home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 465 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Nope,ingen dope
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 22 Udprint
Forfatter Emne: Nope,ingen dope  (Læst 97989 gange)
Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nope,ingen dope
« Svar #270: 09 Jul 2014, 14:16 »

Spezialized er du sikker på de ville falde død om på cyklen?
De fleste der cyklede i 90'erne, render da stadig rundt idag. Ingen tvivl om at doping højst sandsynligt nedsætter deres levealder, men tvivler på de vil stoppe fordi døde.

Om det ville lykkedes ved jeg ikke, men det kunne være en løsning, der måske ville få ryddet de værste fra.

Det er jo ikke en løsning. Det svarer til at lave to vejbaner hvor man må køre efter færdselsloven og en hvor man må kører som død og helvede.

Cykelsporten er på vej i den rette retning, det er jeg slet ikke i tvivl om. Den gamle doper generation er snart helt ude af feltet.
Logged


Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nope,ingen dope
« Svar #271: 09 Jul 2014, 14:24 »

Spezialized jeg er heller ikke i tvivl om at cykelsporten er blevet langt mere rent, så nu er det kun toprytterne der er dopede, og hjælperytterne er det ikke længere Peace
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nope,ingen dope
« Svar #272: 09 Jul 2014, 18:20 »

Hvad vi så i dag var jo ingen overmenneskelig præstation? Brosten, regn og vind sorterer mænd og mus fra hinanden. Så simpelt er det. Min objektivitet er langt væk, men at påstå Nibali, Fuglsang og resten af Astana er dopet pga. dagens etape er et postulat, der egenligt kun udstiller ens uvidenhed, når man ikke bakker det op med en eller anden form for argumentation.

Og lad være med at stikke halen mellem benene, Spardle, det var jo de lyseblå du langer ud efter. Vi er fem dage inden i Touren, etapen var kun 155 kilometer lang og der var ikke tale om angreb, men en åben bagdør. Tillad mig at citere vores alles goo' ol' mate Tyler Hamilton, der i sin bog, The Secret Race, skriver: "Dope is not really a magical boost as much as it is a way to control against declines".

Desuden er jeg 100 % enig med Spezialized  i at fri doping ville medføre dødsfald. Da EPO kom frem i slut 80'erne/start 90'erne, døde op omkring 20 unge, belgiske cykelryttere mens de lå i deres senge...
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nope,ingen dope
« Svar #273: 09 Jul 2014, 18:33 »

Meget imponerende kørt af Astana. De kom bedst ud af vejret og var bare stærkere end de andre favoritter.

Ingen grund til at råbe doping ovenpå dagens etape.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Littlefinger
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Nope,ingen dope
« Svar #274: 09 Jul 2014, 19:04 »

Hvad tror i Vinokourov har givet hans hold for at de pludelig køre som Eddy Merckx i alt terræn ?
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nope,ingen dope
« Svar #275: 09 Jul 2014, 19:09 »

Hvad tror i Vinokourov har givet hans hold for at de pludelig køre som Eddy Merckx i alt terræn ?

Gør de det?
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Virenque
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Nope,ingen dope
« Svar #276: 09 Jul 2014, 20:07 »

Astanas dominans i dag tyder på stærk psyke, god forberedelse og fremragende form. De dominerer løbet hele dagen og kører konkurrenterne trætte, samtidig med at stort set alle på nær Nibali, Fuglsang og Boom er enten styrtet eller punkteret eller bare godt gammeldags skræmte af forholdene. Smukt cykelløb, og intet der tyder på snyd.
Logged

MAN UNITED!!!

"As satan was flyin' over Clayton for hell,
He turned over Bankton and was caught by the smell,
Quote he: I'm not sure in which country i roam,
But I'm sure by the smell that I'm not far from home"

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nope,ingen dope
« Svar #277: 09 Jul 2014, 20:20 »

Hvad tror i Vinokourov har givet hans hold for at de pludelig køre som Eddy Merckx i alt terræn ?

