home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 531 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Slut' Et sted i Spanien - Sevilla Futbol Club
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad vinder vi i sæsonen 2015/2016?
LA LIGA!
CHAMPIONS LEAGUE!
EURO LEAGUE(UEFA CUP)!
COPA DEL REY!
DEN EUROPÆISKE SUPER CUP!
INGENTING!

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 Udprint
Forfatter Emne: Slut' Et sted i Spanien - Sevilla Futbol Club  (Læst 50410 gange)
vestergaard3
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 60' Et sted i Spanien - Sevilla Futbol Club
« Svar #180: 08 Jun 2009, 12:54 »

underligt du for tilbudt jobbet som landstræner så kort tid før en slutrunde.
god blog, glæder mig til næste update! Smiley
Logged

FCK, Liverpool & Barcelona.
Thats it!

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 60' Et sted i Spanien - Sevilla Futbol Club
« Svar #181: 08 Jun 2009, 13:06 »

underligt du for tilbudt jobbet som landstræner så kort tid før en slutrunde.
god blog, glæder mig til næste update! Smiley

jeg kunne ikke være mere enig, jeg blev selv meget overrasket over det. det skal lige siges, at jeg, på trods af hvad jeg normalt gør, har valgt at forblive dansk landstræner efter slutrunden. Jeg SKAL lave et bedre resultat ved en slutrunde før jeg går af Opstemt

Jeg er godt igang med en update om truppen til den nye sæson, og jeg kan godt røbe, at der er sket en del ændringer i truppem Smiley
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 60' Et sted i Spanien - Sevilla Futbol Club
« Svar #182: 08 Jun 2009, 15:11 »

OMVELTNINGER I SELVILLA


Truppen til 2014/2015


Som overskriften siger har der ved en del udskiftninger i truppen her i sommerpausen. Der har været køb og salg på næsten alle positioner, og jeg er både spændt og nervøs for, om holdet når at blive spillet ordentligt sammen, inden den nye sæson går igang.

*Uderover de spillere, der bliver nævnt herunder, har en masse unge spillere og værdiløse reserver fået ophævet deres kontrakter med klubben.






MÅLMÆND


SERGIO ASENJO          -          PLÍNIO          -          JOHN FAIRBAIRN


SPILLERE IND <<
Plinio - 20 år - Brasilien
John Fairbairn - 18 år - Skotland

SPILLERE UD >>
Marcelo Boeck - 29 år - Brasilien
Mario Bonfanti - 21 år - Italien
Victor - 31 år - Brasilien
Andrés Palop - 40 år - Spanien
Adam Federici - 29 år - Australien


Vi havde en - undskyld sproget - helvedes masse målmænd på reserveholdet, og vi fik heldigvis solgt hele 5 af slagsen. Boeck, Bonfanti, Federici og Palop havde ikke klassen til holdet, mens Victor er udlænding, og dem har vi i forvejen for mange af.

Asenjo skal igen i år vogte målet. Han stod godt sidste sæson, og jeg håber og tror på, at han kan spille på samme niveau i den kommende sæson. Plinio var tiltænkt rollen som reserve for Asenjo, men jeg har her lavet den store fejl at købe en spiller uden EU-pas. Derfor er det Fairbairn der skal stå i ligaen, hvis Asenjo er forhindret, mens Plinio får de europæiske kampe.






FORSVAR


ROBERT KROL    -    MIGUEL TORRES    -    EMILIANO INSÚA    -    KAMOLIDDIN BAYRAMOV
CALA    -    FEDERICO FAZIO    -    VALON BEHRAMI    -    DARÍO


SPILLERE IND <<
Robert Krol - 20 år - Holland
Dario - 21 år - Spanien
Miguel Torres - 28 år - Spanien
Emiliano Insúa - 25 år - Argentina

SPILLERE UD >>
José Angel Crespo - 27 år - Spanien
Adriano - 29 år - Brasilien
Yuval Shpungin - 27 år - Israel
Alvaro Pereira - 29 år - Uruguay


Crespo-handelen var allerede blevet aftalt i vinters, Adriano og Shqungin var tilovers i truppen mens Pereira er udlænding og derfor næsten tvunget væk fra klubben, hvis han ville have spilletid.

