home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1045 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Nope,ingen dope
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 22 Udprint
Forfatter Emne: Nope,ingen dope  (Læst 104652 gange)
DimitarBerbatov
Gæst

Sv: Nope,ingen dope
« Svar #120: 17 Okt 2008, 22:57 »

Jeg siger jo ikke at han er dopet. Han er jo uskyldig, ligesom alle andre, indtil det modsatte er bevist.

Men hvis vi en resverve fra United skifter til Wigan, og så bliver en af verdens bedste, ville det så ikke være lidt mistænksomt?
Hm en del af mig tror der er doping i alle sportsgrene på den ene eller anden måde.. Sagen er den at en fodboldspiller ikke ville få ligeså meget ud af at dope sig som en cykelrytter.. Effekten af doping er langt større i udholdenheds og styrke - sportsgrene som Cykling, Atletik, vægtløftning osv osv.. 

Man er uskyldig til det modsatte er bevist og det er helt fint med mig .. Det er man jo helt sikkert..
Mener bare folk der tror på en ren cykelsport er så naive.. Når man gang på gang bryder den tillid fans'ne har til sporten så kommer der et punkt hvor man er skyldig til det modsatte er bevist og det punkt har cykelsporten for længst overskredet.. Ren cykelsport?? ALDRIG.. der vil hele tiden komme nye former for doping og nye doping former vil altid være foran nye testformer Wink Der vil altid være en sjæl eller to der er for svage til at sige nej til doping.. Facts'ne er at cykelsporten er gennemsyret af doping.. Det er NAIVT at tro andet.. Men det må være folk frit for at tro på hva de vil

-LFC-
Manager

« Svar #121: 17 Okt 2008, 23:03 »

Jeg siger jo ikke at han er dopet. Han er jo uskyldig, ligesom alle andre, indtil det modsatte er bevist.

Men hvis vi en resverve fra United skifter til Wigan, og så bliver en af verdens bedste, ville det så ikke være lidt mistænksomt?
Næh det mener jeg ikke. Der er så mange ting der spiller ind, bla. forhold, tryghed, passion, glæde ved fodbold, godt sammenhold osv...

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #122: 17 Okt 2008, 23:32 »

Næh det mener jeg ikke. Der er så mange ting der spiller ind, bla. forhold, tryghed, passion, glæde ved fodbold, godt sammenhold osv...

Og det mener du ikke er noget der hører til i cykling. Hvorfor tror du Mads Christensen, aldrig slog igennem som prof på fx Quickstep eller Barloworld. Det skyldtes at han var alene, og netop manglede alt det som du lige beskrev Wink

DimitarBerbatov;
At du siger effekten af doping har mere betydning i cykling ind i fx fodbold, er forkert. Så kommer det an på hvad for en slag doping vi taler om. EPO og bloddoping, er fx noget som "passer" godt til cykling, men nok korrekt set ikke ville have stor effekt i fodbold. Derimod har dopingpræperater som fx testerteron og sterioder fx sine plads i sportsgrene som fx håndbold, fodbold, ishockey osv.

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #123: 17 Okt 2008, 23:38 »

DimitarBerbatov;
At du siger effekten af doping har mere betydning i cykling ind i fx fodbold, er forkert. Så kommer det an på hvad for en slag doping vi taler om. EPO og bloddoping, er fx noget som "passer" godt til cykling, men nok korrekt set ikke ville have stor effekt i fodbold. Derimod har dopingpræperater som fx testerteron og sterioder fx sine plads i sportsgrene som fx håndbold, fodbold, ishockey osv.

Ja nemlig .. Det var egentligt osse det jeg mente - skulle til at give eksemplet med C. Ronaldo der over en sommerferie havde opbygget en utrolig fysik i forhold til den han havde inden.. Mange mener/mente det bl.a. skyldes steorider fordi han havde fået større og stærkere muskler over relativt kort tid..
NFL spillere tager jo osse steroider osv osv og det ironiske er de ikke bliver testet i NFL pga det er en privat liga og derfor har er de ikke forpligtet til at aflægge dopingprøver ligesom NHL, NBA, osv osv ..
Baseball er jo også en ret doping inficeret sportsgren ..