Jeg tror han har givet dem noget så simpelt, som påbud om at forberede sig.
Logged


Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nope,ingen dope
« Svar #278: 09 Jul 2014, 20:20 »

Nibali hvis du ser hvornår det jeg skrev, var skrevet. Så var det før dagens etape for alvor var gået amok, så at sige jeg langer ud efter Astana på det der, er nok lige i overkanten.

Men gå ind og kig på de forhold som nogle af rytterne har levet under, og de forhold der var idag.
Contador har været for vant til sol i spanien, mens danske ryttere som Lars Ytting og Jakob Fuglsang kender til de regnvåde dage med blæst fra alle sider, fra herlige Danmark.

Nibali mit postulat før var mere noget jeg tror vi kommer til at se til i bjergene, 70% af danskerne mener jo også at man ikke kan vinde touren uden Dope. Jeg må sige jeg er blandt de 70%, om det er korrekt eller ej ved jeg ikke. Men tror ikke på top 10 er rene, når vi ser manden på 9. pladsen i Giro'en var dopet.
Siger heller ikke det ikke kræver træning bare fordi man er dopet, men det er kendt at doping på forskellig vis kan give 10% ekstra.
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nope,ingen dope
« Svar #279: 09 Jul 2014, 21:38 »

Elsker, at du kommenterer omkring dit eget postulat og derefter fyrer 2-3 yderligere afsted i samme indlæg..
Logged

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Nope,ingen dope
« Svar #280: 09 Jul 2014, 22:32 »

Folk skal selvfølgelig have lov til at have deres holdning (inklusiv Messi), men ville bare ønske, at debatten så kunne være lidt mere faglig og at man rent faktisk var i stand til i hvert fald at forsøge at dokumentere sine holdninger, Astana er naturligvis ikke det hold, som springer i øjnene som det reneste hold, men det er der sgu også så mange hold, som heller ikke gør. At de har en lidt dodgy fortid er altså ikke lig med, at kulturen bare har fortsat.

Jeg synes helt klart, at man skal vente til, at man rent faktisk har data, som fine mænd kan kigge og vurdere lidt på i stedet for at skrige op, hver gang nogen laver præstationer, som man måske ikke umiddelbart have forventet. Det er helt sikkert noget, som vi får allerede på mandag. I øvrigt synes jeg, at det er sjovt, at det er lige præcis Messi, som er den første til at anklage Astana!
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nope,ingen dope
« Svar #281: 09 Jul 2014, 22:44 »

SC30 hvad er det du snakker om med Messi?
Jeg kan ikke være den eneste der er lost der..?
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Spezialized
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nope,ingen dope
« Svar #282: 09 Jul 2014, 22:50 »

Nibali mit postulat før var mere noget jeg tror vi kommer til at se til i bjergene, 70% af danskerne mener jo også at man ikke kan vinde touren uden Dope. Jeg må sige jeg er blandt de 70%, om det er korrekt eller ej ved jeg ikke.

Hvor har du set den undersøgelse?
Logged


Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nope,ingen dope
« Svar #283: 09 Jul 2014, 22:51 »

Hvor har du set den undersøgelse?
2 sekunder ser lige om jeg kan finde artiklen der er 2 dage gammel Peace

http://tour2014.tv2.dk/2014-07-08-danskerne-det-kr%C3%A6ver-doping-vinde-tour-de-france

Voxmeter/Ritzau har lavet en undersøgelse ved godt den er upræcis da der kun har været 1005 svarende, men 72,2% mente at man skulle være dopet.
Nedenunder kan man se Riis forsvarer cykelsporten, da danskerne er uvidende.
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Nope,ingen dope
« Svar #284: 09 Jul 2014, 23:09 »

SC30 hvad er det du snakker om med Messi?
Jeg kan ikke være den eneste der er lost der..?

Jeg går stærkt udfra, at ham den nye bruger må være Messi, men jeg kan selvfølgelig være forkert på den
Logged

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 22 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010