home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 566 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  Slut' Et sted i Spanien - Sevilla Futbol Club
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad vinder vi i sæsonen 2015/2016?
LA LIGA!
CHAMPIONS LEAGUE!
EURO LEAGUE(UEFA CUP)!
COPA DEL REY!
DEN EUROPÆISKE SUPER CUP!
INGENTING!

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 15 Udprint
Forfatter Emne: Slut' Et sted i Spanien - Sevilla Futbol Club  (Læst 50427 gange)
T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 55' Et sted i Spanien - Sevilla Futbol Club
« Svar #165: 02 Jun 2009, 00:37 »




Januar 2014 er nu nået til sin ende, og det er blevet tid til en update. Det er blevet handlet en del i januar, og der er såmænd også blevet spillet nogle kampe. Allerførst gælder det dog de kampe, der blev spillet, inden transfervinduet åbnede ved årskiftet.

Min debut for det andaluciske hold var pudsigt nok ikke i Spanien, men istedet i Portugal, hvor Belenenses skulle besejres i Uefa Cuppen. Det var årets sidste gruppekamp, og den var uden den store betydning, da Sevilla havde hentet sejre i alle fem foregårende kampe. Holdets stjerne, Marquinhos, gav mig en perfekt start ved at score allerede efter 6 minutter, og brasseren scorede såmænd enddnu engang i løbet af første halveg. Mellem de to scoringer kom holdets anfører og topscorer, Roberto Soldado, såmænd også på måltavlen. Jeg får dermed den mest perfekte start på min tid i Sevilla. Vi kom med sejren sikkert videre fra gruppe G med maksimumpoint.

Inden vinterpausen nåede vi også en kamp mod Racing, som blev slået i suveræn stil. 5-2 stod der på tavlen, da kampen var spillet færdig. På trods af en tidlig udvisning til Mbia kunne Racing ikke stille så meget op mod vores sprudlende offensiv, og da Iván Marcano blev udvist kort efter pausen, og det blev 10 mod 10, var vi klart overlegne. Marquinhos scorede igen to mål, men denne gang kom også Benzerga, Acosta og Behrami på måltavlen.






Vidal er skiftet tilbage til Tyskland

TRANSFERS UD

Jeg har tidligere nævnt, at der var brug for en udrensning på holdet, og den er så sandelig kommet igang. Fire spillere er kommet til i januar, mens fem spillere har forladt holdet. I øvrigt er omkring 15 reserve- og ungdomsspillere blevet fyret, da de ingen fremtid har, og bare trækker lønforbruget i vejret.

Jeg har købt ind for 206 millioner kroner, men til gengæld har jeg også modtaget omkring 300 millioner for solgte spillere. Det er også de nu tidligere Sevilla-spillere vi starter med. Forsvarerne Sébastien Squillaci og Fernando Navarro har ikke længere niveau til holdet, og de derfor blevet sendt til henholdsvis fransk og italiensk fodbold.
Marco Donadel var i princippet god nok til holdet, men da holdet var alt for godt besat på den centrale del af midtbanen, så italieneren blev sendt tilbage til Sampdoria, hvor han tidligere har spillet.

Et af de salg jeg er mest deprimeret over er salget af Arturo Vidal. Det var virkelig ikke noget jeg havde lyst til, men grunden regelen om, at man kun må have tre spillere uden statsborgerskab i et EU-land, skulle jeg sælge en spiller, og valget faldt desværre på Vidal. Grunden til dette er, at det eneste sted på banen jeg pt. har råd til at miste spillere på er den centrale midtbane. Derfor blev Vidal ekspederet til tyske Wolfsburg, der kan nyde stor glæde af deres nye spiller.

