home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1184 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  [LUKKET!] #34; Glory - 'The Villa'
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: [LUKKET!] #34; Glory - 'The Villa'  (Læst 75661 gange)
DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #9 Glory - Aston Villa!
« Svar #30: 19 Jan 2009, 21:16 »

God update, og sikker sejr!
Du skriver fint, og det ser godt ud.
Husk at jeg stadig står klar til at hjælpe dig med grafikken.
Mange tak, endnu engang, tak for grafikken Smiley

Nathan Delfouneso sad jeg netop selv og så på, han bliver vist mega god. Hold kæft det er godt og solidt arbejde det der !!
Mange tak, og ja. Han bliver klasse Thumbs Up
« Seneste Redigering: 19 Jan 2009, 21:18 af DavidMadsen » Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #9 Glory - Aston Villa!
« Svar #31: 20 Jan 2009, 15:12 »

Jeg regner med der kommer SS af alle spillerne i løbet af idag Smiley
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #9 Glory - Aston Villa!
« Svar #32: 20 Jan 2009, 15:22 »

Hej igen DavidMadsen.

Jeg har lige læst lidt igen, og må sige du imponerer mig på allerhøjeste niveau. Jeg synes dine billeder er blevet markant bedre, ja endda teksten. Din trup gennemgang er simpel og kanon gennemgået - kan super godt lide layoutet. Dine billeder i trup gennemgangen er også lige store, og det er der mange andre bloggere der går fejl af, da de bare poster billeder som de synes ser godt ud, men på ingen måde har samme størrelse. Der er ikke andet end thumbs up fra min side af. Bliv ved. Jeg er med. Håber du kan bevare det høje niveau.

Ps. Jeg er helt vild med dit banner. Olaf ser jo smuk ud, og kvaliteten på billedet er intet mindre end fantastisk.

Med Venlig Hilsen /superpew Thumbs Up
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #9 Glory - Aston Villa!
« Svar #33: 20 Jan 2009, 15:31 »

Hej igen DavidMadsen.

Jeg har lige læst lidt igen, og må sige du imponerer mig på allerhøjeste niveau. Jeg synes dine billeder er blevet markant bedre, ja endda teksten. Din trup gennemgang er simpel og kanon gennemgået - kan super godt lide layoutet. Dine billeder i trup gennemgangen er også lige store, og det er der mange andre bloggere der går fejl af, da de bare poster billeder som de synes ser godt ud, men på ingen måde har samme størrelse. Der er ikke andet end thumbs up fra min side af. Bliv ved. Jeg er med. Håber du kan bevare det høje niveau.

Ps. Jeg er helt vild med dit banner. Olaf ser jo smuk ud, og kvaliteten på billedet er intet mindre end fantastisk.

Med Venlig Hilsen /superpew Thumbs Up
Sådan en kommentar er utrolig dejlig at få som blogger Smiley
Og mange tak til min grafiker, Newton Heath, som har klaret alle de nye billeder. Af først Asenjo, og senere A. Young, Carew og Martin Laursen, og endda også topbanneret! Smiley
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
#10 Glory - Aston Villa!
« Svar #34: 22 Jan 2009, 16:36 »


Premier League start!


 Så blev den nye PL sæson skudt i gang, og sikke en lorte start for mig, men især for Aston Villa. Alt gik som smurt i åbningskampen mod Blackburn, eller næsten da. Det var en hårdt spillet kamp, med masser af skader og kortene fløj nærmest op af dommerens lomme. Det resulterede i, at vi fik Carlos Cuéllar smidt ud efter 41, for en grov tackling på Roque Santa Cruz. Vi burde være foran ved pausen, men der stod stadigvæk 0-0. Efter 65 minutters spil, tager Lavezzi en sindssyg tur op af venstrekanten, lægger den indover, og dér stor Gabriel Agbonlahor, 1-0!

