home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1079 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Nope,ingen dope
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: Nope,ingen dope  (Læst 104691 gange)
Sulo
Landsholdsspiller

Sv: Nope,ingen dope
« Svar #135: 09 Dec 2008, 17:52 »

Ingen som vil svare?

Suckins
Førsteholdsspiller

« Svar #136: 09 Dec 2008, 17:55 »

Okay, hvad så med dette spørgsmål: Burde der gives en hårdere straf hvis man blev taget for doping for anden eller tredje gang.

Ja. Man burde næsten udelukkes for sporten hvis man hvert fald gør det 3. gang. Gør man det 3. gange er man nok også op i den alder, hvor man lige så godt kan stoppe.
Men mener helt klart der skal være større straf, hvis man ikke har lært af de 2 år, man ikke skal tage det.

former zoesuckins

Sykkelfan 1000
Ynglingespiller

« Svar #137: 09 Dec 2008, 18:19 »

Jeg mener bestemt at vidst min blir taget for anden gang, bør man udelukkes fra sporten. Man skal ikke få tre chancer med doping. Vidst man bliver taget første gang burde man få to år uansett om man samarbeider eller ikke og vidst man bliver taget for andre gang burde man udelukkes helt fra sporten.

Suckins
Førsteholdsspiller

« Svar #138: 09 Dec 2008, 18:23 »

Jeg mener bestemt at vidst min blir taget for anden gang, bør man udelukkes fra sporten. Man skal ikke få tre chancer med doping. Vidst man bliver taget første gang burde man få to år uansett om man samarbeider eller ikke og vidst man bliver taget for andre gang burde man udelukkes helt fra sporten.

Mener også at man skal have 2 år om man samarbejder eller ej. Kan da ikke rigtig passe man kan få nedsat sin straf fordi man fortæller om bagmænd osv., selvom det selvølgelig er en stor hjælp.

former zoesuckins

Sulo
Landsholdsspiller

« Svar #139: 09 Dec 2008, 19:11 »

Jeg er fuldstændig enig med jer to.

Sykkelfan 1000
Ynglingespiller

« Svar #140: 18 Dec 2008, 00:37 »

Dopede Tour-ryttere risikerer seks års karantæne

Dette er en nyhed jeg er meget glad for at høre og syntes det er på tide at de begynder at give rytterne så lang straff. Når de har brugt doping så syntes jeg at det er bare flott at de må sitte hjemme og se på Tour de France i seks år.

enged
Gæst

« Svar #141: 18 Dec 2008, 02:57 »

Jeg synes at første gang en rytter bliver taget for doping skal der gives en straf på mellem 2 og 3 år, hvis rytteren samarbejder og afslører hvordan og hvorledes han har fået fat i dopingen osv. skal straffen nedsættes, men hvis de nægter er det bare 3 år. Anden gang de bliver taget er det bare farvel og tak, du kommer aldrig til at cykle professionelt igen!

S
Gæst

« Svar #142: 18 Dec 2008, 03:05 »

Jeg synes at første gang en rytter bliver taget for doping skal der gives en straf på mellem 2 og 3 år, hvis rytteren samarbejder og afslører hvordan og hvorledes han har fået fat i dopingen osv. skal straffen nedsættes, men hvis de nægter er det bare 3 år. Anden gang de bliver taget er det bare farvel og tak, du kommer aldrig til at cykle professionelt igen!

Der kan vi jo bruge Riccó som eksempel. Han fik 2 års karantæne, men fik cuttet 6 måneder af fordi han afslørede hvem han fik dopen af. Derefter fik han de 6 måneder igen fordi lægen var på listen over læger det er forbudt for cykelryttere at arbejde sammen med  Djævel

http://www.feltet.dk/index.php?id_parent=1&id=28&id_nyhed=15420

Han har dog senere appeleret Wink

Sykkelfan 1000
Ynglingespiller

« Svar #143: 18 Dec 2008, 03:05 »

Hmm, tror du lige har misforstået lidt enged. De bliver bare udestængt fra Tour de France i seks år. Fra de andre løb får de normal karantæne, altså den oprindelige straffen de har fået. Og det syntes jeg enli bare er flott. Men jeg syntes ikke straffen bør nedsættes selv om de samarbejder. De burde ikke få nedsatt straff selv om de samarbejder fordi de har gjort noget dumt og idiotisk der ødelegger sporten, og da skal de tage den straff der står i reglerne.

enged
Gæst

« Svar #144: 18 Dec 2008, 03:12 »

Sykkelfan, jeg forstod skam godt det med at de er udelukket af Touren i 6 år, eller de kan blive, men jeg mener bare at anden gang nogen bliver taget for doping skal de aldrig have lov til at køre igen, fordi de har fået deres chance og den har de fucked op.