Sidste salg skete på transfervinduets sidste dag, og det må siges at være et uheldigt salg. Jeg havde udsigt til at få en ny forsvarsspiller, så jeg valgte at sælge Stéphane Mbia til Lyon for 50 millioner, hvilket jeg synes er en meget god pris. Til min store skuffelse nåede mit potentielle nyindkøb ikke at acceptere kontrakten inden vinduet smækkede i, så jeg står nu og mangler en central forsvar, hvis jeg vil have den ideelle trup. Jeg har dog stadig fire der kan spille på positionen, så jeg skal nok overleve, så længe de kan holde sig skadesfri.

Jeg har iøvrigt solgt et par andre spillere, men de forlader først klubben efter sæsonen, så mere om det senere.









INDKØB

JAN
LAROS

JÉRÉMY
CLÉMENT

SERGIO
ASENJO

WILLIANS
SANTANA

TRANSFERS IND

Jan Laros scorede en del mål, efter jeg i sin tid hentede ham til Ajax, og pga. hans store potentiale har jeg valgt at tage ham med mig til Spanien, hvor han skal forsøge at udvikle sig yderligere. Et bud på sølle 38 millioner kunne Ajax-ledelsen ikke stå for.

Røverkøb er nok det ord der bedst beskriver næste signing. Jérémy Clément fra franske PSG var værd omkring de 15 millioner, og da jeg så spurgte ind til ham, sagde klubben, at de ville have 0 kroner for ham! jeg vile gætte på, at det er en bug i spillet, men jeg takkede selvfølgelig ja til tilbuddet, og Clément er nu at finde i Sevilla.


Vores førstemålmand, Victor, er endnu en af de mange ikke-EU spillere, der huserer i klubben. Jeg har forgæves prøvet at sælge ham, og han er derfor ikke registræret til førsteholdets kampe i foråret. Derfor skulle jeg ud og finde en ny førstemålmand. Valget faldt på Sergio Asenjo. Den unge spanier stod lidt i skyggen af Kameni, da jeg styrede Ajax, men her i Sevilla vil han blive førstevalg, og få en masse kampe.

Jeg er af den mening, at holdet har manglet noget kreativitet midt på banen, og derfor er Willians Santana blevet hentet til klubben. Jeg måtte slippe hele 120 millioner for brasillieneren, men jeg er sikker på, at de penge er givet godt ud. Santana er meget driblestærk og han kan tilmed lægge nogle gode afleveringer til kanterne og angriberne, hvilket er en vigtig evne at have, hvis han skal passe ind i min taktik.

Med de indkøb er truppen nogenlunde klar til forårets strabadser, men den rigtige udrensning af holdet kommer først til sommer.


Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 56' Et sted i Spanien - Sevilla Futbol Club
« Svar #166: 02 Jun 2009, 11:26 »



Januar - kampene




SEVILLA 3-1 SPORTING
1-0 Jesus Navas
2-0 Marquinhos
3-0 Jesus Navas
3-1 Alberto Lora


VALENCIA 3-1 SEVILLA

1-0 Mark Gonzalez
2-0 Mark Gonzalez
3-0 Michael Johnson
3-1 Federico Fazio


OSASUNA 0-2 SEVILLA
0-1 Roberto Soldado
0-2 Roberto Soldado


SEVILLA 2-0 MALLORCA
1-0 Federico Fazio
2-0 Roberto Soldado


LIGATABEL
SPILLERSTATISTIK
ROBERTO SOLDADO
MARQUINHOS


Det nye år blev sparket igang mod Sporting. Her hev vi en sikker sejr på 3-1 hjem. Navas bragte os foran, meget tidligt i kampen, og inden pausen nåede vi at score to mål mere. Det var henholdsvis Marquinhos og Jesus Navas(med sit andet mål), der stod for scoringerne. I anden halveg reducerede Sporting, men det fik ingen indflydelse på resultatet.

Næste udfordring var ligaens etter, Valencia, og i denne kamp indkasserede jeg mit første nederlag som træner i det spanske. Valencia var os klart overlegne gennem store dele af kampen, og sejren var desværre fuldt fortjent. Mark González stod for to af hjemmeholdets mål i 3-1 sejren, mens Michael Johnson, scorede en enkelt gang. Fazio scorede det reducerende mål midt i anden halveg, men det hjalp ikke det store.