Valon Behrami sidder trygt på højrebacken, mens der er mere kamp om pladsen i venstre side. Både Torres og Insua bejler til positionen, og jeg ved endnu ikke hvem der skal starte inde. Fazio er en sikker mand i midterforsvaret, og hans makker vil i første omgang blive nyindkøbte Darío, men hvis han ikke gør det godt står både Bayramov og Cala i kø for at overtage. Krol kan også spille denne plads, men for det første er han stadig ret ung og uerfaren, og for det andet er han mere tiltænkt rollen som reserve for Behrami.






MIDTBANE


OMAR BENZERGA    -    RUBÉN DE LA RED    -    FRANCO QUINTIERI    -    HATEM BEN ARFA
CLÉMENT GRENIER    -    JESÚS NAVAS    -    ARJEN ROBBEN    -    WILLIANS SANTANA


SPILLERE IND <<
Ruben De la Red - 29 år - Spanien
Arjen Robben - 30 år - Holland
Hatem Ben Arfa - 27 år - Frankrig
Franco Quintieri - 20 år - Italien
Clément Grenier - 23 år - Frankrig

SPILLERE UD >>
Neri Cardozo - 28 år - Argentina
Jeremy Clément - 30 år - Frankrig
Mahamadou Diarra 33 år - Mali
Diego Capel(leje) - 26 - Spanien


På midtbanen har der også været en del udskiftninger. Vi har ikke haft så mange spanske spillere i truppen, så da jeg så muligheden for at få Ruben De la Red ind på midtbanen, betød det samtidig, at Clément forlod klubben. Cardozo fik ikke så meget spilletid(igen på grund af den forbandede ikke-EU regel) så derfor røg han også ud af vagten. Grundet en overflod af midtbanespillere er Capel blevet lejet ud til Ajax for resten af sæsonen. Jeg fik 60 millioner for selv udlejningen, og så kan Ajax købe ham for yderligere 100 millioner til enhver tid.

På midtbanen er der ingen der spiller fast. Umiddelbart ville jeg stille med Navas og Robben på de to kanter, Santana som den offensive på midtbanen, og så enten De la Red eller Benzerga på den defensive midtbaneplads, men intet er sikkert endnu, og jeg vil højst sansynligt sætte midtbanen udfra spillernes form.






ANGREB


MARQUINHOS          -          SAMUEL ETO'O          -          JAN LAROS
DAVID ROMERO          -          ROBERTO SOLDADO


SPILLERE IND <<
Samuel Eto'o - 33 år - Cameroun
David Romero - 21 - Mexico

SPILLERE UD >>
Lautaro Acosta - 26 år - Argentina
Ismael Goméz(leje) - 19 år - Sporting Gijon

Både Acosta og Goméz have udsigt til begrænset spilletid i den kommende sæson, så det er derfor naturligt, at de har forladt holdet. Gomez er stadig ung og kan måske have en fremtid i klubben, så derfor er han kun blevet lejet ud. Jeg tvivler dog stadig på, om han kan slå igennem her i Sevilla.

Der er meget stor kamp om pladserne i angrebet. Jeg vil som udgangspunkt bruge Marquinhos og Soldado sammen deroppe, eftersom de allerede har vist deres evne for at score mål. De skal dog fortsætte det gode spil ellers står både Eto'o, Laros og Romero i kø for at få deres chance på holdet





ANDRE INDKØB




Alvaro Negredo var et decideret fejlkøb, idet jeg har for mange angribere i forvejen. Heldigvis fik jeg ham gratis, og selvom han pt. er rykket ned på 2. holdet, er han klar til at træde til, hvis der er brug for det. Benoit Mounier er 20 år og skal nok få sin chance, det bliver dog nok først næste sæson, så derfor er han også at finde blandt reserverne.

Moreno, Casado og Panadero er alle hentet i Barcelona, og jeg forventer mig meget af de tre talenter i fremtiden. Indtil videre skal de spille på U/18-holdet, men det er ikke usandsynligt at de vil få lov at snuse til førsteholdet, hvis vi skal spille nogle ubetydelige kampe. Allan Garnier er et supertalent, som jeg i sin tid hentede til Ajax. Nu har jeg taget ham med til Spanien, hvor han skal forsøge at udvikle sit talent yderligere. Han får, ligesom de 3 andre, nok sin chance i løbet af sæsonen.