 Nærmest ud af ingenting udligner Blackburn 2 minutter senere. Og så var resten af kampen Benni McCartneys. Efter 84 minutter, bringer han Blackburn foran med 2-1, efter en ordenlig gang kluddermor i det lille felt. Og igen i overtiden, scorer Benni McCartney. 3-1, efter 92 minutter. Skuffende præstation, fra de 10 Villa spillere.

 Kampen efter mødte vi Everton, hvor jeg havde store problemer med at sætte hold. Hele 11 utilgængelige spillere, hvoraf 5 var forsvarsspillere. Det gjorde at et 3-mands forsvar spillede Everton kampen. En ufatteligt kedelig kamp, kun afbrudt af Curtis Davies scoring efter 16 minutters spil, og et annulleret mål af Lavezzi. Det var sådan set alt der skete i hele kampen.

  • 1-3 vs. Blackburn    
  • 1-0 vs. Everton F.C.
« Seneste Redigering: 22 Jan 2009, 16:38 af DavidMadsen » Logged

2650-kahlenberg
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: #10; Glory - Aston Villa!
« Svar #35: 23 Jan 2009, 14:05 »

Har også selv købt Davide Santon, godt nok til man city, men han bliver hurtigt godt.. Lagde op til 1 mål i sin debut mod United.. Så forventer han bliver førstevalget indenfor meget kort tid Opstemt
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #10; Glory - Aston Villa!
« Svar #36: 23 Jan 2009, 18:55 »

Hvis du kigger i min trupgennemgang, kan du se at han er førstevalg.
Logged

2650-kahlenberg
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: #10; Glory - Aston Villa!
« Svar #37: 24 Jan 2009, 12:34 »

Sorry, havde jeg ikke lige set, ville bare rose dit køb af ham Wink
Logged

Vegito
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: #10; Glory - Aston Villa!
« Svar #38: 25 Jan 2009, 17:05 »

hvordan er din taktik bygget op? evt lig ud som dl
Logged

Nogen der ved hvad foreskellen er på sex og Lego???

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #10; Glory - Aston Villa!
« Svar #39: 25 Jan 2009, 18:05 »

hvordan er din taktik bygget op? evt lig ud som dl
Hvorfor skal jeg lægge min taktik ud til download?

Sorry, havde jeg ikke lige set, ville bare rose dit køb af ham Wink
Helt iorden Smiley
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
#11; Glory - Aston Villa!
« Svar #40: 26 Jan 2009, 19:46 »


Villa gør det godt!


Young Boys - Aston Villa

 Efterhånden som dagene går, skal der spilles flere kampe. Og det er lige præcis hvad der er sket. I vores 2. kamp mod BCS Young Boys valgte jeg at satse offensivt i starten, for at lægge et massivt pres, på deres elendige forsvar. Det lykkedes for drengene, da måltavlen viste 3-0 efter blot 18 minutter. Stemningen var fantastisk på Stade de Suisse Wankdorf, og det skyldtes først 2 mål af Agbonlahor, og bagefter et enkelt af Marlon Harewood. Agbonlahor's 1. mål fandt sted allerede efter 18 sekunder, og efter det var der gang i kampen. Young Boys reducerede efter 21 minutter, 3-1. Derefter var kampen bare uretfærdig, og kedelig. Vi blev hele tiden sparket ned, uden at dommeren så det. Skandaløst!?

 Jeg valgte derfor, midt i halvegen, at tage en snak med dommeren. En meget alvorlig snak. Efter pausen blev det bare endnu værre. Intet andet, end en masse gule kort, fandt sted i 2. halveg. En sikker 3-1 sejr. Efter min sejr, blev det officielt, at vi i 1. runde af Uefa Cuppen skal møde polske Legia. Samt at vi skal møde Bristol i 3. runde af Ligacuppen.

West Ham - Aston Villa

 Så gik turen til London, hvor West Ham stod for tur. Det var en ganske fin kamp, med en del underholdning, i form af gule kort, og to mål i kampen. Det første tilfaldt Marlon Harewood efter 29 minutters spil, og det næste stod Agbonlahor for. Sikke et makkerpar! Endnu en sikker sejr til Aston Villa.