Vi fik oprejsning i den efterfølgende kamp mod Osasuna. Det var ellers en meget lige kamp, men vi var det bedste hold i felterne, og det kunne også ses. I løbet af anden halveg udnyttede vi nemlig hele to chancer, hvor bolden blev sparket frem og tilbage i feltet uden en egentlig besidder. Begge gange var det Soldado der fik den sidste fod på bolden, og vi kunne derfor tage fra Pamplona med en 2-0 sejr i baggagen.

Kampen endte også 2-0, da vi sidst på måneden spillede mod Mallorca. Først var det Fazio, der headede bolden i mål efter et hjørnespark, og kort før pausen var det Soldado, der satte punktum for en flot spillet 1. halvleg. I anden halveg gik spillet mere i stå, og vi fokuserede mest af alt på at holdet Mallorca fra scoringer, hvilket også lykkedes perfekt.






Fazio har været god med
hovedet i denne måned

Jeg får min debut i den spanske pokalturnering, eller Copa del Rey, som den jo hedder mod Deportivo. En svær modstander, som vi dog burde være i stand til at vinde over. Første kamp er på udebane, og det var derfor ikke overraskende, at Deportivo kom foran. Vi fik dog hurtigt hentet føringen, og fordi vores offensive spil var så suplimt som det var, vandt vi kampen med 3-2. En stor andel i sejren har speciel Soldado, Fazio og Jan Laros, der alle scorede i kampen.

I hjemmekampen havde vi 100% styr på tingene, og det førte såmænd til en sikker 3-0 sejr. Bayramov startede festen med et hovedstødsmål, inden Fazio gjorde det samme. Til sidst i kampen satte Navas det perfekte punktum, ved at score på et flot langskud.

Efter det flotte spil mod Deportivo forventede jeg ingen hård modstand, da Almería ventede i kvartfinalen. Desværre tog jeg den forkerte beslutning ved at sende et par reserve på banen fra start. Det resulterede nemlig i en 1-0 sejr til Almería.


DEPORTIVO 1-3 SEVILLA

SEVILLA 3-0 DEPORTIVO

ALMERÍA 1-0 SEVILLA

SEVILLA 2-1 ALMERÍA
I hjemmekampen havde jeg igen hele førsteholdet med på holdkortet, fordi vi skulle videre. Det startede dog ikke helt som håbet. Efter 38 minutter åbnede Nicolas Valdez målfesten og bragte udeholdet foran. Der gik heldigvis ikke mere end 6 minutter før Marquinhos satte den afsluttende fod på et godt gennemspillet angreb og udlignede. I anden halvleg nyindkøbte  Willians Santana sin debut, og den fejrede han på bedste vis, nemlig med en scoring på frispark, som sendte os i front. Selvom Almeria spillede hele anden halvleg i undertal lykkedes det os ikke at score mere i kampen. På grund af den "dumme" regel om udebanemål går vi ikke videre til næste runde, som bestyrelsen ellers havde forventet.







Er opdateringerne blevet for lange til at i gider at læse? svar i afstemningen Thumbs Up
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 56' Et sted i Spanien - Sevilla Futbol Club
« Svar #167: 06 Jun 2009, 22:00 »

Er der interesse for en update? Smiley
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 56' Et sted i Spanien - Sevilla Futbol Club
« Svar #168: 06 Jun 2009, 22:17 »

Ja Grin
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 56' Et sted i Spanien - Sevilla Futbol Club
« Svar #169: 06 Jun 2009, 23:31 »

Foråret
Del 1/3




Resultater
2-1 v. Atletico Madrid
0-0 v. Zaragoza
2-0 v. Athletic
2-2 v. Almería
2-0 v. Recreativo
1-2 v. Villarreal
2-0 v. Deportivo
3-2 v. Getafe
0-1 v. Barcelona
4-2 v. Murcia
1-3 v. Betis
4-0 v. Sociedad
2-0 v. Celta
1-3 v. Racing
3-3 v. Sporting
0-0 v. Osasuna
3-1 v. Real Madrid
3-1 v. Mallorca
2-0 v. Valencia

