home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1149 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Nope,ingen dope
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: Nope,ingen dope  (Læst 104746 gange)
ZaZZal
Reserveholdsspiller

Sv: Nope,ingen dope
« Svar #165: 08 Jan 2009, 22:00 »

"Hov. Jeg kom sku lige til at overføre 50.000 eurp til en verdensberømt dopinglæge.. det var sku ikke så godt, men det er jo menneskeligt at fejle, så den slipper jeg heldigvis for!  Rullende Øjne"

Du kan godt se det holder jo ikke  Huh
Han kom ikke til at overføre 50.000, men han bestilte tilsyneladende i god tro et træningsskema fra en læge. At den læge så bliver verdensberømt i en dopingsag var jo så ikke noget han vidste.
Måske er historien ikke sand, men Schleck er frikendt og jeg lader derfor tvivler ham komme til gode - hvis der var beviser for at han havde gjort noget ulovligt, ville han nok ikke være blevet frikendt

JessThorup-FAN
Ynglingespiller

Sv: Dope, mistænkelige?
« Svar #166: 08 Jan 2009, 22:00 »

Edit: Det du siger om Jens er noget af det dummeste jeg nogen gang har hørt. Når han går ud i medierne og siger noget om en dopingsag, så kan man se på han at han er virkelig sint på dem og han ville nok ikke drømme om at bruge dette som et dække. Han er faktisk cyklisternes talsmand, så vidst han bliver taget for doping, så er hele feltet fuld af dop!

Se! Det er det jeg mener. "Hvis Jens Voigt er dopet, så er hele feltet dopet".. Jeg siger ikke at Jens Voigt bruger sin personlighed som dække,da jeg ikke ved om han er dopet, og der har heller ikke været noget der tyder på at han er dopet. Vi snakker om, om man ville blive overrasket over hvis en rytter var dopet, og jeg skriver at hvis fx Voigt bliver taget for doping, så ville jeg ikke blive overrasket, for så ville jeg da selvfølgelig tror at han havde brugt sin personlighed som dække..., ville du ikke også det ?

Shaft
Manager

« Svar #167: 08 Jan 2009, 22:01 »

Jeg ved ikke hvordan Jens Voigt beskyldningerne kom ind i diskusionnen, for det er helt i hampen. Og bliver en mand taget som ham, så er det cykelsporten virkelig går ned af. Manden er jo formand for cykelrytternes forening, og skal være et forbillede.

Hvis du vil have en grund ang. Michael Rasmussen, så bare hør på hans egen. Der var ægteskabelige problemer, som gjorde han måtte et smut til Mexico, hvor hans konens famillie bor. Og det hurtigt. Der er problemet igen med disse Where Abouts, at man ikke kan ændre dem. Og man udfylder dem så vidt som jeg kan huske 3 uger før tid.

Husk på at Frank Schleck ingen stor rytter var, dengang han overførte pengene. Han var en ung, og eftersigende talentfuld rytter dengang, der endnu ikke havde slået igennem. Manden kan nemt havde tænkt, hvis han rundt omkring havde hørt gode anbefalinger om Fuentes programmer, at så var det også et forsøg for ham. Derefter slog han igennem, og indså at han ikke havde brug for de programmer, og annulerede aftalen.

Sykkelfan 1000
Ynglingespiller

« Svar #168: 08 Jan 2009, 22:02 »

"Hov. Jeg kom sku lige til at overføre 50.000 eurp til en verdensberømt dopinglæge.. det var sku ikke så godt, men det er jo menneskeligt at fejle, så den slipper jeg heldigvis for!  Rullende Øjne"

Du kan godt se det holder jo ikke  Huh
Men ingen kan bevise hvad de blev brugt til og dermed bliver han ikke dømt og jeg kan love dig at Schleck kommer til at få et hardt år. Dopingjægerne kommer til at være efter Schleck hele tiden.

Se nu bare hvordan Lance har det du. Han har fået besøg af dopingjægerne mange gange allerede, og mange af gangerne i sitt eget hjem. Men det har jo også noget med at han har sagt de kan teste han når de vil uansett hvor han er.

JessThorup-FAN
Ynglingespiller

« Svar #169: 08 Jan 2009, 22:05 »

Men ingen kan bevise hvad de blev brugt til og dermed bliver han ikke dømt og jeg kan love dig at Schleck kommer til at få et hardt år. Dopingjægerne kommer til at være efter Schleck hele tiden.

Se nu bare hvordan Lance har det du. Han har fået besøg af dopingjægerne mange gange allerede, og mange af gangerne i sitt eget hjem. Men det har jo også noget med at han har sagt de kan teste han når de vil uansett hvor han er.

Hvad mon så mange penge skulle bruges til en dopinglæge? Og jeg ved godt at intet er bevist, men det er igen der jeg vil hen.. folk er blevet så naive når det kommer ti ldet.

Shaft
Manager

« Svar #170: 08 Jan 2009, 22:06 »

Hvad mon så mange penge skulle bruges til en dopinglæge? Og jeg ved godt at intet er bevist, men det er igen der jeg vil hen.. folk er blevet så naive når det kommer ti ldet.

Det er nu engang prisen hos toptrænere indenfor proffesional sport.
Om folk er naive eller ej vil jeg ikke vudere. Bare sige at man stadig er uskyldig indtil det modsatte er bevist.