Aston Villa - Manchester City

Agbonlahor var endnu engang dagens mand i skysovs, da han scorede vores eneste mål, efter bare ti minutters spil. Problemet var bare, at Manchester City fik udlignet efter 80 minutters hård Villa-fight. Og i det 89. minut blev Micah Richards smidt ud. En yderst kedelig kamp, som endte med et ligeså kedeligt 1-1 resultat.

  • 3-1 vs. Young Boys (EC)
  • 2-0 vs. West Ham (PL)
  • 1-1 vs. Manchester City (PL)
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #11; Glory - Aston Villa!
« Svar #41: 28 Jan 2009, 21:50 »

Bloggen er slet ikke død, jeg har bare overhovedet ikke haft tid til at spille her på det seneste. Jeg forventer en update eller to imorgen, da jeg først har tid igen lørdag aften, eller søndag.

EDIT: Tak for støtten til bloggen, da den nu er blevet læst over 1150 gange! Opstemt
« Seneste Redigering: 31 Jan 2009, 19:54 af DavidMadsen » Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #12; Glory - Aston Villa!
« Svar #42: 29 Jan 2009, 19:37 »


Kampe, kampe, kampe!



ASTON VILLA - LEGIA

  • 4-1 vs. Legia (EC)
  • 2-0 vs. Fulham (PL)
  • 2-0 vs. Bristol (LC)
  • 1-2 vs. Arsenal (PL)
Endelig kom dagen, hvor vi skulle møde Legia. Jeg blev interviewet før kampen, og det lød noget i stil med: "David, David?" - Mit kolde svar var "Ja?", Journalisten kiggede underligt på mig, før hun spurgte: "Kan vi og fansene forvente en sejr idag?" Hurtigt svarede jeg: "Ja, det kan man godt sige. Hvis ikke det bliver en nedsabling." Hun kiggede igen underligt på mig. Hun tøvede lidt, inden hun spurgte: "Hvad tror du kampen ender i dag?" mit svar var uden tøven "3-0". Hun sagde tak, og gik sin vej. Som manager for et storhold, må man sgu finde sig i nogle særlinge. Men det er vel fint nok. I hvertfald underholdende. Jeg gik ned og satte mig på trænerbænken, og lyttede til Villa Parks atmosfære. Det var næsten magisk! Sikken opbakning! Mit rolige øjeblik blev afbrudt, da dommerens fløjte lød, kampen var igang. Denne gang var det John Carews tur til at imponere mig. Efter både 3 og 32 minutters spil, bankede han bolden i kassen fra 20 meters afstand. Imellem hans flotte mål, scorede Ashley Young også, efter en udemærket tur ned af kanten. Bartlomiej Grzelak ødelagde mit bud på 3-0, da han scorede til 3-1.

 I 2. halveg, kom både Agbonlahor og Marlon Harewood op at diskutere med dommeren, efter en hård tackling på Gabriel Agbonlahor. De fik begge et gult kort, og spillede videre. Det virkede nærmest som motivationsfaktor for Marlon Harewood, da han lukkede kampen med sit 4-1 mål, blot 5 minutter senere. Hold kæft en jubel der brød ud i vores fans, da kampen sluttede. Nu er vi næsten sikkert videre.

FULHAM - ASTON VILLA
Det blev en hæsblæsende start, da Gareth Barry scorede allerede efter 5 minutter. Ashley Young udbyggede føringen i det 7. minut. Fantastisk start! Og lige så fantastisk som starten, så fantastisk kedelig var resten af kampen. Der var ingen stemning på Craven Cottage, og Villa fansene larmede så meget som de nu kunne, men det var bare ikke godt nok. Det eneste underholdning, var et par langskud, og to gule kort i 2. halveg. Fulham blev spillet af banen, hvilket man kunne se. Vi havde bolden omkring 60% af tiden.