Efter en god januar-måned, skulle vi forsøge at fortsætte det gode spil i februar. Atletico Madrid var holdet vi først skulle møde, og de gav os god modstand. det var dog først efter 20 minutters spil, for inden det var vi totalt overlegne. Marquinhos formåede nemlig at score, ikke bare et, men hele to mål i de første 20 minutter, og det var faktisk de to mål, der sikrede os sejren. Inden pausen fik Agüero udlignet, men takket være vores stærke defensiv fik de ikke scoret yderligere.

Efter sejren fik vi en række resultater med blandet succes, inden vi, til sidst i marts, skulle møde topholdet Barcelona. Vi spillede faktisk en udemærket kamp, og vi havde mindst fortjent ét point, men desværre udnyttede Messi et straffespark på bedste vis, og "stjal" et point fra os.

Efter kampen mod Barcelona løb vi ind i en række svindende resultater. Vi lå og hoppede lidt rundt mellen 5. og 6. pladsen. Vi indtog således 6. pladsen inden de sidste 3 runder, hvor modstanderne hed Real Madrid, Mallorca og Valencia. Mod Real Madrid var jeg tilfreds med at få et enkelt point, men spillerne ville det anderledes, og da Marquinhos, Fazio og Navas alle havde scoret et mål, kunne vi lade os hylde som vindere. Min tidligere spiller i Fiorentina, Alberto Paloschi, scorede Real's eneste mål i vores 3-1 sejr.


Fazio har været en vigtig brik i vores defensiv
i forårets mange kampe.

Mallorca blev også slået med 3-1, selvom vi sparede et par spillere, inden den sidste vigtige kamp, mod Valencia. Fazio og Capel scorede begge i første halveg, og med 7 minutter tilbage af kampen, satte Bayramovet flot punktum for kampen, ved at score på straffespark.

I årets sidste kamp var det meste af mit førstehold taget afsted mod VM 2014 i Brasilien, så jeg stillede op i noget, der lignede en blanding af mit reservehold og ungdomshold. De enkelte spillere, der normalt er på holdkortet, gjorde det heldigvis godt, og det var også en af disse, nemlig Adriano, der scorede kampens første mål, kort efter pausen. Vi kæmpede det meste af anden halveg for at lukke kampen, og det kom også med små 10 minutter igen. Det var ikke en af de spillere, som jeg havde regnet med, men derimod en 16-årig knægt ved navn Pau Gayol, der headede sig ind i Sevilla-tilhængernes hjerter, med den afgørende scoring.

Vi ender således på ligaens 5. plads, som lige præcis ikke give adgang til Champions League. Så må vi vi jo 'nøjes' med Uefa Cup, endnu et år.

Logged

vestergaard3
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 57' Et sted i Spanien - Sevilla Futbol Club
« Svar #170: 07 Jun 2009, 00:57 »

er så glad for denne blog er oppe igen! Smiley
Logged

FCK, Liverpool & Barcelona.
Thats it!

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 57' Et sted i Spanien - Sevilla Futbol Club
« Svar #171: 07 Jun 2009, 14:53 »

Foråret
Del 2/3




2-1 v. SS Lazio
1-0 Fazio
2-0 Santana
2-1 Garoarsson

3-2 v. SS Lazio
1-0 Marquinhos
1-1 Pandev
2-1 Soldado
3-1 Fazio
3-2 Succi

2-2 v. AS Roma
0-1 Quagliarella
0-2 Rossi
1-2 Soldado
2-2 Navas

5-2 v. AS Roma
1-0 Soldado
2-0 Marquinhos
3-0 Santana
3-1 Rossi
4-1 Soldado
4-2 Rosina
5-2 Soldado

