home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23473
  1 Bruger, 1134 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MaryDype7890
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Blogmisbrug?
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: Blogmisbrug?  (Læst 9094 gange)
ZhotLog
Gæst

Sv: Blogmisbrug?
« Svar #45: 11 Jan 2009, 21:59 »

Det var nu heller ikke mit indtryk Smiley

plutonium
Manager

« Svar #46: 11 Jan 2009, 22:04 »

Det var nu heller ikke mit indtryk Smiley

Det er jeg glad for, for ellers var jeg blevet misforstået  Opstemt

Synes det kunne være fedt at kunne mindske antallet af små blogs der aldrig bliver til noget. Om der så er en uge imellem updatesne, så er det ligegyldigt. De skal bare ikke gå i stå efter 2-3 updates. Men der skal være plads til alle, og da det ikke er muligt at tage nogen tiltag for at forhindre de mange små blogs, så skal der ikke ske nogen indskrænkning.

Men en super fed diskussion at tage, synes jeg. Man får ligesom overvejet en masse muligheder, og selvom ingen (indtil nu) har kunne fungere, så er mulighederne i hvert fald blevet overvejet!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Dusty78DK
Manager

« Svar #47: 11 Jan 2009, 22:06 »

Hverken jeg selv eller Dusty (undskyld jeg taler på dine vegne, men har indtryk af at vi er enige  Peace) mener at der skal være en regel som på den engelske side. Men det Dusty siger i sit indlæg er jeg helt enig i. Og som du meget rigtigt siger, så er det et latterligt initiativ at tage, da det ville kvæle blogskrivningen.

Det er helt i orden du taler på mine vegne, for jeg er enig.  Wink

3 sæson reglen er tåbelig, helt igennem!

Målet for mig er at vi skal have nogle glade bloggere her på siden - altså dem, der virkelig skriver blogs og har det som hobby. Uanset om de har skrevet 100 eller 0 blogs før.

Noget af det, der kan tage glæden fra mig som blogger er de mange ... nå, ja, ok, "useriøse" blogs, der stort set slutter i det øjeblik de er startet. De trækker opmærksomheden væk fra dem, der virkelig gør en indsats. Meget kort-livede blogs trækker opmærksomheden fra de gode blogs, og potentielle bloglæsere - og kommentatorer - risikerer at blive skræmt væk fra den del af forummet når der på første side måske er en ud af tre eller fire blogs der værd at læse (undskyld jeg udtrykker mig spidst - jeg mener at alle skal have lov til at blogge, uanset erfaring og street-credit  Wink ).

Så jeg er ikke ude efter handling fra crewet. Jeg er ude efter at hver eneste blogger (også mig selv) tænker os om inden vi går i gang derinde hvor store fortællinger om fodbold skal fortælles. At spotlightet ikke "misbruges" og trækker det generelle niveau ned.

Nå, jeg tager en slapper og en pille  Grin

plutonium
Manager

« Svar #48: 11 Jan 2009, 22:13 »

Kan kun erklære mig 200% enig med Dusty. Fra første til sidste ord i dit sidste indlæg (især det med en slapper crazy)

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Dusty78DK
Manager

« Svar #49: 11 Jan 2009, 22:14 »

Kan kun erklære mig 200% enig med Dusty. Fra første til sidste ord i dit sidste indlæg (især det med en slapper crazy)

Ja, man er vel en gammel, halv-sur mand  Opstemt

Min pointe er bare at de mange ... "blogs af alternativ kvalitet" ... generelt skader genren og er en torn i øjet på dem der arbejde i timevis og måske får to halvhjertede kommentarer ud af det.

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #50: 11 Jan 2009, 22:16 »

Lige et par indlæg jeg vil kommentere på:
...alle skal have lov at forsøge sig med en blog. Måske overlever den, måske gør den ikke. Har det nogen konsekvenser for jer, hvis den ikke gør, siden i er så trætte af det?
Selvfølgelig skal alle have lov til at starte en blog. Det har ingen konsekvenser for mig om de overlever eller ej. Mit indlæg med "reglerne" var mere ment som en opfordring til bloggerne.

Vi i Crewet kan ikke gå og slette tråde, når de når indenfor en bestemt deadline, for folk har lov til - uanmeldt - at sætte deres blog på pause, ikke opdatere i nogle uger og crewet har mange bedre ting at give sig til, end at sidde og se, om der nu er en blog, der ikke er blevet skrevet i i en uge.
Vi (jeg taler også for flere  Grin) er klar over at I i crewet har andre og bedre ting at tage jer til. Jeg har heller opfordret til at I begynder at slette blogge. At der er nogen der sætter deres blog på pause er helt i orden, og også at der ikke er skrevet på dem i et par uger. Det jeg "er imod" er de blogge som stopper efter 2-3 updates. Derfor kom jeg med mine "regler".

Veni, vidi, vici

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #51: 11 Jan 2009, 22:18 »

Ja, man er vel en gammel, halv-sur mand  Opstemt
Hvad er jeg så?!?  Skuffet Wink

Veni, vidi, vici

plutonium
Manager

« Svar #52: 11 Jan 2009, 22:23 »

der er nogen der sætter deres blog på pause er helt i orden, og også at der ikke er skrevet på dem i et par uger. Det jeg "er imod" er de blogge som stopper efter 2-3 updates. Derfor kom jeg med mine "regler".

Må sige det igen: AMEN!

Det er helt fint at en blog går i stå, det kan ske for selv den værste (blogskriver, vel at mærke), men den må ikke stoppe efter så kort tid. At der går lang tid imellem hver update, det er jo bare hvad der sker  Peace

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010