ZaZZal
Reserveholdsspiller

« Svar #171: 08 Jan 2009, 22:07 »

Fuentes var ikke kendt som dopinglæge dengang, så den holder ikke. Så længe du ikke ved om han havde med doping at gøre dengang kan du ikke kalde ham en dopinglæge.
Da Schleck købte træningsskemaer var Fuentes endnu ikke offentlig kendt som dopinglæge, som Enged skriver

Sykkelfan 1000
Ynglingespiller

« Svar #172: 08 Jan 2009, 22:08 »

Desuden var Fuentes ikke en 'berømt doping læge' på det tidspunkt, ikke offentligt i hvert fald.
Som enged siger, han var ikke kendt som en doping læge da. Og vil ikke sige at vi er blivet naive. Selfølgelig kan man tro og mene hvad man vil og selfølgelig er det lidt mistenkelig, men vi må næsten forholde os til fakta og ikke slænge rundt os men beskyldinger og ting vi enlig ikke ved noget særligt om.

ZaZZal
Reserveholdsspiller

« Svar #173: 08 Jan 2009, 22:10 »

Som enged siger, han var ikke kendt som en doping læge da. Og vil ikke sige at vi er blivet naive. Selfølgelig kan man tro og mene hvad man vil og selfølgelig er det lidt mistenkelig, men vi må næsten forholde os til fakta og ikke slænge rundt os men beskyldinger og ting vi enlig ikke ved noget særligt om.

Kunne ikke have sagt det bedre.

molle
Landsholdsspiller

« Svar #174: 08 Jan 2009, 22:14 »

Og Fuestes kan vel også andet en at lave doping. Hele hans karriere har han jo ikke kun handlet med doping. Han har vel også gjort et eller godt siden han er uddannet læge

JessThorup-FAN
Ynglingespiller

« Svar #175: 08 Jan 2009, 22:15 »

Nej.. men der er da nogen af jer, der må i det mindste nogen der syens, at nogle af de undskyldninger cykelryttere kommer med, er total ude i hampen. I har selv hørt hvad ryttere kan sige.. Landis i 2006 da han blev taget med for høj hæmatokritværdi.. Han sagde at de var så deprimeret over Floyds tidstab, inden han vandt på mærkværdigvis dagen efter, at de havde siddet og drukket wiskey efter den dårlige etape, og derfor var hans værdi steget..

Og Fuestes kan vel også andet en at lave doping. Hele hans karriere har han jo ikke kun handlet med doping. Han har vel også gjort et eller godt siden han er uddannet læge

Som jeg nævnt det før.. hvorfor få et andet trænignsprogram når man har verdensklassetræner e på sit hold til at hjælpe en.

Shaft
Manager

« Svar #176: 08 Jan 2009, 22:17 »

Nej.. men der er da nogen af jer, der må i det mindste nogen der syens, at nogle af de undskyldninger cykelryttere kommer med, er total ude i hampen. I har selv hørt hvad ryttere kan sige.. Landis i 2006 da han blev taget med for høj hæmatokritværdi.. Han sagde at de var så deprimeret over Floyds tidstab, inden han vandt på mærkværdigvis dagen efter, at de havde siddet og drukket wiskey efter den dårlige etape, og derfor var hans værdi steget..

Som jeg nævnt det før.. hvorfor få et andet trænignsprogram når man har verdensklassetræner e på sit hold til at hjælpe en.

Nu har vi aldrig sagt at de undskyldninger folk som ER blevet taget i kontrollen ikke har været latterlige, for jo, det har de skam!

Dengang var Schleck jo ikke så stor som idag, og tvivlede måske på at Bjarne og Kim var de rigtige trænere for ham.

ZaZZal
Reserveholdsspiller

« Svar #177: 08 Jan 2009, 22:20 »

Ja, jeg giver dig ret i at de undskylder Landis og Hamilton kom med var langt væk fra al fornuft. Men man kan ikke sammenligne det med Schlecks sag, da Schleck ikke er blevet dømt for noget og man må derfor tro på hvad han siger - ved de andre to, var det bevist at de havde benyttet doping.

Og mht. træningsprogrammern e, så var Schleck ung og uhyre talentfuld, han var garanteret ung og håbefuld og kunne ikke vente til at slå igennem. Hvis man så hører om en fantastisk læge i Spanien, som kan få en til at udvikle sig enormt, er det klart at man prøver - man ved jo aldrig om det er bedre.

JessThorup-FAN
Ynglingespiller

« Svar #178: 08 Jan 2009, 22:21 »

Nu har vi aldrig sagt at de undskyldninger folk som ER blevet taget i kontrollen ikke har været latterlige, for jo, det har de skam!

Dengang var Schleck jo ikke så stor som idag, og tvivlede måske på at Bjarne og Kim var de rigtige trænere for ham.

Schleck fik da sit gennebrud med Amstel Gold Race og sejr på Alp d'Huez i 2006, overførelsen af pengene til fuentes sker i december 05.. de kunne tyde på at det havde ne forbindelse

Sykkelfan 1000
Ynglingespiller

« Svar #179: 08 Jan 2009, 22:22 »

Schleck fik da sit gennebrud med Amstel Gold Race og sejr på Alp d'Huez i 2006, overførelsen af pengene til fuentes sker i december 05.. de kunne tyde på at det havde ne forbindelse
Så måske træningsprogrammet til Fuentes fungerede?

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 22 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010