4-1 v. AZ Alkmaar
1-0 Acosta
2-0 Acosta
2-1 Swerts
3-1 Marquinhos
4-1 Santana

2-1 v. AZ Alkmaar
0-1 Swerts
1-1 Cala
2-1 Capel

2-3 v. Tottenham
0-1 Corluka
1-1 Soldado
2-1 Fazio
2-2 Dag A. Olsen
2-3 González

1-1 v. Tottenham

0-1 Drenthe
1-1 Soldado

Efter vores sikre sejr i gruppe G, skulle vi til Italien og møde Lazio, i 1. knockout-runde. Vi fik den bedst mulige start, da Fazio heade bolden i mål efter bare 8 minutter. Vi var generelt bedst i første halvleg, og vi kom også foran 2-0, da Willians Santana hamrede bolden i mål fra en position udenfor feltet. Lazio fik reduceret inden pausen, men mere blev det heller ikke til.

Med et godt resultat på udebane var jeg ved godt mod inden returopgøret i Spanien. Vi kom igen hurtigt foran. Denne gang var det Marquinhos, der sendte bolden i kassen, efter kun 5 minutter. Goran Pandev udlignede efter 20 minuters spil, men det forhindrede os ikke i at føre ved pausen. Soldado scorede nemlig 4 minutter før pausefløjtet. Fazio satte gang i begivenhederne lige efter pausen, igen via hans største force, hovedspillet. Davide Succi reducerede med 13 minutter igen, men vi tog alligevel billet til næste runde, med en samlet sejr på 5-3.

I 2. knockout-runde skulle vi igen til Stadio Olympico i Rom, denne gang for at spille mod AS Roma. Allerede efter 3 minutters spil gjorde Roma's Quagliarella det onde ved os, med en flot frisparksscoring. Giuseppe Rossi fordoblede føringen efter 34 minutter, og kun 3 minutter senere satte Soldado vores reducering i kassen. I anden halveg gik vi mere offensivt til værks, og det gav pote. I kampens døende minutter fik Navas nemlig en stor mulighed, som han ikke var sen til at udnytte, og skaffede os det ene point.

I returkampen var skulle vi helst have en sejr, og det må man sige at vi fik. På trods af en udvisning af Fazio vandt vi kampen med hele 5-2. I løbet af 1. halveg scorede Soldado to kasser, mens de to brasilienere, Marquinhos og Santana, scorede ét mp hver. Rossi og Rosina reducerede begge for Roma i løbet af kampen, og det kunne være blevet til et mål mere, hvis ikke Rosina havde brændt et straffespark. I kampens overtid satte Soldado så punktummet for en rigtig god fodboldkamp, som sendte os videre til kvartfinalen.

Vi fik en forholdsvis let modstander i AZ Alkmaar, som vi skulle møde, først på hjemmebane. Grundet en del skader i angrebet havde Lautaro Acosta fået chancen fra start, og den var han ikke længe om at gribe. Med to mål i første halvleg gav han os en fantastisk start på kampen. Vi var dårligt nok kommet ud fra omklædningsrummet efter pausen, da Gill Swerts reducerede fra hollænderne, men takket være et par superspillende brasilienere, svarede vi hurtigt igen. Marquinhos og Willians Santana scorede begge et mål efter henholdsvis 61 og 62 minutters spilletid.

Returopgøret blev mere lige, men vi fik stadig hevet en 2-1 sejr i land. Gill Swerts sendte ellers AZ foran efter kun 13 minutter, men Cala var hurtig til at svare igen, ved at score med hovedet. Efter en halv times spil afgjorde Diego Capel så kampen, med sin scoring til 2-1.


I semifinalen skulle vi op mod engelske Tottenham. På White Hart Lane bølgede kampen meget frem og tilbage, og sejren kunne været gået til begge hold. Desværre for os var marginalerne med Tottenham, der vandt første opgør med 3-2. Soldado og Fazio var vores målscorere.