TAKTIK


Jeg har somsagt ikke nogen fast startopstilling, men her er den, som jeg ville sætte den netop nu:








« Seneste Redigering: 08 Jun 2009, 15:14 af T1de » Logged

xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 61' Et sted i Spanien - Sevilla Futbol Club
« Svar #183: 08 Jun 2009, 15:22 »

Utrolig flot update, både sprog og grafik i høj klasse.
Gode køb, nu har du et rigtig stærkt hold!

KIU Thumbs Up
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 61' Et sted i Spanien - Sevilla Futbol Club
« Svar #184: 08 Jun 2009, 15:27 »

Utrolig flot update, både sprog og grafik i høj klasse.
Gode køb, nu har du et rigtig stærkt hold!

KIU Thumbs Up

Mange tak for kommentaren Smiley

Jeg syntes også selv at holdet er stærkt nu, især fordi jeg har mange flere offensive strenge at spille på. Jeg regner også med en placering i top3 i den kommende sæson. Smiley
Logged

xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 61' Et sted i Spanien - Sevilla Futbol Club
« Svar #185: 08 Jun 2009, 15:29 »

Har du også god mulighed for at opfylde. Ja specielt din offensiv er meget stærk, når man kan holde Samuel Eto'o på bænken, så har man en stærk trup Wink
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 61' Et sted i Spanien - Sevilla Futbol Club
« Svar #186: 08 Jun 2009, 15:32 »

Ja det er rigtigt. Han er jo også god, men har svært ved at sætte Soldado og Marquinhos på bænken efter deres mange kasser i sidste sæson. Men je vil somsagt rotere en del, så Eto'o skal nok få lov at lave nogle kasser Wink
Logged

MagnusChristiansen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 61' Et sted i Spanien - Sevilla Futbol Club
« Svar #187: 08 Jun 2009, 15:40 »

Virkelig, virkelig en fed blog Wink Sproget er godt og det samme gælder grafikken. Peace
KIU Thumbs Up
Logged


T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 61' Et sted i Spanien - Sevilla Futbol Club
« Svar #188: 09 Jun 2009, 13:15 »

Virkelig, virkelig en fed blog Wink Sproget er godt og det samme gælder grafikken. Peace
KIU Thumbs Up

Fedt at du kan lide det, og tak for kommentaren Smiley



PS: Update på trapperne Smiley
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 61' Et sted i Spanien - Sevilla Futbol Club
« Svar #189: 09 Jun 2009, 13:26 »

SÆSONEN SKUDT IGANG


September & Oktober


VENSKABSKAMPE
6-2 v. Celtic
0-0 v. Anderlecht
2-0 v. Brügge

LIGAKAMPE
0-0 v. Atletic Bilbao
1-0 v. At. Madrid
0-0 v. Valencia
2-0 v. Ginastic
1-1 v. Almeria
4-0 v. Cadiz
0-3 v. Barcelona
2-0 v. Getafe
5-0 v. Racing
1-0 v. Villarreal

UEFA CUP-KAMPE
6-0 v. Young Boys
1-1 v. Young Boys
3-0 v. Besiktas
0-0 v. Hearts
2-1 v. FC Midtjylland

POKALTURNERINGEN
6-1 v. Cultural Leonesa

BEDSTE GNS
Federico Fazio - 7.36
Darío - 7.32
Ruben De la Red - 7.30
Willians Santana -7.29
Franco Quintieri - 7.28

TOPSCORERE
Marquinhos - 6 mål
Willians Santana - 4 mål
Roberto Soldado - 3 ,ål
Federico Fazio - 3 ,ål
Hatem Ben Arfa - 3 mål

ASSISTS
Arjen Robben - 6
Hatem Ben Arfa - 4
Omar Benzerga - 3
Marquinhos - 3
Jesús Navas - 3



Før sæsonen for alvor kunne gå igang havde vi lige et par venskabskampe der skulle overstås. Holdet viste generelt godt spil, hvilket resulterede i 2 sejr ud af 3 mulige. Kampen mod Celtic står klarest i erindring, for de skotske mestre blev ydmyget med et 6-2 nederlag.

