home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:17:42 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 559 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  [LUKKET!] #34; Glory - 'The Villa'
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: [LUKKET!] #34; Glory - 'The Villa'  (Læst 72949 gange)
DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #16; Glory - 'The Villa'
« Svar #60: 09 Feb 2009, 11:15 »

Er helt enig. Fantastisk tekst, layoutet er jeg vild med, og billederne er også gode. Mon Sneijder bliver god?  Shockeret
Mange tak, det glæder mig at du kan lide grafikken og generelt bloggen Smiley
Med hensyn til Sneijder, så mener næsten alle trænere i klubben, at han kan blive ligeså god som Ashley Young Thumbs Up
Logged

real ralle
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #16; Glory - 'The Villa'
« Svar #61: 09 Feb 2009, 11:17 »

Godt køb af Sneijder han skal bare have spilletid så bliver han god. Der ud over rigtig flot grafik og god tekst.
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #16; Glory - 'The Villa'
« Svar #62: 09 Feb 2009, 11:21 »

Godt køb af Sneijder han skal bare have spilletid så bliver han god. Der ud over rigtig flot grafik og god tekst.
Mange tak, godt at du kan lide det Smiley
Sneijder har allerede fået debut, det kommer nok til at stå i næste update Wink
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #16; Glory - 'The Villa'
« Svar #63: 09 Feb 2009, 11:44 »

Bloggen er næsten blevet læst 1750 gange, hvilket jeg synes er ret godt. Jeg vil lige sige tak til alle dem der følger med og dem der kommenterer bloggen, det hjælper på motivationen til at lave flere updates til jer! Smiley
Logged

RMFC
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #16; Glory - 'The Villa'
« Svar #64: 09 Feb 2009, 11:45 »

Mange tak, godt at du kan lide det Smiley
Sneijder har allerede fået debut, det kommer nok til at stå i næste update Wink

Hvornår kan man regne med næste update  Wink?
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #16; Glory - 'The Villa'
« Svar #65: 09 Feb 2009, 14:44 »

Hvornår kan man regne med næste update  Wink?
Jeg når det desværre ikke idag, da der er en ting jeg ikke kan nå at få med i updaten.
Og jeg skal hjem til to venner, her om 10 minutter, så er først hjemme imorgen aften.
Så enten imorgen aften, eller onsdag Smiley
Logged

Barfoed91
Gæst
 
Sv: #16; Glory - 'The Villa'
« Svar #66: 10 Feb 2009, 09:26 »

Spillede også med Aston Villa i FM08. De har potentialet til at blive rigtig nice!
Glæder mig til at læse videre i din blog!
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #16; Glory - 'The Villa'
« Svar #67: 10 Feb 2009, 23:12 »

Spillede også med Aston Villa i FM08. De har potentialet til at blive rigtig nice!
Glæder mig til at læse videre i din blog!
Jeg er glad for at du vil følge med, og for at du kan li' bloggen Smiley
Jeg regner dog først med en update imorgen, da jeg først lige er kommet hjem nu Smiley
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #16; Glory - 'The Villa'
« Svar #68: 10 Feb 2009, 23:29 »

Synes det bliver lidt irriterende med at du laver det første bogstav i en anden farve - og synes måske generelt at du bruger for mange farver. Men ellers en flot blog, som du dog godt kan forbedre - hvis du gør' grafikken mere simpel, tror jeg det vil fungere bedre; uden for mange udråbstegn eller navne på.
Det skriftlige ... jeg vil sige til dig, prøv at udfordr' dig selv, kast dig selv ud i nogle større sætninger, beskrivelser, gentagelser - for dit sprog kan meget hurtigt blive ensformigt. Dine sætninger bliver meget korte og næsten som når man lige er startet - du har tydeligvis mere talent end det, så udnyt det .. du bliver kun bedre hvis du øver dig.

Det er ikke for at være skarp over for dig eller noget, men jeg håber du kan bruge min kritik. Ellers skriv en PB eller noget, så kan jeg måske uddybe/hjælpe. Smiley
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #16; Glory - 'The Villa'
« Svar #69: 10 Feb 2009, 23:40 »

Synes det bliver lidt irriterende med at du laver det første bogstav i en anden farve - og synes måske generelt at du bruger for mange farver. Men ellers en flot blog, som du dog godt kan forbedre - hvis du gør' grafikken mere simpel, tror jeg det vil fungere bedre; uden for mange udråbstegn eller navne på.
Det skriftlige ... jeg vil sige til dig, prøv at udfordr' dig selv, kast dig selv ud i nogle større sætninger, beskrivelser, gentagelser - for dit sprog kan meget hurtigt blive ensformigt. Dine sætninger bliver meget korte og næsten som når man lige er startet - du har tydeligvis mere talent end det, så udnyt det .. du bliver kun bedre hvis du øver dig.