ASTON VILLA - BRISTOL CITY
Da vi tog imod Coca-Cola Championsship holdet Bristol City, forventede mange at det ville blive en walk-over, selv for et reserve spækket mandskab. Lidt rutine var dog på banen, i form af Martin Laursen. Og lige præcis gjorde, at vi fik føringen efter bare 2 minutter. Efter et hjørnespark, stiger danskeren til vejrs, og header bolden i nettet. Det blev en kedelig og jævn kamp, som først blev lukket i det 86. minut, da indskiftede John Carew kommer højest og header bolden ind bag Bristol-keeperen. I næste runde af League Cuppen, byder vi Portsmouth op til dans.

ASTON VILLA - ARSENAL
Det lignede ikke en fuldstændig umulig opgave, da vi hjemme tog imod The Gunners. De var inden kampen placeret som nummer 9, og vi lå selv nummer 5. Dog kunne det ikke bruges til noget, da der kun var 5 points forskel fra nummer 1 til nummer 14 i tabellen. Lige inden vores kamp spillede United 1-1 mod Bolton, hvilket gav os mulighed for at overhale alle i tabellen, og indtage 1. pladsen med en sejr. Arsenal kunne nå en 2. plads med 3 point. Derudover var der også kun spillet 5 ligakampe. Den eneste Gunner, som havde scoret over ét mål inden kampen, var spanske Cesc Fabregas. Kampen blev fløjtet igang, og alle var spændte. Arsenal lignede en flok skrøbelige spædbørn, for efter et kvarters spil, havde Arsenal lægen været på banen 3 gange. Først Fabregas, så Robin van Persie, og til sidst; Robin van Persie igen! Da Carew også tilkaldte lægen, var jeg ved at falde om af grin. Det var jeg dog ikke på Arsenals kontrachance lige efter. Adebayor runder Asenjo, og 1-0 til The Gunners. Det var et skadesplaget Villa hold, som måtte indse, at de var bagud ved pausen. Carew kunne ikke klare med bold i denne ombæring, og så kom Harewood ind. Harewood var i hopla da han kom ind. Allerede efter 10 minutter på banen, havde han været kreatør til 5 chancer. I dette tilfælde var 5. gang lykkens gang, da han lagde en bold indover til Agbonlahor som udlignede! Men jublen varede ikke længe. Danske Niklas Bendtner scorede til 2-1, efter 68 minutter. Og blot 4 minutter senere brændte han den mest åbne chanche jeg har set i 10 år. Marlon Harewood var ikke længere i hopla, og brændte 3 enorme friløbere i løbet af de sidste 20 minutter. Et surt nederlag sender mig os ned på 10. pladsen i Premier League, men vi har kun 4 point op til nummer 1, og det er selvfølgelig Wigan!? På 2. pladsen finder vi Bolton med et point færre end Wigan..

Logged

RasmusBech
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: #12; Glory - Aston Villa!
« Svar #43: 30 Jan 2009, 09:51 »

Synes det er en super fed blog du har gang i med Aston Villa Opstemt .. Du har sgu inspireret mig lidt, så derfor har jeg startet mit eget game med Aston Villa. Derfor vil jeg gerne høre hvordan din erfaring er med taktik, opstilling, trænere osv. til klubben?!
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glory - Aston Villa!
« Svar #44: 31 Jan 2009, 19:49 »

Synes det er en super fed blog du har gang i med Aston Villa Opstemt .. Du har sgu inspireret mig lidt, så derfor har jeg startet mit eget game med Aston Villa. Derfor vil jeg gerne høre hvordan din erfaring er med taktik, opstilling, trænere osv. til klubben?!
Mange tak, er glad for at du kan lide den. Jeg overvejer at lave en update omkring taktik på et tidspunkt, så der kan du nok se det, hvis jeg gør det.

Der kommer måske en update med flere kampe senere, og den vigtige kamp mod Legia, hvor det bliver afgjort om jeg kommer med i uefa cuppen. Desuden må i meget gerne kommentere på, hvilken opsætning i bedst kan lide - og om jeg evt. skal prøve at ændre skrivestil, da jeg overvejer det lidt Smiley

EDIT: Også gerne om jeg skal skrive om alle kampe, eller kun de vigtige. Og hvor lange mine updates skal være.
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010