Årets første betydningsfulde kamp var mod Young Boys, som vi skulle besejre for at komme til Uefa Cuppens  gruppespil. Vi fik en flot 6-0 sejr på hjemmebane. Young Boys stod og så på fodbold i alle 90 minutter, så sejren var fuldt fortjent. Fazio var manden bag kampens indledende mål, der blev fuldt op med scoringer af Darío, Santana, Eto'o(2 mål) og Soldado. Til returkampen fik nogle af de unge spillere chancen, hvilket resulterede i en uafgjort, 1-1, med Soldado som vores eneste målscorer.

Vi indledte ligasæsonen med en skuffende 0-0 mod Athletic Bilbao, inden modstanderen hed Atletico Madrid. Det var en meget tæt kamp, og den eneste forskel på holdene var David Romero's scoring, midt i anden halvleg. Sejren blev fuldt op med en flot 0-0 kamp, mod de forsvarende mestre fra Valencia, inden vi igen hev 3 point hj denne gang med Gimnàstic. Ben Arfa kan tage stor del af æren for den sejr, idet han scorede begge vores mål.

Vi var på besøg i Tyrkiet for at spille gruppespillets første kamp, og her hed modstanderen Besiktas. Vi lagde godt fra land med en 3-0 sejr. Marquinhos scorede kampens første mål efter 67 minutter. Målet blev kort efter fuldt op af et selvmål fra en Besiktas-forsvarer, inden Clément Grenier lukkede og slukkede, med 3-0 scoringen.

Kort inde i oktober løb vi ind i årets første nederlag. Vi mødte Barcelona på Nou Camp, og jeg regnede på forhånd med et nederlag. Demichelis åbnede ballet efter 25 minutter, og inden pausen fulgte den argentinske troldmand, Lionel Messi, op med 2-0 scoringen. I anden halveg formåede vi stortset at holde dme helt fra fadet. Det var først i overtiden Barcelona igen kom til noget, og her blev chancen omgående omsat til mål. Det var Barca's nyerhvervelse, Robinho, der scorede målet.

Vi fik oprejsning kampen efter med en 2-0 sejr mod Getafe, inden vi skulle møde Racing, på udebane. Efter Marquinhos's lynmål efter kun 8 minutter fik Racing Iago udvist, og det fik alvorlig betydning for dem. Inden pausen nøde både Bayramov og Santana at score til henholdsvis 2-0 og 3-0. I anden halveg blev Behrami udvist, men det forhindrede os ikke i at score endnu to mål. Det var først Willians Santana, der scorede sit andet mål i kampen, og med 7 minutter igen satte Fazio et punktum for kampen, med et hovedstødsmål.

MARQUINHOS

Efter en skuffende 0-0 med Hearts i UEFA Cuppen fik vi igen en sejr, da modstanderen var danske FC Midtjylland. Ulvene kæmpede godt, og vi vandt således kun med 2-1. Begge mål blev scoret af Arjen Robben.

Kampen blev fuldt op med en flot 1-0 sejr over Villarreal, inden den - på papiret - svag modstander Cultural Leonesa ventede i pokalturneringen. Ben Arfa scorede kampens første mål, bare 2 minutter inde i kampen, men Cultural fik hurtigt givet igen, med en scoring efter 14 minutter. Inden pausen fik vi alligevel vist hvem der var det stærkeste hold, med scoringer fra henholdsvis Laros og De la Red. I anden halvleg var Cultural ikke at finde i kampen, og vi fik scoret yderligere 3 mål. Først var det Navas, efterfulgt at Darío, inden Robben satte målet til 6-1 ind, med 3 minutter igen.







Logged

vestergaard3
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 61' Et sted i Spanien - Sevilla Futbol Club
« Svar #190: 09 Jun 2009, 14:04 »

sindsygt gode køb! Opstemt
Logged

FCK, Liverpool & Barcelona.
Thats it!

