-0; Oleg Husyev (26).
Ayila Yussuf udvist (29).
1-1; John Carew (92).

1-0 vs. Hull City (PL)
1-0; Martin Laursen (62).

2-0 vs. Bolton (FA)
1-0; Martin Laursen (49).
2-0; Martin Laursen (77).


  Vi fortsatte bare derudaf, og startede med at give Sunderland en lussing på 3-0. Derefter slog vi Hull ud af FA Cuppens 5. runde, med en 2-1 walkover. Så kom vi til Uefa Cuppens første knockout runde, hvor vi skulle møde Dynamo Kiev over to opgør. Mellem de to opgør, slog vi Middlesbrough med 2-1 på udebane. I februar måned blev Asenjo kåret som månedens unge spiller, med David Luiz og Davide Santon i hælene. 3 Villa spillere i top 3 må siges at være fantastisk.

 Det første møde var i England, hvor det blev en lang kamp. Det var et meget tæt møde, hvor begge hold havde mange store chancer. Vi burde da også have scoret efter en times spil, hvor John Carew brændte en enorm chance. En afgørelse kom 3 minutter inde i overtiden, da Agbonlahor stak af fra Kiev defensiven, og rundede deres keeper. Et elegant mål som kom en anelse sent.

 I returopgøret skulle vi helt til Ukraine for at spille. Efter 26 minutters spil kunne Oleg Husyev udplacere Sergio Asenjo via den ene opstander. Momenter efter vi havde givet bolden op, mistede Ayila Yussuf besindelsen, og skubbede til Agbonlahor, som ikke var i boldbesidelse. Dommeren så det, og det var nok til at smide Yussuf tidligt i bad. Endnu en gang skulle vi dybt ind i overtiden for at score på Dynamo Kiev. Denne gang var det John Carew som sendte bolden i kassen, på et fremragende spark fra distancen. Via en samlet 2-1 sejr, sikrede vi os samlet avancement i Uefa Cuppen. I næste runde skal vi til det solrige Spanien, nærmere betegnet Valencia. Den første kamp spilles på Villa Park, mens returopgøret spilles på Mestalla.



 Derefter var det den danske forsvarskæmpe Martin Laursen som tog fat i dirigentstokken. Normalt sigtede vi efter David Luiz på hjørnespark, men mod Hull og Bolton blev det Laursen som nettede 3 gange, ét mål mod Hull og to mod Bolton. Næsten alene afgjorde den danske landsholdskaptajn begge kampene og derved sendte os alene til tops i Premier League, og forviste på bedste eventyr manér Bolton fra FA Cuppens 6. runde.


« Seneste Redigering: 12 Feb 2009, 19:03 af DavidMadsen » Logged

real ralle
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #19; Glory - 'The Villa'
« Svar #88: 12 Feb 2009, 19:10 »

Måske en lidt besked, men vil lige sige at det er nogle super køb af Sahin og David Luiz. Har selv haft Luiz i Real Madrid hvor han spillede sig til en fast plads.
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #18; Glory - 'The Villa'
« Svar #89: 12 Feb 2009, 19:45 »

skriv om de vigtigste Smiley
Det valgte jeg også at prøve Wink

Måske en lidt besked, men vil lige sige at det er nogle super køb af Sahin og David Luiz. Har selv haft Luiz i Real Madrid hvor han spillede sig til en fast plads.
Jeg er også ret glad for købet af David Luiz, specielt fordi han kun kostede det halve af hvad jeg solgte Carlos Cuéllar for Smiley
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010