Nibali
Landsholdsspiller

« Svar #124: 17 Okt 2008, 23:59 »

Ja nemlig .. Det var egentligt osse det jeg mente - skulle til at give eksemplet med C. Ronaldo der over en sommerferie havde opbygget en utrolig fysik i forhold til den han havde inden.. Mange mener/mente det bl.a. skyldes steorider fordi han havde fået større og stærkere muskler over relativt kort tid..
NFL spillere tager jo osse steroider osv osv og det ironiske er de ikke bliver testet i NFL pga det er en privat liga og derfor har er de ikke forpligtet til at aflægge dopingprøver ligesom NHL, NBA, osv osv ..
Baseball er jo også en ret doping inficeret sportsgren ..

Udover det du nævner, kan det siges at to spiller der - faktisk idag, - blevet taget for doping i MLS (Tror jeg den hedder - den amerikasnke fodbold liga) blot fik ti spilledages karentæne.

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #125: 18 Okt 2008, 00:06 »

Udover det du nævner, kan det siges at to spiller der - faktisk idag, - blevet taget for doping i MLS (Tror jeg den hedder - den amerikasnke fodbold liga) blot fik ti spilledages karentæne.

Jaa men det er jo også en privat liga.. Det er hjernedødt at de får så lidt, men man er tydeligvis ikke interesseret i at bekæmpe doping - ellers ville man give nogle ordentlige straffe som fx Mutu sagen .. Eller Guardiola i sin tid... Davids.. osv eksemplerne er mange..  Sur

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #126: 18 Okt 2008, 20:50 »

Jaa men det er jo også en privat liga.. Det er hjernedødt at de får så lidt, men man er tydeligvis ikke interesseret i at bekæmpe doping - ellers ville man give nogle ordentlige straffe som fx Mutu sagen .. Eller Guardiola i sin tid... Davids.. osv eksemplerne er mange..  Sur

Han var i øvrigt uskyldig, hvorfor længden af straffen må siges at være for lang Opstemt

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #127: 18 Okt 2008, 20:53 »

Han var i øvrigt uskyldig, hvorfor længden af straffen må siges at være for lang Opstemt

Hehe .. Jaa en rigtigt fanboy der snakker det ikk  Thumbs Up  Opstemt

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #128: 18 Okt 2008, 20:54 »

Hehe .. Jaa en rigtigt fanboy der snakker det ikk  Thumbs Up  Opstemt

Nej. Josep Guardiola er blevet renset fuldstændigt for alle anklager. Smiley

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #129: 20 Okt 2008, 17:50 »

Nej. Josep Guardiola er blevet renset fuldstændigt for alle anklager. Smiley

Nemlig http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=75185

Sulo
Landsholdsspiller

« Svar #130: 09 Dec 2008, 14:23 »

Synes lige vi skulle have gang i denne tråd igen. Smiley

Hamza_BIF
Manager

« Svar #131: 09 Dec 2008, 14:26 »

Synes lige vi skulle have gang i denne tråd igen. Smiley

Øhm skal du ikke skrive noget hvis du vil have gang i den? Huh

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Sulo
Landsholdsspiller

« Svar #132: 09 Dec 2008, 14:30 »

Øhm skal du ikke skrive noget hvis du vil have gang i den? Huh
Jo, men jeg skulle bare lige høre om der var nogen som var med at starte den op igen. Her kommer det:

Skulle det overhovedet være tilladt at komme tilbage i cykelsporten hvis man har fået en dopingdom?

United-styrer
Gæst

« Svar #133: 09 Dec 2008, 14:36 »

Skal det være tilladt at komme ud af fængslet igen, hvis man har begået kriminalitet?

Det er lidt det samme, og i begge tilfælde er svaret ja. Man må have en vis tro på, at mennesker kan forbedre sig og lære af sine fejl. To år er meget; i Michael Rasmussens tilfælde så meget, at han, selv hvis han skulle komme tilbage, nok er for gammel til at vinde Tour de France. Og han er ikke engang blevet testet positiv. Jeg mener, den nuværende strafferamme er passende. Når man har siddet udenfor i to år må man også gå ud fra, at det kribler i benene for at komme ud og konkurrere, og så er det ikke skidesmart at blive taget efter to måneder. Det er trods alt deres fritidsinteresse.
« Seneste Redigering: 09 Dec 2008, 14:58 af United-styrer » Logged

Sulo
Landsholdsspiller

« Svar #134: 09 Dec 2008, 14:48 »

Okay, hvad så med dette spørgsmål: Burde der gives en hårdere straf hvis man blev taget for doping for anden eller tredje gang.

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 22 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010