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 61' Et sted i Spanien - Sevilla Futbol Club
« Svar #191: 09 Jun 2009, 22:31 »

sindsygt gode køb! Opstemt

Tak du. Jeg er personligt også glad for de nye Wink
Logged

Kiks
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: 62' Et sted i Spanien - Sevilla Futbol Club
« Svar #192: 10 Jun 2009, 11:43 »

Gode indkøb, måske lidt for mange, men resultaterne kommer jo alligevel Wink
Logged

Hold øje med min blog om FC Fyn - lige her!

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 62' Et sted i Spanien - Sevilla Futbol Club
« Svar #193: 10 Jun 2009, 11:53 »

Gode indkøb, måske lidt for mange, men resultaterne kommer jo alligevel Wink

Tja, jeg har altid været glad for at købe meget ind, og ja indtil videre går det da meget godt Wink

tak for kommentaren Smiley
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 62' Et sted i Spanien - Sevilla Futbol Club
« Svar #194: 10 Jun 2009, 15:41 »

ARBEJDET BÆRER FRUGT....INDTIL VIDERE


November & december 2014


4-2 v. Osasuna

3-0 v. Besiktas

4-0 v. R. Sociedad

3-0 v. Cultural Leonesa

2-2 v. Real Madrid

3-1 v. Betis

1-1 v. Zaragoza

4-0 v. Hearts

3-1 v. Mallorca

3-1 v. Deportivo

0-3 v. FC Midtjylland

5-0 v. Celta

I returopgøret mod Cultural Leonese, hvor vi nærmest var sikre på en samlet sejr efter 6-1 ydmygelsen på udebane, fik U/18-spillerne chacen fra start i kampen, og jeg er meget tilfreds med hvad jeg så. En af holdets mere erfarne spillere, Franco Quintieri satte gang i kampen med et frisparksmål efter bare 9 minutter. Omkring tyve minutter inde i kampen tog vores unge centrale midtbanespiller, Hector Corominas, et lang løbe og endte med at heade bolden i mål. Med 2 minutter tilbage af kampen blev vi tildelt et straffespark. 17-årige Allan Garnier blev sat til at sparke, og han udnyttede muligheden på bedste vis, ved at blive matchvinder, med 3-0 målet.

Vi kom for første gang i sæsonen op og snuse til førstepladsen, da vi på Santiago Bernabeu fik uafgjort mod selveste Real Madrid. Bojan bragte ellers Los Blancos foran efter bare 13 minutter, men den hovedstadsklubbens tidligere angriber, Soldado, bragte balance i regnskabet kun syv minutte efter. Kort efter pausen scorede Bojan sit anden mål i kampen, men igen var vi hurtige til at svare igen. Denne gang var det Willians Satana, der satte bolden ind bag Casillas, med et drøn af et langskud. Kort efter udligningen blev Sergio Ramos udvist, men desværre fik vi ikke den afgørende scoring i kassen.


Efter en sejr over Besiktas, kunne vi i femte gruppespilskamp sikre os videre deltagelse, med en sejr over Hearts. Vi fik den bedst mulige start, da Andy Naylor fik det røde kort ,efter bare 16 minutters spil. Derefter gik det stærkt. Inden pausen fik Arjen Robben og Marquinhos scoret en gang hver, mens Franco Quintieri scorede ikke bare ét, men hele to frisparksmål. Det blev ved de 4-0 resten af kampen, og vi har derfor sikret os videre deltagelse. Vi stillede derfor op, kun med unge spillere i den sidste kamp mod FC Midtjylland, hvor vi fik et ret ligegyldigt, men stadig ret skuffende, 0-3 nederlag.

Mallorca og Deportivo blev begge slået med 3-1, inden vi i årets sidste kamp slog Celta. Santana scorede kampens første mål efter 10 minutter, og kort efter fuldte Marquinhos op og fordoblede hvores måltotal. Inden pausen scorede Insúa(på straffespark) og Soldado et mål hver. I anden halvleg Satte Soldado den afgørende scoring ind, til slutresultatet 5-0. Med sejren kom vi op som nummer 1 i ligaen, måske kun for en stund, men vi vil kæmpe med næb og klør for at holde fast i pladsen.


LIGASTILLING          -          UEFA CUP, GRUPPESPIL





Logged

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010