Det er ikke for at være skarp over for dig eller noget, men jeg håber du kan bruge min kritik. Ellers skriv en PB eller noget, så kan jeg måske uddybe/hjælpe. Smiley
Jeg har da tænkt mig at prøve det på 'din' måde i næste update, for at se om det fungerer for mig. Det med teksten på billederne er jeg også stoppet med igen, da jeg selv syntes at det blev grimt, når det blev forstørret. Hvad angår tektsten, vil jeg da prøve at tage nogle chancer, eller hvordan man siger det. Specielt fordi jeg selv ved, at jeg kan gøre det på den måde. Jeg er meget glad for at der kommer konstruktiv kritik, da det er bedre end ubrugbar kritik, og giver et indblik i hvad læserne synes. Når jeg kommer med en update imorgen, må du meget gerne kigge på det endnu en gang, og kommentere på, om det har virket for mig, og komme med konstruktiv kritik endnu en gang Smiley
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #16; Glory - 'The Villa'
« Svar #70: 10 Feb 2009, 23:43 »

Jeg har da tænkt mig at prøve det på 'din' måde i næste update, for at se om det fungerer for mig. Det med teksten på billederne er jeg også stoppet med igen, da jeg selv syntes at det blev grimt, når det blev forstørret. Hvad angår tektsten, vil jeg da prøve at tage nogle chancer, eller hvordan man siger det. Specielt fordi jeg selv ved, at jeg kan gøre det på den måde. Jeg er meget glad for at der kommer konstruktiv kritik, da det er bedre end ubrugbar kritik, og giver et indblik i hvad læserne synes. Når jeg kommer med en update imorgen, må du meget gerne kigge på det endnu en gang, og kommentere på, om det har virket for mig, og komme med konstruktiv kritik endnu en gang Smiley
Nu er jeg ikke lige hjemme indtil fredag, men jeg vil da stadig råde dig til at kaste dig ud i det. Wink Prøv .. - men det må heller ikke blive for overdrevet .. Alt med måde, men jeg tror da sagtens du kan hæve niveauet. Jeg skal nok kigge ind på fredag. Smiley
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #16; Glory - 'The Villa'
« Svar #71: 10 Feb 2009, 23:49 »

Nu er jeg ikke lige hjemme indtil fredag, men jeg vil da stadig råde dig til at kaste dig ud i det. Wink Prøv .. - men det må heller ikke blive for overdrevet .. Alt med måde, men jeg tror da sagtens du kan hæve niveauet. Jeg skal nok kigge ind på fredag. Smiley
Så på fredag da Wink
Men ja okay. Jeg vil prøve den nye skrivestil, og høre hvad læserne, og/inklusiv dig, mener om det. Hvis jeg overdriver lidt, må jeg jo bare kombinere det gamle med det nye, så det bliver et sted i midten.
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #16; Glory - 'The Villa'
« Svar #72: 11 Feb 2009, 12:17 »

Så er jeg oppe, og skal til at spille. Jeg regner med en update, ved 15 tiden Smiley
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
#17; Glory - 'The Villa'
« Svar #73: 11 Feb 2009, 18:43 »


Up we go!



ASTON VILLA - TRANMERE

  • 3-0 vs. Tranmere (FA)
  • 2-2 vs. Manchester United (PL)
  • 2-0 vs. West Ham (PL)
  • 4-3 vs. Blackburn (PL)
  • 0-0 vs. Manchester City (PL)
  • 1-0 vs. West Ham (FA)
  I FA Cuppens 3. runde gæstede Tranmere Villa Park. Vores mål i kampen var videre avancement i FA Cuppen, og vi ville uden tvivl vinde kampen. Jeg satsede på Nathan Delfouneso, men han formåede ikke at få noget ud af kampen. Istedet var det John Carew som var hurtigst ude af startblokken. Efter 8 minutters spil havde han formået at banke læderet i kassen. Blot 3 minutter senere, var det Carlos Cuéllar som scorede. En løs returbold kom trillende hen til hans fødder, og sådan en chance misser man ikke. Tæt før pausen var det "Lynet" Lavezzi som scorede. Med hans fantastiske acceleration, kunne han løbe fra hele Tranmere defensiven, og let udplacere deres keeper. 2. halveg blev en kedelig fornøjelse, med debut til Rodney Sneijder. En mildest talt dårlig indsats af Sneijder, som lå et godt stykke under gennemsnittet.