Returopgøreti Sevilla var en kedelig affære, og selvom vi forsøgte, kom vi ikke frem til de helt store chancer. Drenthe bragte Tottenham foran efter 69 minutter, men kun 3 minutter senere udlignede Soldado. Vi var kun en enkelt kasse fra finalen, men den formåede vi ikke at få, ligegyldigt hvor meget vi forsøgte. Derfor må vi se os slået af holdet, der tabte 3-1 til Lyon i finalen.






Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 57' Et sted i Spanien - Sevilla Futbol Club
« Svar #172: 07 Jun 2009, 15:01 »

er så glad for denne blog er oppe igen! Smiley

Dejligt at høre Smiley
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 58' Et sted i Spanien - Sevilla Futbol Club
« Svar #173: 07 Jun 2009, 15:02 »

hvilken sæson er du i?
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 58' Et sted i Spanien - Sevilla Futbol Club
« Svar #174: 07 Jun 2009, 15:43 »

Sæson 2013/2014 er netop færdigspillet Wink
Logged

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 58' Et sted i Spanien - Sevilla Futbol Club
« Svar #175: 07 Jun 2009, 16:09 »

Du sætter det sgu flot op. Det må man sige. Dejligt overskueligt med en fin grafik osv.
Ser spændende ud T1de. Sevilla er et spændende hold.
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 58' Et sted i Spanien - Sevilla Futbol Club
« Svar #176: 07 Jun 2009, 16:12 »

Foråret
Del 3/3





Efter et til dels velspillet forår, hvor vi avancerede 5 pladser i ligaen, er det blevet til til at se lidt tilbage.



Valencia vandt ligaen med hele 12 point ned til 2. pladsen. De var helt igennem suveræne i sæsonen, og jeg er ret overrasket over, at vi formåede at slå dem med så mange reserver, som vi stillede med i sæsonens sidste kamp. Vi endte jo nummer 5, og vi kommer dermed ikke med i næste års udgave af Champions League. Det bliver mit hovedmål med næste sæson. Vi SKAL med i Champions League, og vi skal helst ende i top 3, som jo giver direkte adgang til den præstigefyldte turnering.



Mestrene fra Valencia var holdet der scorede flest mål med hele 82 af slagsen. Vi halter lidt efter på det punkt, med kun 64 mål, i de 38 spillede runder. En anden ting der demonstrerer Valencia's dominans er det faktum, at de var det hold der lukkede færres mål ind i sæsonen. Der blev ikke sendt mere ind 26 mål ind bag Renan, der stod en fremragende sæson. Vores måmænd lukkede lidt flere mål ind, nærmere bestemt 42 af slagsen.

Til gengæld kunne Valencia ikke hamle op med de to stormagter Barcelona og Real Madrid, når det gælder tilskuergennemsnitt et. Der kom i gennemsnit 85.701 til Camp Nou for at se fodbold, mens der gennemsnitligt va besøg af 73.354 tilhængere på Santiago Bernabeu. Roman Sanchez Pizuan kan kun rumme 45.500 tilskuere, så med vores gennemsnitlige besøgstal på 43.406 har stadionet været godt fyld gennem hele sæsonen. Det lugter måske lidt af en stadionudvidelse inden næste sæson fløjtes igang.



David Villa blev ligatopscorer med 21 mål, stærkt forfuldt af Saviola, der har fået sin anden ungdom i Deportivo. Marquinhos og Soldado er begge i top 10 med henholdsvis 14 og 13 kasser. Jesús Navas var manden, der i 2013/2014 lagde flest målgivende afleveringer. Det blev til hele 12 af slagsen, og selvom Lassana Diarra og Andoni Iraola har lavet samme antal oplæg, har Navas fået tildelt førstepladsen. Fazio tog sig af titlen som spillere med flest taklinger pr. kamp, og samtidig var han også den spiller, pånær David Villa, der blev kåret til 'MoM' flest gange.