Mht. at de skal have nedsat straffen er idéen jo at de får 3 år, hvis de overhovedet ikke samarbejder, men hvis de gør og hjælper cykelsporten med at komme af med idioterne, så får de 'kun' 2 år.

Det er jo bare min mening, det er ikke nogen facts eller noget, men bare sådan som jeg synes det skulle være.

Der kan vi jo bruge Riccó som eksempel. Han fik 2 års karantæne, men fik cuttet 6 måneder af fordi han afslørede hvem han fik dopen af. Derefter fik han de 6 måneder igen fordi lægen var på listen over læger det er forbudt for cykelryttere at arbejde sammen med  Djævel

http://www.feltet.dk/index.php?id_parent=1&id=28&id_nyhed=15420

Han har dog senere appeleret Wink

Han er dog også den dummeste rytter nogensinde, hans arrogance er jo så afskyelig at man nærmest håbede han blev taget for doping.

S
Gæst

« Svar #145: 18 Dec 2008, 23:41 »

Sykkelfan, jeg forstod skam godt det med at de er udelukket af Touren i 6 år, eller de kan blive, men jeg mener bare at anden gang nogen bliver taget for doping skal de aldrig have lov til at køre igen, fordi de har fået deres chance og den har de fucked op.

Mht. at de skal have nedsat straffen er idéen jo at de får 3 år, hvis de overhovedet ikke samarbejder, men hvis de gør og hjælper cykelsporten med at komme af med idioterne, så får de 'kun' 2 år.

Det er jo bare min mening, det er ikke nogen facts eller noget, men bare sådan som jeg synes det skulle være.

Han er dog også den dummeste rytter nogensinde, hans arrogance er jo så afskyelig at man nærmest håbede han blev taget for doping.

Indeed og det gjorde han så osse, sammen med oppasseren Piepoli.. Lidt sjovt med deres kommentarer efterfølgende:

Piepoli: ”Jeg har gjort det samme som Riccó,”
Riccò: Jeg er uskyldig
Piepoli benægter: ”Jeg har ikke noget at sige omkring høringen. Jeg benægtede alt,”
Riccó erkender sig skyldig: ”Forud for Touren lavede jeg en fejl, jeg tog et produkt som alle snakker om.”

Det er sgu ikk særlig godt koordineret af de 2 Wink. Skiftes til at indrømme og afvise + den ene stikker den anden Opstemt

Sykkelfan 1000
Ynglingespiller

« Svar #146: 19 Dec 2008, 01:29 »

Cirkus Schumacher fortsætter

Stefan Schumacher benægter stadig at have taget doping og nu er han på Cypros og træner uden lisens og hold.
Jeg syntes det næsten bare bliver dumt at han ikke gør som sin tidligere holdkammerat Bernhard Kohl og tilstår at han har brugt doping fordi han bliver uansett udestengt pga. den positive dopingtesten.

S
Gæst

« Svar #147: 19 Dec 2008, 02:15 »

Ja det kunne meget vel ende som Landis sagen hvor både Landis og det amerkanske doping agentur efter sigende skulle have brugt alle deres penge på den lange retssag. Til hvad nytte ?
Landis har mistet både Tour titel og snart udstået sin karantæne.
Det havde nok været billigere for ham bare at acceptere i første omgang i stedet for alt det cirkus..

cjensen94
Gæst

Dope, mistænkelige?
« Svar #148: 08 Jan 2009, 20:46 »

Exactly, hvem synes i er lidt mistænkelige og som kan blive taget at dopingfælden?Smiley
Tror måske Cunego vil blive taget undet touren, hvis han altså stiller op efter sidsteårs fiasko

alek9000
Manager

Sv: Dope, mistænkelige?
« Svar #149: 08 Jan 2009, 20:49 »

Vandevelde tror jeg.

Men det er generelt et svært spørsmål. For man ved squ ikke hvornår den næste dukker op. Jeg troede ikke Kohl var dopet, pga. den måde han optrådte i pressen på. Men hvad skete der. Jo han blev taget med bukserne nede, eller rettere med for meget blod i årene Smiley

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 22 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010