ASTON VILLA - MANCHESTER UNITED
  Alt tydede på at dette skulle blive et brag af de store, da begge hold var i forrygende form før det indbyrdes opgør. Kampen blev dog også, som  forventet, en super kamp. Det startede for alvor efter 9 minutter, da Ryan Giggs bankede et frispark i kassen fra 22 meters afstand. Dårlig placering af muren førte til en god placering af bolden, uden for Asenjos rækkevidde. Vi figthede i resten af 1. halveg for at følge med De Røde Djævle. Det lykkedes, og stillingen var 0-1 ved pausen. Lige efter pausen får vi tilkendt et straffespark, da Rio Ferdinand pløjede Gareth Barry ned i feltet. Barry var selv manden på pletten, da han eksekverede sikkert. 1-1 stillingen holdt i 20 minutter, hvorefter John O'Shea blev indskiftet. Det gav Ashley Young oceaner af plads, da Steve Sidwells stikning skar igennem forsvaret. Ashley Young udsprintede O'Shea, og placerede bolden i netmaskerne, bag van der Sar. Jeg sprang op fra bænken, og dansede en velfortjent dans i mit tekniske felt. Men så heldige som storhold altid er, får de scoret til sidst. 90 minutter spillet, og Tevez sprintede forbi Laursen. Asenjo parrerede flot, og så modtog Davide Santon bolden, og prøvede at spille den tilbage til en liggende Asenjo, endda med en for kort aflevering. Det opfangede netop indskiftede Anderson, og så var stillingen 2-2. Det er også, hvad kampen endte. Efter kampen opførte jeg mig som et spørgsmålstegn. Jeg var glad, men samtidig skuffet. Og ret vred på Davide Santon, som sagtens kunne have clearet bolden. Efter denne kamp, var vi nu oppe på 14 kampe i streg uden nederlag i Premier League.

ASTON VILLA - WEST HAM + ASTON VILLA - BLACKBURN
  Yderligere to kampe på mit CV som manager for The Villa. West Ham kampen blev en kedelig affære, med en spændende slutning. Vi havde bunker af chancer, men misbrugte dem gennem hele opgøret. Lee Bowyer fik marchordre lige inden pausen, og derfor måtte West Ham spille med 10 mand i de resterende 45 minutter. Efter 78 minutter fik Lavezzi hul på bylden, og udplacerede Robert Green i West Ham målet. John Carew gjorde ham kunsten efter 4 minutter senere. En sikker 2-0 sejr hjemme på Villa Park. Mødet med Blackburn blev målrigt. Meget endda. Hurtigt efter det første fløjt scorede Ashley Young. Kort tid efter scorede John Carew, efterfulgt af David Dunn. I 2. halveg gjorde Morten Gamst Pedersen sig synlig og nettede to gange. Ved stillingen 2-3 til Blackburn bad jeg tropperne om at gå efter sejren. Først udlignede Gareth Barry fra 11-meter pletten, og dybt inde i overtiden bragede Ashley Young sejrsmålet ind! En underholdende 4-3 sejr, som resulterede i at vi nu var ubesejrede i 16 kampe i streg i ligaen. Det var nok til en midlertidig 2. plads i Premier League.

MANCHESTER CITY - ASTON VILLA + WEST HAM - ASTON VILLA
  Vi skulle forsøge at holde fast i vores fantastiske andenplads i opgøret mod Manchester City. Det lykkedes lige, ved en nulløsning. United tabte, og både Liverpool og os overhalte dem. Liverpool dog med en sejr, så de lå på toppen, efterfulgt af os, United, Chelsea og Arsenal - i nævnte rækkefølge. Chelsea kunne dog overhale alle, da de havde to kampe mindre. En kedelig og jævn 0-0 kamp mod City holdte os altså på 2. pladsen. I FA Cuppens 4. runde tog vi hjemme imod West Ham. Det blev en 1-0 sejr, som medførte en skade til "Lynet" Lavezzi, og et mål af John Carew. I 5. runde møder vi Hull City.
« Seneste Redigering: 11 Feb 2009, 21:52 af DavidMadsen » Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #17; Glory - 'The Villa'
« Svar #74: 11 Feb 2009, 19:07 »

Næste update kommer til at handle om transfers i januar transfervinduet. Jeg kan afsløre, at en spiller er blevet solgt for store penge, og nogle stykker er kommet ind.
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010