Federico Fazio var holdets bedste spiller i sæsonen. Han holdt et flot snit på 7.43. Han spillede 51 kampe og på trods af hans status som midtstopper, formåede han at score hele 16 kasser, hovedsageligt på hovedstød ved dødboldsituationer. Vores offensiv bærer en del af æren for holdets succes i år, hvilket er tydeligt at se, når man kigger på top 5 over bedste bedømmelser, hvor vi, uder over Fazio, finder 4 offensive spillere.

Robeto Soldado blev holdets topscorer i sæsonen med 26 kasser i 50 kampe. Han har især været målfarlig i foråret, hvor størstedelen af hans mål blev scoret. Marquinhos blev numer 2 i denne 'konkurrence.' Brasilianeren scorede kun 4 mål mindre end Soldado, og det er jeg rigtig tilfreds med.




Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 58' Et sted i Spanien - Sevilla Futbol Club
« Svar #177: 07 Jun 2009, 16:12 »

Så blev den sidste update om foråret banket op, og vi er vi at være klar til den nye sæson. Glæd jer Smiley
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 58' Et sted i Spanien - Sevilla Futbol Club
« Svar #178: 07 Jun 2009, 16:13 »

Du sætter det sgu flot op. Det må man sige. Dejligt overskueligt med en fin grafik osv.
Ser spændende ud T1de. Sevilla er et spændende hold.

Tak skal du have. Det er godt at du kan lide det Thumbs Up
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 59' Et sted i Spanien - Sevilla Futbol Club
« Svar #179: 07 Jun 2009, 23:23 »


WORLD CUP UPDATE


Skuffende dansk insats ved Vm
Hvorfor dog skrive om VM 2014, når man ikke selv er med, tænker i måske. Jo altså, det hænger sådan sammen, at jeg midt i marts blev tilbudt landstrænerjobbet i fædrelandet Danmark. Jeg kunne ikke afslå tilbuddet, især ikke med et så nærtliggende VM i Brasilien i tankerne. Derfor sagde jeg ja til jobbet. Jeg har ikke tænkt mig at komme med en kæmpe update, da det gik mildest talt forfærdeligt. Vi var kommet i gruppe med Holland, Ghana og Peru, og jeg forventede virkelig, at vi ville gå videre fra denne forholdsvis nemme gruppe. Jeg valgte at bruge samme taktik som i Sevilla, og det gik til dels godt.

Første kamp var mod Peru, som efter min mening var gruppens svageste hold. Vi kom også foran efter bare 2 minutter. Styrmanden i forsvaret, Daniel Agger, var manden der headede bolden i mål til 1-0. vi holdt stillingen helt til pausen, men i anden halveg gik det helt galt. Roberto Jimenez, Jefferson Farfan og Juan Manuel Vargas scorede alle efter pausen, og gav os dermed den værst mulige start på VM.

Ghana var næste modstander, og her skulle vi simpelthen vinde for at have en chance i gruppen. Det gjorde vi også, takket være Jørgen Andersen, som jeg trænede i min tid i Ajax, og Jonas Borring, som begge scorede et mål i 2-0 sejren.

Med en sejr over Holland i den sidste gruppekamp ville vi komme videre fra gruppen, og hvis man ser bort fra resultatet, var vi også tæt på. Vi var godt med hele kampen og vi kunne godt have scoret et par kasser. Desværre for os har hollænderne en mand ved navn Klaas-Jan Huntelaar. Hunterlaar nettede således to gange i løbet af de 90 minutter, og slukkede hvores håb om videre deltagelse.

Vi endte samlet nummer 3 med sølle 3 point. Holland og Peru kom videre fra gruppen, begge med 7 point, mens Ghana endte nummer chok uden et eneste point på kontoen. Peru røg ud allerede i den efterfølgende kamp, mod Frankrig, mens Holland holdt til kvartfinalen, hvor de blev slået ud af Argentina. Frankrig og Argentina var de to hold, der mødtes i finalen, og her trak franskmændene det længste strå, og slog de forsvarende verdensmestre.







Logged

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010